Zat zij niet in 6pack?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
Verder nog een Lauren voor het topic.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
Seizoen 5: For your daily needs (MTV)quote:
ja vind ik ookquote:
Jazeker.quote:
Messy hair.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Images. Lijkt wel Jojanneke van Pownews enz, die kon ik ook niet handelen.
Absolutely true!quote:
zeker de fb van ambiquote:
Nicolette van Dam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
ik zie niks chinees aan yolanthequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
ze was toch ook een keer kaal ofzoquote:
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op"quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die haargrens van Yolanthe alleen al zou je nachtmerries moeten bezorgen.
dat tandvleesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?quote:
Awwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Heb de lama's nooit gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat de kapper echt zo'n hartjesvorm op haar voorhoofd legt en d'r omheen begint te knippenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwweerst was haar haargrens halfhartvormig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |