Nicolette van Dam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
ik zie niks chinees aan yolanthequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
ze was toch ook een keer kaal ofzoquote:
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op"quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die haargrens van Yolanthe alleen al zou je nachtmerries moeten bezorgen.
dat tandvleesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?quote:
Awwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Heb de lama's nooit gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat de kapper echt zo'n hartjesvorm op haar voorhoofd legt en d'r omheen begint te knippenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwweerst was haar haargrens halfhartvormig.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehe.Maar hmm, geen van die vrouwen die hier gepost worden hebben die cheeky-factor ofzo die Lauren heeft. Als je even een filmpje van haar hebt gezien dan weet je wel wat ik bedoel.
Ze is gewoon daadwerkelijk mooi, energiek én schattig.
[..]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?
Was echt erg inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb de lama's nooit gekeken.
Slechte fix, still Chewbacca.
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja en droeg een pruik toen volgens mij.
HIer met een kort kapsel:
[ afbeelding ]
Vroeger had ze nog vetjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog vetjes. Vond ik d'r veel lekkerder
.
[ afbeelding ]
Sylvie in haar Costa tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog vetjes. Vond ik d'r veel lekkerder
.
[ afbeelding ]
qua uitstralling en gedragquote:
Is wel echt een mislukte fix hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was echt erg inderdaad. Viel me pas op toen die Ruben het dus zei.
[ afbeelding ]
Hier nog een vergelijkende:
[ afbeelding ]
Ze had kanker, lulquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)
ik steun je in deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehe.Maar hmm, geen van die vrouwen die hier gepost worden hebben die cheeky-factor ofzo die Lauren heeft. Als je even een filmpje van haar hebt gezien dan weet je wel wat ik bedoel.
Ze is gewoon daadwerkelijk mooi, energiek én schattig.
[..]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.quote:
Hoe zou je haar doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik steun je in deze.
vindt krystl ook wel een beetje op haar lijken
Wat vind je van Geraldine dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.Bovendien heeft Reese niet die messy golvende haren, dat vind ik echt mad hot aan Lauren.
[..]
Hoe zou je haar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |