Dan word je in elkaar gedrukt als 14 jarige tietjes in een pushup.quote:
Laurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' gene optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
Verder nog een Lauren voor het topic.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
Nee klinkt Ankyranzigquote:
Lijkt me helemaal niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 liter volle melk met 100 gram pinda's blenderen, ~ 1300 kcal per liter.
jy bby <3quote:
Ja, is ie blind ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha.Had ik het toch goed, dat hij meer wilde.
Wtf!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DezeVis met transparant hoofd
[ afbeelding ]
Wtf!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srs).
Wat een niet-schattige kutkop, 6,33/10quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
Verder nog een Lauren voor het topic.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
You trolling brah? Lauren is zo lief, hyper en speels dat ik er wild van word.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een niet-schattige kutkop, 6,33/10
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet.
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk dan wat een gedrocht der natuur
[ afbeelding ]
Ze lijkt op die foto op een slechtverzorgde studentensletjequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
You trolling brah? Lauren is zo lief, hyper en speels dat ik er wild van word.
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt op die foto op een slechtverzorgde studentensletje.
neukt ze jort nog steeds?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.
Dit is nu 11 dagen geleden. Het duurt nu nog 354 dagen voordat Lauren Verster weer jarig is.
Lauren Verster is in de lente van 1980 op zondag 27 april geboren. Het sterrenbeeld van Lauren Verster is Stier.
Dat zijn zijn neusgatenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?
[..]
Slecht verzorgdquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Imagesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.
Dit is nu 11 dagen geleden. Het duurt nu nog 354 dagen voordat Lauren Verster weer jarig is.
Lauren Verster is in de lente van 1980 op zondag 27 april geboren. Het sterrenbeeld van Lauren Verster is Stier.
Jort is onsterfelijkquote:
dan heeft die met lauren toch een beterequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Images. Lijkt wel Jojanneke van Pownews enz, die kon ik ook niet handelen.
[..]
Jort is onsterfelijk. Die ging met Georgina Verbaan
.
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Images. Lijkt wel Jojanneke van Pownews enz, die kon ik ook niet handelen.
[..]
Jort is onsterfelijk. Die ging met Georgina Verbaan
.
Zie m'n topic wat ik erover heb geopend: KLB / Jojanneke van den Berge en haar aders in de nek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.
likewisequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |