quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Staan foto's zat van mij verspreid op FOK!, daar gaat je punt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef afstandbediening het volgende:
Mensen die over andermans uiterlijk oordelen.![]()
Zij kan er ook niets aan doen.
ps, TS post eens een foto van jezelf. Kijken wat het FOK!forum er van vindt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan foto's zat van mij verspreid op FOK!, daar gaat je punt.
En ze kan er wél wat aan doen, in 'ruststand' heeft ze dit niet.
Maar aangezien jijzelf ook over mijn uiterlijk wou oordelen neem ik aan dat jij ook een foto van jezelf post?quote:
Niks mis met lange nekken. Is erg vrouwelijk. Niet die van haar, though.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Tering, die wallen krijgen ze met veel make up nog niet wegquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een irritante kop.
Nee ik wil niet met mijn kop op internet omdat ik om mijn privacy geef. Het gaat mij erom dat iedereen loopt te oordelen over het uiterlijk van iemand. Je moet mooi zijn want dan ben je succesvol. Dat is complete onzin. Je moet naar het karakter kijken van iemand. Ben nu een zzp'er maar in de tijd dat ik voor een werkgever werkte en iemand moest aannemen, keek ik niet naar het uiterlijk maar naar het karakter en creativiteit van de sollicitant. Ik kan je zeggen dat ik altijd het beste binnen haalde.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar aangezien jijzelf ook over mijn uiterlijk wou oordelen neem ik aan dat jij ook een foto van jezelf post?
Die kaakquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een irritante kop.
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef trovey het volgende:
Gewoon niet kijken naar haar als ze er op is, opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |