Bijzonder uitje toch. Die jongens hebben maandag ochtend bij het kringgesprek sowieso het beste verhaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
Als ik ga gaan jullie meequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In dit topic ook al een taxichauffeur gespot die een haan in zijn doosje meatballs heeft, gaat lekker zo.
[..]
Mijn naam is Noors.Nep Scandinaviėrs.
De punt zit in m'n endeldarm, kutsteen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?
Dat snap ik wel maar hoe ver je ook bent, diep van binnen besef je toch wel dat als je zoiets van plan bent je dat niet doet als je met je kinderen aan het wandelen bent en die daar in een bos zonder toezicht zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk toch dat dat soort mensen niet helder nadenkt
Ik hoop dat ze jouw cheekbones maar mijn ogen krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?
Welke steen heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De punt zit in m'n endeldarm, kutsteen.
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijzonder uitje toch. Die jongens hebben maandag ochtend bij het kringgesprek sowieso het beste verhaal.
En dat zou ook nog een optie zijn ja, denk ik nu pas aan. Dadelijk heeft ie ze ergens begraven ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.
Positief als altijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.
Ja jij en ik wel, maar zo iemand dus niet. Er gebeuren nog veel ziekere dingen hoor.. die ouders met hun kinderen doen. Kan je gewoon niet bevatten als mens als je nooit zoiets hebt meegemaakt of als je in zo'n rare psychische staat bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar hoe ver je ook bent, diep van binnen besef je toch wel dat als je zoiets van plan bent je dat niet doet als je met je kinderen aan het wandelen bent en die daar in een bos zonder toezicht zijn?
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat zou ook nog een optie zijn ja, denk ik nu pas aanDadelijk heeft ie ze ergens begraven ofzo.
Denk ik ook, ja. Helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.
waarom zou hij ze begraven ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds maandagavond al?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.
Om te kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort scenario's komt best vaak voor, waarom zou hij anders die kinderen meenemen?
Preciesquote:
quote:
Haha ja, levenslang dood xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die man die dit gedaan heeft moet gewoon levenslang krijgen.
Zou eerst honden inzetten en dan pas gravenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds maandagavond al?Dacht dat dit vandaag pas was gebeurd. Heb het niet helemaal mee gekregen.
Nou dan begin maar vast met graven.
En teruggestuurd worden naar Egypte.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die man die dit gedaan heeft moet gewoon levenslang krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |