Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
Soms gaan ze aan land en eten kinderen
[ afbeelding ]
Lauren is leuk!quote:
Hmm, lastig man. Hoe smaakt de chocolademelk daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat raad je aan als GOMAD replacement als de melk waar je zit zum kotzen is?
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren is leuk!
[..]
Hmm, lastig man. Hoe smaakt de chocolademelk daar?
Nee, zondag gezegd dat ik geen relatie wil. Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet. En maa avond lag ie weer in mijn bed. Ja niet mijn probleem danquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, Jezus.Lekker awkward, heb je al gevoelens voor hem?
lkkr togquote:
Zou kusje geven :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DezeVis met transparant hoofd
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zondag gezegd dat ik geen relatie wil. Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet. En maa avond lag ie weer in mijn bed. Ja niet mijn probleem dan
Ja want dat kan alleen op 180000km diepte ofsoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou kusje geven :$
Tenzij ik dan deaud ga :$
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srs).
Nou ENquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja want dat kan alleen op 180000km diepte ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |