ja, maar zij mij nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.Bovendien heeft Reese niet die messy golvende haren, dat vind ik echt mad hot aan Lauren.
[..]
Hoe zou je haar doen?
Daarom staat er ook 'had', Captain Obviousquote:
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'. Maar op een filmpje was ze best leuk.quote:
Saar Koningsberger?quote:
Ik heb het 3 keer gelezen. Maar kan er nog steeds niets van makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/![]()
Korte samenvatting.
Een spel waarin je een game studio beheert. Tijdens de release hebben ze zelf een gecrackte versie uitgegeven, waarbij ze 1 aanpassing hebben gemaakt; Na een tijd gaat je game studio altijd failliet omdat er teveel mensen je spellen downloaden.
En dan een shitstorm van mensen die het spel hebben gedownload, die zeiken op mensen die in hun spel downloaden.
Geraldine is juist de leukste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'. Maar op een filmpje was ze best leuk.
Ik vind het gewoon leuk wanneer vrouwen erg energiek, speels, vrolijk en intelligent zijn.Stoer meisjesmeisje zonder kinderachtig te zijn.
Dankje, Sea-gull Stevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'had', Captain Obvious
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'.
open de link evenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen. Maar kan er nog steeds niets van maken
Ja daarom vind ik dr leuk. Ze is zo iel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saar Koningsberger?
Die zie ik vaak in de AH, net als Birgit Schuurmans. Allebei een klein, iel lijf met een afschuwelijke kledingsstijl. In hun vrije tijd altijd in hun leren rock/punk-kloffie, niet om aan te zien. Zonder ass en tits
.
Geef mij dan maar Miljuschkaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind schattigquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geraldine is meer een sletje denk ik.quote:
Nayy. Kijk die ecto's er ook bijstaan trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die haargrens van Yolanthe alleen al zou je nachtmerries moeten bezorgen.
In het echt ziet ze er echt skeer uit, serieus. Zag d'r vorige week nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik dr leuk. Ze is zo iel.en ze is grappig.
Waar zijn haar heupen en taille?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
Miljuschka Witzenhausen (nichtje van holleeder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ha, jaloersquote:
Zij is fucking sexy inderdaad, dat sterke sprekende hoofd of hoe zeg je datquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwweerst was haar haargrens halfhartvormig.
Ik vind Tess echt sexy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |