Je snapt me toch wel, kut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou eerst honden inzetten en dan pas graven
Anders zijn ze wel heel lang bezig hoorquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke steen heb je uiteindelijk gekozen?
Kwam het net pas allemaal tegen, was gister bij mijn ouders en daar is de internet verbinding niet optimaal dus fb werkt er al niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Maar Tli heb jij op fb niets gezien dan van die kinderen? Van die gedeelde amber alert foto?
Deel jij dat soort dingen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Maar Tli heb jij op fb niets gezien dan van die kinderen? Van die gedeelde amber alert foto?
constant..quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Wat was dat dan, want ik heb em wel gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
En dan zouden ze er nu nog naar op zoek zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou hij niet de kinderen hier ergens naar bekenden of familie gebracht hebben?
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan zouden ze er nu nog naar op zoek zijn?![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
constant..
wel raar: laatst gezien bij tankstation in beek (hier letterlijk om de hoek)
vervolgens dood gevonden een doorn (een teringend hier vandaag.
zou hij niet de kinderen hier ergens naar bekenden of familie gebracht hebben?
Mensen die dat delen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Lekker aangeklaagd worden met kidnapping naderhand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
Denk dat ze gewoon bij Miver thuis zijn
Combojoke +1quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
Haha stel dat ze ineens opduiken en dan zeggen ze van "wat is er allemaal gebeurd met papa?" Dat die agenten dan zeggen "onder welke steen hedde gij gelegen dan stoepjong"
Hahahahahahaahahaháh
Jij moet niet denken, ongeacht of je gelijk hebt in dit geval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat ie die kinderen vermoord en begraven heeft en toen zelfmoord heeft gepleegd
/sherlock
Houd ik uiteindelijk bijna niemand meer over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die dat delen.gelijk van facebook afdonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |