SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
http://muscleandsportsscience.com/quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef MrGuma het volgende:
Heren!
Heeft iemand wat review artikelen gerelateerd aan eten, trainen slapen etc.? (mogen ook bekende namen zijn) Ben nu voor m'n these bezig en begin redelijk hooked te raken aan het lezen van wetenschappelijke artikelen.
Hoeven er geen tonnen te zijn maar dat ik gewoon een beginnetje kan maken.![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.![]()
Thanks =D Wilde sowieso al eens een dergelijke blog zoeken met allemaal verschillende topics.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://muscleandsportsscience.com/![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.
Topperd.![]()
Gratis reclame.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://muscleandsportsscience.com/![]()
Gefeliciteerd trouwens Diabox.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef Diabox het volgende:
VOLGENS MIJ BEGRIJP IK HET WOORDJE 'GRATIS' NIET HELEMAAL.![]()
Ik ga vandaag wat omgooien. Ga voor de 6-8 reps max ipv 12... Na een anderhalf jaar dus switchen van hypertrophy naar strength/power. Iemand anders ervaring hiermee?![]()
Zijn hier mensen die het stronglifts 5x5 schema een lange tijd gevolgd hebben? Ziet er wel goed uit zeg. Mooie compound oefeningen en maar 6 oefeningen.![]()
Afhankelijk van het aantal sets gooi je je gewicht dus geleidelijk omhoog totdat je weer plateaut. Er is qua uitvoering niks fundamenteel anders dan wat je momenteel doet.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:22 schreef Rub33n het volgende:
Ik ga vandaag wat omgooien. Ga voor de 6-8 reps max ipv 12... Na een anderhalf jaar dus switchen van hypertrophy naar strength/power. Iemand anders ervaring hiermee?SS, SL, potatoe, potato.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn hier mensen die het stronglifts 5x5 schema een lange tijd gevolgd hebben? Ziet er wel goed uit zeg. Mooie compound oefeningen en maar 6 oefeningen.Confidence through competence![]()
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/quote:Tijd en intensiteit
Het was natuurlijk al langer bekend dat hoe intensiever een inspanning is, hoe korter je die kunt volhouden. Mike concludeerde dat intensiteit de sleutel tot hypertrofie was en niet het volume van de training. Een spier moest zo zwaar mogelijk belast worden, de bewegingen dienden langzaam en gecontroleerd te worden uitgevoerd omdat bij het 'gooien' met gewichten en snel samentrekken van spieren, een deel van de belasting aan de spier ontnomen wordt door het zogenaamde. 'momentum effect'. Als je bijvoorbeeld een biceps curl snel inzet wordt deze spier slechts in het begin van het traject belast, niet of nauwelijks in het middengedeelte. Langzame uitvoering zorgde ervoor dat de gehele spier over het totale traject aan het werk gezet werd.
Doen jullie het ook zo langzaam? Zelf doe ik altijd alles veels te snel, geen geduld maar zal er vanavond is op letten. Hoe langzamer, hoe moeilijker hoe beter de spier wordt geprikkeld.![]()
Mike Mentzer had niet geheel gelijk; hij was voorstander van 1 set en dan zo zwaar mogelijk. Dit is niet het optimale patroon voor een trainingsprikkel. Een zo hoog mogelijk intensiteit gekoppeld aan een groter volumerange dan 1 set is beter.Confidence through competence![]()
Ja, tenzij ik een power clean o.i.d. doequote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/
Doen jullie het ook zo langzaam? Zelf doe ik altijd alles veels te snel, geen geduld maar zal er vanavond is op letten. Hoe langzamer, hoe moeilijker hoe beter de spier wordt geprikkeld.![]()
Van harte dia!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik vraag me hoe die effecten zich verhouden tov bijvoorbeeld supplementatie met groene thee of vitamine C, en of het een beetje klinisch relevant is.Confidence through competence![]()
Uitgaande van 8 weken en een drop van 6% bf (want internet en sowieso photoshop levels in de na-foto's) en een realistische drop van 3 kg vet per maand, is 6% dus 6 kg.
Uitgaande dat 100% 100 kilo is, is dit realistisch, maar wel aan de optimistische kant.
Blijft echter photoshopped. Kijk naar de schaduwen op zijn trui, in de foto linksonder. Erg Lazar Angelov-achtig.Confidence through competence![]()
Dan zou hij ongeveer een kilo per week af moeten vallen. Met beter belichting op de latere foto's. Lijkt mij plausibel.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit echt in 7 weken? (Van 16 naar 9%)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Dát is wel onrealistische toename van spieren, dat je armen minus het armvet dan alsnog met het oog groter zijn geworden in twee maandenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef 16meter het volgende:
Zijn armen zijn zelfs groter geworden, lijkt het wel. Goeie cut.
Dat van dat vet wil ik nog best accepteren.Confidence through competence![]()
Belichting doet heel veel. Bij uitgaan kun je superripped lijken terwijl je eigenlijk maar 10% bent, gewoon door de belichting.
Als dit 10% bij daglicht dan ben ik nog wel wat droger geweest. Vooral niet teveel op die perfecte belichtingen van shoots enzo letten.
Verder lijk je ook al een stuk droger wanneer je eens wat minder drinkt. (water, zout, anything) Maakt hier ook een groot verschil, gewoon, die bloat. Is geen vet.![]()
Ik doe doe alles gewoon rustig, gecontroleerd vooral bij het negatieve van tillen dat is het lekkerstquote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/
![]()
Ook keer wat (progressie) foto's dan.
3,5 jaar terug voor ik begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist genomen. Was dus van plan gewoon door te knallen deze zomer, maar door schouder blessure nou maximaal cardio doen en cutten. Wellicht kan ik er nog een beachboy buikje uit trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
3,5 jaar terug voor ik begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist genomen. Was dus van plan gewoon door te knallen deze zomer, maar door schouder blessure nou maximaal cardio doen en cutten. Wellicht kan ik er nog een beachboy buikje uit trainen
not bad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je borst en traps zijn niet zo groot in verhouding met de rest, klopt dat of lijkt dat door het licht?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).quote:Op woensdag 24 april 2013 16:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
not bad,
je borst en traps zijn niet zo groot in verhouding met de rest, klopt dat of lijkt dat door het licht?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Nja rest is cool man, brede schouders en een mooi droge rug.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).
Kost je rug jou minder moeite ook?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie kamer trouwens![]()
![]()
ProgressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence![]()
Wellicht een stuk over hoe de gangbare grote compounds goed uit te voeren. Stukje tekst met verwijzingen naar youtube.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In principe kan iedereen het aanpassen. Alleen is het wel zinvol omdat gestructureerd en in overleg te doen. Het is niet "mijn" OP; het is onze OP. Voorbeeld: ik heb het zelf niet zo op IF, maar het is iets dat duidelijk leeft en populair is, dus dat moet er (kort) in. Ook is er in het verleden veel bagger toegevoegd die we er vervolgens weer uit hebben moeten halen.![]()
Is dat een Brunotti zwembroek? ;oquote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).![]()
Goeie progressie frikandel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Goed goed bezig brah! Keep it up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er hersenveranderingen optreden door krachttraining/cardio? Net als yoga (en ik meen ook meditatie) dit ook realiseren.
Misschien een grotere motor cortex oid? Heb zelf nog niet gezocht maar schoot me net ineens te binnen.![]()
![]()
Sinds ik lift haal ik 10% meer iqpunten op de BNN iq-test.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er hersenveranderingen optreden door krachttraining/cardio? Net als yoga (en ik meen ook meditatie) dit ook realiseren.
Misschien een grotere motor cortex oid? Heb zelf nog niet gezocht maar schoot me net ineens te binnen.![]()
Als je de tijd hebt:quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Nice fysiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik doe doe alles gewoon rustig, gecontroleerd vooral bij het negatieve van tillen dat is het lekkerst![]()
Daarom zei ik dat ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dát is wel onrealistische toename van spieren, dat je armen minus het armvet dan alsnog met het oog groter zijn geworden in twee maanden![]()
Wut, ik weeg net mn B&F scoop en de weegschaal zegt 40g? Al die tijd 28 ipv 40/scoop gerekend?!-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef VASND het volgende:
Wut, ik weeg net mn B&F scoop en de weegschaal zegt 40g? Al die tijd 28 ipv 40/scoop gerekend?!![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?
YouTube
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Wat is het praktisch nut van curlen eigelijk behalve een kankerharde pomp in je armen? Ik doe wel eens een paar setjes voor de lol maar heb niet echt het idee dat het met de compounds helpt en die powerlifters hebben ook grote armen zonder maar een curlstang aan te raken![]()
Powerlifters curlen ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is het praktisch nut van curlen eigelijk behalve een kankerharde pomp in je armen? Ik doe wel eens een paar setjes voor de lol maar heb niet echt het idee dat het met de compounds helpt en die powerlifters hebben ook grote armen zonder maar een curlstang aan te raken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Mwaa niet echt, heb liefst borst en been dag eigenlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja rest is cool man, brede schouders en een mooi droge rug.
Kost je rug jou minder moeite ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Mooie kamer trouwensquote:quote:quote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed goed bezig brah! Keep it up!Dank allen.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Scherp.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Dus ik was aan het rondkijken op tumblr en kwam dit plaatje tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht: damn womanmaar toen rekende ik om via Google dat 285lbs maar 129.27 kg is, toch wel gruwelijk voor een vrouw maar waarom zijn die platen zo groot in US?
![]()
Gewoon rubber plates ja kun je ze makkelijker laten vallen zonder dat er van alles kapot gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef seto het volgende:
Zal wel zo'n gay Crossfit gym zijn, die hebben altijd van dat soort rare plates.![]()
Dat sowieso, maar bedoelde meer dat ze schijven hebben van 5 of 10kg met de grootte van een 20kg schijf.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon rubber plates ja kun je ze makkelijker laten vallen zonder dat er van alles kapot gaat.![]()
Wat bedoel je precies met hersenveranderingen? Krachttraining heeft wel een werking die te vergelijken is met een antidepressiva.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Misschien een grotere motor cortex oid? Heb zelf nog niet gezocht maar schoot me net ineens te binnen.Ziet er interessant uit. Thanks.quote:If not now, then when.![]()
Die observatie heeft Prof. Yuri_Boyka, hoogleraar in wheyologie, reeds gemaakt. De hypothese is dat het gewicht van één scoop varieert van 28 tot 40 gram, afhankelijk van hoe hard je de whey aandrukt tijdens het 'scoopen', met variabele compressie van de deeltjes als gevolg.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef VASND het volgende:
Wut, ik weeg net mn B&F scoop en de weegschaal zegt 40g? Al die tijd 28 ipv 40/scoop gerekend?!This isn't even my final form.![]()
Kreeg zelfs bij het van de grond aftillen van een 20kg plaat al last van mijn onderrug en kon zelfs geen sit-ups doen. Hoop dat het vrijdag over is anders moet ik een upper body only schema gaan volgen![]()
Wat irriteer ik me trouwens ontzettend aan die mensen die je constant aan het opjagen zijn als je een apparaat in gebruik neemt. Vragen na elk setje hoeveel ik nog moet en of ik dat niet ergens anders kan doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die observatie heeft Prof. Yuri_Boyka, hoogleraar in wheyologie, reeds gemaakt. De hypothese is dat het gewicht van één scoop varieert van 28 tot 40 gram, afhankelijk van hoe hard je de whey aandrukt tijdens het 'scoopen', met variabele compressie van de deeltjes als gevolg.
Doe nou gewoon eens ff een weekje rust. En ga van daaruit weer opbouwen, je wil te snel. Leer naar je lichaam te luisteren. En met rustig opbouwen bedoel ik neit 20 kg per workout er bovenop maar gewoon 5 kilo. Concentreer je op je form ipv zo zwaar mogelijk proberen te liften. Voor je het weet help je jezelf de vernieling in en sta je maanden buitenspel.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kreeg zelfs bij het van de grond aftillen van een 20kg plaat al last van mijn onderrug en kon zelfs geen sit-ups doen. Hoop dat het vrijdag over is anders moet ik een upper body only schema gaan volgen![]()
Wat irriteer ik me trouwens ontzettend aan die mensen die je constant aan het opjagen zijn als je een apparaat in gebruik neemt. Vragen na elk setje hoeveel ik nog moet en of ik dat niet ergens anders kan doenBehulpzaam als een waterkraan.
Iemand een tip voor het deadliften; telkens als ik weer omhoog/omlag ga komt de stang tegen me knieen? Vandag voor het eerst gedaan btw, dacht dat BOR met barbell deadlift was...
En vandaag 3x8x40 kg Dumbell press gehaald, we komen er wel![]()
Hoe sta je voordat je de barbell lift? Stang moet ongeveer boven de helft van je voet, zodanig dat als je door je knieën gaat je schenen de bar raken. En dat 'ie schraapt, dat hoort zo. Focus op dat je de bar zo dicht mogelijk langs je lijf omhoog trekt.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef XSbig het volgende:
Iemand een tip voor het deadliften; telkens als ik weer omhoog/omlag ga komt de stang tegen me knieen? Vandag voor het eerst gedaan btw, dacht dat BOR met barbell deadlift was...
En vandaag 3x8x40 kg Dumbell press gehaald, we komen er wel![]()
Aldi heeft altijd caseïnequote:
Mijn gym heeft sinds kort shakes met pistache/kokos smaak, echt de lekkerste shake die ik ooit gehad heb. Nadeel: kost 52 euro per 2kg.![]()
Ik ga denk ik nooit meer liften als ik minder dan 7 uur slaap. Vannacht 6 uur geslapen en ik vergeet echt de kleinste dingen. Zo was ik een klem vergeten en had ik aan een kant 2,5kg meer![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik nooit meer liften als ik minder dan 7 uur slaap. Vannacht 6 uur geslapen en ik vergeet echt de kleinste dingen. Zo was ik een klem vergeten en had ik aan een kant 2,5kg meer![]()
![]()
Volgens mij kun jij beter stoppen met liften.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik nooit meer liften als ik minder dan 7 uur slaap. Vannacht 6 uur geslapen en ik vergeet echt de kleinste dingen. Zo was ik een klem vergeten en had ik aan een kant 2,5kg meer
met powercleanen merk je dat gelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter stoppen met liften.![]()
Niet zo aanstellen. Als je continu te weinig slaapt ga je het wel merken, maar één keer maakt echt geen verschil.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
met powercleanen merk je dat gelijk![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
![]()
klemmen van 2.5 kgquote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik nooit meer liften als ik minder dan 7 uur slaap. Vannacht 6 uur geslapen en ik vergeet echt de kleinste dingen. Zo was ik een klem vergeten en had ik aan een kant 2,5kg meer?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
![]()
Oke thx! Zal er de volgende keer op lettenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoe sta je voordat je de barbell lift? Stang moet ongeveer boven de helft van je voet, zodanig dat als je door je knieën gaat je schenen de bar raken. En dat 'ie schraapt, dat hoort zo. Focus op dat je de bar zo dicht mogelijk langs je lijf omhoog trekt.![]()
Die bestaan, heb ze zelf van 1.25kg gezien.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben dit jaar al uit 3 broeken gescheurd.... terwijl ik nieteens strakke haal..
Één is m'n eigen domme fout doordat ik ging squatten met een fiets () maar de anderen waren zomaar gebeurd. Wat een kwaliteit >.<
Volgensmij heb ik te grote billen in verhouding tot benen/heupen."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ah, baasch.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die observatie heeft Prof. Yuri_Boyka, hoogleraar in wheyologie, reeds gemaakt. De hypothese is dat het gewicht van één scoop varieert van 28 tot 40 gram, afhankelijk van hoe hard je de whey aandrukt tijdens het 'scoopen', met variabele compressie van de deeltjes als gevolg.
Toch zonde, vond 't al zo snel op gaan. Kut ook in deze cut dat ik me dus regelmatig 3x20g=~240kcal verrekend heb..Zorg er voor dat je kont naar achter staat en je schouders niet (te ver) over de bar komen. Scheelde bij mij een boel. Probeer ook niet met té weinig gewicht je techniek te perfectioneren, ik vind de controle dan een stuk moeilijker omdat je 't allemaal net te makkelijk corrigeert (bewegende massa).quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef XSbig het volgende:
En vandaag 3x8x40 kg Dumbell press gehaald, we komen er wel-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Wat bedoelen jullie altijd met kwark voor het slapen gaan en complexe koolhydraten?
Ik neem ook altijd kwark, maar dat is 500gram van de lidl. Het is Linessa Quark/fromage blanc
150g = 126 kcal
0,2% fat
Proteine per 100g = 6.8g
Koolhydraten per 100g = 13,7
waarvan sukers per 100g =12,8
Is dit nou goed of niet?![]()
Veel te veel suiker, je hebt ook linessa met +-4 gram kh per 100. Magere kwark heet dat meestal.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Atemno het volgende:
Wat bedoelen jullie altijd met kwark voor het slapen gaan en complexe koolhydraten?
Ik neem ook altijd kwark, maar dat is 500gram van de lidl. Het is Linessa Quark/fromage blanc
150g = 126 kcal
0,2% fat
Proteine per 100g = 6.8g
Ah oke, maargoed het is beter dat ik dit eet dan niets toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Veel te veel suiker, je hebt ook linessa met +-4 gram kh per 100. Magere kwark heet dat meestal.
Zal eens kijken naar magere kwark, kan in veel winkels iig niet 'gewone pure' kwark vinden.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ah oke, maargoed het is beter dat ik dit eet dan niets toch?
Zal eens kijken naar magere kwark, kan in veel winkels iig niet 'gewone pure' kwark vinden.![]()
![]()
Ah toppie. Maar dit zijn dus wel complexe koolhydraten(alleen wat teveel, maar dat effect van complex heb ik nu dus wel?)?quote:![]()
Zo'n gebrek aan basiskennis en toch aan de roids, jij komt er wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ah toppie. Maar dit zijn dus wel complexe koolhydraten(alleen wat teveel, maar dat effect van complex heb ik nu dus wel?)?Soukidan op je oogbal.![]()
Complexe koolhydraten zijn meestal niet pure suikers. Dus die zitten niet in kwark dat is volgens mij lactose. Complexe koolhydraten zijn bijvoorbeeld aardappels, rijst, pasta, volkoren brood etc... Die hebben de voorkeur boven simpele suikers omdat ze er langer over doen om verteerd te worden en een lagere insulinerespons hebben. Fruit en groente zijn anders omdat deze ook veel vezels bevatten en daardoor een lagere respons hebben terwijl ze wel veel simpele koolhydraten bevatten.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ah toppie. Maar dit zijn dus wel complexe koolhydraten(alleen wat teveel, maar dat effect van complex heb ik nu dus wel?)?![]()
Zijn hier mensen die trainen bij f4f? Eerst trainde ik altijd in de ochtend wat prima ging. Nu werk ik dus moet ik in de Jezus. In de hoek stonden dik 25 gasten. Lekker kut trainen in zon drukte.
Wel lekker getraind zeg, voelt goed.![]()
Gister druk met werk dus heb onderweg even wat gegeten. Zag alleen een burger king en heb een double whopper cheese gehaald. Thuis even opgezocht en toch mooie macro'sLekker verzadigd vet stacken.
http://caloriecount.about(...)hopper-cheese-i52786"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nog 1x: in elke stad zit er wel een kwalitatief goede hardcore gym die nauwelijks duurder is dan F4F maar meer mogelijkheden biedt en minder druk is. Waar woon je?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn hier mensen die trainen bij f4f? Eerst trainde ik altijd in de ochtend wat prima ging. Nu werk ik dus moet ik in de Jezus. In de hoek stonden dik 25 gasten. Lekker kut trainen in zon drukte.
Aardappels niet. Das zetmeel, GI to the roof. Maar das prima te compenseren door te eten met wat vet en/of eiwitten.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Complexe koolhydraten zijn meestal niet pure suikers. Dus die zitten niet in kwark dat is volgens mij lactose. Complexe koolhydraten zijn bijvoorbeeld aardappels, rijst, pasta, volkoren brood etc... Die hebben de voorkeur boven simpele suikers omdat ze er langer over doen om verteerd te worden en een lagere insulinerespons hebben. Fruit en groente zijn anders omdat deze ook veel vezels bevatten en daardoor een lagere respons hebben terwijl ze wel veel simpele koolhydraten bevatten.Behulpzaam als een waterkraan.
Mwah, prijsverschil kan best behoorlijk zijn hoor. Zit zelf bij een redelijk hardcore gym maar betaal toch 30 euro en F4F is aanzienlijk goedkoper.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nog 1x: in elke stad zit er wel een kwalitatief goede hardcore gym die nauwelijks duurder is dan F4F maar meer mogelijkheden biedt en minder druk is. Waar woon je?![]()
Netjes hoor! Wat is je lengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apeldoorn. Er zat volgens mij een hardcore gym maar die KS dicht. Maar dit is bijna niet te doen. Is kijken wat er meer is.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nog 1x: in elke stad zit er wel een kwalitatief goede hardcore gym die nauwelijks duurder is dan F4F maar meer mogelijkheden biedt en minder druk is. Waar woon je?![]()
Squatten met een fietquote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Pastapipos het volgende:
Één is m'n eigen domme fout doordat ik ging squatten met een fiets () maar de anderen waren zomaar gebeurd. Wat een kwaliteit >.<
Volgensmij heb ik te grote billen in verhouding tot benen/heupen.?
![]()
Jep, hierzo. Welke vestiging zit je?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef stoeltafel het volgende:
Wel lekker getraind zeg, voelt goed.
Je kan het beste rond het middaguur gaan, of rond een uur of 4.![]()
Betaal nu 15e en woon er 5mjn wat ook lekker is.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mwah, prijsverschil kan best behoorlijk zijn hoor. Zit zelf bij een redelijk hardcore gym maar betaal toch 30 euro en F4F is aanzienlijk goedkoper.![]()
Jep, F4F R'dam.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef stoeltafel het volgende:
Stad. Ik werk dus dat is helaas geen optie meer. Wil morgen me buik en trapas trainen. Iemand nog een goede oefening voor trapas?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jep, hierzo. Welke vestiging zit je?
Je kan het beste rond het middaguur gaan, of rond een uur of 4.![]()
inb4; f4fGoed voor het zelfvertrouwen wel..quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef seto het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar bedoelde meer dat ze schijven hebben van 5 of 10kg met de grootte van een 20kg schijf.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Traps pak ik zelf altijd mee met rows en powerclean.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Stad. Ik werk dus dat is helaas geen optie meer. Wil morgen me buik en trapas trainen. Iemand nog een goede oefening voor trapas?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In de vestiging stad, oke danquote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Stad. Ik werk dus dat is helaas geen optie meer. Wil morgen me buik en trapas trainen. Iemand nog een goede oefening voor trapas?
O Apeldoorn
[ Bericht 6% gewijzigd door Travel. op 24-04-2013 23:01:09 (Stad al ergens gezegd) ]![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
In de vestiging stad, oke dan [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Welke vestiging? Blaak en Ceintuurbaan klopt dat idd wel. Bij Centraal valt dat wel mee toch. Staan daar imo juist te weinig cardio apparaten.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kom ik ook soms, maar vind er vooral erg veel cardio staan in vergelijking met gewichten.![]()
Blaak iddquote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef Asgard het volgende:
[..]
Welke vestiging? Blaak en Ceintuurbaan klopt dat idd wel. Bij Centraal valt dat wel mee toch. Staan daar imo juist te weinig cardio apparaten.![]()
1.82 mquote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
is er iemand hier bekend met dit fitness schema?
http://www.muscleandstrength.com/workouts/3-day-power-muscle-burn
ik zoek namelijk een uit gekouwt fitness schema die ik later naarmate me kennis hierover vordert zelf aan kan passen. maar in die link staan sommige dingen dubbel? ene keer met dumbbell en de oefening die je erna moet pakken is lijkt mij de zelfde oefening alleen dan met een barbell. dit lijkt mij onlogisch..
of heeft er iemand een betere trainings schema voor massa opbouw?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ik had vandaag toen ik de overhead press wilde gaan doen een hele rare steek in m'n elleboog. Het voelt vooral als een steek maar ik voel ook iets trekken. Toen ik vandaag m'n broertje in de maling wilde nemen met een boobflash (dont ask) en m'n shirt omhoog trok met beide handen waarmee m'n ellebogen dus 'puntig werden' (moet je even voor je zien) had ik het weer, vreemd! Iemand idee wat dit kan zijn?
![]()
40 repsquote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef Convict het volgende:
ik zoek namelijk een uit gekouwt fitness schema die ik later naarmate me kennis hierover vordert zelf aan kan passen. maar in die link staan sommige dingen dubbel? ene keer met dumbbell en de oefening die je erna moet pakken is lijkt mij de zelfde oefening alleen dan met een barbell. dit lijkt mij onlogisch..
of heeft er iemand een betere trainings schema voor massa opbouw?
Oefeningen zijn niet zozeer verkeerd, maar bij 40 reps voor een oefening slaat hij de plank volledig mis. Die zou ik gewoon op 6-12 reps uitvoeren.
[ Bericht 6% gewijzigd door Verbosity op 25-04-2013 00:27:07 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zijn lunges en deadlift op één dag onnodig?
Vandaag beiden gedaan voor het eerst. Mijn billen, hamstrings en onderrug zijn kapot![]()
![]()
Kan gerust, maar als de ene oefening de andere te veel beperkt in uitvoering(form, gewicht of herhalingen) kan je er voor kiezen om ze op verschillende dagen uit te voeren.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:21 schreef zoz het volgende:
Zijn lunges en deadlift op één dag onnodig?
Vandaag beiden gedaan voor het eerst. Mijn billen, hamstrings en onderrug zijn kapotOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Even labels lezen 101 cursus:quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Atemno het volgende:
150g = 126 kcal
0,2% fat
Proteine per 100g = 6.8g
Is dit nou goed of niet?
Koolhydraten per 100g --> zetmeel (lange glucoseketens), maltodextrine (korte glucoseketens), losse glucose, losse fructose, sucrose (glucose+fructose) en lactose (glucose+galactose)
waarvan suikers per 100g --> alles behalve zetmeel
Gebaseerd op deze label gok ik dat je Linessa met een smaakje hebt gepakt, ofwel zo'n fokking 50 gram tafelsuiker (sucrose) in je bak kwark. Lidl heeft ook magere naturel kwark.Confidence through competence![]()
Je kunt naar Josine gaan, die is wel een stuk duurder dan F4F.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Apeldoorn. Er zat volgens mij een hardcore gym maar die KS dicht. Maar dit is bijna niet te doen. Is kijken wat er meer is.Nee, 64g suiker is niet goed...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Atemno het volgende:
waarvan suikers per 100g =12,8
![]()
quote:![]()
maar dus niet harder dan met 100 pico Newton aandrukken anders gaat alles naar de klote en heb je er niks meer aan.![]()
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lading massa aangezet gast. Goed gedaan.
Schouders zijn ook echt swole geworden
Wat is het gewichtsverschil en je lengte?
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 25-04-2013 08:33:29 ]![]()
Yupquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Squatten met een fiet[ afbeelding ]?
frame op mn schouders. Zaterdagavonden
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Let the good times roll.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yupframe op mn schouders. Zaterdagavonden
![]()
Kitty, vandaag begin ik aan een kuur van crea mono en chol.
Vanavond unlimited spareribs eten bovenop de 15 plakken brood en de notenmix, en de eerste geblenderde pindamelk shakes zullen morgenochtend bereid worden.
Er worden ziekelijke gains verwacht en het ligt in de lijn der verwachtingen dat de muis wel degelijk uit zijn voegen zal groeien. Jullie zullen alle sides horen.Toffe pics man, mooi bezig zo!quote:(semi homo)
![]()
Ha Panzer,quote:Op donderdag 25 april 2013 08:52 schreef Panzermaus het volgende:
Kitty, vandaag begin ik aan een kuur van crea mono en chol.
[ afbeelding ]
Vanavond unlimited spareribs eten bovenop de 15 plakken brood en de notenmix, en de eerste geblenderde pindamelk shakes zullen morgenochtend bereid worden.
Er worden ziekelijke gains verwacht en het ligt in de lijn der verwachtingen dat de muis wel degelijk uit zijn voegen zal groeien. Jullie zullen alle sides horen.
[..]
Toffe pics man, mooi bezig zo!(semi homo)
Ik had voor vanavond een hele kip voor je gekocht voor in de grill.
Hoop niet dat je boos bent nu.
Liefs,
Je Moeder
PS: Wil je dat ik weer van die maxipads koop voor tegen het lacteren?
![]()
![]()
![]()
Ik heb laatst 6 uitscheurde broeken weggeflikked, beter squat je trouwens gewoon met je vrienden in je nek (wil best redelijk).quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Pastapipos het volgende:
Volgensmij heb ik te grote billen in verhouding tot benen/heupen.![]()
Gisteren de uitslag van de MRI en foto's gekregen, dames en heren, ik ben kerngezond. Niks te zien. Dus moet ik maar eens gaan kijken naar een sportarts of die wat kan fixen, of stoppen met die dingen die pijn doen, aldus de orthopeed. Dat is dus zowat alle push exercises (dips, BP, MP, incline BP, pushups etc etc), plus zwemmen, een bal werpen en nog wat andere aparte bewegingen, oftewel, stoppen met alle sporten die ik beoefen momenteel.
No way dat ik dat doe, dus second opinion, maar als er niks te zien is op een MRI, röntgen of echo, wat veroorzaakt dan die pijn?
Tevens zei de orthopeed dat ik van nature niet geschikt ben voor gewichtheffer (lang, slank), dus beter geen zware gewichten kan liften in de gym, maar beter kan gaan hardlopen bijvoorbeeld, omdat mijn bouw nou eenmaal zo is. Facepalm double XXL 2.0.![]()
![]()
Lol.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef BigSmurf het volgende:
Tevens zei de orthopeed dat ik van nature niet geschikt ben voor gewichtheffer (lang, slank), dus beter geen zware gewichten kan liften in de gym, maar beter kan gaan hardlopen, omdat mijn bouw nou eenmaal zo is.![]()
Second optinion dan idd. Van een sportarts/sportfyisio?
Als die impingement testen goed gedaan zijn, en daar niks uit kwam kun je dat toch wel uitsluiten lijkt me.
Spierscheur zou nou toch ook wel eens een keer over moeten zijn...![]()
![]()
Ik heb al van iemand een adresje geregeld die gespecialiseerd is in sportblessures, maar ik snap gewoon niet waar de pijn vandaan komt als er niks op scans en foto's te zien is. Kan een beknelde zenuw wellicht de oorzaak zijn? Dacht dat dat ook op een MRI te zien was, maar goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol.
Second optinion dan idd. Van een sportarts/sportfyisio?
Als die impingement testen goed gedaan zijn, en daar niks uit kwam kun je dat toch wel uitsluiten lijkt me.
Spierscheur zou nou toch ook wel eens een keer over moeten zijn...![]()
Impingement testen zijn meerdere malen gedaan, ook tijdens de echo nog een keer, was niet het geval. En spierscheur zou na zoveel maanden rust wel over moeten zijn ja, en anders was dat ook wel naar voren gekomen op de scans?![]()
Slank? Was jij niet >100 kilo (eveneens ~2 meter maar toch 0,5 kilo per cm is niet typisch slank)quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteren de uitslag van de MRI en foto's gekregen, dames en heren, ik ben kerngezond. Niks te zien. Dus moet ik maar eens gaan kijken naar een sportarts of die wat kan fixen, of stoppen met die dingen die pijn doen, aldus de orthopeed. Dat is dus zowat alle push exercises (dips, BP, MP, incline BP, pushups etc etc), plus zwemmen, een bal werpen en nog wat andere aparte bewegingen, oftewel, stoppen met alle sporten die ik beoefen momenteel.
No way dat ik dat doe, dus second opinion, maar als er niks te zien is op een MRI, röntgen of echo, wat veroorzaakt dan die pijn?
Tevens zei de orthopeed dat ik van nature niet geschikt ben voor gewichtheffer (lang, slank), dus beter geen zware gewichten kan liften in de gym, maar beter kan gaan hardlopen bijvoorbeeld, omdat mijn bouw nou eenmaal zo is. Facepalm double XXL 2.0.![]()
![]()
1,90m, 80kg. Je verwart me met iemand anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slank? Was jij niet >100 kilo (eveneens ~2 meter maar toch 0,5 kilo per cm is niet typisch slank)![]()
![]()
Als je 1.70 bent ben je wellicht niet geschikt om te basketballen. Wat is de rest allemaal voor crap?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef seto het volgende:
Als je 1.90 bent ben je juist niet geschikt voor hardlopenDat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...quote:Op donderdag 25 april 2013 10:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je 1.70 bent ben je wellicht niet geschikt om te basketballen.![]()
Agree... wat zijn je klachten trouwens? Schouder ook..? pas vanaf vorige pagina meegekregen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.
[..]
Dat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ha Panzer,
Ik had voor vanavond een hele kip voor je gekocht voor in de grill.
Hoop niet dat je boos bent nu.
Liefs,
Je Moeder
PS: Wil je dat ik weer van die maxipads koop voor tegen het lacteren?
![]()
![]()
![]()
thanks ma
Lacteer trouwens niet meer, gyno is ook weg. Is dat een teken dat ik mijn hoogste test-levels gehad heb?Maling aan hebben man, is inderdaad ook een niet te vergelijken voorbeeld. Zelf moest ik het toen ik begon het ook vooral niet te fanatiek maken "met die fitness" want "dat is jouw bouw niet".quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.
[..]
Dat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...Als ik daar naar geluisterd had was ik forever a stick gebleven. Gewoon gaan.
![]()
![]()
Boh, gister de dag na mijn eerste keer SS ongelofelijk veel honger. 4000 Kcal weggewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn je stats? 4000kcal is bijzonder veel voor een beginner.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijna alleen maar rijst met kip en bruine boterhammen met kip.![]()
Ja, schouderklachten. Al eerder over gepost, maar kan het zo snel niet terugvinden. Lang verhaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Agree... wat zijn je klachten trouwens? Schouder ook..? pas vanaf vorige pagina meegekregen.Volgende keer als ik bij die vent komt dan zeg ik: "Ja maar Panzermuis was ook ecto en die is nu buff as fuck."quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maling aan hebben man, is inderdaad ook een niet te vergelijken voorbeeld. Zelf moest ik het toen ik begon het ook vooral niet te fanatiek maken "met die fitness" want "dat is jouw bouw niet".Als ik daar naar geluisterd had was ik forever a stick gebleven. Gewoon gaan.
![]()
![]()
Lukt ook wel, maar dan kan ik de broeken meteen weggooien. Of ik moet de nohomo gulp open doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst 6 uitscheurde broeken weggeflikked, beter squat je trouwens gewoon met je vrienden in je nek (wil best redelijk)."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Sowieso man, maar dat mag al helemaal gezegd worden over raptorix. Hij is echt sickening buff geworden. Je kunt gewoon heel weinig zeggen over iemand zijn 'bouw' en 'toekomstig fysiek' als ze niet goed gevoed zijn enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgende keer als ik bij die vent komt dan zeg ik: "Ja maar Panzermuis was ook ecto en die is nu buff as fuck."![]()
Dus? Of ben je er een die denkt dat je alleen van vet eten in vet aankomt?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijna alleen maar rijst met kip en bruine boterhammen met kip.
Of ben je 2m.![]()
![]()
Pff mooi zuur dan. Zelf momenteel ook uit de running i.v.m. schouderklachten (waarschijnlijk slijmbeursontsteking). Nu anderhalve week niet kunnen trainen (ja, alleen benen) en voel me er nu al zwaar kloten onder. Hoelang loop je er al mee dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, schouderklachten. Al eerder over gepost, maar kan het zo snel niet terugvinden. Lang verhaal.
Ik had al 2 weken lichte pijn in mijn schouders, maar ben gewoon doorgegaan met trainen... Mede omdat het tijdens het trainen zelf wel ging. Opgegeven moment bij lat pull-down kreeg ik echt een stekende pijn in mijn schouder. Nu anderhalve week schouder totaal niet belast, maar dat gevoel is nog niks minder geworden.![]()
Aankomende woensdag afspraak met (nieuwe) vaste fysio. Wil direct op een spuit aanpraten, om zo snel mogelijk weer te kunnen trainen. Voor nu 2x in de week legdag en veel cardio. Ik kan blijkbaar echt niet niks doen.![]()
Overigens ook al gestopt met voetbal door liesklachten, waarvan men na allerlei onderzoeken (o.a. ook mri scan) Ook iets zei in de trant van, ja je hebt gewoon een zwakke lies, dus je kunt geen sporten meer doen waarbij je explosieve bewegingen maakt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef seto het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? 4000kcal is bijzonder veel voor een beginner.
En er mag wel wat body bij, ik ben echt skinny als fuck.![]()
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dus? Of ben je er een die denkt dat je alleen van vet eten in vet aankomt?
Of ben je 2m.![]()
Ok, goed bezig.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.
En er mag wel wat body bij, ik ben echt skinny als fuck.4000kcal = 4000kcal, overige kcal worden sowieso in vet omgezet of het nou uit kip komt of uit pizza.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.![]()
Ah, dan is het goed. Je zou niet de enige zijn die denkt onbeperkt KH/eiwit te kunnen eten, zolang het maar low-fat is. Vandaar mijn vraag,quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.
En er mag wel wat body bij, ik ben echt skinny als fuck.Kwa micro's wel, kwa aankomen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.![]()
Maar ik krijg wel veel eiwitten & koolhyudraten die ik goed kan gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef seto het volgende:
[..]
Ok, goed bezig.
[..]
4000kcal = 4000kcal, overige kcal worden sowieso in vet omgezet of het nou uit kip komt of uit pizza.![]()
![]()
10-15 euro per maand extra voor het goed uit kunnen oefenen van je hobby is toch niet zoveel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mwah, prijsverschil kan best behoorlijk zijn hoor. Zit zelf bij een redelijk hardcore gym maar betaal toch 30 euro en F4F is aanzienlijk goedkoper.
Veel mensen hier geven een veelvoud hiervan aan supplementen uit.![]()
Ik doe altijd mn broek op de enkels, wist niet dat gulp open ook werkt. Wanneer er 1 bijna af is zal ik het eens testenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar dan kan ik de broeken meteen weggooien. Of ik moet de nohomo gulp open doen.![]()
![]()
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebt![]()
![]()
Ik zie mensen weleens curlen met riemen aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebt![]()
ik heb geen belt, maar wat maakt het uit of je het bij 120 of bij 250 doet?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebt
Het effect is hetzelfde.. want je rug is in verhouding bij 120 net zo zwak als wanneer je 250 kan doen.![]()
Hoe slecht zijn empty calories nou eigenlijk in de cut? Stel je trained 4 dagen en eet daabij 500kcal onder onderhoud. 2 rustdagen met 200-300 kcal onder onderhoud en 1 zuipdag waar je 500 boven onderhoud zit al dan niet met training.![]()
Ik haal niet eens 120, en gebruik een belt... puur alleen omdat ik 100% verschil merk en veel minder snel een blessure heb.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebt
Met squatten 140 kilo gebruik ik hem ookYouTube
Van de zomer schouderblessure gehad, tijdens het benchen plots het gevoel alsof iemand er een mes in zette. Ontstekingsremmers, rust, pijnvrij na een week of 5-6. Waterpoloseizoen weer begonnen, fanatiek trainen, sinds medio november/december weer last. Rust gepakt paar weken, weer gaan trainen, maar binnen no-time weer last, kon eind januari niet meer schieten en zwemmen. Fysio helpt niet, echo mri en foto's zeggen dat ik gezond ben en ondertussen loop ik al die maanden met dezelfde klachten. Fuck logic, het komt ergens vandaan, maar wat...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pff mooi zuur dan. Zelf momenteel ook uit de running i.v.m. schouderklachten (waarschijnlijk slijmbeursontsteking). Nu anderhalve week niet kunnen trainen (ja, alleen benen) en voel me er nu al zwaar kloten onder. Hoelang loop je er al mee dan?
Ik had al 2 weken lichte pijn in mijn schouders, maar ben gewoon doorgegaan met trainen... Mede omdat het tijdens het trainen zelf wel ging. Opgegeven moment bij lat pull-down kreeg ik echt een stekende pijn in mijn schouder. Nu anderhalve week schouder totaal niet belast, maar dat gevoel is nog niks minder geworden.![]()
Aankomende woensdag afspraak met (nieuwe) vaste fysio. Wil direct op een spuit aanpraten, om zo snel mogelijk weer te kunnen trainen. Voor nu 2x in de week legdag en veel cardio. Ik kan blijkbaar echt niet niks doen.![]()
Overigens ook al gestopt met voetbal door liesklachten, waarvan men na allerlei onderzoeken (o.a. ook mri scan) Ook iets zei in de trant van, ja je hebt gewoon een zwakke lies, dus je kunt geen sporten meer doen waarbij je explosieve bewegingen maakt.![]()
![]()
![]()
http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
is een goede voor niet teveel geld.![]()
Matt Ogus heeft zo'n riem met een klik mechanisme. Lijkt mij ook ideaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef seto het volgende:
Die powerlifting belt van Eleiko trouwens
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
micronutrienten spelen weinig tot geen rol in je energiehuishouding.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
Hoe slecht zijn empty calories nou eigenlijk in de cut? Stel je trained 4 dagen en eet daabij 500kcal onder onderhoud. 2 rustdagen met 200-300 kcal onder onderhoud en 1 zuipdag waar je 500 boven onderhoud zit al dan niet met training.Confidence through competence![]()
Het slecht zijn van empty calories heeft niets met cutten of bulken te maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
Hoe slecht zijn empty calories nou eigenlijk in de cut? Stel je trained 4 dagen en eet daabij 500kcal onder onderhoud. 2 rustdagen met 200-300 kcal onder onderhoud en 1 zuipdag waar je 500 boven onderhoud zit al dan niet met training.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik heb geen belt, maar wat maakt het uit of je het bij 120 of bij 250 doet?
Het effect is hetzelfde.. want je rug is in verhouding bij 120 net zo zwak als wanneer je 250 kan doen.Je verwaarloost zo wel je corequote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik haal niet eens 120, en gebruik een belt... puur alleen omdat ik 100% verschil merk en veel minder snel een blessure heb.
Met squatten 140 kilo gebruik ik hem ookJe kan ook je onderrug trainen. En zoals ik zei, zijn er wetenschappelijke onderzoeken die beweren dat je je core veel minder traint met een belt. (http://journals.lww.com/n(...)ifting_Belts.17.aspx)quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik heb geen belt, maar wat maakt het uit of je het bij 120 of bij 250 doet?
Het effect is hetzelfde.. want je rug is in verhouding bij 120 net zo zwak als wanneer je 250 kan doen.
Merk zelf ook dat mensen die met belt hoger dan mij deadliften, zonder belt lager dan mij deadliften.
Volgens Rippetoe moet je alleen een belt gebruiken als je abs en rug niet sterk genoeg zijn![]()
Op die manier blijven er weinig gains over man. Zou die zuipkeet eens 4 week overslaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
Hoe slecht zijn empty calories nou eigenlijk in de cut? Stel je trained 4 dagen en eet daabij 500kcal onder onderhoud. 2 rustdagen met 200-300 kcal onder onderhoud en 1 zuipdag waar je 500 boven onderhoud zit al dan niet met training.hnng!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef seto het volgende:
Die powerlifting belt van Eleiko trouwens
[ afbeelding ]![]()
Misschien niet de goedkoopste, maar ik hoor alleen positieve verhalen over http://www.bestbelts.net/quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebtwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
If you wear a belt while doing curls, make sure that you're wearing color coordinated fingerless gloves. Straps are optional for this.
So... Hit the squatrack bitches![]()
![]()
Oef wat gaan de topics snel zeg. Net weer lekker getraind en nu mijn eerste maaltijd. Intermittent Fasting![]()
![]()
Wat doen jullie dan als andere mensen gaan vragen of ze je belt 'even' mogen lenen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik pak bij 1rep max setjes altijd een belt van de gym. Liggen er een stuk of 6. De oudste meest afgekloven belt zit het lekkerstquote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Wat doen jullie dan als andere mensen gaan vragen of ze je belt 'even' mogen lenen?![]()
![]()
Heb ik nog nooit iemand zien vragen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Beach het volgende:
Wat doen jullie dan als andere mensen gaan vragen of ze je belt 'even' mogen lenen?![]()
Een "zuipdag" en dan maar 500 boven onderhoud zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
Hoe slecht zijn empty calories nou eigenlijk in de cut? Stel je trained 4 dagen en eet daabij 500kcal onder onderhoud. 2 rustdagen met 200-300 kcal onder onderhoud en 1 zuipdag waar je 500 boven onderhoud zit al dan niet met training.
Amateur
Misschien kun je beter naar het Gezond&Slank topic
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een "zuipdag" en dan maar 500 boven onderhoud zitten.
Amateur
Misschien kun je beter naar het Gezond&Slank topicdit idd.
![]()
Duur inderdaad. En het is mij nog niet duidelijk wat deze belts beter maakt dan die van 20 euro van de fitness reseller.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Misschien niet de goedkoopste, maar ik hoor alleen positieve verhalen over http://www.bestbelts.net/![]()
Hij is ook in roze te koopquote:Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duur inderdaad. En het is mij nog niet duidelijk wat deze belts beter maakt dan die van 20 euro van de fitness reseller.![]()
![]()
Dat ding moet gewoon z´n werk doen. En dat doet een belt van 20 euro net zo goed als een belt van 200 euro.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duur inderdaad. En het is mij nog niet duidelijk wat deze belts beter maakt dan die van 20 euro van de fitness reseller.
Als ik al een belt zou willen zou ik vragen om een oude afgeragde belt uit de gym. Zoals Raymond al zegt, die zitten het lekkerst.![]()
haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan maak je wel een statement als die die als man in de gym gebruikt
En dan keihard meezingen met Diana Ross, "I'm Coming Out" op je roze ipodje terwijl je het gym record aan barrels trekt.![]()
![]()
![]()
Die zijn voor de Fanta-stokjes in de gym.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Wat nou vitamine D supplementeren. Dalijk lekker aan de TRX half buiten boord. Wel 2x checken of ie goed vast zit, het water is hier pas 12,5 graden
woon je op een woonboot?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Wat nou vitamine D supplementeren. Dalijk lekker aan de TRX half buiten boord. Wel 2x checken of ie goed vast zit, het water is hier pas 12,5 graden
cewl if so![]()
![]()
ahh okee thx.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
40 reps
Oefeningen zijn niet zozeer verkeerd, maar bij 40 reps voor een oefening slaat hij de plank volledig mis. Die zou ik gewoon op 6-12 reps uitvoeren.
en die "dubbele" oefeningen zijn ook gewoon goed? (zelfde soort beweging met dumbell en daarna nog is met barbell). lijkt me dubbel op. of is dit gewoon nog mijn onwetendheid
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Is niet zo'n best schema. (11 oefeningen op benen dag, 'Arnold Press', geen rear delt isolatie, 'burn' sets van 40 reps ??? etc.)quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Convict het volgende:
[..]
ahh okee thx.
en die "dubbele" oefeningen zijn ook gewoon goed? (zelfde soort beweging met dumbell en daarna nog is met barbell). lijkt me dubbel op. of is dit gewoon nog mijn onwetendheid
Zou gewoon iets als SS doen of een basic UB/LB split.![]()
Nee, werk in de baggerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woon je op een woonboot?
cewl if so.
Gisteren wezen duiken, 7 gradenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zo diep kom ik niet. Althans dat is niet de bedoelingquote:
Ik weet niet meer wie het erover had om de OP te updaten (CarbonC toevallig?) maar even snel:
• Oefeningen kan uitgebreid worden --> benoemen grote compounds, verwijzen naar instructievideo's, verwijzen naar SS/SL (hoewel dit ook onder trainingsmethoden staat)
• Grip, nieuwe spoiler welke in gaat op de verschillende soorten grip, manieren om een bar te pakken en oefeningen/ middelen om je grip te verbeteren.![]()
Aantal topics geleden heb ik ook voorgesteld om een bronnenlijst met boeken/sites neer te zetten.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet meer wie het erover had om de OP te updaten (CarbonC toevallig?) maar even snel:
• Oefeningen kan uitgebreid worden --> benoemen grote compounds, verwijzen naar instructievideo's, verwijzen naar SS/SL (hoewel dit ook onder trainingsmethoden staat)
• Grip, nieuwe spoiler welke in gaat op de verschillende soorten grip, manieren om een bar te pakken en oefeningen/ middelen om je grip te verbeteren.
Bijvoorbeeld over anatomie, trainingsleer, voeding.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Blijft je crtl-v hangen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:20 schreef Diabox het volgende:
Wie kan deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22952190
?Behulpzaam als een waterkraan.
Reddit proberen wellicht? Ik kan er via de UM niet bij iig.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:20 schreef Diabox het volgende:
Wie kan deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22952190
?![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef seto het volgende:
Kan dat gebedel om onderzoeken voortaan niet via DM? Voegt niet echt veel toe.Nee dit voegt veel toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef seto het volgende:
Mijn gym heeft sinds kort shakes met pistache/kokos smaak, echt de lekkerste shake die ik ooit gehad heb. Nadeel: kost 52 euro per 2kg.![]()
Liever zoek je nog even wat meer posts op, heb je wat te doen terwijl je op je onderzoek wacht.quote:![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
Liever zoek je nog even wat meer posts op, heb je wat te doen terwijl je op je onderzoek wacht.![]()
![]()
Zag net dit filmpje op facebook voorbij komen, keep on pumping.
!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Wat heb je gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Zag net dit filmpje op facebook voorbij komen, keep on pumping.
!Zit je onder de plak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Zij zei dus: Je lichaam is al mooi genoeg je moet niet zo veel meer trainen.quote:
Ik zei gewoon ok. Maar ik blijf gewoon 6 dagen per week gaan![]()
![]()
Was laatst hier de vraag over het verschil Zero en Light voor Red Bull, net ff in de supermarkt gekeken: bij Red Bull zit er in Zero aspartaam / acesulfaam K / sucralose, in light alleen een aspartaam / acesulfaam K blend.
Voor Coca Cola light en zero is dit anders, beide is dit een aspartaam / acesulfaam K blend, maar in andere hoeveelheden, want Light smaakt wel anders dan Zero in de Coca Cola.
Overigens merk ik dat de frisdrankproducenten in een offensieve modus zitten:
1) Stevia + minder suiker producten op de markt pleuren (doorgaans 4 gram suiker per 100 gram)
en
2) light producten promoten voor meer marktaandeel tov suikerproducten. Voor lange termijn denk ik goed voor de winst, aangezien suiker het duurste ingredient in frisdrank is, en Coca Cola het geen reet boeit of de winst van regular of light coke komt.
http://www.foodlog.nl/artikel/blij-met-coca-cola/
Anyway.Confidence through competence![]()
Ach voor een keertje kan het niet kwaadquote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef Convict het volgende:
of heeft er iemand een betere trainings schema voor massa opbouw?![]()
Zo wie zo altijd om doen!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zie mensen weleens curlen met riemen aan.
Als ik ga surfen doe ik hem ook om weet je.![]()
Ik drink eigenlijk best veel light frisdrank, liefst Pepsi Max.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
Was laatst hier de vraag over het verschil Zero en Light voor Red Bull, net ff in de supermarkt gekeken: bij Red Bull zit er in Zero aspartaam / acesulfaam K / sucralose, in light alleen een aspartaam / acesulfaam K blend.
Voor Coca Cola light en zero is dit anders, beide is dit een aspartaam / acesulfaam K blend, maar in andere hoeveelheden, want Light smaakt wel anders dan Zero in de Coca Cola.
Overigens merk ik dat de frisdrankproducenten in een offensieve modus zitten:
1) Stevia + minder suiker producten op de markt pleuren (doorgaans 4 gram suiker per 100 gram)
en
2) light producten promoten voor meer marktaandeel tov suikerproducten. Voor lange termijn denk ik goed voor de winst, aangezien suiker het duurste ingredient in frisdrank is, en Coca Cola het geen reet boeit of de winst van regular of light coke komt.
http://www.foodlog.nl/artikel/blij-met-coca-cola/
Anyway.
Ach veel, twee glazen per dag max., maar alsnog voor mijn gevoel best veel.
Deathlift or Die.![]()
Wat is het verschil tussen Pepsi en Cola?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk best veel light frisdrank, liefst Pepsi Max.
Ach veel, twee glazen per dag max., maar alsnog voor mijn gevoel best veel.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik vind Pepsi Max het lekkerst.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Pepsi en Cola?Deathlift or Die.![]()
Topics gaan veel te hard. Do you guys even lift?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Volatility het volgende:
Topics gaan veel te hard. Do you guys even lift?Tja dankzij alle floodposts, en onzin onderwerpen waar bepaalde mensen echt pagina's lang met zijn tweeën of drieën over lullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Welke onzin dan? Dacht dat hier vrij serieus gepraat werd. Ieder zijn eigen interesses natuurlijk maar ik vind niet dat je het af kan doen als onzin.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja dankzij alle floodposts, en onzin onderwerpen waar bepaalde mensen echt pagina's lang met zijn tweeën of drieën over lullen.![]()
Weet iemand waar je in Nederland goede squatschoenen kan kopen? Voor welk merk kan ik het beste gaan?![]()
Ebay.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Automatischepiloot het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland goede squatschoenen kan kopen? Voor welk merk kan ik het beste gaan?
Haal Do-win of adidas powerperfect.![]()
Thanks, zijn er geen winkels waar je ze even aan kan passen?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ebay.
Haal Do-win of adidas powerperfect.![]()
Nieuwe favoriet: facepulls.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Hmmm zou zo niet echt een winkel weten. Die dingen worden vooral verkocht op het internet denk ik. Heb ze nog nooit ergens zien liggnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Thanks, zijn er geen winkels waar je ze even aan kan passen?![]()
Iemand die nog ergens een lekker shake in de aanbieding weet?
Is Syntha 6 beetje lekker? Las dat er Ei eiwitten inzitten en ik weet dat die nog wel eenszijn.
![]()
Bloedende hoofd dit dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jahr00n heeft nog een leuk verhaal voor je over facepulls. Toch Jahr00n?
Aware.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Tand door de lip alles. Hele zooi onder het bloed.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jahr00n heeft nog een leuk verhaal voor je over facepulls. Toch Jahr00n?![]()
Marc doet toch ook 'natural' shows? Beetje hypocriet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Virtud het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de responsevideo van Marc Lobliner gezien daarop? Wat vind je daarvan?![]()
Ja. Wat moet ik er van vinden?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Virtud het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de responsevideo van Marc Lobliner gezien daarop? Wat vind je daarvan?Hij heeft het enkel over het testen op roids enz.
Is volgens mij geen natural show hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Marc doet toch ook 'natural' shows? Beetje hypocriet.If not now, then when.![]()
Nou hij heeft het er ook over dat, wanneer iemand gebruikt, gewoon niet aan natural shows mee moet doen. Daar was hij vrij oordelend in, terwijl hij zelf wel aan natural shows meedoet (denk ik althans, zoveel verstand van die organisaties en groeperingen daar heb ik niet). Daarnaast hamert hij er continu op dat er maar geen geld te verdienen valt met natural bodybuilding, en dat hij samen met andere natural bodybuilders er toch gewoon keihard bij moet werken. Nou geloof ik nog wel dat met die shows an sich er misschien niet veel te halen valt maar dat gaat toch niet op voor die commercialisatie eromheen? Laat staan de publiciteit voor z'n bedrijf.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik er van vinden?Hij heeft het enkel over het testen op roids enz.
[..]
Is volgens mij geen natural show hoor.![]()
Oja, true. Naja, iedereen weet dat hij geen natural is en hij weet ook dat iedereen dat weet. Volgens mij doet hij mee aan een show waar ook naturals aan meedoen, maar waar niet expliciet naturals toegestaan zijn (zouden we moeten nachecken eigenlijk). Er zal vast niet echt veel te verdienen vallen met natural bodybuilding. Er zijn er wel wat die er aan verdienen, maar die hebben dan vaak weer een eigen coaching bedrijf oid. Verder kun je kijken naar de naturals in de YouTube-community. Die verdienen wel prima bij, maar ook niet gek veel of zo. Marc zit natuurlijk gewoon prima waar die zit. Zijn leidende functie bij TigerFitness brengt voor hem al prima op en daarnaast zijn eigen bedrijf MTS Nutrition wat het heel erg goed doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Virtud het volgende:
[..]
Nou hij heeft het er ook over dat, wanneer iemand gebruikt, gewoon niet aan natural shows mee moet doen. Daar was hij vrij oordelend in, terwijl hij zelf wel aan natural shows meedoet (denk ik althans, zoveel verstand van die organisaties en groeperingen daar heb ik niet). Daarnaast hamert hij er continu op dat er maar geen geld te verdienen valt met natural bodybuilding, en dat hij samen met andere natural bodybuilders er toch gewoon keihard bij moet werken. Nou geloof ik nog wel dat met die shows an sich er misschien niet veel te halen valt maar dat gaat toch niet op voor die commercialisatie eromheen? Laat staan de publiciteit voor z'n bedrijf.If not now, then when.![]()
Linkje?quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Wil iemand nog even kijken naar de indeling van mijn oefeningen. Train vier dagen alleen heb het gevoel dat de indeling beter kan. Qua oefeningen kom ik er wel uit. Eerst wil ik de groepen goed hebben ingedeeld. Dit heb ik deze week gedaan:
Maandag - Borst / Triceps
Dinsdag - Benen / Rug
Woensdag - Schouders / Biceps
Donderdag - Buik / Traps
Goed of zouden jullie toch wat groepen omdraaien?
3 setjes van 8/12 reps![]()
Die laatste dag is overbodig imo. Traps bij schouderdag en buik op een random dag?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef stoeltafel het volgende:
Wil iemand nog even kijken naar de indeling van mijn oefeningen. Train vier dagen alleen heb het gevoel dat de indeling beter kan. Qua oefeningen kom ik er wel uit. Eerst wil ik de groepen goed hebben ingedeeld. Dit heb ik deze week gedaan:
Dinsdag - Benen / Rug
Donderdag - Buik / Traps
3 setjes van 8/12 reps
En het belangrijkste, rug en benen op 1 dag is wmb een no-go. Per dag een grote en een kleine spiergroep. Dus benen + schouders en rug +biceps bv.![]()
Vandaag voelde het ook een beetje als overdreven. Vervolgens maar max gaan squaten. Wil het liefste vier dagen gaan vandaar dit schema.![]()
Lol, heb je polio?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Tand door de lip alles. Hele zooi onder het bloed.Je trekt die touwen toch langs je gezicht.
Deathlift or Die.![]()
Staat of stond wel op die posters aan het eind van zijn vids.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Wat moet ik er van vinden?Hij heeft het enkel over het testen op roids enz.
[..]
Is volgens mij geen natural show hoor.![]()
Klinkt logisch, draai het om, thnx.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die laatste dag is overbodig imo. Traps bij schouderdag en buik op een random dag?
En het belangrijkste, rug en benen op 1 dag is wmb een no-go. Per dag een grote en een kleine spiergroep. Dus benen + schouders en rug +biceps bv.![]()
Dag 1: borst/tricepsquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag voelde het ook een beetje als overdreven. Vervolgens maar max gaan squaten. Wil het liefste vier dagen gaan vandaar dit schema.
Dag 2: rug/biceps
Dag 3: benen/schouders
Traps op schouderdag, buik waar je wilt.
En dan op donderdag weer met dag 1 beginnen als je graag 4x per week traint.![]()
Wat al eerder gezegd is, benen en biceps wisselen en buik ergens random in geval van 3 dagen. Voor 4 dagen doe ik zelf volgende schema:quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef stoeltafel het volgende:
Dinsdag - Benen / Rug
Donderdag - Buik / Traps
3 setjes van 8/12 reps
Dag1 - Borst/Triceps
DAg 2 - Rug/Biceps
Dag 3 - Bovenbenen
Dag 4 - Schouders+ Kuiten
Ik kies zelf voor deze omdat m'n benen (met name kuiten) en schouders wat meer aandacht nodig hebben, en omdat mijn benentraining zo zwaar werd dat ik er na niet fatsoenlijk schouders meer kon doen.
Je kan ook kiezen voor een UB(upperbody)/LB(lowerbody) schema van 4 dagen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, daar kunnen anderen je vast meer over vertellen.
Btw, waarom train je 4 dagen achter elkaar? Heb je mogelijkheid om tussendoor een rustdag te nemen, bv na de 2e trainingsdag? Zo ja, dan zou ik dat doen.![]()
Is het niet mogelijk om op de woensdag een rustdag te nemen en vrijdag te trainen?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef stoeltafel het volgende:
Dinsdag - Benen / Rug
Donderdag - Buik / Traps
3 setjes van 8/12 reps
En combi's zou je Borst/Triceps, Rug/Biceps, Benen/Schouder het best kunnen pakken. Buik kan je op de makkelijkste of kortste dag erbij pakken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja hoor, kan prima. Woensdag wordt dan mijn rustdag. Begin ik dan vrijdag weer met de eerste oefeningen?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om op de woensdag een rustdag te nemen en vrijdag te trainen?
En combi's zou je Borst/Triceps, Rug/Biceps, Benen/Schouder het best kunnen pakken. Buik kan je op de makkelijkste of kortste dag erbij pakken.![]()
Yes, vervolgens gewoon door rouleren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja hoor, kan prima. Woensdag wordt dan mijn rustdag. Begin ik dan vrijdag weer met de eerste oefeningen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Misschien ook meer overstappen op split, mijn onderrug ligt er nu uit en dan blijft er maar nog weinig over in mijn schema![]()
Oké dan ga ik dit aanhouden. 4 oefeningen per groep, 3 set en reps 8/12 dan zit ik toch altijd goed.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yes, vervolgens gewoon door rouleren.![]()
wij hebben sinds kort onze eigen Brady Brosef in de gym. Ik zweer je, die gozer heeft het side profiel exact als deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl knotje, minus the arms.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
wij hebben sinds kort onze eigen Brady Brosef in de gym. Ik zweer je, die gozer heeft het side profiel exact als deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl knotje, minus the arms.
![]()
![]()
Omar is zulks een baas.
ik kan altijd wel lachen om z'n vid's idd.quote:
Alleen die gozer jongensen elke keer zit i sneaky te kijken
![]()
![]()
![]()
Die van Scooby en Jeff Seid nadoen van de week was trouwens ook fantastisch. Die zag ik echt niet aankomen.![]()
![]()
![]()
Update: nog een weekje rust houden, dan mag ik weer op 50% intensiteit liften. Ik heb er weinig last meer van (behalve mijn borstbeen, dat eeuwig blijft zeuren), dus ben benieuwd hoe lang ik me aan die voorschriften kan houden
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
gwn 6 daagse split knallen, armen en core maar 1 dag per week rust gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om op de woensdag een rustdag te nemen en vrijdag te trainen?
En combi's zou je Borst/Triceps, Rug/Biceps, Benen/Schouder het best kunnen pakken. Buik kan je op de makkelijkste of kortste dag erbij pakken.![]()
ik dacht dat je al weer vol aan het pompen was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef star_gazer het volgende:
Update: nog een weekje rust houden, dan mag ik weer op 50% intensiteit liften. Ik heb er weinig last meer van (behalve mijn borstbeen, dat eeuwig blijft zeuren), dus ben benieuwd hoe lang ik me aan die voorschriften kan houden
suc6 d'r mee.![]()
Nu in de weekaanbieding:quote:Laat niets en niemand je spiergroei meer in de weg staan en begin vandaag nog met Epic, ’s werelds sterkste en meest spieropbouwende product verkrijgbaar.quote:Ben jij constant op zoek naar extreme spiermassa en is ‘groot’ voor jou nooit groot genoeg? Ben jij op zoek naar extreme kracht en wil je het staal in de sportschool doen buigen naar jouw wil?Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:quote:Vergelijk Epic maar eens met andere producten en je zult zien dat Epic maar liefst 2-6x zo hoog gedoseerd is. Epic pakt daarom spiergroei van iedere mogelijke hoek aan.quote:Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training
Week 2: De pomp tijdens je training wordt groter en lijkt ook langer te duren na je training.
Week 3: Je kracht is aan het toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Aders beginnen te verschijnen/beginnen dikker te worden. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden. Je ziet er voller, dikker gespierd en harder uit; en dat begint ook bij anderen op te vallen!
Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. Je bent sterker, harder en groter. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt! de postbode, misschien?
Week 5 en langer: Epic zal steeds sterker en beter gaan werken omdat ingrediënten zoals Beta-Alanine en Agmatine tijd nodig hebben om je spieren te verzadigen.![]()
Echt..wie verzint die verhalen. Sterk beargumenteerd wel, auteur moet de baan van z'n leven hebben.
![]()
quote:ik vraag me af of er in andere landen ook zulke supp toko's zijn met zulke mooie productbeschrijvingenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:33 schreef H1N1 het volgende:
Echt..wie verzint die verhalen. Sterk beargumenteerd wel, auteur moet de baan van z'n leven hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 26-04-2013 09:47:38 ]![]()
Hehehe wat een goeie tekstenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef 16meter het volgende:
Nu in de weekaanbieding:
[..]
[..]
[..]
Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:
[..]![]()
![]()
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?![]()
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?![]()
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Hmm, zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.Nope, lifting platform met spiegel ervoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?
Misschien straks toch maar even die tijgerbalsem proberen![]()
![]()
Zijn er mensen die actief trainen maar geen supplementen nemen? Zelf ben ik weer begonnen. De eiwitten haal ik nu voornamelijk uit mijn voeding. Heb nog wel een eiwitshake staan die ik na de training weer wil gebruiken.![]()
Ik heb een tijdje zonder whey shakes gedaan, maar ik vind het - tijdens het cutten - gewoon fucking lastig om aan 200g eiwit te komen zonder supplementen.![]()
Als je je eiwitten uit je voeding haalt heb je geen whey nodig. Maar een shakie is wel zo makkelijk af en toe als je je target niet kan halenBehulpzaam als een waterkraan.
Vandaag is een GOMAD+ dag!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef fathank het volgende:
Als je je eiwitten uit je voeding haalt heb je geen whey nodig. Maar een shakie is wel zo makkelijk af en toe als je je target niet kan halen
2 liter volle melk
+
2 liter volle chocolademelk
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!![]()
![]()
Ik moet toch maar eens het hele chocolademelk gebeuren voor langere tijd testen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!![]()
2 liter chocolademelk
GOMAD: not even once (ben endo)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!
Die ring in het midden niet. Die moet je volop je smoel intrekken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol, heb je polio?Je trekt die touwen toch langs je gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Als ik een volle GOMAD doe, schijt ik mijn darmen er denk ik uit
Denk dat vriendinlief de lactose ruften ook niet zou waarderen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
3000kcl en dan heeft 'ie nog niet eens gegetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef star_gazer het volgende:
2 liter chocolademelk
GOMAD: not even once (ben endo). Post het ook even in Slank-reeks. Denk dat ze berserk gaan.
![]()
Het slaat sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Als ik een volle GOMAD doe, schijt ik mijn darmen er denk ik uitIf not now, then when.![]()
GOMAD is echt een een à twee maanden oplossing voor extreme endo's."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Endo's?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef star_gazer het volgende:
GOMAD is echt een een à twee maanden oplossing voor extreme endo's.![]()
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?quote:
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.![]()
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.
![]()
Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.![]()
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.
Dit is toch wel een godentraktatie.![]()
![]()
gyno generator (srs)quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
zeep e.d.
Zit je dat nou in de trein zo naar binnen te werken met die shakerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.![]()
![]()
Kan toch ook gewoon vanuit het pak lol.
Brady Bro
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 26-04-2013 11:32:50 ]![]()
Lol, te laat op stage?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.
Mening en zulks.If not now, then when.![]()
Ik blijf me erover verbazen hoe mensen whey linken aan 'eiwit uit voeding halen'. Whey is zo ongeveer het slechtste eiwit supplement als je je dagelijkse target wil halen met hulp van shakes.
Langzamere eiwitten als caseine, ei gebaseerd eiwit etc. zijn veel geschikter.
De enige plek waar de snelheid van whey van nut is, is rond om de training. En heel misschien bij het ontbijt samen met ander eiwit.Confidence through competence![]()
Zo neem ik ook mijn whey, na de training of een klein beetje door het ontbijt. Echte eiwitten uit kip is natuurlijk zoveel lekkerder.![]()
Hmm, ik was vanmorgen bij de Tuinen om de ekte ekte gezichtscrème te halen en had gelijk een intensief rondje product-kijken gedaan.Mijn oog viel op dextrose en ik las hier meermaals dat mensen het namen voor wat energie tijdens de training, terwijl ik altijd las dat het een positief effect heeft na een training vanwege de snelle opneembaarheid en dus de directe insulinepiek.
Nu heb ik het gekocht omdat ik niet zo van de EXTREME ENERGY MDMA SPEED-middeltjes (pre-workouts) ben en het helemaal niet nodig heb, maar een opkikker kan fijn zijn. Daarnaast kostte het vrijwel niks. Het probleem is dat ik geen goede bronnen kan vinden over de inname van dextrose voor een training.
Iemand die mij wat wijzer kan maken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 26-04-2013 11:54:57 ]If not now, then when.![]()
Volgens mij heb ik hier nog nooit gelezen dat iemand (die erover nagedacht heeft iig) dextrose voor de training in neemt.Confidence through competence![]()
Ik heb geen onderbouwing, maar veel mensen nemen het met de whey na de training of tijdens te training. Dat doe ik ook meestal. Het idee erachter is dat als je bloedsuiker te laag is na een training (waar best een kans op is als je hard traint en een uur voor de training niet gegeten hebt) de whey eerst gebruikt wordt om je suikerniveaus aan te vullen i.p.v. voor spierherstel. Dit is wat er bij mij is blijven hangen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik was vanmorgen bij de Tuinen om de ekte ekte gezichtscrème te halen en had gelijk een intensief rondje product-kijken gedaan.Mijn oog viel op dextrose en ik las hier meermaals dat mensen het namen voor wat energie tijdens de training, terwijl ik altijd las dat het een positief effect heeft na een training vanwege de snelle opneembaarheid en dus de directe insulinepiek.
Nu heb ik het gekocht omdat ik niet zo van de EXTREME ENERGY MDMA SPEED-middeltjes (pre-workouts) ben en het helemaal niet nodig heb, maar een opkikker kan fijn zijn. Daarnaast kostte het vrijwel niks. Het probleem is dat ik geen goede bronnen kan vinden over de inname van dextrose voor een training.
Iemand die mij wat wijzer kan maken?
Edit: ik koop het trouwens bij de AH (Zonnatura) kost iets van 1,39 voor 500 gram.![]()
Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb geen onderbouwing, maar veel mensen nemen het met de whey na de training of tijdens te training. Dat doe ik ook meestal. Het idee erachter is dat als je bloedsuiker te laag is na een training (waar best een kans op is als je hard traint en een uur voor de training niet gegeten hebt) de whey eerst gebruikt wordt om je suikerniveaus aan te vullen i.p.v. voor spierherstel. Dit is wat er bij mij is blijven hangen.If not now, then when.![]()
Zo'n denkwijze staat weer haaks op de insuline / IF / Leangains-brigade he? Dus je moet kiezen waarvoor je gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.Confidence through competence![]()
Ik neem dextrose tijdens de training. Daar heb ik wel over nagedacht.![]()
Omdat ik altijd fasted train doe ik een scoop dextrose in m'n water zodat m'n bloedsuiker niet te laag dropped. Anders ga ik naar mijn gevoel echt plat na een zware deadlift of squat.![]()
![]()
oh cheater! dus je traint niet fasted
Persoonlijk val ik ook om als ik vastend train, dus ik eet graag iets op voorhand.
En m'n shake na de training doe ik een klein beetje dextrose in.Confidence through competence![]()
Ik heb mij een beetje van het hele IF gebeuren losgemaakt en wil mij er ook niet in vastspijkeren. Ik gebruik het enkel als een tool.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n denkwijze staat weer haaks op de insuline / IF / Leangains-brigade he? Dus je moet kiezen waarvoor je gaat.Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef Snakey het volgende:
Omdat ik altijd fasted train doe ik een scoop dextrose in m'n water zodat m'n bloedsuiker niet te laag dropped. Anders ga ik naar mijn gevoel echt plat na een zware deadlift of squat.
Ik zou eens proberen wat je zelf het fijnst vindt, voor, tijdens of na. En uiteraard de kcals meetellen voor je inname van die dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb mij een beetje van het hele IF gebeuren losgemaakt en wil mij er ook niet in vastspijkeren. Ik gebruik het enkel als een tool.Confidence through competence![]()
Ja, precies. Dat zeker lol. Zitten echt veel meer kcals in dan ik verwacht had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou eens proberen wat je zelf het fijnst vindt, voor, tijdens of na. En uiteraard de kcals meetellen voor je inname van die dag.Ik probeer het twee of drie keer en bewaar het verder voor mijn bulk.
Nope, zeker in de cut niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
oh cheater! dus je traint niet fasted
Persoonlijk val ik ook om als ik vastend train, dus ik eet graag iets op voorhand.
En m'n shake na de training doe ik een klein beetje dextrose in.![]()
Ik wordt nu wakker met honger en heb het gevoel dat ik echt leeg ben 's morgens. Dat traint niet lekker, zeker met de zware lifts merk ik dat ik dan te leeg ben. Dextrose vult het dan net genoeg aan om me niet beroerd te gaan voelen.
Ik ga langzaam wel naar het punt dat ik eigenlijk ook wat moet eten voor m'n training. Maar ik ben dan weer te lui om eerder m'n bed uit te komen. 7:20 is een prima tijd.Hoewel een proteine bar ofzo ook wel de truuk zal doen, bedenk ik me nu.
![]()
eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, zeker in de cut niet.![]()
Ik wordt nu wakker met honger en heb het gevoel dat ik echt leeg ben 's morgens. Dat traint niet lekker, zeker met de zware lifts merk ik dat ik dan te leeg ben. Dextrose vult het dan net genoeg aan om me niet beroerd te gaan voelen.
Ik ga langzaam wel naar het punt dat ik eigenlijk ook wat moet eten voor m'n training. Maar ik ben dan weer te lui om eerder m'n bed uit te komen. 7:20 is een prima tijd.Hoewel een proteine bar ofzo ook wel de truuk zal doen, bedenk ik me nu.
. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
.
Te hoog bloedsuiker wordt je duf van. Denk aan after-lunch dip.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.
Te laag bloedsuiker kun je duizelig van worden: zie het voorbeeld van Snakey. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Voelt niet goed als je tijdens een zware squat duizelig wordt!!![]()
Uit een beker is classier!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gyno generator (srs)
zeep e.d.
[..]
Zit je dat nou in de trein zo naar binnen te werken met die shaker![]()
![]()
Kan toch ook gewoon vanuit het pak lol.
Brady BroMaar sowieso is het wel een leuke ijsbreker voor vrouwvolk in de trein, ben vier keer aangesproken. "Doe je dit elke dag?", "Is dit met een speciale bedoeling?", "Nou, eet smakelijk, blabla." etc etc. Zal het ook opnemen in de workshops die ik aan 16meter en Wijsmans geef.
Yep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, te laat op stage?
Mening en zulks.Net binnen bro, volgens mij zijn ze blij dat ik eens iets anders dan brood met pindakaas verorber hier aan dit bureau.
Top!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opeten. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
.
Mooie routine.
![]()
Ik sta om 7:20 op, koffie, aankleden, 7:50 de deur uit. Het zou dus kunnen, maar ik ben daar te lui/duf voor de eerste 20 minuten. Ik kan wel eerder opstaan, maar dan moet ik ook wat vroeger naar bed, en daar heb ik dan ook weer geen zin in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opeten. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
.
Edit: dat zeg ik verkeerd. Om 7:20 gaat de wekker, ik sta ~10 minuten later op.![]()
![]()
ik hoef idd. ook geen shake te nemen vlak voor het trainen, dan kan ik d'r vergif op in nemen dat ik zo duf/slap wordt als een konijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Te hoog bloedsuiker wordt je duf van. Denk aan after-lunch dip.
Te laag bloedsuiker kun je duizelig van worden: zie het voorbeeld van Snakey. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Voelt niet goed als je tijdens een zware squat duizelig wordt!!![]()
Een scoop dextrose van 20 gram (B&F) is 120kcal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat zeker lol. Zitten echt veel meer kcals in dan ik verwacht had.Ik probeer het twee of drie keer en bewaar het verder voor mijn bulk.
![]()
Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sta om 7:20 op, koffie, aankleden, 7:50 de deur uit. Het zou dus kunnen, maar ik ben daar te lui/duf voor de eerste 20 minuten. Ik kan wel eerder opstaan, maar dan moet ik ook wat vroeger naar bed, en daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Edit: dat zeg ik verkeerd. Om 7:20 gaat de wekker, ik sta ~10 minuten later op.![]()
Ik ben deze week voor het eerst eens om 08;00 gaan trainen om te kijken of het dan wat rustiger is. Het was echt heerlijk, kon alle oefeningen meteen doen zonder dat ik op iemand hoef te wachten. Enige nadeel is dus dat ik als ik net wakker ben echt niets weg krijg, en stond af en toe wel ff flink te duizelen.
En wat te doen tegen mijn falende deadlift grip? Ik heb de bar meer met mn vingers vast dan met mn handpalm, wat sowieso meer pijn doet en waardoor ik minder gewicht kan tillen. Doe nu 85kg maar weet zeker dat ik met een goeie grip makkelijk de 100kg kan halen.![]()
gebruik je al een mixed grip? Oftewel bij de ene hand de handpalm naar je toe, en de andere van je af?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?
Ik ben deze week voor het eerst eens om 08;00 gaan trainen om te kijken of het dan wat rustiger is. Het was echt heerlijk, kon alle oefeningen meteen doen zonder dat ik op iemand hoef te wachten. Enige nadeel is dus dat ik als ik net wakker ben echt niets weg krijg, en stond af en toe wel ff flink te duizelen.
En wat te doen tegen mijn falende deadlift grip? Ik heb de bar meer met mn vingers vast dan met mn handpalm, wat sowieso meer pijn doet en waardoor ik minder gewicht kan tillen. Doe nu 85kg maar weet zeker dat ik met een goeie grip makkelijk de 100kg kan halen.![]()
Dit dus, ik dacht een tijdje dat het aan mijn voeding lag, maar met name na grote compound oefeningen ben ik echt kapot zonder dextrose.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef Snakey het volgende:
Omdat ik altijd fasted train doe ik een scoop dextrose in m'n water zodat m'n bloedsuiker niet te laag dropped. Anders ga ik naar mijn gevoel echt plat na een zware deadlift of squat.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik eet niks, dat komt op hetzelfde neer. Maar ik doe geen IF.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?
Hoewel ik nu niet meer mag zeggen dat ik fasted train natuurlijk, met m'n dextrose.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: