Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef seto het volgende:
Als je 1.90 bent ben je juist niet geschikt voor hardlopen
Dat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...quote:Op donderdag 25 april 2013 10:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je 1.70 bent ben je wellicht niet geschikt om te basketballen.
Agree... wat zijn je klachten trouwens? Schouder ook..? pas vanaf vorige pagina meegekregen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.
[..]
Dat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ha Panzer,
Ik had voor vanavond een hele kip voor je gekocht voor in de grill.
Hoop niet dat je boos bent nu.
Liefs,
Je Moeder
PS: Wil je dat ik weer van die maxipads koop voor tegen het lacteren?
![]()
![]()
Maling aan hebben man, is inderdaad ook een niet te vergelijken voorbeeld. Zelf moest ik het toen ik begon het ook vooral niet te fanatiek maken "met die fitness" want "dat is jouw bouw niet".quote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar hij ging er niet echt op in. Had ook geen zin in die discussie, ik kwam voor de uitslag, niet voor een discussie over lichaamsbouw.
[..]
Dat voorbeeld gebruikte hij ook. "Als je klein ben ga je ook niet basketballen." Dat is ook echt hetzelfde, not...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je stats? 4000kcal is bijzonder veel voor een beginner.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijna alleen maar rijst met kip en bruine boterhammen met kip.
Ja, schouderklachten. Al eerder over gepost, maar kan het zo snel niet terugvinden. Lang verhaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Agree... wat zijn je klachten trouwens? Schouder ook..? pas vanaf vorige pagina meegekregen.
Volgende keer als ik bij die vent komt dan zeg ik: "Ja maar Panzermuis was ook ecto en die is nu buff as fuck."quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maling aan hebben man, is inderdaad ook een niet te vergelijken voorbeeld. Zelf moest ik het toen ik begon het ook vooral niet te fanatiek maken "met die fitness" want "dat is jouw bouw niet".Als ik daar naar geluisterd had was ik forever a stick gebleven. Gewoon gaan.
Lukt ook wel, maar dan kan ik de broeken meteen weggooien. Of ik moet de nohomo gulp open doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst 6 uitscheurde broeken weggeflikked, beter squat je trouwens gewoon met je vrienden in je nek (wil best redelijk).
Sowieso man, maar dat mag al helemaal gezegd worden over raptorix. Hij is echt sickening buff geworden. Je kunt gewoon heel weinig zeggen over iemand zijn 'bouw' en 'toekomstig fysiek' als ze niet goed gevoed zijn enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgende keer als ik bij die vent komt dan zeg ik: "Ja maar Panzermuis was ook ecto en die is nu buff as fuck."
Dus? Of ben je er een die denkt dat je alleen van vet eten in vet aankomt?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijna alleen maar rijst met kip en bruine boterhammen met kip.
Pff mooi zuur dan. Zelf momenteel ook uit de running i.v.m. schouderklachten (waarschijnlijk slijmbeursontsteking). Nu anderhalve week niet kunnen trainen (ja, alleen benen) en voel me er nu al zwaar kloten onder. Hoelang loop je er al mee dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, schouderklachten. Al eerder over gepost, maar kan het zo snel niet terugvinden. Lang verhaal.
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef seto het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? 4000kcal is bijzonder veel voor een beginner.
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dus? Of ben je er een die denkt dat je alleen van vet eten in vet aankomt?
Of ben je 2m.
Ok, goed bezig.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.
En er mag wel wat body bij, ik ben echt skinny als fuck.
4000kcal = 4000kcal, overige kcal worden sowieso in vet omgezet of het nou uit kip komt of uit pizza.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.
Ah, dan is het goed. Je zou niet de enige zijn die denkt onbeperkt KH/eiwit te kunnen eten, zolang het maar low-fat is. Vandaar mijn vraag,quote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
1.93/75kg. Maar 4000 red ik niet elke dag hoor. Gister was wel echt een uitschieter. Hou het vanaf deze week bij en de andere dagen zit rond de 3200/3300.
En er mag wel wat body bij, ik ben echt skinny als fuck.
Kwa micro's wel, kwa aankomen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar ik ga er vanuit dat het beter is dan 4000kcal aan patat naar binnen werken. En ik ben 1,93.
Maar ik krijg wel veel eiwitten & koolhyudraten die ik goed kan gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef seto het volgende:
[..]
Ok, goed bezig.
[..]
4000kcal = 4000kcal, overige kcal worden sowieso in vet omgezet of het nou uit kip komt of uit pizza.
10-15 euro per maand extra voor het goed uit kunnen oefenen van je hobby is toch niet zoveel?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mwah, prijsverschil kan best behoorlijk zijn hoor. Zit zelf bij een redelijk hardcore gym maar betaal toch 30 euro en F4F is aanzienlijk goedkoper.
Ik doe altijd mn broek op de enkels, wist niet dat gulp open ook werkt. Wanneer er 1 bijna af is zal ik het eens testenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar dan kan ik de broeken meteen weggooien. Of ik moet de nohomo gulp open doen.
Ik zie mensen weleens curlen met riemen aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn er ergens weightlifting belt in de uitverkoop? Iedereen draagt ze ineens, als je 250kg deadlift dan mag dat maar als je nauwelijks 120kg deadlift en al een belt nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |