Die zijn voor de Fanta-stokjes in de gym.quote:
woon je op een woonboot?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Wat nou vitamine D supplementeren. Dalijk lekker aan de TRX half buiten boord. Wel 2x checken of ie goed vast zit, het water is hier pas 12,5 graden
ahh okee thx.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
40 reps
Oefeningen zijn niet zozeer verkeerd, maar bij 40 reps voor een oefening slaat hij de plank volledig mis. Die zou ik gewoon op 6-12 reps uitvoeren.
Is niet zo'n best schema. (11 oefeningen op benen dag, 'Arnold Press', geen rear delt isolatie, 'burn' sets van 40 reps ??? etc.)quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Convict het volgende:
[..]
ahh okee thx.
en die "dubbele" oefeningen zijn ook gewoon goed? (zelfde soort beweging met dumbell en daarna nog is met barbell). lijkt me dubbel op. of is dit gewoon nog mijn onwetendheid
Nee, werk in de baggerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woon je op een woonboot?
cewl if so
Gisteren wezen duiken, 7 gradenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef fathank het volgende:
Wat nou vitamine D supplementeren. Dalijk lekker aan de TRX half buiten boord. Wel 2x checken of ie goed vast zit, het water is hier pas 12,5 graden
Zo diep kom ik niet. Althans dat is niet de bedoelingquote:
Aantal topics geleden heb ik ook voorgesteld om een bronnenlijst met boeken/sites neer te zetten.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet niet meer wie het erover had om de OP te updaten (CarbonC toevallig?) maar even snel:
• Oefeningen kan uitgebreid worden --> benoemen grote compounds, verwijzen naar instructievideo's, verwijzen naar SS/SL (hoewel dit ook onder trainingsmethoden staat)
• Grip, nieuwe spoiler welke in gaat op de verschillende soorten grip, manieren om een bar te pakken en oefeningen/ middelen om je grip te verbeteren.
Blijft je crtl-v hangen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:20 schreef Diabox het volgende:
Wie kan deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22952190
?
Reddit proberen wellicht? Ik kan er via de UM niet bij iig.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:20 schreef Diabox het volgende:
Wie kan deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22952190
?
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef seto het volgende:
Kan dat gebedel om onderzoeken voortaan niet via DM? Voegt niet echt veel toe.
Nee dit voegt veel toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef seto het volgende:
Mijn gym heeft sinds kort shakes met pistache/kokos smaak, echt de lekkerste shake die ik ooit gehad heb. Nadeel: kost 52 euro per 2kg.
Liever zoek je nog even wat meer posts op, heb je wat te doen terwijl je op je onderzoek wacht.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
Liever zoek je nog even wat meer posts op, heb je wat te doen terwijl je op je onderzoek wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Wat heb je gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef SunTzu het volgende:
Zag net dit filmpje op facebook voorbij komen, keep on pumping.
!Zit je onder de plak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Zij zei dus: Je lichaam is al mooi genoeg je moet niet zo veel meer trainen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |