Ik doe doe alles gewoon rustig, gecontroleerd vooral bij het negatieve van tillen dat is het lekkerstquote:Op woensdag 24 april 2013 15:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)eschikt-voor-139327/
Doen jullie het ook zo langzaam? Zelf doe ik altijd alles veels te snel, geen geduld maar zal er vanavond is op letten. Hoe langzamer, hoe moeilijker hoe beter de spier wordt geprikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist genomen. Was dus van plan gewoon door te knallen deze zomer, maar door schouder blessure nou maximaal cardio doen en cutten. Wellicht kan ik er nog een beachboy buikje uit trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ook keer wat (progressie) foto's dan.
3,5 jaar terug voor ik begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist genomen. Was dus van plan gewoon door te knallen deze zomer, maar door schouder blessure nou maximaal cardio doen en cutten. Wellicht kan ik er nog een beachboy buikje uit trainen
not bad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je borst en traps zijn niet zo groot in verhouding met de rest, klopt dat of lijkt dat door het licht?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).quote:Op woensdag 24 april 2013 16:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
not bad,
je borst en traps zijn niet zo groot in verhouding met de rest, klopt dat of lijkt dat door het licht?
Nja rest is cool man, brede schouders en een mooi droge rug.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
3,5 jaar terug voor ik begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist genomen. Was dus van plan gewoon door te knallen deze zomer, maar door schouder blessure nou maximaal cardio doen en cutten. Wellicht kan ik er nog een beachboy buikje uit trainen
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie kamer trouwens![]()
ProgressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Wellicht een stuk over hoe de gangbare grote compounds goed uit te voeren. Stukje tekst met verwijzingen naar youtube.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In principe kan iedereen het aanpassen. Alleen is het wel zinvol omdat gestructureerd en in overleg te doen. Het is niet "mijn" OP; het is onze OP. Voorbeeld: ik heb het zelf niet zo op IF, maar het is iets dat duidelijk leeft en populair is, dus dat moet er (kort) in. Ook is er in het verleden veel bagger toegevoegd die we er vervolgens weer uit hebben moeten halen.
Is dat een Brunotti zwembroek? ;oquote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Traps klopt sowieso, dit komt mede doordat ik pas sinds 2 maanden dodeliftjes doe. Borst gaat... Kan in verhouding sowieso nog wel wat meer, maar bp gaat goede kant wel op (nu ff niet dan).
Goed goed bezig brah! Keep it up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Sinds ik lift haal ik 10% meer iqpunten op de BNN iq-test.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er hersenveranderingen optreden door krachttraining/cardio? Net als yoga (en ik meen ook meditatie) dit ook realiseren.
Misschien een grotere motor cortex oid? Heb zelf nog niet gezocht maar schoot me net ineens te binnen.
Als je de tijd hebt:quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er hersenveranderingen optreden door krachttraining/cardio? Net als yoga (en ik meen ook meditatie) dit ook realiseren.
Misschien een grotere motor cortex oid? Heb zelf nog niet gezocht maar schoot me net ineens te binnen.
Nice fysiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik doe doe alles gewoon rustig, gecontroleerd vooral bij het negatieve van tillen dat is het lekkerst
Daarom zei ik dat ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dát is wel onrealistische toename van spieren, dat je armen minus het armvet dan alsnog met het oog groter zijn geworden in twee maanden
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef VASND het volgende:
Wut, ik weeg net mn B&F scoop en de weegschaal zegt 40g? Al die tijd 28 ipv 40/scoop gerekend?!
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je maatschep niet meegerekend hoop ik?
Powerlifters curlen ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is het praktisch nut van curlen eigelijk behalve een kankerharde pomp in je armen? Ik doe wel eens een paar setjes voor de lol maar heb niet echt het idee dat het met de compounds helpt en die powerlifters hebben ook grote armen zonder maar een curlstang aan te raken
Mwaa niet echt, heb liefst borst en been dag eigenlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja rest is cool man, brede schouders en een mooi droge rug.
Kost je rug jou minder moeite ook?
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Mooie kamer trouwens
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed goed bezig brah! Keep it up!
Dank allen.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Drommeldaris het volgende: