Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?quote:

Je kan niet alles meenemen natuurlijk.
 Je kan niet alles meenemen natuurlijk.

Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.

True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.

gyno generator (srs)quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.

Zit je dat nou in de trein zo naar binnen te werken met die shakerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.

Lol, te laat op stage?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.

Mijn oog viel op dextrose en ik las hier meermaals dat mensen het namen voor wat energie tijdens de training, terwijl ik altijd las dat het een positief effect heeft na een training vanwege de snelle opneembaarheid en dus de directe insulinepiek.
 Mijn oog viel op dextrose en ik las hier meermaals dat mensen het namen voor wat energie tijdens de training, terwijl ik altijd las dat het een positief effect heeft na een training vanwege de snelle opneembaarheid en dus de directe insulinepiek. 

Ik heb geen onderbouwing, maar veel mensen nemen het met de whey na de training of tijdens te training. Dat doe ik ook meestal. Het idee erachter is dat als je bloedsuiker te laag is na een training (waar best een kans op is als je hard traint en een uur voor de training niet gegeten hebt) de whey eerst gebruikt wordt om je suikerniveaus aan te vullen i.p.v. voor spierherstel. Dit is wat er bij mij is blijven hangen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik was vanmorgen bij de Tuinen om de ekte ekte gezichtscrème te halen en had gelijk een intensief rondje product-kijken gedaan.Mijn oog viel op dextrose en ik las hier meermaals dat mensen het namen voor wat energie tijdens de training, terwijl ik altijd las dat het een positief effect heeft na een training vanwege de snelle opneembaarheid en dus de directe insulinepiek.
Nu heb ik het gekocht omdat ik niet zo van de EXTREME ENERGY MDMA SPEED-middeltjes (pre-workouts) ben en het helemaal niet nodig heb, maar een opkikker kan fijn zijn. Daarnaast kostte het vrijwel niks. Het probleem is dat ik geen goede bronnen kan vinden over de inname van dextrose voor een training.
Iemand die mij wat wijzer kan maken?

Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb geen onderbouwing, maar veel mensen nemen het met de whey na de training of tijdens te training. Dat doe ik ook meestal. Het idee erachter is dat als je bloedsuiker te laag is na een training (waar best een kans op is als je hard traint en een uur voor de training niet gegeten hebt) de whey eerst gebruikt wordt om je suikerniveaus aan te vullen i.p.v. voor spierherstel. Dit is wat er bij mij is blijven hangen.

Zo'n denkwijze staat weer haaks op de insuline / IF / Leangains-brigade he? Dus je moet kiezen waarvoor je gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.

oh cheater! dus je traint niet fasted

Ik heb mij een beetje van het hele IF gebeuren losgemaakt en wil mij er ook niet in vastspijkeren. Ik gebruik het enkel als een tool.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n denkwijze staat weer haaks op de insuline / IF / Leangains-brigade he? Dus je moet kiezen waarvoor je gaat.
Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef Snakey het volgende:
Ik neem dextrose tijdens de training. Daar heb ik wel over nagedacht.
Omdat ik altijd fasted train doe ik een scoop dextrose in m'n water zodat m'n bloedsuiker niet te laag dropped. Anders ga ik naar mijn gevoel echt plat na een zware deadlift of squat.

Ik zou eens proberen wat je zelf het fijnst vindt, voor, tijdens of na. En uiteraard de kcals meetellen voor je inname van die dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb mij een beetje van het hele IF gebeuren losgemaakt en wil mij er ook niet in vastspijkeren. Ik gebruik het enkel als een tool.

Ja, precies. Dat zeker lol. Zitten echt veel meer kcals in dan ik verwacht had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou eens proberen wat je zelf het fijnst vindt, voor, tijdens of na. En uiteraard de kcals meetellen voor je inname van die dag.
 Ik probeer het twee of drie keer en bewaar het verder voor mijn bulk.
 Ik probeer het twee of drie keer en bewaar het verder voor mijn bulk.

Nope, zeker in de cut niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Persoonlijk val ik ook om als ik vastend train, dus ik eet graag iets op voorhand.
En m'n shake na de training doe ik een klein beetje dextrose in.

Hoewel een proteine bar ofzo ook wel de truuk zal doen, bedenk ik me nu.
 Hoewel een proteine bar ofzo ook wel de truuk zal doen, bedenk ik me nu.

eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, zeker in de cut niet.
Ik wordt nu wakker met honger en heb het gevoel dat ik echt leeg ben 's morgens. Dat traint niet lekker, zeker met de zware lifts merk ik dat ik dan te leeg ben. Dextrose vult het dan net genoeg aan om me niet beroerd te gaan voelen.
Ik ga langzaam wel naar het punt dat ik eigenlijk ook wat moet eten voor m'n training. Maar ik ben dan weer te lui om eerder m'n bed uit te komen. 7:20 is een prima tijd.Hoewel een proteine bar ofzo ook wel de truuk zal doen, bedenk ik me nu.
 . Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym  .
.

Te hoog bloedsuiker wordt je duf van. Denk aan after-lunch dip.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tijdens de training was het inderdaad! Ik denk dat het dan ook geen positief effect heeft om het voor een training te nemen, alleen denk ik dan: het is wel druivensuiker en daar word je wel actiever van.

Uit een beker is classier!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gyno generator (srs)
zeep e.d.
[..]
Zit je dat nou in de trein zo naar binnen te werken met die shaker

Kan toch ook gewoon vanuit het pak lol.
Brady Bro
 Maar sowieso is het wel een leuke ijsbreker voor vrouwvolk in de trein, ben vier keer aangesproken. "Doe je dit elke dag?", "Is dit met een speciale bedoeling?", "Nou, eet smakelijk, blabla." etc etc. Zal het ook opnemen in de workshops die ik aan 16meter en Wijsmans geef.
 Maar sowieso is het wel een leuke ijsbreker voor vrouwvolk in de trein, ben vier keer aangesproken. "Doe je dit elke dag?", "Is dit met een speciale bedoeling?", "Nou, eet smakelijk, blabla." etc etc. Zal het ook opnemen in de workshops die ik aan 16meter en Wijsmans geef.Yep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, te laat op stage?
Mening en zulks.
 Net binnen bro, volgens mij zijn ze blij dat ik eens iets anders dan brood met pindakaas verorber hier aan dit bureau.
 Net binnen bro, volgens mij zijn ze blij dat ik eens iets anders dan brood met pindakaas verorber hier aan dit bureau. 
Top!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opeten. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
.
 Mooie routine.
 Mooie routine.

Ik sta om 7:20 op, koffie, aankleden, 7:50 de deur uit. Het zou dus kunnen, maar ik ben daar te lui/duf voor de eerste 20 minuten. Ik kan wel eerder opstaan, maar dan moet ik ook wat vroeger naar bed, en daar heb ik dan ook weer geen zin in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
eierkoker aanzetten, 2 eitjes erin. Broodje uit de diepvries, ff wassen/douchen kopje koffie. Broodje ontdooit en eitjes klaar. 5 minuten, inclusief opeten. Desnoods wegkauwen onderweg naar de gym
.

ik hoef idd. ook geen shake te nemen vlak voor het trainen, dan kan ik d'r vergif op in nemen dat ik zo duf/slap wordt als een konijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Te hoog bloedsuiker wordt je duf van. Denk aan after-lunch dip.
Te laag bloedsuiker kun je duizelig van worden: zie het voorbeeld van Snakey. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Voelt niet goed als je tijdens een zware squat duizelig wordt!!

Een scoop dextrose van 20 gram (B&F) is 120kcal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat zeker lol. Zitten echt veel meer kcals in dan ik verwacht had.Ik probeer het twee of drie keer en bewaar het verder voor mijn bulk.

Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sta om 7:20 op, koffie, aankleden, 7:50 de deur uit. Het zou dus kunnen, maar ik ben daar te lui/duf voor de eerste 20 minuten. Ik kan wel eerder opstaan, maar dan moet ik ook wat vroeger naar bed, en daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Edit: dat zeg ik verkeerd. Om 7:20 gaat de wekker, ik sta ~10 minuten later op.

gebruik je al een mixed grip? Oftewel bij de ene hand de handpalm naar je toe, en de andere van je af?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?
Ik ben deze week voor het eerst eens om 08;00 gaan trainen om te kijken of het dan wat rustiger is. Het was echt heerlijk, kon alle oefeningen meteen doen zonder dat ik op iemand hoef te wachten. Enige nadeel is dus dat ik als ik net wakker ben echt niets weg krijg, en stond af en toe wel ff flink te duizelen.
En wat te doen tegen mijn falende deadlift grip? Ik heb de bar meer met mn vingers vast dan met mn handpalm, wat sowieso meer pijn doet en waardoor ik minder gewicht kan tillen. Doe nu 85kg maar weet zeker dat ik met een goeie grip makkelijk de 100kg kan halen.

Dit dus, ik dacht een tijdje dat het aan mijn voeding lag, maar met name na grote compound oefeningen ben ik echt kapot zonder dextrose.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef Snakey het volgende:
Ik neem dextrose tijdens de training. Daar heb ik wel over nagedacht.
Omdat ik altijd fasted train doe ik een scoop dextrose in m'n water zodat m'n bloedsuiker niet te laag dropped. Anders ga ik naar mijn gevoel echt plat na een zware deadlift of squat.

Ik eet niks, dat komt op hetzelfde neer. Maar ik doe geen IF.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je zei dat je fasted traint, bedoel je dan dat je IF doet of dat je gewoon niets eet voordat je gaat trainen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |