Hehehe wat een goeie tekstenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef 16meter het volgende:
Nu in de weekaanbieding:
[..]
[..]
[..]
Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:
[..]
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?
Hmm, zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.
Nope, lifting platform met spiegel ervoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?
Vandaag is een GOMAD+ dag!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef fathank het volgende:
Als je je eiwitten uit je voeding haalt heb je geen whey nodig. Maar een shakie is wel zo makkelijk af en toe als je je target niet kan halen
Ik moet toch maar eens het hele chocolademelk gebeuren voor langere tijd testen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
2 liter volle chocolademelk
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
2 liter volle chocolademelk
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!
Die ring in het midden niet. Die moet je volop je smoel intrekken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol, heb je polio?Je trekt die touwen toch langs je gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
3000kcl en dan heeft 'ie nog niet eens gegetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef star_gazer het volgende:
2 liter chocolademelk
GOMAD: not even once (ben endo)
Het slaat sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Als ik een volle GOMAD doe, schijt ik mijn darmen er denk ik uit
Endo's?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef star_gazer het volgende:
GOMAD is echt een een à twee maanden oplossing voor extreme endo's.
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?quote:
Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.![]()
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kon toch ook bijvoorbeeld brood en beleg halen? Genoeg voedsel in de Jumbo. De macro's kunnen wel goed zijn, maar je krijgt nu wel een overdose aan calcium in je boty. Niet dat je eraan doodgaat of zo.
gyno generator (srs)quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam niet thuis vandaag dus geen brood smeren. Zijn leuke macro's voor een muis en maar 3.30 euro's bij de Jumpo. Aanrader?
Verder nog totaal 500 gram aan noten van het een en ander bij me, en had nog multi's in het voorvakje van de tas. Deels laced met gelekte aftershave, dat wel.![]()
Op deze manier mis ik mijn chol dosis wel.Je kan niet alles meenemen natuurlijk.
Zit je dat nou in de trein zo naar binnen te werken met die shakerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.
Lol, te laat op stage?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True, maar dan moet je weer smeren en bestek enzo. En dan zit je droog brood te eten.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een godentraktatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |