SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl knotje, minus the arms.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:32 schreef RaymondK het volgende:
wij hebben sinds kort onze eigen Brady Brosef in de gym. Ik zweer je, die gozer heeft het side profiel exact als deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl knotje, minus the arms.
![]()
![]()
Omar is zulks een baas.
If not now, then when.
ik kan altijd wel lachen om z'n vid's idd.quote:
gwn 6 daagse split knallen, armen en core maar 1 dag per week rust gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om op de woensdag een rustdag te nemen en vrijdag te trainen?
En combi's zou je Borst/Triceps, Rug/Biceps, Benen/Schouder het best kunnen pakken. Buik kan je op de makkelijkste of kortste dag erbij pakken.
ik dacht dat je al weer vol aan het pompen was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef star_gazer het volgende:
Update: nog een weekje rust houden, dan mag ik weer op 50% intensiteit liften. Ik heb er weinig last meer van (behalve mijn borstbeen, dat eeuwig blijft zeuren), dus ben benieuwd hoe lang ik me aan die voorschriften kan houden
quote:Laat niets en niemand je spiergroei meer in de weg staan en begin vandaag nog met Epic, ’s werelds sterkste en meest spieropbouwende product verkrijgbaar.
quote:Ben jij constant op zoek naar extreme spiermassa en is ‘groot’ voor jou nooit groot genoeg? Ben jij op zoek naar extreme kracht en wil je het staal in de sportschool doen buigen naar jouw wil?
Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:quote:Vergelijk Epic maar eens met andere producten en je zult zien dat Epic maar liefst 2-6x zo hoog gedoseerd is. Epic pakt daarom spiergroei van iedere mogelijke hoek aan.
quote:Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training
Week 2: De pomp tijdens je training wordt groter en lijkt ook langer te duren na je training.
Week 3: Je kracht is aan het toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Aders beginnen te verschijnen/beginnen dikker te worden. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden. Je ziet er voller, dikker gespierd en harder uit; en dat begint ook bij anderen op te vallen!
Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. Je bent sterker, harder en groter. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt! de postbode, misschien?
Week 5 en langer: Epic zal steeds sterker en beter gaan werken omdat ingrediėnten zoals Beta-Alanine en Agmatine tijd nodig hebben om je spieren te verzadigen.
quote:
ik vraag me af of er in andere landen ook zulke supp toko's zijn met zulke mooie productbeschrijvingenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:33 schreef H1N1 het volgende:
Echt..wie verzint die verhalen. Sterk beargumenteerd wel, auteur moet de baan van z'n leven hebben.
Hehehe wat een goeie tekstenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef 16meter het volgende:
Nu in de weekaanbieding:
[..]
[..]
[..]
Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:
[..]
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:02 schreef seto het volgende:
Gisteren redelijk zwaar deadlifts gedaan en nu een beetje last van mijn nek, iemand anders dit weleens gehad?
Hmm, zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Pijn die doorstraalt vanuit je traps? Dit is bij mij weleens het geval geweest.
Nope, lifting platform met spiegel ervoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je opzij in de spiegel gekeken tijdens je lift?
Vandaag is een GOMAD+ dag!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:21 schreef fathank het volgende:
Als je je eiwitten uit je voeding haalt heb je geen whey nodig. Maar een shakie is wel zo makkelijk af en toe als je je target niet kan halen
Ik moet toch maar eens het hele chocolademelk gebeuren voor langere tijd testen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
2 liter volle chocolademelk
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag is een GOMAD+ dag!
2 liter volle melk
+
2 liter volle chocolademelk
~3000 kcal en 120 gram proteins voor minder dan 4 euro!
Die ring in het midden niet. Die moet je volop je smoel intrekken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol, heb je polio?Je trekt die touwen toch langs je gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
3000kcl en dan heeft 'ie nog niet eens gegetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef star_gazer het volgende:
2 liter chocolademelk
GOMAD: not even once (ben endo)
Het slaat sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Als ik een volle GOMAD doe, schijt ik mijn darmen er denk ik uit
Endo's?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef star_gazer het volgende:
GOMAD is echt een een ą twee maanden oplossing voor extreme endo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |