SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wetenschapquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Diabox het volgende:
Iemand deze:
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0022473186903201
?
[ Bericht 73% gewijzigd door Diabox op 20-04-2013 20:09:33 ]![]()
Ik neem wel aan dat je het nieuwe VPN programma gebruikt? Pulse oid? VPN maakte bij mij laatst niet eens verbinding meer >.>quote:![]()
Jep, al doet ie het nu weer wel. Ik heb soms het probleem dat ie steeds gaat reconnecten. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat je het nieuwe VPN programma gebruikt? Pulse oid? VPN maakte bij mij laatst niet eens verbinding meer >.>![]()
Ik ben de laatste tijd ook weer druk aan het trainen, gaat best aardig, maar triceps en rugbreedte blijft toch lastig voor mij. Ben niet extreem groot 1.83, 80kg. Wat zou ik daar het beste als oefening voor kunnen pakken?![]()
Lat pull down...pull ups, deadlift ( sowieso).quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Ganzz het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook weer druk aan het trainen, gaat best aardig, maar triceps en rugbreedte blijft toch lastig voor mij. Ben niet extreem groot 1.83, 80kg. Wat zou ik daar het beste als oefening voor kunnen pakken?![]()
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lat pull down...pull ups, deadlift ( sowieso).Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Okequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee..
![]()
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik doe oa cwide grip chin ups, schilt wel, maar dat is wel vrij pittigquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee.Ik heb een wat stevige bouw waardoor breedte toch best lastig blijft
![]()
![]()
Heb ik toch nog iets goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.![]()
Ook voor je extensor pollicis longus om deze tot het gaatje in je kont te duwen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.![]()
Kan je net zo goed de extensor hallucis longus er ook bij pakken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ook voor je extensor pollicis longus om deze tot het gaatje in je kont te duwen!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat zeker, probeer het me in te beelden. Maar vrij lastig.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Diabox, je kunt ook hier een accountje maken en artikelen aavragen: http://www.reddit.com/r/scholar Heb je ze sowieso altijd.If not now, then when.![]()
Wow vet, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diabox, je kunt ook hier een accountje maken en artikelen aavragen: http://www.reddit.com/r/scholar Heb je ze sowieso altijd.![]()
No problemo man, Reddit is sowieso een leuk medium.quote:
http://www.reddit.com/r/advancedfitness (silverhydra is hier mod bijv.)
http://www.reddit.com/r/fitness
http://www.reddit.com/r/Liftingmusic
http://www.reddit.com/r/science
En zo heb je nog een scala aan sub-reddits.If not now, then when.![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23589230
Na deze studie gaan alle beesten in de gym natuurlijk squatten op de trilplaat![]()
![]()
Ik ga het heel leuk vinden als er een afbeelding in de full text zit met een squattende vrouw op een trilplaat.![]()
Dit ziet er interessant uit allemaal, thanks!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No problemo man, Reddit is sowieso een leuk medium.
http://www.reddit.com/r/advancedfitness (silverhydra is hier mod bijv.)
http://www.reddit.com/r/fitness
http://www.reddit.com/r/Liftingmusic
http://www.reddit.com/r/science
En zo heb je nog een scala aan sub-reddits.![]()
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vaker dan gepland. Ik ben in twee jaar tijd al vier keer geweest, waarvan twee keer ongepland vanwege sterfgevallen. Voorlopige planning is om in Juli 2014 weer te gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hey,
Kom jij vaak naar Nederland toe?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Overigens een goeie dag gisteren qua dieet. Typisch festival-menu, boordevol micro's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOLO enzo, jeweetz![]()
Vandaag maar eens beginnen met vier eieren als goedmakertje."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zondag 21 april 2013 05:39 schreef star_gazer het volgende:
Overigens een goeie dag gisteren qua dieet. Typisch festival-menu, boordevol micro's:Iqon festival, jwz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOLO enzo, jeweetz![]()
Vandaag maar eens beginnen met vier eieren als goedmakertje.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Het zegt me niets.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd
DL heb ik ook problemen met grip, al gebruik ik nog een pronated grip. Gaan we maar vanaf stappen.![]()
Ik heb gister een blok magnesium gekocht voor de lulz ook al heb ik niet echt problemen met grip, dat al eens geprobeerd? Donderdag ga ik weer deadliften, ben benieuwd.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd![]()
Magnesium is bij ons standaard aanwezig bij de squatracks. Vind het altijd enorm chill bij deadlifts en cleans. Heb niet het idee dat het echt nodig is maar heb vaak last van klamme handen, magnesium lost dat meteen op.![]()
quote:
-
Haha geweest of?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Normaal lees ik een beetje mee, maar naar aanleiding van de post van MrGuma over de carb refeed heb ik een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.
- Ben je de hele dag bezig met je refeed en eet je dus de hele dag veel carbs en weinig vetten, of eet je eerst je 'normale' dieet en doe je bovenop dat voedsel de refeed?
- Moet je 500 kcal bovenop je cut-dieet doen, of boven je dagelijkse behoefte?
- Hebben jullie voorbeelden van carbs met een hoge glycemische index en carbs met een lage glycemische index? Zo las ik op internet bijvoorbeeld. dat fruit een lage GI heeft, maar fruit bevat weer fructose. Hebben jullie wel ideeën wat goed voer is voor je refeed?![]()
GI valt te verwaarlozen indien de carbs met wat vetten en/of eiwitten gegeten worden voor een vertraagde opname.This isn't even my final form.![]()
Mat narrow grip lat pulldowns vond ik het wel ok wanneer ik moest maxen, maar voor deadlifts ed. vind ik het niet chill. Welke oefeningen heb je grip problemen? Probeer anders mixed of hooked grip.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd![]()
Ik heb al maanden geen spierpijn gehad en na wat setjes squatten van 60kg wat ik al een maand niet had gedaan ivm knie kan ik nauwelijks lopen ondanks dat ik in die maand wel gewoon mijn benen heb getraind en ik met gemak 150kg deed![]()
![]()
Als ik deze wil bestellen moet ik ¤ 60,- aan verzendkosten betalen.Even een mail gestuurd.
http://www.flexcart.com/m(...)m=PD&cid=495&pid=248If not now, then when.![]()
Waar kun je van die straps kopen (liefst in Den Haag centrum)? Ik zit met deadliften nu al 2 maanden op max 130 en mijn vingers zijn nog steeds niet sterk genoeg waardoor ik niet omhaag kan zonder de bar te laten glippen..."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Gebruiken mensen hier pre-workouts? Zat beetje op dat DBB forum te gluren en lijkt wel of niemand daar zonder kan..
Dus wat gebruik je? En vooral om welke reden?![]()
http://www.sports-nutrition.nl/Revolutions-Crack-V3-p-16239.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken mensen hier pre-workouts? Zat beetje op dat DBB forum te gluren en lijkt wel of niemand daar zonder kan..
Dus wat gebruik je? En vooral om welke reden?
voel ik daadwerkelijk wat van, lekker gefocust en aggresief zowat
http://www.illpumpyouup.com/nutrex/ignite.htm
matig, meer placebo, merk er weinig van, neem er eerder twee uit gewoonte voor het sporten
en ja ik heb er twee om af te wisselen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mijn godquote:Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack:
0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt
15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam
20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd 25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen. 30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd
30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
Confidence through competence![]()
I knowquote:Betekent dit nu dat ik niet meer natty ben?quote:Auteur: Patrick
Geranium extract (extracted for 1,3-Dimethyl-amylamine)
1,3-Dimethyl-amylamine, ook gekend als methylhexanamine staat op de WADA dopinglijst! Heb kenissen die dankzij CRACK 2jaar schorsing hebben!!
http://www.100procentdope(...)enten-met-geranaminefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
T3 daalt inderdaad bij starvation (dus echt uithongeren en niet 500 kcal deficitit) maar dan is er niet simpelweg sprake van een verlaagde metabolisme door een te laag kcal/glucose maar dan ben je gewoon ziek (non-thyroidal illness syndroom) met ernstigere symptomen dan afvallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Diabox het volgende:
Om mezelf te citeren:
Hoe het precies zit bij een calorie tekort, maar geen absolute starvatie weet ik niet exact, maar bij absolute starvatie vind er adaptatie plaats op enkele niveaus:
T3 daalt, rT3 (inactieve isomeer van T3) stijgt (na >24 uur, waarschijnlijk gedeeltelijk geinduceerd door een daling in leptine)
Gluconeogenese wordt gestimuleerd met maximale efficientie van gebruik van o.a. lactaat (je lichaam gaat dus spaarzamer om met zijn energie)
Stijging van ketonen in het bloed, welke een mogelijk sparend effect hebben op spierweefsel (niet relevant voor REE overigens)
Overigens ook nog e.e.a. van het adrenergische systeem, maar is ver ondergeschikt aan de rol van T3 in deze.
De vertraging uitgedrukt in kcal verbruik zal niet lineair (noch parallel) lopen met vermindering van kcal inname, deze zal simpelweg minder zijn, waardoor je altijd zult afvallen. Sowieso zijn de dingen die ik net opsom in ieder geval van toepassing op absolute starvatie, in hoeverre deze van toepassing zijn op simpelweg een hypocalorisch dieet weet ik eerlijk gezegd niet uit m'n hoofd.
Uit deze discussie: http://forum.dutchbodybui(...)ex2.html#post7594847
Gluconeogenese start voor zover ik weet al na 4 uur vasten en bereikt zijn piek na 2 dagen (vasten) waarna het weer daalt. Dit heeft verder geen effect op je BMR bij een 500 kcal deficit omdat de hoeveelheid eiwit uit skeletspieren te verwaarlozen zijn (ik neem aan dat je dit bedoelde als antwoord op mijn vraag waarom de BMR dan omlaag gaat?). Vooral niet als je wilt afvallen en dus voldoende vetten hebt vanwaaruit er nieuw glucose kan worden aangemaakt en al helemaal niet als je voldoende eiwitten uit je voeding krijgt (wat dus het geval is als je wilt afvallen met spierbehoud).
Ketonlichamen worden pas een serieuze brandstof voor je lichaam zodra je (gezonde en geen diabetes) lichaam zijn glucose concentratie niet meer op peil kan houden, dit gebeurt pas na 24 uur vasten. Dit heeft geen significante plaats in een normaal dieet.
Dus ik denk idd dat, wat jij al zegt, dit allemaal vrij weinig effect heeft op een normaal dieet.Nee inderdaad, dat is nou juist ook mijn punt. Maar ik ging mee in het verhaal dat ik quotte waarin werd gezegd dat je niet zou afvallen bij een kcal deficit omdat je metabolisme ineens vertraagd zou zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet afvalt, had je geen kcal tekort.Het afvallen zelf is een indicator voor energietekort vanuit de voeding ten opzichte van wat je lichaam wilde verbruiken.
Omdat je denkt uit een schema / calculator / het verleden een x aantal kcal te moeten eten voor kcal tekort, maar als je lichaam zijn metabolisme terugschaalt, dan heb je kans uiteindelijk in de praktijk niet op een tekort te komen.
Het lichaam maalt er niet om welk getal je in je hoofd had als 'tekort'.![]()
Lijkt mij een beetje lariekoek en word er een beetje moe van dat "verlaagd metabolisme" of "verhoog zo je metabolisme en val zo sneller af" geroep.![]()
Heb ik ook altijd als er zo'n bruto Boi naast me staat te squatten. Klamme handjes knellende zyzz-shorts alles(no homo)quote:Op zondag 21 april 2013 10:47 schreef Agentperry het volgende:
Heb niet het idee dat het echt nodig is maar heb vaak last van klamme handen, magnesium lost dat meteen op.![]()
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Asgard het volgende:
Gluconeogenese start voor zover ik weet al na 4 uur vastenConfidence through competence![]()
Ja klopt gedurende de eerste 4-16 uur van vasten. Na 3-4 uur heb je een snelle stijging van glycogenolyse en iets erna (4-5 uur na vasten) komt de gluconeogenese op en dit neemt dan linear toe. Ongeveer 6-8 uur na vasten heeft glycogenolyse zijn piek bereikt en na 16 uur is de gluconeogenese belangrijker dan de glycogenolyse.quote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?
Ik zit nu een beetje een grafiek uit het boek uit te leggen, ik zal deze hier zo even posten.![]()
Traint er hier iemand in de gym van de UvA?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Yes.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Als je deze materie trouwens goed bestudeert ga je je nog meer ergeren aan al het nitpicking over de rol van de hormoonhuishouding bij gezonde mensen die willen afvallen. Enige dat zij moeten weten is dat ze netto minder binnen moeten krijgen dan er nodig is met de juiste hoeveelheden macro's. Mjah![]()
![]()
Ja, hormoonhuishouding speelt wel een rol, en 1000 kcals uit glucose wordt fysiologisch gezien niet 100% op dezelfde manier gebruikt of opgeslagen als 1000 kcals uit fructose ofzo. Dus daar hebben naysayers idd wel gelijk in.
Ware het niet dat afvallen nog steeds netto minder energie uit voedsel binnen krijgen betekent dan dat het lichaam nodig heeft, zodat het lichaam uit eigen reserves moet gaan putten. Gezonde mensen die afvallen moeten dit als fundament houden, en dan naar een methode zoeken die bij hun levensstijl past.Confidence through competence![]()
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van somsquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?![]()
![]()
Ik dacht dat oxide beter was, maar misschien hebben mensen hier ervaring mee.quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van soms
Deathlift or Die.![]()
nah, de oxide-metalen en mineralen worden doorgaans kut opgenomen
De ZMA van B&F is hetzelfde van samenstelling als de 'officiele' ZMA. Ik denk overigens zelf niet dat ZMA iets doet, tenzij je deficient was in B6, magnesium of zink.Confidence through competence![]()
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?![]()
![]()
Kollosale ochtend erectiesquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.
Toch maar potje besteld, bij mijn huidige zink merk ik wel een betere nachtrust.Deathlift or Die.![]()
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?Deathlift or Die.![]()
Haha yeah. Maar zou je dat effect ook al niet hebben met een extra 2000 IU per dag? (die zijn er ook) Ik drink melk voor het leven en slik er ook al een multi bij.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.![]()
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wat is de link tussen aankomen en Vitamine D?quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.Rustig aan.![]()
Vandaag heb ik dus 25.000 IU aangemaaktquote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.Word ik nu een beest?
Deathlift or Die.![]()
Ha, dat zijn de berichten. 10.000 IU in een halfuur, weggegooid geld dus.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.![]()
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.
Ikzelf hou winter 5000 en zomer 1000-2000 aan.If not now, then when.![]()
Kan even de bron niet vinden, maar soortgelijke studie:quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.
[..]
Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.
Ikzelf hou winter 5000 en zomer 1000-2000 aan.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10232622
full body exposure staat er. Ik doe in de lente nooit zonnebrand op en in de zomer alleen als de zon echt hard gaat shinen. Verbrand niet echt snel/bijna niet dus dat is wel mooi meegenomen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.![]()
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
You don't say? Latitude en seizoen gaan hand in hand, het komt namelijk neer op de intensiteit van de zon. Hier in Nederland maak je van oktober t/m maart geen vit D aan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
Verder is het afhankelijk van leeftijd (i.v.m. hoeveelheid 7-DHC in de huid), en pigment (pigment absorbeert UVB).![]()
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
If not now, then when.![]()
Haha, ja ik eerst ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.Vroeger hadden ze ook geen GHB, noch chloroform.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.Hardop gelachen.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
![]()
Welcome into the world of #fit #buff #strong #force #muscle #squat #mp #bp #dl #bbcurls #dbcurls #preachercurls #hammercurls #machinecurls #cablecurlsquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
Deathlift or Die.![]()
No pain no gain.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme hequote:![]()
![]()
Gewoon even lijden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
Ik kan ook nog niet echt normaal opstaan na m´n leg day afgelopen vrijdag. Maar ik geniet er altijd wel van, dit soort pijn.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme heIk ben een masochist wat dat betreft want ik hou van spierpijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon even lijden.![]()
Ik kan ook nog niet echt normaal opstaan na m´n leg day afgelopen vrijdag. Maar ik geniet er altijd wel van, dit soort pijn.![]()
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.BEASTMODE![]()
Ik zat er vandaag aan te denken om naar 2x per week benen te gaan. Maandag en vrijdag. Maandag doe ik borst, daar kunnen best wat squats bij. Sowieso wel goed om m´n benen wat meer bij te trainen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.![]()
Heb je nog een UB/LB met 2•benen wat je hier zo neer kan plempen? Te lui voor google en wil mijn benen wat vaker pakken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.![]()
Iemand interesse in een gratis zo goed als vol potje Lipo-6 (nog geldig tot eind van het jaar)?
Ooit gekocht, twee keer gebruikt of zo en daarna nooit meer.If not now, then when.![]()
NSAIDs poppen en het komt helemaal goed met je, morgen weer.quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef 16meter het volgende:
ik heb spierpijn van gister
moet ik nu stoppen?![]()
swsquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Diabox het volgende:
DAT IS ZEKER EEN ANABOLE STEROIDE? NEE DANKJE, IK BLIJF NATTY.If not now, then when.![]()
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt![]()
Ik zeg altijd nee, je deelt toch ook je vriendin niet? Curlen kan ook gewoon in de rest van de gym, is niet alsof ze daadwerkelijk gaan squatten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt![]()
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Beter klap je die josti. Srs.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Zekerquote:
-
Het is vooral het staren wat erg vervelend is, helemaal als je aan het squatten bentquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.![]()
![]()
Maagzweer de gekstequote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Over spierpijn gesproken; woensdag yoga en donderdag weer de gym in. Voor het eerst in 2 weken squatten, dus dat zal wel weer lachen worden met traplopen
-
Ik heb altijd die van Universal Nutrition. Die van B&F nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Bij mij helpt het wel degelijk om beter te slapen. Dit terwijl ik ruimschoots m'n micro's via voeding binnen krijg.
Behalve vitamine A, dat zou ik dagelijks tekort komen, maar dat kan ook omdat niet al m'n voeding uit Myfitnesspal helemaal volledig is ingevuld kwa micro's.
![]()
Vraag waarom hij het powerrack nodig heeft als hij toch z'n benen niet traintquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.![]()
Vraag de volgende keer gewoon of hij een paar stappen achteruit kan doen. Hij gaat je heus niet slaan![]()
't is wel dom gedrag idd. Maar sommige mensen hebben ook totaal niet door dat ze irritant dicht op andere mensen staan. Ook als ze met je staan te praten bijv. dat ze dan irritant dichtbij je gaan staan. Stap jij een stapje achteruit, en dan stappen ze weer dichterbij![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 22-04-2013 07:27:29 ]![]()
In word al boos als ze een schijf denken mee te kunnen nemen
Vorige week en ik er zelf een verzocht uit het squatrek te verdwijnen. Die stond met een stepboxje evenwichts oefeningen te doen erin. Houd zo lekker vast he
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wat is dan het idee van die hele evenwichtsoefeningen van hem/haar?quote:Op maandag 22 april 2013 07:54 schreef stinkie het volgende:
In word al boos als ze een schijf denken mee te kunnen nemen
Vorige week en ik er zelf een verzocht uit het squatrek te verdwijnen. Die stond met een stepboxje evenwichts oefeningen te doen erin. Houd zo lekker vast he![]()
![]()
Squat of deadlift lijkt mij een beetje lastig, continu met schijven rotzooien na iedere set. Komt ook bijna nooit voor hier dat er iemand vraagt of ze tegelijk mogen, heb ik eigenlijk alleen bij de pull up bar en dips. Meestal is het gewoon "hoeveel setjes moet je nog?".quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
gisteren "gedeeld" met 2 negerts met huge arms, die waren aan het dippen tot oneindigheid
heb 8 setjes met ze meegelopen, maar toen hadden ze er al een stuk of 10 op zitten...
daarna gingen zij chin ups doen ook weer tot oneindigheid
die 2 oefeningen zijn ook zo'n beetje het enige wat ik ze zie doen, toch zijn ze best wel buff
op de benen na dan he, dat doen ze niet, net als de meeste anderen op onze gym![]()
Straks worden je benen zwaarder en kan je minder dips en pullups doen. Ik snap die negers wel.quote:Op maandag 22 april 2013 08:44 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren "gedeeld" met 2 negerts met huge arms, die waren aan het dippen tot oneindigheid
heb 8 setjes met ze meegelopen, maar toen hadden ze er al een stuk of 10 op zitten...
die 2 oefeningen zijn ook zo'n beetje het enige wat ik ze zie doen, toch zijn ze best wel buff
op de benen na dan he, dat doen ze niet, net als de meeste anderen op onze gym![]()
Ondanks dat donderdag mijn arm uit de kom was geschoten gisteren toch gewoon ub push gedaan. Soms kleine pijnsteekjes in mijn schouders, voor de rest weinig last gehad.
Zelf 2 nieuwe pr's 5*75benchpress en 7*55kg overheadpress.
Waar ik me trouwens wel aan heb geërgerd is een gast die een soort van trainingscircuit aflegde, liep de hele gym door en hield een squatrack, een chinup stang en een bankje bezet. Dit heeft toch helemaal geen zin en is toch gewoon intens asociaal?![]()
Er loopt hier zo'n pikkie van de politie die dat ook doet. Eerst alles verzamelen, en dan tussen de cable fly's alles neer donderen, en dan e.o.a. circuitje van 1minuuit 30 en dan een minuut rust of zo.quote:Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Agentperry het volgende:
Ondanks dat donderdag mijn arm uit de kom was geschoten gisteren toch gewoon ub push gedaan. Soms kleine pijnsteekjes in mijn schouders, voor de rest weinig last gehad.
Zelf 2 nieuwe pr's 5*75benchpress en 7*55kg overheadpress.
Waar ik me trouwens wel aan heb geërgerd is een gast die een soort van trainingscircuit aflegde, liep de hele gym door en hield een squatrack, een chinup stang en een bankje bezet. Dit heeft toch helemaal geen zin en is toch gewoon intens asociaal?
Ik wacht die ander halve minuut als hij bezig is wel ff af voor hem, maar ga d'r dan gewoon dwars door heen, en flikker alles aan de kant. De groeten.![]()
En als je dan ziet wat hij eigenlijk doet kwa oefeningen dan slaat het 3x nergens op. Heeft i dan de halve gym voor nodig![]()
![]()
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpressquote:Op maandag 22 april 2013 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er loopt hier zo'n pikkie van de politie die dat ook doet. Eerst alles verzamelen, en dan tussen de cable fly's alles neer donderen, en dan e.o.a. circuitje van 1minuuit 30 en dan een minuut rust of zo.
Ik wacht die ander halve minuut als hij bezig is wel ff af voor hem, maar ga d'r dan gewoon dwars door heen dan, en flikker alles aan de kant. De groeten.![]()
En als je dan ziet wat hij eigenlijk doet kwa oefeningen dan slaat het 3x nergens op. Heeft i dan de halve gym voor nodig![]()
![]()
Wel eerst de curl dan hequote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpress![]()
![]()
Minibenen hebben scheelt een hoop bij dips/chins.quote:Op maandag 22 april 2013 08:44 schreef botje_bouwer het volgende:
Net eindelijk weer eens getraind, na 8 weken niets doen. Nu voelt het lekker, morgen waarschijnlijk minder.![]()
![]()
In een goede hardcore gym wordt iedereen die serieus traint normaal behandeld. Je kunt als vrouw IMHO ook beter in een hardcore gym gaan trainen dan in zo'n wellness ding of F4F/BasicFit/TM4L.quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Blij dat ik in een redelijke hardcore gym zit. Wel redelijk oude meuk maar prima lui wat ik tor nog toe heb gezien.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Blij dat ik m'n homegym heb, geen wachtrij, geen openingstijden en geen hinderlijke curlboys in het squatrek (of ik moet zelf in een gekke bui zijn, maar who gives a fuck! het is mijn gym!)quote:Op maandag 22 april 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
Blij dat ik in een redelijke hardcore gym zit. Wel redelijk oude meuk maar prima lui wat ik tor nog toe heb gezien.![]()
Ik Heb Thuis 2 Ophangpunten Voor Mn Trx Gemaakt. 1 Binnen En Een Buiten.
Wrf Is Deze Nou Weer Met Al Die Hoofdletters. Kutmobiel
Behulpzaam als een waterkraan.
Bij mij is alles juist nieuw maar ik vond die oude zooi die er eerst stond eigenlijk veel fijner. Bij die nieuwe dingen zitten overal 20standen, schakeltjes en katrollen op, die oude dingen waren gewoon no-nonsense met één of twee standen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
Blij dat ik in een redelijke hardcore gym zit. Wel redelijk oude meuk maar prima lui wat ik tor nog toe heb gezien.![]()
of arnold pressquote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpress
squats met kwart rom
21en
etc..![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef fathank het volgende:
Ik Heb Thuis 2 Ophangpunten Voor Mn Trx Gemaakt. 1 Binnen En Een Buiten.
Wrf Is Deze Nou Weer Met Al Die Hoofdletters. Kutmobiel![]()
Heb je dat met keilbouten vast gezet? Of een chemisch anker?
Anders maak ff een filmpje als je het gaat gebruiken :-)
ik zie opeens een nieuwe gym fail voor me![]()
dat alles uit de muur komt zetten bij de eerste ruk![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-04-2013 09:58:57 ]![]()
Wat is het merk van de nieuwe meuk? En van de oude meuk?quote:Op maandag 22 april 2013 09:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bij mij is alles juist nieuw maar ik vond die oude zooi die er eerst stond eigenlijk veel fijner. Bij die nieuwe dingen zitten overal 20standen, schakeltjes en katrollen op, die oude dingen waren gewoon no-nonsense met één of twee standen.![]()
4 keilbouten van 12 mm doorsnee. Knappe jongen die daar nog beweging in krijgt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Heb je dat met keilbouten vast gezet? Of een chemisch anker?
Anders maak ff een filmpje als je het gaat gebruiken :-)
ik zie opeens een nieuwe gym fail voor me![]()
dat alles uit de muur komt zetten bij de eerste ruk![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Geen idee, bang om te vallen denk ik. het was een hem trouwens. Ik heb 'm al een keer weggestuurd toen ie schijven kwam halen "Maar je hebt ze al bijna allemaa". -Ja, bijna. en zo heb ik ze allemaal nodigquote:Op maandag 22 april 2013 08:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dan het idee van die hele evenwichtsoefeningen van hem/haar?
De enige "zij" die het rek gebruikt traint zich 3 slagen in de rondte. En als ze weet dat ik het rek wil gebruiken komt ze het zeggen als ze klaar is
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
21en inderdaad, was een keer met een maat trainen "dit is de best oefening voor je biceps". Sindsdien mag hij weer alleen gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
of arnold press
squats met kwart rom
21en
etc..Oude geen idee, nieuwe ook niet maar zal ik vanmiddag ff kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het merk van de nieuwe meuk? En van de oude meuk?![]()
Wat is het dan?quote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef seto het volgende:
Ik had nog nooit van 21en gehoord voordat 16meter er steeds over begonIk heb werkelijk waar geen idee
![]()
7x van 180 graden naar 90 graden, dan 7x van 90 graden naar 0 graden, en dan 7x van 180 graden naar 0 graden curlen met een barquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
![]()
Gewoon een setje van 21 curls. Je begint met 7 reps halve ROM, dan 7 reps van het midden tot de top en je eindigt met 7 volledige repsquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
![]()
![]()
7x lage beweging voor biceps pakken, direct door 7 keer hoge gedeelte van curl pakken, afsluiten door 7x hele curls te pakken... Het voelt alsof je arm in de fik staat!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Mooi 3x uitleg
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Hele beweging is van gestrekt naar helemaal gebogen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Agentperry het volgende:
Ik denk dat het na drie keer nog niet duidelijk is, kan iemand het nogmaals uitleggen?
Onderste halve beweging is van gestrekt naar 90 graden (hoek tussen onder- en bovenarm)
Bovenste halve beweging is van 90 graden naar helemaal gebogen.![]()
Ik zie niet in wat er mis is met een circuitje, is redelijk normaal bij ons trouwens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
sowieso moet iedereen voor zich uit zoeken wat werkt voor spiergroei, en waar men zich goed bij voelt. ook de 17 jarige beachboys![]()
Kan er een verband zijn tussen toenemende vetinname/koolhydraatafname en een stijgend gewicht tijdens de cut?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
voor mij werken alleen curls voor spiergroeiquote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef botje_bouwer het volgende:
sowieso moet iedereen voor zich uit zoeken wat werkt voor spiergroei, en waar men zich goed bij voelt. ook de 17 jarige beachboys![]()
ok, je mag wel na mij als ik klaar ben in het squatrackquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
voor mij werken alleen curls voor spiergroei![]()
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met een circuitje, is redelijk normaal bij ons trouwens![]()
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Wat houdt die challenge in?quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2![]()
quote:Liever jij dan ikquote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2![]()
![]()
Moet je ook geen apparaten gebruikenquote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.Ik doe alleen maar circuits met barbells, dumbbells en kettlebells.
Ja er is er af en toe 1 die wat apparaten bezet houdt maar goed ik ga niet tegen Gokhan Saki in op zo'n moment
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
De man in kwestie waar ik me aan ergerde had het squatrack, een bankje, 2 sets dumbbells en een chin stang bezet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Moet je ook geen apparaten gebruikenIk doe alleen maar circuits met barbells, dumbbells en kettlebells.
Ja er is er af en toe 1 die wat apparaten bezet houdt maar goed ik ga niet tegen Gokhan Saki in op zo'n moment![]()
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.quote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ikI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
De meesten zullen het op bodyweight doen. Ik zag ook een post dat iemand het met 2 halters van 1 kilo deed (goedzo meid). Je kan wel gewicht toevoegen om het moeilijker te makenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.![]()
![]()
wat een waardeloze challengequote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De meesten zullen het op bodyweight doen. Ik zag ook een post dat iemand het met 2 halters van 1 kilo deed (goedzo meid). Je kan wel gewicht toevoegen om het moeilijker te makenAl die meiden dan ook nog geloven dat ze zo'n billen krijgen als ze 240 squats op een dag doen
Voor mannen is het al helemaal triest. Ik denk alleen dat het werkt als een totaal ongetraind iemand bent die nog nooit aan sport gedaan heeft.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Er is ook een dip challenge, die shit lijkt me echt onmogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef Agentperry het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Dit lijkt me wel chill om een keer te doen.
http://www.onefiftydips.com/![]()
Naar eigen gelangquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik ben nog zuur van gisterenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
dan hoef je verder ook weinig tot niks van die andere te verwachten hequote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.![]()
![]()
Daar zijn ze te beleefd voor en daar maak ik lekker misbruik van.quote:Op maandag 22 april 2013 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan hoef je verder ook weinig tot niks van die andere te verwachten he![]()
FeelsgoodmanThe lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raisesquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef Seam het volgende:
[..]
wat een waardeloze challengeAl die meiden dan ook nog geloven dat ze zo'n billen krijgen als ze 240 squats op een dag doen
Voor mannen is het al helemaal triest. Ik denk alleen dat het werkt als een totaal ongetraind iemand bent die nog nooit aan sport gedaan heeft.
.
![]()
"Ja maar ik train droog en wil niet te groot worden"quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raises.
![]()
![]()
Ik doe met 120 kg..mag dat ook ikben een meisjequote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Elke calf raise onder 200 kilo telt niet.
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe met 120 kg..mag dat ook ikben een meisje.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Anyone?quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Kerol het volgende:
Kan er een verband zijn tussen toenemende vetinname/koolhydraatafname en een stijgend gewicht tijdens de cut?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ziet er nuttig uitquote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ikWat een tijdverspilling.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
vet heeft meer kcal per gram jaquote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef Kerol het volgende:
Kan er een verband zijn tussen toenemende vetinname/koolhydraatafname en een stijgend gewicht tijdens de cut?
verder is gewoon kcal in - kcal out van toepassing![]()
Ja dat snap ik, maar misschien heeft het effect op je vochthuishouding oid. I dont know. Sinds ik minder kh eet kom ik aan namelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vet heeft meer kcal per gram ja
verder is gewoon kcal in - kcal out van toepassingBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Elke calf raise onder 200 kilo telt niet
..
..![]()
M'n huisgenoot doet dat ook, squatten zonder gewicht. Wel op een been trouwens, en ze zegt dat dat het zwaarder maakt. Ze vond het ook heel raar dat ik het met gewicht ging doen, en ze wil me ook niet spotten, 'want daar heb ik geen verstand van hoor'. Bah.quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raises.
![]()
Hoorde t zaterdag ook van iemandquote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ikZei al dat t nog niet echt geholpen heeft he. Kansloos gedoe.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die een beter streeffysiek kan posten zal ik 20 seconden hoofd geven.
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 17:08:50 ]![]()
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?![]()
No man, voor mij niet. Check dat rechterplaatje, Zyzz zag er nooit zo uit. Sowieso die tattoo's ook niet, altijd al zonde gevonden.quote:Jij hebt makkelijk praten.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.![]()
Waarom heb je dan een plaatje van Ronnie als ui?quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik vind dit een mooie balans tussen aesthetics en kracht uitstralen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Waar blijft mijn hoofd?quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso bizar dat je met relatief zo weinig massa zo buff kan lijken.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dit is ongeveer mijn streef maar dan zonder al die belly- en chesthairquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is mijn streeffysiek. Zo hoort een man eruit te zien no homo.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk bereik ik dit in het najaar van 2015 incl. krachtstats.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Hij negeert me. Typisch.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
ga smerem, 18 jaar pas?????quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Name: Jeffrey Seid
DOB: June 12th, 1994Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Beter lichaam
Beter hoofd
Epische baard.![]()
Zo, even een kleine terugval gehad. Fullbody gedaan maar dat vind ik toch niks, gewoon weer een splitschemaatje vanaf morgen. Sinds donderdag niet meer getraind. Nu een paar dagen vrij dus knallen, zin in.![]()
Cosign. Lazar heeft ook een bizar symmetrisch lichaam.quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lichaam
Beter hoofd
Epische baard.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?![]()
ja met jou massa zou ik dat ook zeggequote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.jij bent geariveerde builder
wij moeten t nog waar maken![]()
scheenbeschermers voorquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Vind dit wel een mooie streefquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Die chest
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Vandaag heb ik iets leuks gedaan, ik heb met de fysio m'n squatvorm doorgenomen. Erg leerzaam. Paar leuke aandachtspunten voor de trainingen deze week. En dan over een tijdje de front squat en overhead squat erbij. Kekke shizzle!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
betaalt de belastingbetaler hiervoor?quote:Op maandag 22 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag heb ik iets leuks gedaan, ik heb met de fysio m'n squatvorm doorgenomen. Erg leerzaam. Paar leuke aandachtspunten voor de trainingen deze week. En dan over een tijdje de front squat en overhead squat erbij. Kekke shizzle!![]()
Belasting betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
betaalt de belastingbetaler hiervoor?Mijn loon is jullie belasting.
..
..![]()
Dit, streeffysieken zijn gay.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.![]()
Autistquote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.![]()
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga smerem, 18 jaar pas?????
Name: Jeffrey Seid
DOB: June 12th, 1994![]()
lol je bent gwn jellyquote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.If not now, then when.![]()
Ach de generatie van Arnold deden het al op hun 15e of eerder. Meeste hebben nu wel lever en andere gezondsheidsproblemen maar dat hebben veel mensen van die leeftijd
Vandaag 80kg gesquat zonder pijn, woensdag 100 en vrijdag 120. Hopelijk zit ik binnen 2 weken weer op mijn oude niveau(155, ga vanaf 140 weer 2,5 per training toevoegen)![]()
Nee, mijn aanvullende verzekering. Je betaalt wel mee aan m'n longonderzoek, m'n gipsbeen, m'n ziekenhuisverblijf, m'n EHBO bezoeken maw, de gevolgen van de medische fouten die gemaakt zijn door artsen en verplegend personeel.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
Deze wilde ik ook posten, ziek fysiek.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Aan die benen te zien loopt hij hardquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Damnquote:The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Vandaag
Legday met schouders en ik wilde per se deadliften
5x5 40 kg squat ( heb een soort van squatrekje gecreeerd).
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 6 kg ( elke hand) front arm raises
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
5x5 170 kg leg press, laatste setje doorgegaan tot 10.
Volgorde oefening is helemaal willekeurig. Begon wel met squatten, daarna deadlift en de andere beenoefeningen.
![]()
Wauw, respect, ik doe het je niet naquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Volgorde oefening is helemaal willekeurig. Begon wel met squatten, daarna deadlift en de andere beenoefeningen.
![]()
![]()
Hoop dat je niet bij mijn gym traint, deadlift je in je onderbroek ofzo? Ik draag een lang broek en heb nog nooit iets aan mijn schenen gehadquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
kijk maar uit dat je niet sterker bent dat je toekomstige vriendquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
![]()
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpressquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Strong is the new sexy![]()
Sterke military pressquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minderquote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpress
Strong is the new sexy
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat.![]()
Die van ons werken niet met kabels (voor zover ik weet, of bevatten die geleiders ook kabels?) Ik press als ik ervoor naar de wc ben geweest max 5x280quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minder
Een keer bijna fout gegaan, iets met mn kringspier![]()
![]()
Oh gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minderIn Nederland deed ik 120 kg ofzo, en hier 150 lb
Terwijl m'n spieren volgens mij sterker zijn geworden en ook duidelijker aftekenen.
![]()
Yup, heb t paar maanden niet gedaan maar kon eerst iets met 125 kg oid, en nu had ik ineens moeite met 80quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ligt het niet aan mijIn Nederland deed ik 120 kg ofzo, en hier 150 lb
Terwijl m'n spieren volgens mij sterker zijn geworden en ook duidelijker aftekenen.
Dankje!quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw, respect, ik doe het je niet naMijn toekomstige vriend MOET zijn benen trainen, dus komt wel goed.quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet sterker bent dat je toekomstige vriendquote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpress
Strong is the new sexyDankjequote:Ik doe ze op zo'n liggende legpress met de plaat naar boven, apparaat is volgens mij van Technogym.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.
Ik merk inderdaad dat die niet zo heel zwaar is..kan denk ik ook wel 200 kg eruit persen als ik wil, heb niet ''gemaxed'' vandaag.![]()
Ik begon ook met 40 hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, heb t paar maanden niet gedaan maar kon eerst iets met 125 kg oid, en nu had ik ineens moeite met 80.
![]()
8x 240 hierquote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die van ons werken niet met kabels (voor zover ik weet, of bevatten die geleiders ook kabels?) Ik press als ik ervoor naar de wc ben geweest max 5x280
Een keer bijna fout gegaan, iets met mn kringspier
YouTube
Ik heb wel gemerkt dat vrouwen het goed doen op de leg press. Ik gebruikte de leg press een keer na zo'n dame, dacht van: ff opwarmen met whatever gewicht ze heeft achter gelaten. Ik haalde 3 reps niet eens voordat ik het gewicht drastisch omlaag moest gooien.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Ik vind het alleen raar, dat je maar 5x40 kilo kan squatten, maar wel 170 kilo kan legpressen en 120 kilo calf raises kan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die ja hebben we hier ook staan.
Die verhouding klopt niet.
Ondanks het feit dat je jouw hele gewicht in dat bankje kan drukken tijdens een legpress wanneer nodig, vind ik het een absurd groot verschil.
Kan zijn omdat ik zelf maximaal 140 kilo squat en dus 240 in de legpress kan doen. (zelfde dag, gelijk achter elkaar)Pics or oprotten ONZ is verderop ;-)quote:YouTube
Ik squat meer dan ik legpressquote:
We hebben geen decent squatrek hier..quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het alleen raar, dat je maar 5x40 kilo kan squatten, maar wel 170 kilo kan legpressen en 120 kilo calf raises kan doen.
Die verhouding klopt niet.
Ondanks het feit dat je jouw hele gewicht in dat bankje kan drukken tijdens een legpress wanneer nodig, vind ik het een absurd groot verschil.
Kan zijn omdat ik zelf maximaal 140 kilo squat en dus 240 in de legpress kan doen. (zelfde dag, gelijk achter elkaar)
[..]
Pics or oprotten ONZ is verderop ;-)![]()
Goede spotter hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
We hebben geen decent squatrek hier..
Dan nog.... Beenspieren zijn beenspieren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
We hebben geen decent squatrek hier..I know, maar heb je een betere verklaring?quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef 16meter het volgende:
de cijfers vergelijken met jezelf heeft geen nut
te veel variabelenYouTube
Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen, alleen vandaag een soort van squatrekje kunnen maken maar heel onhandig allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan nog.... Beenspieren zijn beenspieren.
[..]
I know, maar heb je een betere verklaring?
Je zit maar te haten en moeilijk te doen.![]()
Ahh op die manier, wij hebben een barbellrek op van die aerobic step dingen gezet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die het gewicht op mijn rug tilt zeker? Ik train altijd alleen.
Op deze:
Het is niet haten en moeilijk doen, ik stel gewoon een vraag bij jou post.quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen.
Je zit maar te haten en moeilijk te doen.
Misschien heb je een blessure gehad, waardoor je rug niet stabiel genoeg is om te squatten boven een bepaald gewicht, maar wat de legpress voor je uit de weg gaat in verband met het in staat zijn van je lichaam in het bankje te drukken.
Dat jij geen valide antwoord daar op hebt kan ik niet helpen.
Fair enough, 120 kilo til je niet zomaar op iemands rug... maar dan nog.
Je eigen lichaam kennen is minstens net zo belangrijk als het trainen zelf ;-)YouTube
Ja zoiets heb ik ook gedaan alleen op 2 bankjes..echt onstabiel as fuck.quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh op die manier, wij hebben een barbellrek op van die aerobic step dingen gezet.
[ afbeelding ]
Op deze:
[ afbeelding ]![]()
Jezus wat onhandig, dat schiet ook niet op. Kan je geen andere gym zoeken ofzo? Ik weet eigenlijk ook niet of mijn gym in Nederland wel een squatrek heeft...quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen, alleen vandaag een soort van squatrekje kunnen maken maar heel onhandig allemaal.
Je zit maar te haten en moeilijk te doen.![]()
Zekers: een bril kopen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
I know, maar heb je een betere verklaring?
Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.quote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Omdat je geen genoegen neemt met wat ik zeg en je al op meerdere posts van mij zit te kutten omdat je het niet kan hebben dat ik je soms aan het trollen ben daarom.quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is niet haten en moeilijk doen, ik stel gewoon een vraag bij jou post.
Misschien heb je een blessure gehad, waardoor je rug niet stabiel genoeg is om te squatten boven een bepaald gewicht, maar wat de legpress voor je uit de weg gaat in verband met het in staat zijn van je lichaam in het bankje te drukken.
Dat jij geen valide antwoord daar op hebt kan ik niet helpen.
Je eigen lichaam kennen is minstens net zo belangrijk als het trainen zelf ;-)
Je kan beenspieren hebben maar niet de juiste equipment dan kan je hoog en laag gaan springen/squatten maar zwaarder kan je op een gegeven moment niet gaan.![]()
Sowieso lijkt het mij dat 'geen squatrek hebben' je mindset verziekt wat gelinkt is aan je resultaten. Je mind is krachtig en is een belangrijke tool voor de weg naar succes.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.Ik heb geleerd dat je het gewicht als het ware van je af moet gooien/zakken niet te letterlijk nemen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb namelijk geen last van beurse schenen na het deadliften.quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.![]()
Niet echt een goede gym verder in mijn buurt en heb geen zin om meer dan een half uur te reizen voor een gym met squatrek.quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus wat onhandig, dat schiet ook niet op. Kan je geen andere gym zoeken ofzo? Ik weet eigenlijk ook niet of mijn gym in Nederland wel een squatrek heeft...![]()
Je hebt ergens wel gelijk, ik maak de drempel voor mezelf ook steeds hoger om zwaar te gaan squatten. Als ik voor een squatrek zou staan..ben ik denk ik ook opeens bang voor 50 kg, terwijl ik dat 1,5 jaar geleden prima kon hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso lijkt het mij dat 'geen squatrek hebben' je mindset verziekt wat gelinkt is aan je resultaten. Je mind is krachtig en is een belangrijke tool voor de weg naar succes.![]()
Ik bedoel juist dat een squatrek hebben je een fijner gevoel geeft in plaats van dat je elke keer dat gewicht zo onhandig op je rug moet krijgen. Zou voor mij persoonlijk een 'verhindering' in mijn mindset zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk, ik maak de drempel voor mezelf ook steeds hoger om zwaar te gaan squatten. Als ik voor een squatrek zou staan..ben ik denk ik ook opeens bang voor 50 kg, terwijl ik dat 1,5 jaar geleden prima kon hebben.If not now, then when.![]()
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geleerd dat je het gewicht als het ware van je af moet gooien/zakken niet te letterlijk nemen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb namelijk geen last van beurse schenen na het deadliften.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Downsize me van Chazz Weaver of Me and Mickey D's door Soso Whaley.quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heette die 'response' docu jegens Supersize Me?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee! Tenzij je een enkeltje naar Snap City wilt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?http://www.t-nation.com/f(...)omes_to_the_deadliftquote:All that remains is dragging the bar up your legs to lockout. "Dragging" implies contact, and contact all the way up ensures the vertical bar path; if you let it go forward as it passes your knees on the way up, you'll have let it drift forward of the mid-foot, and thus gotten out-of-balance.![]()
Chest dayquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef Montelly het volgende:
Damn son, net terug van monday chestday.
[ afbeelding ]
ik ga niet meer slapen vannacht![]()
![]()
Zou kunnen. Volgens mij bedoelde ik Fat Head. Had hem al gekregen. Toch bedankt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Downsize me van Chazz Weaver of Me and Mickey D's door Soso Whaley.
De bar zo dicht mogelijk langs je schenen laten gaan... Niet perse schuren maar wel recht omhoog tillen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja dat is ook zo...alleen doordat ik nu zo onhandig moet doen en heel de tijd op 1 gewicht blijf, is het opeens hebben van een squatrek wel een beetje eng zeg maar. Iets met faalangst maybe.quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat een squatrek hebben je een fijner gevoel geeft in plaats van dat je elke keer dat gewicht zo onhandig op je rug moet krijgen. Zou voor mij persoonlijk een 'verhindering' in mijn mindset zijn.![]()
GRS beest, ook aan de ijzersquote:
Naja niet geforceerd van je af houden..inderdaad langs je schenen laten gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?![]()
Angst is nep en bestaat enkel in je hoofd. Gewoon ervoor gaan, strijder.quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo...alleen doordat ik nu zo onhandig moet doen en heel de tijd op 1 gewicht blijf, is het opeens hebben van een squatrek wel een beetje eng zeg maar. Iets met faalangst maybe.If not now, then when.![]()
Deadlift sokken kosten bijna niks: http://www.ieljastriksports.nl/Deadlift_Sokkenquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?Soukidan op je oogbal.![]()
Al bijna een jaar nu. Eerste half jaar een beetje lopen kutten, pas in november serieus begonnen met KT. Training gaat perfect, voeding is gewoon klote op dit moment waardoor ik geen verschil zie. Mijn kracht is wel omhoog gegaanquote:![]()
![]()
Ik zie sommige ook simpele scheenbeschermers gebruiken. Zou wellicht ook kunnen helpen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Deadlift sokken kosten bijna niks: http://www.ieljastriksports.nl/Deadlift_SokkenIf not now, then when.![]()
Dankje! Ik ga binnenkort wel even langs de F4F in Rotterdam, daar hebben ze een squatrek en tijdelijk dagkaarten, zat er al een tijdje aan te denken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Angst is nep en bestaat enkel in je hoofd. Gewoon ervoor gaan, strijder.![]()
nice menquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Al bijna een jaar nu. Eerste half jaar een beetje lopen kutten, pas in november serieus begonnen met KT. Training gaat perfect, voeding is gewoon klote op dit moment waardoor ik geen verschil zie. Mijn kracht is wel omhoog gegaanik neem aan dat squatten bij de standaard uitrusting hoort
?
Ok, hield te bar al altijd zo dicht mogelijk tegen mijn lichaam. Verder heb ik weinig problemen met de beurse schenen eigenlijk.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Met hoeveel gewicht doe je dit?quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
btw, heb vandaag dag 2 afgerond, ik kan amper normaal lopen, ben nu al toe aan "rest day"![]()
[ afbeelding ]![]()
Zonder, dat moet niet anders wordt je groot.quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met hoeveel gewicht doe je dit?![]()
Meteen weer geil. Leuke kont.quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
btw, heb vandaag dag 2 afgerond, ik kan amper normaal lopen, ben nu al toe aan "rest day"![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zonder, dat moet niet anders wordt je groot.![]()
Sowieso. Nog lang niet zo zwaar als Fanta. 30 kilo maarquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
nice menik neem aan dat squatten bij de standaard uitrusting hoort
?
![]()
![]()
Ja maar dan krijg je van die grote glutes en dat is lelyk. Doe gewoon zonder gewicht, als ik bij de tramhalte sta ga ik ook altijd even squatten jeweet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.![]()
Komt goed baby..alles op zijn tijd.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Nog lang niet zo zwaar als Fanta. 30 kilo maar![]()
wel leuk, maar meer voor fitness topic imoquote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie rakenquote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je van die grote glutes en dat is lelyk. Doe gewoon zonder gewicht, als ik bij de tramhalte sta ga ik ook altijd even squatten jeweet.![]()
![]()
70kg zit ik nu, meer dan zatquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met hoeveel gewicht doe je dit?
Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhadquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie raken.
Je zal niet zo snel een hele dikke kont krijgen van het squatten, eerder stevig.![]()
Zal sowieso niet echt groter worden, hooguit wat voller of steviger op de juiste plekken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie raken
Maar die squat challenge is echt onzin.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
doe even picca ter illustratiequote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie rakenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemquote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhad.
Je zal niet zo snel een hele dikke kont krijgen van het squatten, eerder stevig.Helemaal omdat er hier eerder in het topic al gezegd werd dat je bij die challenge zonder gewicht moest doen
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden.quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zal sowieso niet echt groter worden, hooguit wat voller of steviger op de juiste plekken.
Maar die squat challenge is echt onzin.![]()
![]()
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet heb![]()
![]()
Niet?quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemHelemaal omdat er hier eerder in het topic al gezegd werd dat je bij die challenge zonder gewicht moest doen
[..]
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden.If not now, then when.![]()
Bij Kim K is het vet en butt implants, geen squats.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemHelemaal omdat er hier eerder in het topic al gezegd werd dat je bij die challenge zonder gewicht moest doen
[..]
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden.
Zij is sowieso echt borderline fatty.![]()
Die challenge slaat inderdaad helemaal nergens op maar is wel bedoeld om zonder gewicht te doen bedoelde ik dan weerquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden..
![]()
Ik dacht dat jij 150kg squatte.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet heb
Billen bij een man +1quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet heb
Maar wel herkenbaar heb soms ook spierpijn van de raarste dingen.
@Christina...Kim heeft gewoon implants.![]()
Nee Kim heeft van nature dikke reed, maar dat wel mettertijd wel veranderenquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij Kim K is het vet en butt implants, geen squats.
Zij is sowieso echt borderline fatty.
hoe kom je aan dat ze implants heeft?quote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Billen bij een man +1
@Christina...Kim heeft gewoon implants.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Mannen met mooie billen zijn iddquote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Billen bij een man +1
@Christina...Kim heeft gewoon implants.tot de macht oneindig.
![]()
Misschien dat ze vet in laat spuiten, ja das een ander verhaal. Maar dat is allemaal tijdelijk.
Ga je nu niet een stuk dieper? En waarschijnlijk concentreer je ook beter op je formquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet hebBehulpzaam als een waterkraan.
Ja een maand geleden maar toen raakte ik geblesseerd, nu bouw ik weer na de 150kg en voeg ik elke training 20 toe totdat ik bij 120 ben en daarna 10/5/2,5quote:![]()
Ik dacht al wat voor advies loop jij nou te geven. Wil je je voorsprong op de concurrentie soms behouden?quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhad.
Je zal niet zo snel een hele dikke kont krijgen van het squatten, eerder stevig.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Mag ik nog blijven hier, ik heb vandaag alleen op de loopband gestaan![]()
Word tijd dat die pens er eens afgaat
Ik zie die vrouwen niet als concurrentie maar als mede-amazones. Mannen hier daarentegen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dacht al wat voor advies loop jij nou te geven. Wil je je voorsprong op de concurrentie soms behouden?![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mannen met mooie billen zijn iddtot de macht oneindig.
nou seg helemaal blosen
Trouwens, vraagje. Als je helemaal los gaat op dips en pullups/chins, en dan ook echt compleet stuk gaat tot je onderarmen en handen eraf vallen en je tanktop gaat knellen enzo. Is dat nu eigenlijk effectief?
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?![]()
Ja, waarom niet? Zou er wel geregeld wat gewicht bij gooien. Weightless dips en pullups doen niet zoveel voor me.quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]nou seg helemaal blosen
Trouwens, vraagje. Als je helemaal los gaat op dips en pullups/chins, en dan ook echt compleet stuk gaat tot je onderarmen en handen eraf vallen en je tanktop gaat knellen enzo. Is dat nu eigenlijk effectief?
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Ik zit nu in de cut, ik ben nu zo'n 4kg afgevallen en ik doe qua rug en armspieren alleen nog maar pull ups en dips. Toch zijn mijn armen gegroeid (zowel subjectief als objectief), lijken m'n lats groter en word ik sterker.quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?
Dus ja.![]()
Depletie van glycogeen, ATP en lactaatvorming zijn belangrijke factoren voor hypertrofie, dus why notquote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?
Vraag me alleen af of het niet efficienter is om gewicht toe te voegen aan dips/pull-ups i.p.v. 20+ herhalingen te behalen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Depletie van glycogeen, ATP en lactaatvorming zijn belangrijke factoren voor hypertrofie, dus why notOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hypertrofie is geen voetbal. Ik stel mij voor dat Panzer helemaal loco op die shit gaat, wat voor mij meer overkomt als het nutteloos depleten van spierglycogeen, terwijl de spier(en) allang 'voldoende' geprikkeld zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Depletie van glycogeen, ATP en lactaatvorming zijn belangrijke factoren voor hypertrofie, dus why notIf not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: