SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wetenschapquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:52 schreef Diabox het volgende:
Iemand deze:
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0022473186903201
?
[ Bericht 73% gewijzigd door Diabox op 20-04-2013 20:09:33 ]![]()
Ik neem wel aan dat je het nieuwe VPN programma gebruikt? Pulse oid? VPN maakte bij mij laatst niet eens verbinding meer >.>quote:![]()
Jep, al doet ie het nu weer wel. Ik heb soms het probleem dat ie steeds gaat reconnecten. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat je het nieuwe VPN programma gebruikt? Pulse oid? VPN maakte bij mij laatst niet eens verbinding meer >.>![]()
Ik ben de laatste tijd ook weer druk aan het trainen, gaat best aardig, maar triceps en rugbreedte blijft toch lastig voor mij. Ben niet extreem groot 1.83, 80kg. Wat zou ik daar het beste als oefening voor kunnen pakken?![]()
Lat pull down...pull ups, deadlift ( sowieso).quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Ganzz het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook weer druk aan het trainen, gaat best aardig, maar triceps en rugbreedte blijft toch lastig voor mij. Ben niet extreem groot 1.83, 80kg. Wat zou ik daar het beste als oefening voor kunnen pakken?![]()
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lat pull down...pull ups, deadlift ( sowieso).Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Okequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee..
![]()
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik doe oa cwide grip chin ups, schilt wel, maar dat is wel vrij pittigquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euh, bij de deadlift gebruik je de bovenrug spieren met name als stabilisatoren. Voor rug breedte kan je beter pull-ups en rows doen. Daarmee pak je de latissimus dorsi, trapezius, rhomboideus en teres groepen veel meer mee.Ik heb een wat stevige bouw waardoor breedte toch best lastig blijft
![]()
![]()
Heb ik toch nog iets goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.![]()
Ook voor je extensor pollicis longus om deze tot het gaatje in je kont te duwen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de erector trunci (of spinae) werkt hij wel perfect.![]()
Kan je net zo goed de extensor hallucis longus er ook bij pakken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ook voor je extensor pollicis longus om deze tot het gaatje in je kont te duwen!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat zeker, probeer het me in te beelden. Maar vrij lastig.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Diabox, je kunt ook hier een accountje maken en artikelen aavragen: http://www.reddit.com/r/scholar Heb je ze sowieso altijd.If not now, then when.![]()
Wow vet, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Diabox, je kunt ook hier een accountje maken en artikelen aavragen: http://www.reddit.com/r/scholar Heb je ze sowieso altijd.![]()
No problemo man, Reddit is sowieso een leuk medium.quote:
http://www.reddit.com/r/advancedfitness (silverhydra is hier mod bijv.)
http://www.reddit.com/r/fitness
http://www.reddit.com/r/Liftingmusic
http://www.reddit.com/r/science
En zo heb je nog een scala aan sub-reddits.If not now, then when.![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23589230
Na deze studie gaan alle beesten in de gym natuurlijk squatten op de trilplaat![]()
![]()
Ik ga het heel leuk vinden als er een afbeelding in de full text zit met een squattende vrouw op een trilplaat.![]()
Dit ziet er interessant uit allemaal, thanks!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No problemo man, Reddit is sowieso een leuk medium.
http://www.reddit.com/r/advancedfitness (silverhydra is hier mod bijv.)
http://www.reddit.com/r/fitness
http://www.reddit.com/r/Liftingmusic
http://www.reddit.com/r/science
En zo heb je nog een scala aan sub-reddits.![]()
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vaker dan gepland. Ik ben in twee jaar tijd al vier keer geweest, waarvan twee keer ongepland vanwege sterfgevallen. Voorlopige planning is om in Juli 2014 weer te gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hey,
Kom jij vaak naar Nederland toe?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Overigens een goeie dag gisteren qua dieet. Typisch festival-menu, boordevol micro's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOLO enzo, jeweetz![]()
Vandaag maar eens beginnen met vier eieren als goedmakertje."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op zondag 21 april 2013 05:39 schreef star_gazer het volgende:
Overigens een goeie dag gisteren qua dieet. Typisch festival-menu, boordevol micro's:Iqon festival, jwz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOLO enzo, jeweetz![]()
Vandaag maar eens beginnen met vier eieren als goedmakertje.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Het zegt me niets.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd
DL heb ik ook problemen met grip, al gebruik ik nog een pronated grip. Gaan we maar vanaf stappen.![]()
Ik heb gister een blok magnesium gekocht voor de lulz ook al heb ik niet echt problemen met grip, dat al eens geprobeerd? Donderdag ga ik weer deadliften, ben benieuwd.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd![]()
Magnesium is bij ons standaard aanwezig bij de squatracks. Vind het altijd enorm chill bij deadlifts en cleans. Heb niet het idee dat het echt nodig is maar heb vaak last van klamme handen, magnesium lost dat meteen op.![]()
quote:
-
Haha geweest of?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Normaal lees ik een beetje mee, maar naar aanleiding van de post van MrGuma over de carb refeed heb ik een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.
- Ben je de hele dag bezig met je refeed en eet je dus de hele dag veel carbs en weinig vetten, of eet je eerst je 'normale' dieet en doe je bovenop dat voedsel de refeed?
- Moet je 500 kcal bovenop je cut-dieet doen, of boven je dagelijkse behoefte?
- Hebben jullie voorbeelden van carbs met een hoge glycemische index en carbs met een lage glycemische index? Zo las ik op internet bijvoorbeeld. dat fruit een lage GI heeft, maar fruit bevat weer fructose. Hebben jullie wel ideeën wat goed voer is voor je refeed?![]()
GI valt te verwaarlozen indien de carbs met wat vetten en/of eiwitten gegeten worden voor een vertraagde opname.This isn't even my final form.![]()
Mat narrow grip lat pulldowns vond ik het wel ok wanneer ik moest maxen, maar voor deadlifts ed. vind ik het niet chill. Welke oefeningen heb je grip problemen? Probeer anders mixed of hooked grip.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geïnteresseerd![]()
Ik heb al maanden geen spierpijn gehad en na wat setjes squatten van 60kg wat ik al een maand niet had gedaan ivm knie kan ik nauwelijks lopen ondanks dat ik in die maand wel gewoon mijn benen heb getraind en ik met gemak 150kg deed![]()
![]()
Als ik deze wil bestellen moet ik ¤ 60,- aan verzendkosten betalen.Even een mail gestuurd.
http://www.flexcart.com/m(...)m=PD&cid=495&pid=248If not now, then when.![]()
Waar kun je van die straps kopen (liefst in Den Haag centrum)? Ik zit met deadliften nu al 2 maanden op max 130 en mijn vingers zijn nog steeds niet sterk genoeg waardoor ik niet omhaag kan zonder de bar te laten glippen..."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Gebruiken mensen hier pre-workouts? Zat beetje op dat DBB forum te gluren en lijkt wel of niemand daar zonder kan..
Dus wat gebruik je? En vooral om welke reden?![]()
http://www.sports-nutrition.nl/Revolutions-Crack-V3-p-16239.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken mensen hier pre-workouts? Zat beetje op dat DBB forum te gluren en lijkt wel of niemand daar zonder kan..
Dus wat gebruik je? En vooral om welke reden?
voel ik daadwerkelijk wat van, lekker gefocust en aggresief zowat
http://www.illpumpyouup.com/nutrex/ignite.htm
matig, meer placebo, merk er weinig van, neem er eerder twee uit gewoonte voor het sporten
en ja ik heb er twee om af te wisselen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mijn godquote:Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack:
0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt
15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam
20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd 25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen. 30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd
30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
Confidence through competence![]()
I knowquote:Betekent dit nu dat ik niet meer natty ben?quote:Auteur: Patrick
Geranium extract (extracted for 1,3-Dimethyl-amylamine)
1,3-Dimethyl-amylamine, ook gekend als methylhexanamine staat op de WADA dopinglijst! Heb kenissen die dankzij CRACK 2jaar schorsing hebben!!
http://www.100procentdope(...)enten-met-geranaminefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
T3 daalt inderdaad bij starvation (dus echt uithongeren en niet 500 kcal deficitit) maar dan is er niet simpelweg sprake van een verlaagde metabolisme door een te laag kcal/glucose maar dan ben je gewoon ziek (non-thyroidal illness syndroom) met ernstigere symptomen dan afvallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Diabox het volgende:
Om mezelf te citeren:
Hoe het precies zit bij een calorie tekort, maar geen absolute starvatie weet ik niet exact, maar bij absolute starvatie vind er adaptatie plaats op enkele niveaus:
T3 daalt, rT3 (inactieve isomeer van T3) stijgt (na >24 uur, waarschijnlijk gedeeltelijk geinduceerd door een daling in leptine)
Gluconeogenese wordt gestimuleerd met maximale efficientie van gebruik van o.a. lactaat (je lichaam gaat dus spaarzamer om met zijn energie)
Stijging van ketonen in het bloed, welke een mogelijk sparend effect hebben op spierweefsel (niet relevant voor REE overigens)
Overigens ook nog e.e.a. van het adrenergische systeem, maar is ver ondergeschikt aan de rol van T3 in deze.
De vertraging uitgedrukt in kcal verbruik zal niet lineair (noch parallel) lopen met vermindering van kcal inname, deze zal simpelweg minder zijn, waardoor je altijd zult afvallen. Sowieso zijn de dingen die ik net opsom in ieder geval van toepassing op absolute starvatie, in hoeverre deze van toepassing zijn op simpelweg een hypocalorisch dieet weet ik eerlijk gezegd niet uit m'n hoofd.
Uit deze discussie: http://forum.dutchbodybui(...)ex2.html#post7594847
Gluconeogenese start voor zover ik weet al na 4 uur vasten en bereikt zijn piek na 2 dagen (vasten) waarna het weer daalt. Dit heeft verder geen effect op je BMR bij een 500 kcal deficit omdat de hoeveelheid eiwit uit skeletspieren te verwaarlozen zijn (ik neem aan dat je dit bedoelde als antwoord op mijn vraag waarom de BMR dan omlaag gaat?). Vooral niet als je wilt afvallen en dus voldoende vetten hebt vanwaaruit er nieuw glucose kan worden aangemaakt en al helemaal niet als je voldoende eiwitten uit je voeding krijgt (wat dus het geval is als je wilt afvallen met spierbehoud).
Ketonlichamen worden pas een serieuze brandstof voor je lichaam zodra je (gezonde en geen diabetes) lichaam zijn glucose concentratie niet meer op peil kan houden, dit gebeurt pas na 24 uur vasten. Dit heeft geen significante plaats in een normaal dieet.
Dus ik denk idd dat, wat jij al zegt, dit allemaal vrij weinig effect heeft op een normaal dieet.Nee inderdaad, dat is nou juist ook mijn punt. Maar ik ging mee in het verhaal dat ik quotte waarin werd gezegd dat je niet zou afvallen bij een kcal deficit omdat je metabolisme ineens vertraagd zou zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet afvalt, had je geen kcal tekort.Het afvallen zelf is een indicator voor energietekort vanuit de voeding ten opzichte van wat je lichaam wilde verbruiken.
Omdat je denkt uit een schema / calculator / het verleden een x aantal kcal te moeten eten voor kcal tekort, maar als je lichaam zijn metabolisme terugschaalt, dan heb je kans uiteindelijk in de praktijk niet op een tekort te komen.
Het lichaam maalt er niet om welk getal je in je hoofd had als 'tekort'.![]()
Lijkt mij een beetje lariekoek en word er een beetje moe van dat "verlaagd metabolisme" of "verhoog zo je metabolisme en val zo sneller af" geroep.![]()
Heb ik ook altijd als er zo'n bruto Boi naast me staat te squatten. Klamme handjes knellende zyzz-shorts alles(no homo)quote:Op zondag 21 april 2013 10:47 schreef Agentperry het volgende:
Heb niet het idee dat het echt nodig is maar heb vaak last van klamme handen, magnesium lost dat meteen op.![]()
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Asgard het volgende:
Gluconeogenese start voor zover ik weet al na 4 uur vastenConfidence through competence![]()
Ja klopt gedurende de eerste 4-16 uur van vasten. Na 3-4 uur heb je een snelle stijging van glycogenolyse en iets erna (4-5 uur na vasten) komt de gluconeogenese op en dit neemt dan linear toe. Ongeveer 6-8 uur na vasten heeft glycogenolyse zijn piek bereikt en na 16 uur is de gluconeogenese belangrijker dan de glycogenolyse.quote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?
Ik zit nu een beetje een grafiek uit het boek uit te leggen, ik zal deze hier zo even posten.![]()
Traint er hier iemand in de gym van de UvA?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Confidence through competence![]()
Yes.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Als je deze materie trouwens goed bestudeert ga je je nog meer ergeren aan al het nitpicking over de rol van de hormoonhuishouding bij gezonde mensen die willen afvallen. Enige dat zij moeten weten is dat ze netto minder binnen moeten krijgen dan er nodig is met de juiste hoeveelheden macro's. Mjah![]()
![]()
Ja, hormoonhuishouding speelt wel een rol, en 1000 kcals uit glucose wordt fysiologisch gezien niet 100% op dezelfde manier gebruikt of opgeslagen als 1000 kcals uit fructose ofzo. Dus daar hebben naysayers idd wel gelijk in.
Ware het niet dat afvallen nog steeds netto minder energie uit voedsel binnen krijgen betekent dan dat het lichaam nodig heeft, zodat het lichaam uit eigen reserves moet gaan putten. Gezonde mensen die afvallen moeten dit als fundament houden, en dan naar een methode zoeken die bij hun levensstijl past.Confidence through competence![]()
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van somsquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?![]()
![]()
Ik dacht dat oxide beter was, maar misschien hebben mensen hier ervaring mee.quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van soms
Deathlift or Die.![]()
nah, de oxide-metalen en mineralen worden doorgaans kut opgenomen
De ZMA van B&F is hetzelfde van samenstelling als de 'officiele' ZMA. Ik denk overigens zelf niet dat ZMA iets doet, tenzij je deficient was in B6, magnesium of zink.Confidence through competence![]()
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?![]()
![]()
Kollosale ochtend erectiesquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.
Toch maar potje besteld, bij mijn huidige zink merk ik wel een betere nachtrust.Deathlift or Die.![]()
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?Deathlift or Die.![]()
Haha yeah. Maar zou je dat effect ook al niet hebben met een extra 2000 IU per dag? (die zijn er ook) Ik drink melk voor het leven en slik er ook al een multi bij.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.![]()
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wat is de link tussen aankomen en Vitamine D?quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.Rustig aan.![]()
Vandaag heb ik dus 25.000 IU aangemaaktquote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.Word ik nu een beest?
Deathlift or Die.![]()
Ha, dat zijn de berichten. 10.000 IU in een halfuur, weggegooid geld dus.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.![]()
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.
Ikzelf hou winter 5000 en zomer 1000-2000 aan.If not now, then when.![]()
Kan even de bron niet vinden, maar soortgelijke studie:quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.
[..]
Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.
Ikzelf hou winter 5000 en zomer 1000-2000 aan.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10232622
full body exposure staat er. Ik doe in de lente nooit zonnebrand op en in de zomer alleen als de zon echt hard gaat shinen. Verbrand niet echt snel/bijna niet dus dat is wel mooi meegenomen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.![]()
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
You don't say? Latitude en seizoen gaan hand in hand, het komt namelijk neer op de intensiteit van de zon. Hier in Nederland maak je van oktober t/m maart geen vit D aan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
Verder is het afhankelijk van leeftijd (i.v.m. hoeveelheid 7-DHC in de huid), en pigment (pigment absorbeert UVB).![]()
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
If not now, then when.![]()
Haha, ja ik eerst ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.Vroeger hadden ze ook geen GHB, noch chloroform.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.Hardop gelachen.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
![]()
Welcome into the world of #fit #buff #strong #force #muscle #squat #mp #bp #dl #bbcurls #dbcurls #preachercurls #hammercurls #machinecurls #cablecurlsquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
Deathlift or Die.![]()
No pain no gain.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme hequote:![]()
![]()
Gewoon even lijden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
Ik kan ook nog niet echt normaal opstaan na m´n leg day afgelopen vrijdag. Maar ik geniet er altijd wel van, dit soort pijn.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme heIk ben een masochist wat dat betreft want ik hou van spierpijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon even lijden.![]()
Ik kan ook nog niet echt normaal opstaan na m´n leg day afgelopen vrijdag. Maar ik geniet er altijd wel van, dit soort pijn.![]()
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.BEASTMODE![]()
Ik zat er vandaag aan te denken om naar 2x per week benen te gaan. Maandag en vrijdag. Maandag doe ik borst, daar kunnen best wat squats bij. Sowieso wel goed om m´n benen wat meer bij te trainen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.![]()
Heb je nog een UB/LB met 2•benen wat je hier zo neer kan plempen? Te lui voor google en wil mijn benen wat vaker pakken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.![]()
Iemand interesse in een gratis zo goed als vol potje Lipo-6 (nog geldig tot eind van het jaar)?
Ooit gekocht, twee keer gebruikt of zo en daarna nooit meer.If not now, then when.![]()
NSAIDs poppen en het komt helemaal goed met je, morgen weer.quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef 16meter het volgende:
ik heb spierpijn van gister
moet ik nu stoppen?![]()
swsquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Diabox het volgende:
DAT IS ZEKER EEN ANABOLE STEROIDE? NEE DANKJE, IK BLIJF NATTY.If not now, then when.![]()
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt![]()
Ik zeg altijd nee, je deelt toch ook je vriendin niet? Curlen kan ook gewoon in de rest van de gym, is niet alsof ze daadwerkelijk gaan squatten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt![]()
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Beter klap je die josti. Srs.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Zekerquote:
-
Het is vooral het staren wat erg vervelend is, helemaal als je aan het squatten bentquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.![]()
![]()
Maagzweer de gekstequote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Over spierpijn gesproken; woensdag yoga en donderdag weer de gym in. Voor het eerst in 2 weken squatten, dus dat zal wel weer lachen worden met traplopen
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: