Haha geweest of?quote:
Mat narrow grip lat pulldowns vond ik het wel ok wanneer ik moest maxen, maar voor deadlifts ed. vind ik het niet chill. Welke oefeningen heb je grip problemen? Probeer anders mixed of hooked grip.quote:Op zondag 21 april 2013 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Heeft iemand hier weleens getraind met fatgripz? Heb een nogal zwakke grip, dus ben geīnteresseerd
http://www.sports-nutrition.nl/Revolutions-Crack-V3-p-16239.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken mensen hier pre-workouts? Zat beetje op dat DBB forum te gluren en lijkt wel of niemand daar zonder kan..
Dus wat gebruik je? En vooral om welke reden?
Mijn godquote:Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack:
0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt
15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam
20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd 25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen. 30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd
30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
I knowquote:
Betekent dit nu dat ik niet meer natty ben?quote:Auteur: Patrick
Geranium extract (extracted for 1,3-Dimethyl-amylamine)
1,3-Dimethyl-amylamine, ook gekend als methylhexanamine staat op de WADA dopinglijst! Heb kenissen die dankzij CRACK 2jaar schorsing hebben!!
http://www.100procentdope(...)enten-met-geranamine
T3 daalt inderdaad bij starvation (dus echt uithongeren en niet 500 kcal deficitit) maar dan is er niet simpelweg sprake van een verlaagde metabolisme door een te laag kcal/glucose maar dan ben je gewoon ziek (non-thyroidal illness syndroom) met ernstigere symptomen dan afvallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Diabox het volgende:
Om mezelf te citeren:
Hoe het precies zit bij een calorie tekort, maar geen absolute starvatie weet ik niet exact, maar bij absolute starvatie vind er adaptatie plaats op enkele niveaus:
T3 daalt, rT3 (inactieve isomeer van T3) stijgt (na >24 uur, waarschijnlijk gedeeltelijk geinduceerd door een daling in leptine)
Gluconeogenese wordt gestimuleerd met maximale efficientie van gebruik van o.a. lactaat (je lichaam gaat dus spaarzamer om met zijn energie)
Stijging van ketonen in het bloed, welke een mogelijk sparend effect hebben op spierweefsel (niet relevant voor REE overigens)
Overigens ook nog e.e.a. van het adrenergische systeem, maar is ver ondergeschikt aan de rol van T3 in deze.
De vertraging uitgedrukt in kcal verbruik zal niet lineair (noch parallel) lopen met vermindering van kcal inname, deze zal simpelweg minder zijn, waardoor je altijd zult afvallen. Sowieso zijn de dingen die ik net opsom in ieder geval van toepassing op absolute starvatie, in hoeverre deze van toepassing zijn op simpelweg een hypocalorisch dieet weet ik eerlijk gezegd niet uit m'n hoofd.
Uit deze discussie: http://forum.dutchbodybui(...)ex2.html#post7594847
Nee inderdaad, dat is nou juist ook mijn punt. Maar ik ging mee in het verhaal dat ik quotte waarin werd gezegd dat je niet zou afvallen bij een kcal deficit omdat je metabolisme ineens vertraagd zou zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet afvalt, had je geen kcal tekort.Het afvallen zelf is een indicator voor energietekort vanuit de voeding ten opzichte van wat je lichaam wilde verbruiken.
Omdat je denkt uit een schema / calculator / het verleden een x aantal kcal te moeten eten voor kcal tekort, maar als je lichaam zijn metabolisme terugschaalt, dan heb je kans uiteindelijk in de praktijk niet op een tekort te komen.
Het lichaam maalt er niet om welk getal je in je hoofd had als 'tekort'.
Heb ik ook altijd als er zo'n bruto Boi naast me staat te squatten. Klamme handjes knellende zyzz-shorts alles(no homo)quote:Op zondag 21 april 2013 10:47 schreef Agentperry het volgende:
Heb niet het idee dat het echt nodig is maar heb vaak last van klamme handen, magnesium lost dat meteen op.
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Asgard het volgende:
Gluconeogenese start voor zover ik weet al na 4 uur vasten
Ja klopt gedurende de eerste 4-16 uur van vasten. Na 3-4 uur heb je een snelle stijging van glycogenolyse en iets erna (4-5 uur na vasten) komt de gluconeogenese op en dit neemt dan linear toe. Ongeveer 6-8 uur na vasten heeft glycogenolyse zijn piek bereikt en na 16 uur is de gluconeogenese belangrijker dan de glycogenolyse.quote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch nog genoeg leverglycogeen?
Yes.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van somsquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Ik dacht dat oxide beter was, maar misschien hebben mensen hier ervaring mee.quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van soms
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Kollosale ochtend erectiesquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |