Yes.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, idd zo pas na 16 uur is pas de break-even point te vinden.Ik vond 4 uur al zo rap, maar dan vindt er pas een te verwaarlozen hoeveelheid gluconeogenese plaats.
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van somsquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Ik dacht dat oxide beter was, maar misschien hebben mensen hier ervaring mee.quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
Voor 8 joerow kan je het wel even proberen toch? Het doet volgens mij vrij weinig maar je krijgt er wel trippy dromen van soms
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Kollosale ochtend erectiesquote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug een potje gekocht. Ik had het meer gekocht voor de effecten van magnesium op de nachtrust, niet voor de testboost.
Het enige wat ik merkte was dat ik meer een ODOL kreeg in de ochtend. Maar gedurende die maand dat ik het gebruikte ging ik braaf <21.30 naar bed om het meeste uit mn supje te halen. Kan het niet uitsluitend aan ZMA toeschrijven. Sterker nog ik denk dat mijn nachtrust er een hardere rol in had. Maar een google op zma en erectie gaf vergelijkbare verhalen.
ZMA voor dat pump down below.
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Vraag me nu eigenlijk af wat die gingen voor me gaan doen?
Haha yeah. Maar zou je dat effect ook al niet hebben met een extra 2000 IU per dag? (die zijn er ook) Ik drink melk voor het leven en slik er ook al een multi bij.quote:Op zondag 21 april 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik CarbonC mag geloven (kijk zijn UI), maak je de gains van je leven met vit D.
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu die Vitamine D3 caps van Now Foods, 5000 IU, 9.90 euro voor 120 capsules.
Wat is de link tussen aankomen en Vitamine D?quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Vandaag heb ik dus 25.000 IU aangemaaktquote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als straks de zon doorkomt heb je er niet zo heel veel aan, dan maakt je lichaam zelf binnen een halfuurtje 10.000 IU aan.
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.
Ha, dat zijn de berichten. 10.000 IU in een halfuur, weggegooid geld dus.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Qua gains ga je ook niks merken, alleen als je een deficientie hebt en je supplementeert een tijdje ga je merken dat klachten zoals vermoeidheid, futloosheid e.d. weggaan.
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef Panzermaus het volgende:
Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan even de bron niet vinden, maar soortgelijke studie:quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een supplement doet en waar het nuttig voor is, dan moet je het al helemaal niet nemen.
[..]
Je lichaam maakt geen 10.000 IU per halfuur aan indien er kleren over je huid zit of je crème smeert. De meeste crèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht. Je zou dus in je zwembroekie en zonder crème erbij moeten lopen als je het 'maximale' eruit wilt halen. Dus je hebt er pas weinig aan indien je de hele dagen ontbloot loopt, anders niet. In de zomer, wanneer je hele dagen zwemt, is het dus nutteloos.
Ikzelf hou winter 5000 en zomer 1000-2000 aan.
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje 'n overestimate, daarvoor moet je 'n veel fellere zon hebben.
You don't say? Latitude en seizoen gaan hand in hand, het komt namelijk neer op de intensiteit van de zon. Hier in Nederland maak je van oktober t/m maart geen vit D aan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het hangt van een boel factoren af, niet alleen de sterkte van de zon maar ook waar je op de planeet woont en wat voor huidtype je hebt. Mensen in Chili bijv. krijgen van mei tot augustus heel weinig vitamine D, bij ons is het weer andersom.
Haha, ja ik eerst ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las op welke planeet je woont in plaats van waar je op de planeet woont.
Vroeger hadden ze ook geen GHB, noch chloroform.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger hadden ze ook geen whey en vitamine d ik geloof er niet in.
Welcome into the world of #fit #buff #strong #force #muscle #squat #mp #bp #dl #bbcurls #dbcurls #preachercurls #hammercurls #machinecurls #cablecurlsquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
No pain no gain.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Starting Strength, en ik heb overal spierpijnHelpt cardio hier tegen, of moet ik maar gewoon even lijden?
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme hequote:
Gewoon even lijden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah I know, PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY, maar kennelijk is er veel zwakte die uit mij gedreven moet worden, verdomme he
Ik ben een masochist wat dat betreft want ik hou van spierpijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon even lijden.![]()
Ik kan ook nog niet echt normaal opstaan na m´n leg day afgelopen vrijdag. Maar ik geniet er altijd wel van, dit soort pijn.
Ik zat er vandaag aan te denken om naar 2x per week benen te gaan. Maandag en vrijdag. Maandag doe ik borst, daar kunnen best wat squats bij. Sowieso wel goed om m´n benen wat meer bij te trainen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.
Heb je nog een UB/LB met 2•benen wat je hier zo neer kan plempen? Te lui voor google en wil mijn benen wat vaker pakken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Voordeel bij SS en UB/LB varianten is dat je je benen > meer dan 2x per week traint. Had zelf nooit gedacht dat dit zou kunnen aangezien ik altijd 7 dagen moest herstellen in m'n 3-4-5 day split schema's, maar meer trainen = minder spierpijn, tegenstrijdig genoeg.
NSAIDs poppen en het komt helemaal goed met je, morgen weer.quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef 16meter het volgende:
ik heb spierpijn van gister
moet ik nu stoppen?
swsquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Diabox het volgende:
DAT IS ZEKER EEN ANABOLE STEROIDE? NEE DANKJE, IK BLIJF NATTY.
Ik zeg altijd nee, je deelt toch ook je vriendin niet? Curlen kan ook gewoon in de rest van de gym, is niet alsof ze daadwerkelijk gaan squatten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt
Zekerquote:
Het is vooral het staren wat erg vervelend is, helemaal als je aan het squatten bentquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.
Maagzweer de gekstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |