Ik heb stiekem met je gesquatquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Ja ik heb een keer stiekem met haar gesquat man"
"stiekem met haar gesquat? Hoe dan?"
"Nou gewoon zij stond te squatten, en ik deed op afstandje met haar mee alsof ik haar zou opvangen wanneer ze een failure had"
Ik groei juist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krimp je ook, want dan mag je binnenkort bij onze manletclub
Ben benieuwd wanneer je je target haalt en eens foto's wil delen in het topic.
Dat was echt een naaistreek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, ken je haar in het echt?
Ze is/was SHE, beruchte Fokster.
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Heeft ze je haar tattoo's eens laten zien?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef Diabox het volgende:
Wat is dat trouwens voor 'n vraag 'ken je haar in het echt?', nee ik train met haar via skype.
Dat moet je mij niet vragen, maar ik wil best een vermoeden uitspreken.quote:
Naja, gezien jij het weet. Of jij moet haar ook kennen. Enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen, maar ik wil best een vermoeden uitspreken.
Shit men, dit verbroederthahaha
Sjah.... Lang geleden ontmoet. Laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Naja, gezien jij het weet. Of jij moet haar ook kennen. Enzo.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Sjah.... Lang geleden ontmoet. Laten we het daar op houden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Squatten eigelijk wel zo essentieel? heb het gevoel of ik meer gains heb gemaakt in de maand dat ik helemaal niet squatte en meer deadlifte
Ik vind beentjes niet zo essentieel dus sporadisch squat ik. Gains genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Squatten eigelijk wel zo essentieel? heb het gevoel of ik meer gains heb gemaakt in de maand dat ik helemaal niet squatte en meer deadlifte
Ik denk hetzelfde als wanneer je dezelfde dosis als een heroinejunk neemt als leek. Je komt gewoon te overlijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef seto het volgende:
Wat zou er gebeuren als je vanuit het niets ineens aan dezelfde dosis anabolen begint als een pro? Krijg je dan dikke schade aan je pezen en gewrichten omdat alles zo hard groeit?
Denk dat je een hartaanval ofzo krijgt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef seto het volgende:
Wat zou er gebeuren als je vanuit het niets ineens aan dezelfde dosis anabolen begint als een pro? Krijg je dan dikke schade aan je pezen en gewrichten omdat alles zo hard groeit?
in een saunaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk dat je een hartaanval ofzo krijgt inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |