Deze wilde ik ook posten, ziek fysiek.quote:
Aan die benen te zien loopt hij hardquote:
Damnquote:
Wauw, respect, ik doe het je niet naquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
Legday met schouders en ik wilde per se deadliften
5x5 40 kg squat ( heb een soort van squatrekje gecreeerd).
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 6 kg ( elke hand) front arm raises
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
5x5 170 kg leg press, laatste setje doorgegaan tot 10.
Volgorde oefening is helemaal willekeurig. Begon wel met squatten, daarna deadlift en de andere beenoefeningen.
Hoop dat je niet bij mijn gym traint, deadlift je in je onderbroek ofzo? Ik draag een lang broek en heb nog nooit iets aan mijn schenen gehadquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?
kijk maar uit dat je niet sterker bent dat je toekomstige vriendquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Volgorde oefening is helemaal willekeurig. Begon wel met squatten, daarna deadlift en de andere beenoefeningen.
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpressquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Sterke military pressquote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minderquote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpress
Strong is the new sexy
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat.
Die van ons werken niet met kabels (voor zover ik weet, of bevatten die geleiders ook kabels?) Ik press als ik ervoor naar de wc ben geweest max 5x280quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minder
Oh gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Merk wel dat legpress verschilt per apparaat. Liggend en zitten verschilt, maar ook de spanning van de kabels. Toen de kabels bij ons vervangen waren kon ik ineens iets van 40kg minder
Yup, heb t paar maanden niet gedaan maar kon eerst iets met 125 kg oid, en nu had ik ineens moeite met 80quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ligt het niet aan mijIn Nederland deed ik 120 kg ofzo, en hier 150 lb
Terwijl m'n spieren volgens mij sterker zijn geworden en ook duidelijker aftekenen.
Dankje!quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw, respect, ik doe het je niet na
Mijn toekomstige vriend MOET zijn benen trainen, dus komt wel goed.quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet sterker bent dat je toekomstige vriend
quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sick! Jongen waar ik vroeger mee om ging deed 150kg legpress
Strong is the new sexy
Dankjequote:
Ik doe ze op zo'n liggende legpress met de plaat naar boven, apparaat is volgens mij van Technogym.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.
Ik begon ook met 40 hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, heb t paar maanden niet gedaan maar kon eerst iets met 125 kg oid, en nu had ik ineens moeite met 80
8x 240 hierquote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die van ons werken niet met kabels (voor zover ik weet, of bevatten die geleiders ook kabels?) Ik press als ik ervoor naar de wc ben geweest max 5x280
Een keer bijna fout gegaan, iets met mn kringspier
Ik heb wel gemerkt dat vrouwen het goed doen op de leg press. Ik gebruikte de leg press een keer na zo'n dame, dacht van: ff opwarmen met whatever gewicht ze heeft achter gelaten. Ik haalde 3 reps niet eens voordat ik het gewicht drastisch omlaag moest gooien.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt. Leg press stats zeggen helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |