Hij negeert me. Typisch.quote:
ga smerem, 18 jaar pas?????quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die een beter streeffysiek kan posten zal ik 20 seconden hoofd geven.
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Cosign. Lazar heeft ook een bizar symmetrisch lichaam.quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lichaam
Beter hoofd
Epische baard.
ja met jou massa zou ik dat ook zeggequote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.
scheenbeschermers voorquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?
Vind dit wel een mooie streefquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
betaalt de belastingbetaler hiervoor?quote:Op maandag 22 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag heb ik iets leuks gedaan, ik heb met de fysio m'n squatvorm doorgenomen. Erg leerzaam. Paar leuke aandachtspunten voor de trainingen deze week. En dan over een tijdje de front squat en overhead squat erbij. Kekke shizzle!
Belasting betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
betaalt de belastingbetaler hiervoor?
Dit, streeffysieken zijn gay.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.
Autistquote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga smerem, 18 jaar pas?????
Name: Jeffrey Seid
DOB: June 12th, 1994
lol je bent gwn jellyquote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.
Nee, mijn aanvullende verzekering. Je betaalt wel mee aan m'n longonderzoek, m'n gipsbeen, m'n ziekenhuisverblijf, m'n EHBO bezoeken maw, de gevolgen van de medische fouten die gemaakt zijn door artsen en verplegend personeel.quote:
Deze wilde ik ook posten, ziek fysiek.quote:
Aan die benen te zien loopt hij hardquote:
Damnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |