Chest dayquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef Montelly het volgende:
Damn son, net terug van monday chestday.
[ afbeelding ]
ik ga niet meer slapen vannacht

Zou kunnen. Volgens mij bedoelde ik Fat Head. Had hem al gekregen. Toch bedankt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Downsize me van Chazz Weaver of Me and Mickey D's door Soso Whaley.

De bar zo dicht mogelijk langs je schenen laten gaan... Niet perse schuren maar wel recht omhoog tillen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?

Ja dat is ook zo...alleen doordat ik nu zo onhandig moet doen en heel de tijd op 1 gewicht blijf, is het opeens hebben van een squatrek wel een beetje eng zeg maar. Iets met faalangst maybe.quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat een squatrek hebben je een fijner gevoel geeft in plaats van dat je elke keer dat gewicht zo onhandig op je rug moet krijgen. Zou voor mij persoonlijk een 'verhindering' in mijn mindset zijn.

GRS beest, ook aan de ijzersquote:

Naja niet geforceerd van je af houden..inderdaad langs je schenen laten gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?

Angst is nep en bestaat enkel in je hoofd. Gewoon ervoor gaan, strijder.quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo...alleen doordat ik nu zo onhandig moet doen en heel de tijd op 1 gewicht blijf, is het opeens hebben van een squatrek wel een beetje eng zeg maar. Iets met faalangst maybe.

Deadlift sokken kosten bijna niks: http://www.ieljastriksports.nl/Deadlift_Sokkenquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?

Al bijna een jaar nu. Eerste half jaar een beetje lopen kutten, pas in november serieus begonnen met KT. Training gaat perfect, voeding is gewoon klote op dit moment waardoor ik geen verschil zie. Mijn kracht is wel omhoog gegaanquote:

Ik zie sommige ook simpele scheenbeschermers gebruiken. Zou wellicht ook kunnen helpen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Deadlift sokken kosten bijna niks: http://www.ieljastriksports.nl/Deadlift_Sokken

Dankje! Ik ga binnenkort wel even langs de F4F in Rotterdam, daar hebben ze een squatrek en tijdelijk dagkaarten, zat er al een tijdje aan te denken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Angst is nep en bestaat enkel in je hoofd. Gewoon ervoor gaan, strijder.

nice menquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Al bijna een jaar nu. Eerste half jaar een beetje lopen kutten, pas in november serieus begonnen met KT. Training gaat perfect, voeding is gewoon klote op dit moment waardoor ik geen verschil zie. Mijn kracht is wel omhoog gegaan

Met hoeveel gewicht doe je dit?quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
btw, heb vandaag dag 2 afgerond, ik kan amper normaal lopen, ben nu al toe aan "rest day"![]()
[ afbeelding ]

Zonder, dat moet niet anders wordt je groot.quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met hoeveel gewicht doe je dit?

Meteen weer geil. Leuke kont.quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
btw, heb vandaag dag 2 afgerond, ik kan amper normaal lopen, ben nu al toe aan "rest day"![]()
[ afbeelding ]

Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zonder, dat moet niet anders wordt je groot.

Sowieso. Nog lang niet zo zwaar als Fanta. 30 kilo maarquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
nice menik neem aan dat squatten bij de standaard uitrusting hoort
?

Ja maar dan krijg je van die grote glutes en dat is lelyk. Doe gewoon zonder gewicht, als ik bij de tramhalte sta ga ik ook altijd even squatten jeweet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.

Komt goed baby..alles op zijn tijd.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Nog lang niet zo zwaar als Fanta. 30 kilo maar

wel leuk, maar meer voor fitness topic imoquote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]

Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie rakenquote:Op maandag 22 april 2013 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je van die grote glutes en dat is lelyk. Doe gewoon zonder gewicht, als ik bij de tramhalte sta ga ik ook altijd even squatten jeweet.

70kg zit ik nu, meer dan zatquote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met hoeveel gewicht doe je dit?

Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhadquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie raken

Zal sowieso niet echt groter worden, hooguit wat voller of steviger op de juiste plekken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik moet sowieso oppassen daarmee, ik heb al een redelijk achterwerk en wil niet compleet uit proportie raken

doe even picca ter illustratiequote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]

Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemquote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhad.
Je zal niet zo snel een hele dikke kont krijgen van het squatten, eerder stevig.
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden.quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zal sowieso niet echt groter worden, hooguit wat voller of steviger op de juiste plekken.
Maar die squat challenge is echt onzin.

Niet?quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemHelemaal omdat er hier eerder in het topic al gezegd werd dat je bij die challenge zonder gewicht moest doen
[..]
Dat hopen we dan maar, ik hoef geen Kim Kardashian te worden.

Bij Kim K is het vet en butt implants, geen squats.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh ik heb zo'n dag dat ik iedereen te serieus neemHelemaal omdat er hier eerder in het topic al gezegd werd dat je bij die challenge zonder gewicht moest doen
[..]

Die challenge slaat inderdaad helemaal nergens op maar is wel bedoeld om zonder gewicht te doen bedoelde ik dan weerquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]

Ik dacht dat jij 150kg squatte.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet heb

Billen bij een man +1quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vreemd dat ik spierpijn krijg van 80kg squatten terwijl het helemaal niet zwaar voelt, verder krijg ik ook een pomp in mn glutes waardoor het lijkt of ik een negerinnen-reet heb

Nee Kim heeft van nature dikke reed, maar dat wel mettertijd wel veranderenquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij Kim K is het vet en butt implants, geen squats.
Zij is sowieso echt borderline fatty.

hoe kom je aan dat ze implants heeft?quote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Billen bij een man +1
Maar wel herkenbaar heb soms ook spierpijn van de raarste dingen.
@Christina...Kim heeft gewoon implants.

Mannen met mooie billen zijn iddquote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Billen bij een man +1
Maar wel herkenbaar heb soms ook spierpijn van de raarste dingen.
@Christina...Kim heeft gewoon implants.

Ga je nu niet een stuk dieper? En waarschijnlijk concentreer je ook beter op je formquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef StraatSoldaat het volgende:

Ja een maand geleden maar toen raakte ik geblesseerd, nu bouw ik weer na de 150kg en voeg ik elke training 20 toe totdat ik bij 120 ben en daarna 10/5/2,5quote:

Ik dacht al wat voor advies loop jij nou te geven. Wil je je voorsprong op de concurrentie soms behouden?quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gewoon met gewicht ik zit maar een beetje te trollen, dacht dat je het doorhad.
Je zal niet zo snel een hele dikke kont krijgen van het squatten, eerder stevig.

Ik zie die vrouwen niet als concurrentie maar als mede-amazones. Mannen hier daarentegen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dacht al wat voor advies loop jij nou te geven. Wil je je voorsprong op de concurrentie soms behouden?

quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mannen met mooie billen zijn iddtot de macht oneindig.

Ja, waarom niet? Zou er wel geregeld wat gewicht bij gooien. Weightless dips en pullups doen niet zoveel voor me.quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]nou seg helemaal blosen
Trouwens, vraagje. Als je helemaal los gaat op dips en pullups/chins, en dan ook echt compleet stuk gaat tot je onderarmen en handen eraf vallen en je tanktop gaat knellen enzo. Is dat nu eigenlijk effectief?
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?

Ik zit nu in de cut, ik ben nu zo'n 4kg afgevallen en ik doe qua rug en armspieren alleen nog maar pull ups en dips. Toch zijn mijn armen gegroeid (zowel subjectief als objectief), lijken m'n lats groter en word ik sterker.quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, vraagje. Als je helemaal los gaat op dips en pullups/chins, en dan ook echt compleet stuk gaat tot je onderarmen en handen eraf vallen en je tanktop gaat knellen enzo. Is dat nu eigenlijk effectief?
Zou denken van wel, je gaat iig verder dan vorige keer enzo en je pusht je lichaam wel tot groei, right?

Depletie van glycogeen, ATP en lactaatvorming zijn belangrijke factoren voor hypertrofie, dus why notquote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:

Vraag me alleen af of het niet efficienter is om gewicht toe te voegen aan dips/pull-ups i.p.v. 20+ herhalingen te behalen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Depletie van glycogeen, ATP en lactaatvorming zijn belangrijke factoren voor hypertrofie, dus why not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |