quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag
Legday met schouders en ik wilde per se deadliften
5x5 40 kg squat ( heb een soort van squatrekje gecreeerd).
5x5 65 kg deadlift
5x5 30 kg military press
5x8 6 kg ( elke hand) front arm raises
5x8 5 kg lateral raises
5x8 120 kg calf raises
5x5 170 kg leg press, laatste setje doorgegaan tot 10.
Volgorde oefening is helemaal willekeurig. Begon wel met squatten, daarna deadlift en de andere beenoefeningen.
Ik vind het alleen raar, dat je maar 5x40 kilo kan squatten, maar wel 170 kilo kan legpressen en 120 kilo calf raises kan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die ja hebben we hier ook staan.
Pics or oprotten ONZ is verderop ;-)quote:

Ik squat meer dan ik legpressquote:

We hebben geen decent squatrek hier..quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het alleen raar, dat je maar 5x40 kilo kan squatten, maar wel 170 kilo kan legpressen en 120 kilo calf raises kan doen.
Die verhouding klopt niet.
Ondanks het feit dat je jouw hele gewicht in dat bankje kan drukken tijdens een legpress wanneer nodig, vind ik het een absurd groot verschil.
Kan zijn omdat ik zelf maximaal 140 kilo squat en dus 240 in de legpress kan doen. (zelfde dag, gelijk achter elkaar)
[..]
Pics or oprotten ONZ is verderop ;-)

Goede spotter hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
We hebben geen decent squatrek hier..

Dan nog.... Beenspieren zijn beenspieren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
We hebben geen decent squatrek hier..
I know, maar heb je een betere verklaring?quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef 16meter het volgende:
de cijfers vergelijken met jezelf heeft geen nut
te veel variabelen

Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen, alleen vandaag een soort van squatrekje kunnen maken maar heel onhandig allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan nog.... Beenspieren zijn beenspieren.
[..]
I know, maar heb je een betere verklaring?

Ahh op die manier, wij hebben een barbellrek op van die aerobic step dingen gezet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die het gewicht op mijn rug tilt zeker? Ik train altijd alleen.

Het is niet haten en moeilijk doen, ik stel gewoon een vraag bij jou post.quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen.
Je zit maar te haten en moeilijk te doen.

Ja zoiets heb ik ook gedaan alleen op 2 bankjes..echt onstabiel as fuck.quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh op die manier, wij hebben een barbellrek op van die aerobic step dingen gezet.
[ afbeelding ]
Op deze:
[ afbeelding ]

Jezus wat onhandig, dat schiet ook niet op. Kan je geen andere gym zoeken ofzo? Ik weet eigenlijk ook niet of mijn gym in Nederland wel een squatrek heeft...quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zit je moeilijk te doen joh. Kan je niet lezen? Ik moet het gewicht over mijn hoofd heen tillen, alleen vandaag een soort van squatrekje kunnen maken maar heel onhandig allemaal.
Je zit maar te haten en moeilijk te doen.

Zekers: een bril kopen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
I know, maar heb je een betere verklaring?

Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.quote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?

Omdat je geen genoegen neemt met wat ik zeg en je al op meerdere posts van mij zit te kutten omdat je het niet kan hebben dat ik je soms aan het trollen ben daarom.quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is niet haten en moeilijk doen, ik stel gewoon een vraag bij jou post.
Misschien heb je een blessure gehad, waardoor je rug niet stabiel genoeg is om te squatten boven een bepaald gewicht, maar wat de legpress voor je uit de weg gaat in verband met het in staat zijn van je lichaam in het bankje te drukken.
Dat jij geen valide antwoord daar op hebt kan ik niet helpen.
Je eigen lichaam kennen is minstens net zo belangrijk als het trainen zelf ;-)

quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.
Ik heb geleerd dat je het gewicht als het ware van je af moet gooien/zakken niet te letterlijk nemen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb namelijk geen last van beurse schenen na het deadliften.quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bar niet van je afhouden. Ik DL met een lange broek en heb zoms wat beurse schenen als ik twee keer in een week deadlift.

Niet echt een goede gym verder in mijn buurt en heb geen zin om meer dan een half uur te reizen voor een gym met squatrek.quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus wat onhandig, dat schiet ook niet op. Kan je geen andere gym zoeken ofzo? Ik weet eigenlijk ook niet of mijn gym in Nederland wel een squatrek heeft...

Je hebt ergens wel gelijk, ik maak de drempel voor mezelf ook steeds hoger om zwaar te gaan squatten. Als ik voor een squatrek zou staan..ben ik denk ik ook opeens bang voor 50 kg, terwijl ik dat 1,5 jaar geleden prima kon hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso lijkt het mij dat 'geen squatrek hebben' je mindset verziekt wat gelinkt is aan je resultaten. Je mind is krachtig en is een belangrijke tool voor de weg naar succes.

Ik bedoel juist dat een squatrek hebben je een fijner gevoel geeft in plaats van dat je elke keer dat gewicht zo onhandig op je rug moet krijgen. Zou voor mij persoonlijk een 'verhindering' in mijn mindset zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk, ik maak de drempel voor mezelf ook steeds hoger om zwaar te gaan squatten. Als ik voor een squatrek zou staan..ben ik denk ik ook opeens bang voor 50 kg, terwijl ik dat 1,5 jaar geleden prima kon hebben.

Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geleerd dat je het gewicht als het ware van je af moet gooien/zakken niet te letterlijk nemen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb namelijk geen last van beurse schenen na het deadliften.

Downsize me van Chazz Weaver of Me and Mickey D's door Soso Whaley.quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heette die 'response' docu jegens Supersize Me?

Nee! Tenzij je een enkeltje naar Snap City wilt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dus de bar wat van je lichaam afhouden tijdens het laten zakken?
http://www.t-nation.com/f(...)omes_to_the_deadliftquote:All that remains is dragging the bar up your legs to lockout. "Dragging" implies contact, and contact all the way up ensures the vertical bar path; if you let it go forward as it passes your knees on the way up, you'll have let it drift forward of the mid-foot, and thus gotten out-of-balance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |