Ik heb altijd die van Universal Nutrition. Die van B&F nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
ZMA van B&F in de aanbieding, is die een beetje te doen?
Vraag waarom hij het powerrack nodig heeft als hij toch z'n benen niet traintquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.
Wat is dan het idee van die hele evenwichtsoefeningen van hem/haar?quote:Op maandag 22 april 2013 07:54 schreef stinkie het volgende:
In word al boos als ze een schijf denken mee te kunnen nemen
Vorige week en ik er zelf een verzocht uit het squatrek te verdwijnen. Die stond met een stepboxje evenwichts oefeningen te doen erin. Houd zo lekker vast he
Squat of deadlift lijkt mij een beetje lastig, continu met schijven rotzooien na iedere set. Komt ook bijna nooit voor hier dat er iemand vraagt of ze tegelijk mogen, heb ik eigenlijk alleen bij de pull up bar en dips. Meestal is het gewoon "hoeveel setjes moet je nog?".quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als iemand vraagt om een toestel zoals het squatrek te delen zeggen jullie wel eens nee? Zijn van die gasten bij mij op de gym die het niet normaal vragen en het bijna eisen en dan bij het personeel gaat klagen als je nee zegt
Straks worden je benen zwaarder en kan je minder dips en pullups doen. Ik snap die negers wel.quote:Op maandag 22 april 2013 08:44 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren "gedeeld" met 2 negerts met huge arms, die waren aan het dippen tot oneindigheid
heb 8 setjes met ze meegelopen, maar toen hadden ze er al een stuk of 10 op zitten...
daarna gingen zij chin ups doen ook weer tot oneindigheid
die 2 oefeningen zijn ook zo'n beetje het enige wat ik ze zie doen, toch zijn ze best wel buff
op de benen na dan he, dat doen ze niet, net als de meeste anderen op onze gym
Er loopt hier zo'n pikkie van de politie die dat ook doet. Eerst alles verzamelen, en dan tussen de cable fly's alles neer donderen, en dan e.o.a. circuitje van 1minuuit 30 en dan een minuut rust of zo.quote:Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Agentperry het volgende:
Ondanks dat donderdag mijn arm uit de kom was geschoten gisteren toch gewoon ub push gedaan. Soms kleine pijnsteekjes in mijn schouders, voor de rest weinig last gehad.
Zelf 2 nieuwe pr's 5*75benchpress en 7*55kg overheadpress.
Waar ik me trouwens wel aan heb geėrgerd is een gast die een soort van trainingscircuit aflegde, liep de hele gym door en hield een squatrack, een chinup stang en een bankje bezet. Dit heeft toch helemaal geen zin en is toch gewoon intens asociaal?
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpressquote:Op maandag 22 april 2013 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er loopt hier zo'n pikkie van de politie die dat ook doet. Eerst alles verzamelen, en dan tussen de cable fly's alles neer donderen, en dan e.o.a. circuitje van 1minuuit 30 en dan een minuut rust of zo.
Ik wacht die ander halve minuut als hij bezig is wel ff af voor hem, maar ga d'r dan gewoon dwars door heen dan, en flikker alles aan de kant. De groeten.![]()
En als je dan ziet wat hij eigenlijk doet kwa oefeningen dan slaat het 3x nergens op. Heeft i dan de halve gym voor nodig
Wel eerst de curl dan hequote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpress
Minibenen hebben scheelt een hoop bij dips/chins.quote:Op maandag 22 april 2013 08:44 schreef botje_bouwer het volgende:
gisteren "gedeeld" met 2 negerts met huge arms, die waren aan het dippen tot oneindigheid
heb 8 setjes met ze meegelopen, maar toen hadden ze er al een stuk of 10 op zitten...
daarna gingen zij chin ups doen ook weer tot oneindigheid
die 2 oefeningen zijn ook zo'n beetje het enige wat ik ze zie doen, toch zijn ze best wel buff
op de benen na dan he, dat doen ze niet, net als de meeste anderen op onze gym
In een goede hardcore gym wordt iedereen die serieus traint normaal behandeld. Je kunt als vrouw IMHO ook beter in een hardcore gym gaan trainen dan in zo'n wellness ding of F4F/BasicFit/TM4L.quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef skudkind het volgende:
[..]
Had afgelopen week een kerel van ergens in de 40 met Johnny Bravo postuur (volle borst met spillebeentjes) die mij zowat de powerrack heeft uitgejaagd. Motherfucker stond zowat tegen mijn nek aan te hijgen terwijl ik mijn sets deed.
Door types als hem begrijp ik waarom de meeste chicks op mijn sportschool zich niet durven te wagen in de krachthonk.
Blij dat ik m'n homegym heb, geen wachtrij, geen openingstijden en geen hinderlijke curlboys in het squatrek (of ik moet zelf in een gekke bui zijn, maar who gives a fuck! het is mijn gym!)quote:Op maandag 22 april 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
Blij dat ik in een redelijke hardcore gym zit. Wel redelijk oude meuk maar prima lui wat ik tor nog toe heb gezien.
Bij mij is alles juist nieuw maar ik vond die oude zooi die er eerst stond eigenlijk veel fijner. Bij die nieuwe dingen zitten overal 20standen, schakeltjes en katrollen op, die oude dingen waren gewoon no-nonsense met één of twee standen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
Blij dat ik in een redelijke hardcore gym zit. Wel redelijk oude meuk maar prima lui wat ik tor nog toe heb gezien.
of arnold pressquote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sowieso het aantal onzin oefeningen dat mensen doen is echt belachelijk, bijvoorbeeld een bicepcurls icm een shoulderpress
quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef fathank het volgende:
Ik Heb Thuis 2 Ophangpunten Voor Mn Trx Gemaakt. 1 Binnen En Een Buiten.
Wrf Is Deze Nou Weer Met Al Die Hoofdletters. Kutmobiel
Wat is het merk van de nieuwe meuk? En van de oude meuk?quote:Op maandag 22 april 2013 09:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Bij mij is alles juist nieuw maar ik vond die oude zooi die er eerst stond eigenlijk veel fijner. Bij die nieuwe dingen zitten overal 20standen, schakeltjes en katrollen op, die oude dingen waren gewoon no-nonsense met één of twee standen.
4 keilbouten van 12 mm doorsnee. Knappe jongen die daar nog beweging in krijgt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Heb je dat met keilbouten vast gezet? Of een chemisch anker?
Anders maak ff een filmpje als je het gaat gebruiken :-)
ik zie opeens een nieuwe gym fail voor me![]()
dat alles uit de muur komt zetten bij de eerste ruk![]()
![]()
Geen idee, bang om te vallen denk ik. het was een hem trouwens. Ik heb 'm al een keer weggestuurd toen ie schijven kwam halen "Maar je hebt ze al bijna allemaa". -Ja, bijna. en zo heb ik ze allemaal nodigquote:Op maandag 22 april 2013 08:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dan het idee van die hele evenwichtsoefeningen van hem/haar?
21en inderdaad, was een keer met een maat trainen "dit is de best oefening voor je biceps". Sindsdien mag hij weer alleen gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 09:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
of arnold press
squats met kwart rom
21en
etc..
Oude geen idee, nieuwe ook niet maar zal ik vanmiddag ff kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is het merk van de nieuwe meuk? En van de oude meuk?
Wat is het dan?quote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef seto het volgende:
Ik had nog nooit van 21en gehoord voordat 16meter er steeds over begon
7x van 180 graden naar 90 graden, dan 7x van 90 graden naar 0 graden, en dan 7x van 180 graden naar 0 graden curlen met een barquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
Gewoon een setje van 21 curls. Je begint met 7 reps halve ROM, dan 7 reps van het midden tot de top en je eindigt met 7 volledige repsquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
Hele beweging is van gestrekt naar helemaal gebogen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Agentperry het volgende:
Ik denk dat het na drie keer nog niet duidelijk is, kan iemand het nogmaals uitleggen?
voor mij werken alleen curls voor spiergroeiquote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef botje_bouwer het volgende:
sowieso moet iedereen voor zich uit zoeken wat werkt voor spiergroei, en waar men zich goed bij voelt. ook de 17 jarige beachboys
ok, je mag wel na mij als ik klaar ben in het squatrackquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
voor mij werken alleen curls voor spiergroei
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met een circuitje, is redelijk normaal bij ons trouwens
Wat houdt die challenge in?quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2
quote:
Liever jij dan ikquote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2
Moet je ook geen apparaten gebruikenquote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.
De man in kwestie waar ik me aan ergerde had het squatrack, een bankje, 2 sets dumbbells en een chin stang bezet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Moet je ook geen apparaten gebruikenIk doe alleen maar circuits met barbells, dumbbells en kettlebells.
Ja er is er af en toe 1 die wat apparaten bezet houdt maar goed ik ga niet tegen Gokhan Saki in op zo'n moment
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.quote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ik
De meesten zullen het op bodyweight doen. Ik zag ook een post dat iemand het met 2 halters van 1 kilo deed (goedzo meid). Je kan wel gewicht toevoegen om het moeilijker te makenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.
wat een waardeloze challengequote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De meesten zullen het op bodyweight doen. Ik zag ook een post dat iemand het met 2 halters van 1 kilo deed (goedzo meid). Je kan wel gewicht toevoegen om het moeilijker te maken
Er is ook een dip challenge, die shit lijkt me echt onmogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef Agentperry het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Dit lijkt me wel chill om een keer te doen.
Naar eigen gelangquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben nog zuur van gisterenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.
dan hoef je verder ook weinig tot niks van die andere te verwachten hequote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.
Daar zijn ze te beleefd voor en daar maak ik lekker misbruik van.quote:Op maandag 22 april 2013 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan hoef je verder ook weinig tot niks van die andere te verwachten he![]()
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raisesquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef Seam het volgende:
[..]
wat een waardeloze challengeAl die meiden dan ook nog geloven dat ze zo'n billen krijgen als ze 240 squats op een dag doen
Voor mannen is het al helemaal triest. Ik denk alleen dat het werkt als een totaal ongetraind iemand bent die nog nooit aan sport gedaan heeft.
"Ja maar ik train droog en wil niet te groot worden"quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raises.
Ik doe met 120 kg..mag dat ook ikben een meisjequote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Elke calf raise onder 200 kilo telt niet
quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe met 120 kg..mag dat ook ikben een meisje.
Anyone?quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Kerol het volgende:
Kan er een verband zijn tussen toenemende vetinname/koolhydraatafname en een stijgend gewicht tijdens de cut?
Ziet er nuttig uitquote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ik
vet heeft meer kcal per gram jaquote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef Kerol het volgende:
Kan er een verband zijn tussen toenemende vetinname/koolhydraatafname en een stijgend gewicht tijdens de cut?
Ja dat snap ik, maar misschien heeft het effect op je vochthuishouding oid. I dont know. Sinds ik minder kh eet kom ik aan namelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vet heeft meer kcal per gram ja
verder is gewoon kcal in - kcal out van toepassing
quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Elke calf raise onder 200 kilo telt niet
M'n huisgenoot doet dat ook, squatten zonder gewicht. Wel op een been trouwens, en ze zegt dat dat het zwaarder maakt. Ze vond het ook heel raar dat ik het met gewicht ging doen, en ze wil me ook niet spotten, 'want daar heb ik geen verstand van hoor'. Bah.quote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die zie ik wel eens in de sportschool ja, meisjes die dan 3x 20 gewichtsloze squats doen.. Ow ja ook nog gewichtsloze calf raises.
Hoorde t zaterdag ook van iemandquote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ik
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die een beter streeffysiek kan posten zal ik 20 seconden hoofd geven.
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
No man, voor mij niet. Check dat rechterplaatje, Zyzz zag er nooit zo uit. Sowieso die tattoo's ook niet, altijd al zonde gevonden.quote:
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.
Waarom heb je dan een plaatje van Ronnie als ui?quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ophouden met streeffysieken. Gewoon zelf hard trainen and don't worry what others are doing.
Waar blijft mijn hoofd?quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
Sowieso bizar dat je met relatief zo weinig massa zo buff kan lijken.
Dit is ongeveer mijn streef maar dan zonder al die belly- en chesthairquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef McNulty het volgende:
Ik vind dit een mooie balans tussen aesthetics en kracht uitstralen.
[ afbeelding ]
Dit is mijn streeffysiek. Zo hoort een man eruit te zien no homo.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef McNulty het volgende:
Ik vind dit een mooie balans tussen aesthetics en kracht uitstralen.
[ afbeelding ]
Hij negeert me. Typisch.quote:
ga smerem, 18 jaar pas?????quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
Cosign. Lazar heeft ook een bizar symmetrisch lichaam.quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lichaam
Beter hoofd
Epische baard.
ja met jou massa zou ik dat ook zeggequote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
scheenbeschermers voorquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Mandamo het volgende:
Buffe kerels, even een vraagje: Wat doen jullie met kapotte schenen door het deadliften? Ze schaven bij mij telkens kapot. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat er ook bloed aan de bar komt en die bar zelf ook niet helemaal fris is. Dan kan ik na elke keer deadliften jodium gaan smeren.
Toch de bar meer van me afhouden? Lange broek?
Vind dit wel een mooie streefquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
1.83m, 85 kg. 7% ofzo?
betaalt de belastingbetaler hiervoor?quote:Op maandag 22 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag heb ik iets leuks gedaan, ik heb met de fysio m'n squatvorm doorgenomen. Erg leerzaam. Paar leuke aandachtspunten voor de trainingen deze week. En dan over een tijdje de front squat en overhead squat erbij. Kekke shizzle!
Belasting betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
betaalt de belastingbetaler hiervoor?
Dit, streeffysieken zijn gay.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Autistquote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Luister, ik betaal niet ¤35,- per maand om rekening te houden met anderen vriend. Daar heb je vrijwilligerswerk voor.
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga smerem, 18 jaar pas?????
Name: Jeffrey Seid
DOB: June 12th, 1994
lol je bent gwn jellyquote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, een verstandige jongen. Op z'n 18e al vol zitten met de juice.
Nee, mijn aanvullende verzekering. Je betaalt wel mee aan m'n longonderzoek, m'n gipsbeen, m'n ziekenhuisverblijf, m'n EHBO bezoeken maw, de gevolgen van de medische fouten die gemaakt zijn door artsen en verplegend personeel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |