Wat is het dan?quote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef seto het volgende:
Ik had nog nooit van 21en gehoord voordat 16meter er steeds over begon
7x van 180 graden naar 90 graden, dan 7x van 90 graden naar 0 graden, en dan 7x van 180 graden naar 0 graden curlen met een barquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
Gewoon een setje van 21 curls. Je begint met 7 reps halve ROM, dan 7 reps van het midden tot de top en je eindigt met 7 volledige repsquote:Op maandag 22 april 2013 12:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het dan?Ik heb werkelijk waar geen idee
Hele beweging is van gestrekt naar helemaal gebogen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Agentperry het volgende:
Ik denk dat het na drie keer nog niet duidelijk is, kan iemand het nogmaals uitleggen?
voor mij werken alleen curls voor spiergroeiquote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef botje_bouwer het volgende:
sowieso moet iedereen voor zich uit zoeken wat werkt voor spiergroei, en waar men zich goed bij voelt. ook de 17 jarige beachboys
ok, je mag wel na mij als ik klaar ben in het squatrackquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
voor mij werken alleen curls voor spiergroei
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.quote:Op maandag 22 april 2013 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met een circuitje, is redelijk normaal bij ons trouwens
Wat houdt die challenge in?quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2
quote:
Liever jij dan ikquote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Montelly het volgende:
Ben begonnen met 30 day squat challange, vandaag dag 2
Moet je ook geen apparaten gebruikenquote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om drie apparaten bezet te houden. Zeker in een sportschool als de mijne waar het altijd druk is.
De man in kwestie waar ik me aan ergerde had het squatrack, een bankje, 2 sets dumbbells en een chin stang bezet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Moet je ook geen apparaten gebruikenIk doe alleen maar circuits met barbells, dumbbells en kettlebells.
Ja er is er af en toe 1 die wat apparaten bezet houdt maar goed ik ga niet tegen Gokhan Saki in op zo'n moment
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.quote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Liever jij dan ik
De meesten zullen het op bodyweight doen. Ik zag ook een post dat iemand het met 2 halters van 1 kilo deed (goedzo meid). Je kan wel gewicht toevoegen om het moeilijker te makenquote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
met welk gewicht is dat? Zeg niet bodyweight aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |