SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Denk dat het inderdaad beter is dan hardloopschoenen.
Ik gebruik zelf Nike SB's, hebben een platte en harde zool. Wel een beetje suf dat ik lift op limited editions die op eBay voor $300 worden verkocht, maar in ieder geval blijven ze mooi schoon in de gym.
![]()
Verkopen en nieuwe kopenquote:Op maandag 15 april 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik zelf Nike SB's, hebben een platte en harde zool. Wel een beetje suf dat ik lift op limited editions die op eBay voor $300 worden verkocht, maar in ieder geval blijven ze mooi schoon in de gym.
![]()
![]()
Mooiboyyy alertquote:Op maandag 15 april 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het is niet dat je enorm op je tenen staat he. We hebben het over 1,9cm oplopend over je hele voet.quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.
Bij deadliften wil je juist een zo plat mogelijke zool, dan is die verhoging op de hak alleen maar irritant.
Kan op m'n deadlift i.i.g. geen nadelen vinden nog...
Enige nadeel is dat ze nog al zwaar zijn, en ik maar net aan fatsoenlijke hanging legg lifts voor abs kan doen. Dan parkeer ik ze ff aan de kant als ik dat ga doen
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2013 11:54:00 ]![]()
*victorydansje doet*
squat 3x12 60kg, 65kg, 70kg 1x10 75 kg
deadlift 3x12 42,5kg, 47,5kg, 52,5kg, 1x10 57,5kg
legpress 3x12 120kg, 120kg, 130kg
leg curl 3x12 40kg
calf raises 4x12 60kg, 65kg, 70kg, 70kg
15 min. loopband, 5,5kmpu gem. helling 11%
HELL YEAH!
Ik ben blij!
Kreeg alleen mijn jeans niet meer zo goed over mijn kuiten na de trainingik moet nieuwe broeken.
![]()
Goeie squats.quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
Kreeg alleen mijn jeans niet meer zo goed over mijn kuiten na de trainingik moet nieuwe broeken.
![]()
Netjes hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
Mag ik vragen wat je lengte en gewicht zijn?![]()
Nice squat, doe je de 65 en 70kg ook 3x12?quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
Net ook mijn shirt kappot gescheurd na het trainen, hij zat een beetje vast aan mijn rug en toen had ik de hals eraf gescheurd.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
1,80 77kgquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Mag ik vragen wat je lengte en gewicht zijn?
En nee esv, had er eigenlijk gewoon 12x voor moeten zetten zie ik numaar soit.
![]()
Oo ok dacht al met zoveel reps ben ik dood:). Maar nog steeds hele nette squat.quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
1,80 77kg
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Goede resultaten!!quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
![]()
Nette gewichten, vooral squat! En goede lengte en gewicht ook...quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
1,80 77kg
![]()
Nu toch ook maar eens hier wat gaan rondhangen
En dat is zeker netjes!quote:Op maandag 15 april 2013 12:41 schreef MarMar het volgende:
Volgens de huidplooimeting is mijn vetvrije massa iets meer dan 60 kg. Dat is best tof[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
welcomequote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
Nu toch ook maar eens hier wat gaan rondhangen
[..]
En dat is zeker netjes!
Wat zijn je stats/doelen?![]()
Blijft toch grappig om te zien; tijdens de cut zie je op de weegschaal niet per se een verandering, maar bij het aantrekken van je broek moet je vervolgens een gaatje strakker. (wat natuurlijk ook vocht is maar ach)
Zou mooi zijn als ik nu dan toch eindelijk eens op de 10-12% kom ipv 20-26%![]()
Netjes!quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
Heb mijn vriendin ook aan het squatten nu, maar die heeft nog wel even te gaan voor deze nummers
Zelf (gedwongen) een week rust gehad door flink wat overuren op het werk.
Meteen van de gelegenheid gebruikt gemaakt om mijn hand te laten checken bij de huisarts; peesje ingescheurd wat nog wel even zal duren voordat het genezen is![]()
![]()
Thanksquote:Momenteel weeg ik 82 kg (1m75)
Schouders - 128 cm
Borst - 108 cm
Taille - 82 cm
Heupen - 98 cm
6 maanden geleden was het 88 kg
Schouders 130 cm
Borst 100 cm
Taille 93 cm
Heupen 104 cm
Doel is droger worden, gespierder worden is niet mijn hoofddoel, qua massa ben ik nu namelijk wel tevreden
Momenteel heb ik 3 trainingsdagen per week, daarnaast doe ik op 2 rustdagen vroeg in de ochtend HIIT (20 minuten lang, 20 seconden sprinten en 10 seconden joggen)[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
Ik ben zelf in de cut... Hij die maanden calorieën telde is nu lekker uit de losse pols aan het cuttenquote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef MrGuma het volgende:
Blijft toch grappig om te zien; tijdens de cut zie je op de weegschaal niet per se een verandering, maar bij het aantrekken van je broek moet je vervolgens een gaatje strakker. (wat natuurlijk ook vocht is maar ach)
Zou mooi zijn als ik nu dan toch eindelijk eens op de 10-12% kom ipv 20-26%het slaat nergens op maar zo zit ik dus in elkaar.
Het gaat wel lekker op zich en ik heb een heel sterk vermoeden dat ik met het 's avonds flink proppen gewoon al een hele goeie basis heb voor een cut. Ik heb echt relatief weinig gegeten, zorg alleen dat ik sws voldoende eiwitten binnen krijg.
Maar goed, ik zit de rest van de dag ook op mn reet en dan heb ik weinig nodig. Zodra ik in beweging kom zien zaken er heel anders uit.
Evengoed wordt het wel tijd dat ik weer ff de teugels aantrek, want zo leer ik mezelf weer veel te veel gemakzucht aan.![]()
Nette cijfers hoor! Hoe kan het dat je squat hoger is dan DL?quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
*victorydansje doet*
leg curl 3x12 40kg
HELL YEAH!
Ik ben blij!
![]()
Ze was aan het herstellen van iets met haar rug volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nette cijfers hoor! Hoe kan het dat je squat hoger is dan DL?![]()
Dat zit 'm vooral in wat ik qua gewicht aan mijn armen kan hangen+grip, dat, plus dat ik de squat eerst doe en daarachteraan de dl. Maar steady as she goesquote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nette cijfers hoor! Hoe kan het dat je squat hoger is dan DL?![]()
![]()
Ik ben feitelijk mijn skelet aan het "duct tapen" met extra spier momenteelquote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef seto het volgende:
[..]
Ze was aan het herstellen van iets met haar rug volgens mij.![]()
Binnenkort maar eens een trainingsfilmpje schieten voor de revalidatiearts die zei "dat kan je nooit meer, je bent nu over de dertig"![]()
![]()
Ik ga woensdag even de stad in om Adidas schoenen te passen. Als het goed is heeft Adidas een uniforme maat voor haar normale en lifting shoes.![]()
16 minuten warm up en cool down?quote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Momenteel heb ik 3 trainingsdagen per week, daarnaast doe ik op 2 rustdagen vroeg in de ochtend HIIT (20 minuten lang, 20 seconden sprinten en 10 seconden joggen)![]()
Nope, 20 minuten lang (max) de variatie van 20 seconden sprinten en 10 seconden joggen proberen vol te houdenquote:[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Vraagje: ik ben 1.83m en weeg 84kg. Te veel, dus er moet wat af. Sinds een tijdje doe ik aan krachttraining, 3x 1 á 1.5 uur per week. De bedoeling is dat ik spieren in vooral mijn bovenlichaam/armen opbouw en aangezien er wat vet weg moet bedacht ik me dat dat misschien goed te combineren is.
Ik let vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spieren? Het liefst dus ook nog een paar (+/- 4) kg afvallen, maar geen spieren verliezen. Is dat uberhaupt wel mogelijk op deze manier?Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
Vet omzetten in spieren kan niet.
Train je hele lichaam, focus je niet enkel op bovenlichaam.
Lees de OP.![]()
![]()
Je kan geen vet omzetten in spieren, in de OP staat meer info.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Mgolovic het volgende:
Vraagje: ik ben 1.83m en weeg 84kg. Te veel, dus er moet wat af. Sinds een tijdje doe ik aan krachttraining, 3x 1 á 1.5 uur per week. De bedoeling is dat ik spieren in vooral mijn bovenlichaam/armen opbouw en aangezien er wat vet weg moet bedacht ik me dat dat misschien goed te combineren is.
Ik let vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spieren? Het liefst dus ook nog een paar (+/- 4) kg afvallen, maar geen spieren verliezen. Is dat uberhaupt wel mogelijk op deze manier?
fu 16meter![]()
Wat is je schema van oefeningen?quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Mgolovic het volgende:
Ik let vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spieren? Het liefst dus ook nog een paar (+/- 4) kg afvallen, maar geen spieren verliezen. Is dat uberhaupt wel mogelijk op deze manier?![]()
Dat bestaat echt niet op volle intensiteit in ieder geval.quote:Op maandag 15 april 2013 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nope, 20 minuten lang (max) de variatie van 20 seconden sprinten en 10 seconden joggen proberen vol te houden
Je zal wel niet maximaal gaan, want dit houd je echt geen 20 minuten vol. Ik doe 4.5 minuut Tabata's en dat is al mega zwaar.![]()
Ja dat mag je natuurlijk denkenquote:Op maandag 15 april 2013 14:15 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat bestaat echt niet op volle intensiteit in ieder geval.
Je zal wel niet maximaal gaan, want dit houd je echt geen 20 minuten vol. Ik doe 4.5 minuut Tabata's en dat is al mega zwaar.Het gaat er mij om dat ik 20 minuten volmaak op die manier. En Tabata is de enige manier waarop ik cardio toepas in de sportschool.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Mja, aangezien ik absoluut geen gevorderde sporter of kenner ben weet ik dus niet de benamingen van al die oefeningen. Sinds een week of 8 heb ik een nieuwe schema laten maken waarin in ieder geval zoveel mogelijk apparaten worden gemeden en zoveel mogelijk met losse gewichten wordt gewerkt. Alleen van die trekgewichten (zittend naar je toe en zo'n stang boven je hoofd naar beneden trekken) zijn overgebleven. Afsluiten altijd met een half uurtje cardio, en thuis een schaaltje magere kwark eten.quote:
Overigens altijd één dag tussen sportdagen, hooguit wat hardlopen tussendoor.
Edit:
ik heb er een paar gevonden:
Triceps Assisted Dip
Bar Upright Row
Dumbbell Lateral Raise
Single-Arm Pulldown (maar dan met 2 armen en zo'n stang)
Deadlift
Dumbbell Flye
Verder nog een oefening die lijkt op de laatste, maar dan start met dumbells naast je, armen naar boven, dumbells elkaar aan laten raken, weer uit elkaar en naar beneden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mgolovic op 15-04-2013 14:31:24 ]Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
Toch gefeliciteerdquote:
Ik denk dat je OP nog steeds niet gelezen hebt, maar goed. Hier alle info die je nodig hebt om je fysiek te transformeren.quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mja, aangezien ik absoluut geen gevorderde sporter of kenner ben weet ik dus niet de benamingen van al die oefeningen. Sinds een week of 8 heb ik een nieuwe schema laten maken waarin in ieder geval zoveel mogelijk apparaten worden gemeden en zoveel mogelijk met losse gewichten wordt gewerkt. Alleen van die trekgewichten (zittend naar je toe en zo'n stang boven je hoofd naar beneden trekken) zijn overgebleven. Afsluiten altijd met een half uurtje cardio, en thuis een schaaltje magere kwark eten.
Overigens altijd één dag tussen sportdagen, hooguit wat hardlopen tussendoor.
Edit:
ik heb er een paar gevonden:
Triceps Assisted Dip
Bar Upright Row
Dumbbell Lateral Raise
Single-Arm Pulldown (maar dan met 2 armen en zo'n stang)
Deadlift
Dumbbell Flye
-Zoek naar 'Starting Strength'. Download Koop het boek, lees je in, kijk de instructievideo's. Gebruik die trainingsmethode.
-Bereken je onderhoud, zorg dat je daar dagelijks 500 kcal netto onder komt te zitten. Vergeet dus je trainingen en cardiosessies niet mee te rekenen. Hier wat handige tools:
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
-Maak een voedingsschema. Google op 'voedingsschema excel' en je vindt genoeg templates om mee aan de slag te gaan. Het enige dat je hoeft te doen is voedingsmiddelen + hoeveelheden in te vullen. Excel berekent je macro's en telt de calorietjes bij elkaar. Evt. kun je ook een site als http://www.myfitnesspal.com/ (met bijbehorende app) gebruiken.
-Eet dagelijks zo'n 2g eiwit per kg lichaamsgewicht. Hoe je koolhydraten en vetten verdeeld zijn is van ondergeschikt belang.
-Train hard, eet strict. Resultaat komt vanzelf.![]()
Hij kan beter eerst zij BF% goed laten nakijken. 84kg @ 1.83 is niet heel verkeerd qua "te dik" zijn.
Misschien is onder onderhoud eten niet eens nodig als ie serieus gaat trainen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Nee mijn BF% is ongeveer 18.5%. Gemeten met een weegschaal (I know) en een plooimeter, kwam ongeveer overeen. Hij zal dus nooit veel te hoog zijn, maar ook niet heel laag als ik uit ga van de vuistregel van 20% die ik vaak zie.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
Met een vuistregel van 20% heb je doorgaans al een uitpuilend buikje + love handles, zeker bij benedengemiddelde hoeveelheden spiermassa.quote:Op maandag 15 april 2013 14:43 schreef Mgolovic het volgende:
Nee mijn BF% is ongeveer 18.5%. Gemeten met een weegschaal (I know) en een plooimeter, kwam ongeveer overeen. Hij zal dus nooit veel te hoog zijn, maar ook niet heel laag als ik uit ga van de vuistregel van 20% die ik vaak zie.
Confidence through competence![]()
Vandaag lekkere diepe en wat zwaardere squats dan normaal gedoen. Bij het moment dat ik persde voelde ik gewoon tintelingen in mijn benen heb nu ook al aardige spierpijn. Hoop maar dat het niks erg is.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ik krijg de mijne maar niet zover helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Netjes!
Heb mijn vriendin ook aan het squatten nu, maar die heeft nog wel even te gaan voor deze nummersIk pas ook niet meer in een paar van mn (soort van) skinny jeans, zit veel te strak rond mn dijbeen nuquote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
-----
En ik weet dat het onzin is dat mensen hun benen niet doen omdat ze voetballen. Maar ik durf te wedden dat omdat ik al 20 jaar voetbal mijn benen sneller groeien dan de rest van mijn lichaam.
Oh en volgens mij heb ik hier een keer een link voorbij zijn komen naar een site waar stond hoe/waar je spieren moest opmeten. Wil graag mn progressie bij gaan houden.![]()
Dat zou wel kunnen kloppen ja. Enig idee hoe ik mijn spiermassa kan meten? Ik ben daar benieuwd of als mijn omtrekken minder worden (vooral buik) maar mijn gewicht nagenoeg gelijk daar spiermassa voor in de plaats is gekomen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met een vuistregel van 20% heb je doorgaans al een uitpuilend buikje + love handles, zeker bij benedengemiddelde hoeveelheden spiermassa.Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
Ik durf te wedden dat je benen langzamer groeien dan de rest van je lichaam.quote:Maar ik durf te wedden dat omdat ik al 20 jaar voetbal mijn benen sneller groeien dan de rest van mijn lichaam.Confidence through competence![]()
Spiermassa meten is lastig. Meestal wordt lean body mass daarvoor gebruikt, ofwel totale massa minus alles wat vet is. Maar dat zijn dus ook botten, water, urine en wat er in je darmen rondspookt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen kloppen ja. Enig idee hoe ik mijn spiermassa kan meten? Ik ben daar benieuwd of als mijn omtrekken minder worden (vooral buik) maar mijn gewicht nagenoeg gelijk daar spiermassa voor in de plaats is gekomen.Confidence through competence![]()
Laat ik het dan zo zeggen: Dat ik meer verschil zie in mijn benen dan in de rest van mijn lichaam.quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je benen langzamer groeien dan de rest van je lichaam.![]()
![]()
Gisteren ben ik de fout in gegaan en heb een zak chips + reep chocola + zak borrelnootjes op. Hoeveel calorieen zullen dat geweest zijn en hoe lang zal ik daar voor moeten bloeden?
P.S. En een pizza 4 kazen![]()
Dat komt nooit meer goedquote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef cl00n het volgende:
Gisteren ben ik de fout in gegaan en heb een zak chips + reep chocola + zak borrelnootjes op. Hoeveel calorieen zullen dat geweest zijn en hoe lang zal ik daar voor moeten bloeden?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Vandaag bij arts geweest ivm schouder en heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking. Keihard genaaid dus. Morgen afspraak maken bij fysio voor plan van aanpak... Waarschijnlijk gaat hij me vertellen wat ik niet wil horen (rust!!).
Edit: Gast vroeg ook nog of ik andere ongein naast shakes gebruikte, dit was door snelle spiertoename ook erg slecht voor gewrichten.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Misschien een open deur intrappen, maar (extreem) snelle spiergroei door roids is wel slecht voor je pezen en gewrichten, dus niet gek dat hij die vraag stelt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag bij arts geweest ivm schouder en heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking. Keihard genaaid dus. Morgen afspraak maken bij fysio voor plan van aanpak... Waarschijnlijk gaat hij me vertellen wat ik niet wil horen (rust!!).
Edit: Gast vroeg ook nog of ik andere ongein naast shakes gebruikte, dit was door snelle spiertoename ook erg slecht voor gewrichten.![]()
![]()
Ik lees veel over lifting schoenen de laatste tijd.
1 ding duidelijk maken, je hoeft geen 125+ euro uit te geven aan die troep!
Arnold trainde er niet mee, alle oude bodybuilders trainde er niet mee.
Het is commercieel onzin, leuk voor als je rijke ouders hebt.
Train je deadlift en squat gewoon op je sokken, beter gaat het niet worden.
Enige voorwaarde, trek die week schone sokken aan zonder gaten.
Heb je stinkvoeten, gebruik Therme Anti-transpirant spray op je voeten.
Niet haten nou![]()
![]()
Goed plan! Ik doe mee!quote:Op maandag 15 april 2013 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week denk ik maar weer eens switchen naar fullbody oefeningen.,,/![]()
Een zwembroek is ook niet benodigd om te gaan zwemmen. Maar wel zo fijn als je er een hebt.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Niet haten nouOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Bij sommige lifts heeft het een gunstige invloed op je positie gedurende lift. Squats bijvoorbeeld. Je moet wel de juiste hielhoogte hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Niet haten nouwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Schrijf je maar in bij pottenfitness...quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef cl00n het volgende:
P.S. En een pizza 4 kazen![]()
Een zwembroek is helaas wel nodig en meestal ook verplicht.quote:Op maandag 15 april 2013 17:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een zwembroek is ook niet benodigd om te gaan zwemmen. Maar wel zo fijn als je er een hebt.
Een paar oude allstarts zoals eerder wedt geopperd doet het werk even goed. En op je sokken minstens zo goed.![]()
Vertel vertel, haha hoe ziet zo`n potje er uit eigenlijk?quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Drama in mijn gym omdat er iemand potje winstrol heeft achtergelaten in de kleedkamer
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 17:52:40 ]![]()
Lief dagboek,
Ik ben alweer klaar met pussies die training ontwijken, ik ga weer van gym switchen. Terug naar mijn oude sportschool 2 minuten van huis vandaan. Kan gewoon niemand vinden die ook blijft trainen.
Fatties gonna fat.
Sincerely yours,
SunTzu![]()
O jawel hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat met name acupunctuur en homeopathie per defenitie kwakzalverij is.![]()
Genoeg natuurlijke middelen die helpen tegen bepaalde kwalen. Het hele bos/regenwoud staat er vol mee, en hele volksstammen die er mee leven zo. En acupunctuur is goed voor o.a. doorbloeding en dat geeft uiteraard ook meer genezing.
Laatst ook 3x naar een Osteopaat (volgens div. online bronnen kwakzalver) geweest en die heeft me in het eerste half uur duidelijk gemaakt dat ik niet alleen een beginnende tennisarm maar ook een spierscheur had (vlakbij dezelfde plek). Oke, die beste man was ook gewoon fysiotherapeut, dus ik weet niet in hoeverre een gewone fysio of normale arts dit direct al uit had kunnen sluiten, maar feit was wel dat ik 3 weken en 3 sessies van 1 uur, en een kleine maand later weer zo'n beetje alles kon doen met die arm.
Bij Osteopathie gaan ze er bijv.eerder vanuit dat een bepaalde blessure ergens anders vandaan zou kun komen. Bij mij kwam dat dus vanuit m'n hand omdat die helemaal vast zat en ik alles vanuit m'n elleboog zat te corrigeren en op te vangen...
'k was wel gewaarschuwd (meen ook door Zeta) en er zullen best kwakzalvers tussen zitten idd., maar zolang ze op een logische wijze te werk gaan, zijn ze al heel wat verder dan een gemiddelde huisarts die je met twee weken rust naar huis stuurt
Of ik de volgende keer direct weer naar die beste man zou gaan? Denk het niet, hij kost inmiddels 125euro per uur, en dat vind ik te belachelijk voor woorden![]()
Dan zoek ik toch eerder een fysio op voor 35euro per half uur denk.
Het feit dat zowel een chiropractor en osteopaat zichzelf dokter noemen is echt schandalig eigenlijk. Dat valt gewoon onder titelmisbruik en zet veel mensen wel op een verkeerd been...
Er zijn genoeg RCT's waaruit blijkt dat alternatieve geneeswijzen geen toegevoegde waarde hebben ten opzichte van een placebo.
Dat er natuurlijke producten werkzaam zijn staat buiten kijf, de meeste geneesmiddelen zijn variaties op in de natuur voorkomende producten of stoffen. Dit staat alleen niet gelijk aan homeopathie, waarin ze stoffen verkopen die zo vaak zijn verdund dat er geen werkzame of überhaupt een hoeveelheid van de stof in voorkomt wat word aangeprezen. Ik noem een James Randi die een, volgens de bijsluiter, dodelijke hoeveelheid aan homeopathische middelen innam en nog vrolijk rondloopt. Homeopathie is je reinste oplichterij. Als jij één homeopathische middel kan noemen waarvan de werking is aangetoond op een wetenschappelijk manier dan stop ik met mijn opleiding.
Hetzelfde geldt voor acupunctuur, waarbij het prikken met tandenstokers hetzelfde effect teweeg brengt als een daadwerkelijke acupunctuur behandeling.
Dat mensen van klachten afkomen door de hulp van een acupuncturist of osteopaat geloof ik zeer zeker, dat dit meer is dan een placebo effect, nee dat geloof ik niet.
Verder prima hoor. 't Is niet mijn geld dus iedereen mag lekker zelf beslissen wat ze doen, zolang ik de rotzooi maar niet hoef op te ruimen.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 17:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vertel vertel, haha hoe ziet zo`n potje er uit eigenlijk?
Soukidan op je oogbal.![]()
Whaha, waarom zou je dat ook meenemen naar de gym.quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Drama in mijn gym omdat er iemand potje winstrol heeft achtergelaten in de kleedkamerZie mezelf niet zo snel een nieuw depot aanleggen in de toiletten ofzo. Doe die zooi gewoon thuis, komop zeg.
Orals?quote:why
![]()
Je kan zo een nudisten strandje opzoeken als je wil.quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een zwembroek is helaas wel nodig en meestal ook verplicht.
Een paar oude allstarts zoals eerder wedt geopperd doet het werk even goed. En op je sokken minstens zo goed.
Maar gebruik zelf ook all stars. Alleen kunnen schoenen zelfs meer steun bieden of zorgen dat je dieper gaat op squats. Zal geen gigantisch verschil maken(tenzij hardloopschoenen), maar als je het geld er voor over hebt; waarom niet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bipsquote:![]()
![]()
Je lever zal een een stukje dankbaarder zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bips![]()
Herkenbaar, kleding zit overal een stuk beter.quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef MrGuma het volgende:
Zou mooi zijn als ik nu dan toch eindelijk eens op de 10-12% kom ipv 20-26%![]()
![]()
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lever zal een een stukje dankbaarder zijn.Soukidan op je oogbal.![]()
Wat ik trouwens niet snap aan de mensen die kuren is dat ze er niet eerlijk voor uit durven te komen. Als je sponsors hebt of een publieke functie dan kan ik het begrijpen maar anders kan je toch gewoon eerlijk zijn als iemand het vraagt.![]()
Opzich, als je vanaf het begin voor een paar tientjes wat tabs enzo had kunnen fixen, kun je gewoon wegtikken net als ander eten.quote:Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bipsHeeft ook wel wat, geen gedoe met naalden, mislukte injecties/bloed/lucht/hygiëne, etc etc.
Stel dat het in de supermarkt lag, met een waarschuwing. Beetje alcohol/sigaretten verhaal. Was je dan niet al lang begonnen? Waarom zou je dan jezelf blindstaren op marginale gains van creatine enzo.
Gewoon een paar tabs poppen, wat extra eten, iets religieuzer slapen en vooral harder gaan in de gym. Gratis extra gainzz.Niemand wil bekendstaan als die roidhead die minder sterk of buff is dan sommige naturals in de gym.quote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat ik trouwens niet snap aan de mensen die kuren is dat ze er niet eerlijk voor uit durven te komen. Als je sponsors hebt of een publieke functie dan kan ik het begrijpen maar anders kan je toch gewoon eerlijk zijn als iemand het vraagt.![]()
![]()
Je hoeft maar anabolen kopen in google te typen en je hebt zo een hele lijstquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opzich, als je vanaf het begin voor een paar tientjes wat tabs enzo had kunnen fixen, kun je gewoon wegtikken net als ander eten.Heeft ook wel wat, geen gedoe met naalden, mislukte injecties/bloed/lucht/hygiëne, etc etc.
Stel dat het in de supermarkt lag, met een waarschuwing. Beetje alcohol/sigaretten verhaal. Was je dan niet al lang begonnen? Waarom zou je dan jezelf blindstaren op marginale gains van creatine enzo.
Gewoon een paar tabs poppen, wat extra eten, iets religieuzer slapen en vooral harder gaan in de gym. Gratis extra gainzz.
[..]
Niemand wil bekendstaan als die roidhead die minder sterk of buff is dan sommige naturals in de gym.![]()
Weten jullie nog lekkere kuit oefeningen?
De enige optie die ik hier heb is en zo gelijk lijkend iets:
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Wat als schoenen verplicht zijn? (nee, ik ga geen andere gym zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Niet haten nou) Bovendien is 50 euro voor een paar schoenen prima.
![]()
Gewoon naar kuurtje.eu.quote:Op maandag 15 april 2013 18:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hoeft maar anabolen kopen in google te typen en je hebt zo een hele lijst
Ik kijk tegenwoordig een stuk anders naar AAS dan in het begin. Stel dat ik nu een halfjaar echt religieus streng ga trainen/rusten/slapen (wat ik nog nooit langer dan een week heb gedaan, en de laatste tijd al helemaal niet), en ik stall dan, terwijl ik nog niet helemaal tevreden ben?
Dan gaat die test-only kuur er wel komen. Zonde om dan meer tjjd te verdoen. Lijkt me ook wel een interesse ervaring om te hebben.
Nog steeds zou ik er dan niet mee te koop lopen. Je wil immers ook niet dat anderen ineens gaan lopen haten of onderschatten wat je (natty) hebt bereikt, of dat ze alles op je AAS-gebruik afschuiven enzo. Gebruik het voor jezelf = houd het voor jezelf.
Bovendien wil je ook niet het verkeerde beeld geven aan beginners of kwetsbare stratenmakers, dat ze die zooi nodig hebben ofzo.![]()
![]()
Als ik ooit ga kuren dan zou ik dat na mijn studie doen mocht ik geen werk vinden. Lekker kuren van mijn uitkeringquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon naar kuurtje.eu.
Ik kijk tegenwoordig een stuk anders naar AAS dan in het begin. Stel dat ik nu een halfjaar echt religieus streng ga trainen/rusten/slapen (wat ik nog nooit langer dan een week heb gedaan, en de laatste tijd al helemaal niet), en ik stall dan, terwijl ik nog niet helemaal tevreden ben?
Dan gaat die test-only kuur er wel komen. Zonde om dan meer tjjd te verdoen. Lijkt me ook wel een interesse ervaring om te hebben.
Nog steeds zou ik er dan niet mee te koop lopen. Je wil immers ook niet dat anderen ineens gaan lopen haten of onderschatten wat je (natty) hebt bereikt, of dat ze alles op je AAS-gebruik afschuiven enzo. Gebruik het voor jezelf = houd het voor jezelf.
Bovendien wil je ook niet het verkeerde beeld geven aan beginners of kwetsbare stratenmakers, dat ze die zooi nodig hebben ofzo.![]()
![]()
Je moet genoegen nemen met wat je naturel kan halen man.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon naar kuurtje.eu.
zal ik doen, straks eerst maar weer even de kettlebell aaien.quote:Op maandag 15 april 2013 17:41 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Schrijf je maar in bij pottenfitness...![]()
Sucks dat je geen trainingspartner hebtquote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef SunTzu het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben alweer klaar met pussies die training ontwijken, ik ga weer van gym switchen. Terug naar mijn oude sportschool 2 minuten van huis vandaan. Kan gewoon niemand vinden die ook blijft trainen.
Fatties gonna fat.
Sincerely yours,
SunTzu
Ik train toch liever in mijn uppie. Al heb ik er geen bezwaar mee af en toe mee te trainen met iemand die ik ken.
In Scyedam zat ik in een gym waar ik wel goed kon opschieten met een gast, dan kwam hij binnen en zei tegen me out of the blue, hee komop we gaan triceps (oid) trainen. Dat was dan wel leuk.![]()
Gewoon staande calf raises met dumbbells in je hand of een halter in je nek, even een stepbankje om je voorvoet op te zetten en voila. .. Zittend kan ook, dan leg je de halter op je bovenbeen, zowat op je knie.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
De enige optie die ik hier heb is en zo gelijk lijkend iets:![]()
http://www.bodybuilding.c(...)g-barbell-calf-raise zo dus, maar dan met stepbankje ipv plankje.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
De enige optie die ik hier heb is en zo gelijk lijkend iets:![]()
Je moet kuren tot je ongeveer je natty top haalt. 8 jaar trainen verkort tot 1,5 jaarquote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet genoegen nemen met wat je naturel kan halen man.
Deathlift or Die.![]()
De enige optie die je hebt om kuiten te isoleren en te trainen zijn calf raises.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
De enige optie die ik hier heb is en zo gelijk lijkend iets:
Je hebt hierbij 2 spiergroepen die je wilt trainen.
De soleus en gastrocnemius: De soleus wordt geisoleerd door je benen te buigen (bijv. zitten) en een calf raise uit te voeren. Omdat de gastrocnemius als is aangespannen en zich niet verder kan aanspannen pak je deze niet mee.
De gastrocnemius train je met gestrekte benen(Staand met barbell, leg press. machine, dumbbells wat je zelf leuk vindt) en een calf raise uit te voeren. De soleus wordt ook getraind als je benen gestrekt zijn. Twee vliegen in een klap dus.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dit, ja.quote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet kuren tot je ongeveer je natty top haalt. 8 jaar trainen verkort tot 1,5 jaar
Veel meer dan m'n natuurlijke top vind ik ook niet mooi.![]()
Een spotter is altijd wel handig maar ook een maatje waarmee je kunt strijden.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks dat je geen trainingspartner hebt
Eerder ging ik wel een lange tijd alleen trainen maar dan hou je jezelf toch altijd een beetje in.
Was net naar die andere sportschool geweest hier in de straat maar daar gingen dumbells maar tot 34kg, was het helemaal vergeten omdat het alweer een half jaar of langer geleden was.
Heb maar gewoon benen en schouders getraind, wederom 150kg squat keer 5 gedaan.
Heb ze wel gevraagd of ze zwaardere dumbells krijgen maar ze denken dat ze dan heel wat andere type mensen binnen krijgen, het is nu meer een healthyclub. Tja dan maar bij de goude oude verroestte F4F trainen tot die tijd.![]()
Ik heb vandaag per ongeluk kipfilet gekocht die tot 17 april goed is, zou ik het 3 dagen later nog kunnen eten of kan ik het beter invriezen![]()
Kip zou ik niet gokken man. Of de 17e alvast braden dan kan je het nog wel wat langer bewaren. of invriezen idd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk kipfilet gekocht die tot 17 april goed is, zou ik het 3 dagen later nog kunnen eten of kan ik het beter invriezen![]()
Boterhamvlees? Kan prima. Ff ruiken en als het prima ruikt lekker happen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk kipfilet gekocht die tot 17 april goed is, zou ik het 3 dagen later nog kunnen eten of kan ik het beter invriezen-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.![]()
Zomaar?quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Orals gaan 2x langs de lever. En dagelijks spuiten schijnt ook nirt echt een aanrader te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepostquote:.
![]()
Nee die je moet bakkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Boterhamvlees? Kan prima. Ff ruiken en als het prima ruikt lekker happen.Moet je het ook niet uitlokkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 20:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee die je moet bakken
[..]
Moet je het ook niet uitlokken!
![]()
Precies, als je gewoon een hoofddoek draagt heb je nergens last vanquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los![]()
Eerlijk, het lijkt mij juist geweldig om in een oude stijl te trainen. Kan je ook genoeg van lerenquote:Op maandag 15 april 2013 19:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een spotter is altijd wel handig maar ook een maatje waarmee je kunt strijden.
Eerder ging ik wel een lange tijd alleen trainen maar dan hou je jezelf toch altijd een beetje in.
Was net naar die andere sportschool geweest hier in de straat maar daar gingen dumbells maar tot 34kg, was het helemaal vergeten omdat het alweer een half jaar of langer geleden was.
Heb maar gewoon benen en schouders getraind, wederom 150kg squat keer 5 gedaan.
Heb ze wel gevraagd of ze zwaardere dumbells krijgen maar ze denken dat ze dan heel wat andere type mensen binnen krijgen, het is nu meer een healthyclub. Tja dan maar bij de goude oude verroestte F4F trainen tot die tijd.
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijnquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
Harde quads onder een rokje is ook veel te sensueel voor de huidige jeugd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepost.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik liep in gym-kleding, make-up loos naar de sportschool in looppas en oordopjes in.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los![]()
Ik gebruik geen geweld manquote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijn. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
![]()
Doe ff normaalquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
en dit is niet het ONZ topic.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Leuk wonen daar.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
![]()
![]()
![]()
Thoughts, anyone?
Iemand deze al bekeken?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb natuurlijk al eerder uitgelegd dat ik me niet ervan bewust was dat ik in het BB-topic postte, enfin mensen gaan gewoon in op mijn post dus doe ik dat ook. En trouwens niet zo schijnheilig doen temperamentje.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe ff normaal
en dit is niet het ONZ topic.![]()
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.quote:![]()
Zo, lekker lui getrained net. Klein uurtje, 2 oefeningen.
Squat van 50 tot 90 kilo setjes van 12. 95 tot 4*5*105 kilo setjes van 5. Daarna nog een keer 15 * 60kg en alles lekker diep. Afronden met 15 minuten pulldowns.
Kon de trap niet meer op en af om naar huis te gaan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zo voel ik mij in Rotterdamquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.![]()
![]()
Vanavond ff gewogen. Zit bijna op mijn doel. 90 kg.
Vanavond 89.6 kg.
Moet eigenlijks in ochtend wegen natuurlijk. Maar voelt wel ff goed. Gaat de goede kant op. Kom de laatste weken goed aan terwijl bodyfat niet echt stijgt.![]()
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo voel ik mij in Rotterdam
[ afbeelding ]![]()
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden witquote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Poidertje het volgende:
Squats gedaan na deadlifts. Met 100 kg max hield het wel op.
Nee ben 190 @ 90quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben![]()
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Heb het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben![]()
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de trainingquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Poidertje het volgende:
[..]
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Het het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.![]()
Ik eet meestal uur of 5... en dan 7 uur trainen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de training
2 liter water mee. En dextrose heb ik soms door het water heen.
Heb gelukkig ook nog nooit gehad dat ik bijna nokkie ging. Ademhaling is ook erg belangrijk natuurlijk.![]()
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparatenquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben. Er hing wel een hele andere sfeer, beetje opgefokt soms in die gym.
![]()
14%, richt op de 10.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparaten. Er hing wel een hele andere sfeer, beetje opgefokt soms in die gym.
Gaf altijd de voorkeur aan hoogstraat maar geen squatrek![]()
Goed hoor! Hoogstraat was wel rustiger enzo en meer studenten. Trainde laatste maanden ook daar en legday natuurlijk bij centraal.quote:Op maandag 15 april 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
14%, richt op de 10.
Gaf altijd de voorkeur aan hoogstraat maar geen squatrek![]()
[off-topc]quote:Op maandag 15 april 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hele verzameling SB`s en andere Nikes.
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.![]()
[quote]Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.
[/quote]
Heb je geld te veel ofzo?
![]()
Hoe verkloot ik mijn rug 2.0quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Mooie vrouwen altijd leuk om naar te kijken(nolesbi).
YouTube
Je vergeet om er nohomo achter te zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.![]()
Heb je die foto zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om creatine poeder steeds op te warmen voordat ik het kan injecteren![]()
You too...quote:
Die beweging met die bar op haar nek...ze vouwt zichzelf helemaal dubbel...
YouTube
Hahah dit ziet er idd fucked up uit. Wat zal moeders daar van denken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, is van een ander forum community waar ze allemaal fucked up shit met creatine doen![]()
Je kan je vet niet in spier omzetten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Mgolovic het volgende:
vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spi
Zorg dat die 2000cal uit vooral eiwitten bestaan.![]()
Hangt ervan af wat je doel is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef seto het volgende:
Is het nou echt nodig dat bij IF je grootste maaltijd post workout moet zijn?
IF is intermittent fasting: een langere periode zonder eten. De rest mag je afhankelijk van je doelen helemaal zelf invullen.Confidence through competence![]()
... met behoud van spiermassa neem ik aan.quote:
Het hele idee van je grootste blok kcal na trainen eten is omdat je daarmee spiersynthese voedt, méér dan wanneer je het grootste blok kcal ver voor je training eet, en na je training heel weinig kcal.
Het idee is dus dat je ondanks dat je netto onder onderhoud eet die dag, door slim het grootste gedeelte kcals na je training te plaatsen, je maximaal spiersynthese voedt.Confidence through competence![]()
Hmm ok, bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... met behoud van spiermassa neem ik aan.
Het hele idee van je grootste blok kcal na trainen eten is omdat je daarmee spiersynthese voedt, méér dan wanneer je het grootste blok kcal ver voor je training eet, en na je training heel weinig kcal.![]()
Ho ff, waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit gewoon. Hij zoekt gewoon iets om te zeiken en om alles negatief te bekijken.
Als iemand hier niet mensen afzeikt op Fok, dan ben ik het wel
Ik was oprecht van mening, dat zij haar rug aan het verknallen was, helemaal als er straks gewicht op de stang komt.
en btw... als iets een negatieve opmerking was, dan is jou opmerking het wel
YouTube
Ik vraag me af, stel je hebt op een dag 3.500 cal naar binnen gewerkt. Je doel is om 2.600 te halen, kun je dan die hoge surplus compenseren door de dag erna 1.700 cal naar binnen te werken of moet je te nimmer onder je BMR komen?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef Kerol het volgende:
Ik vraag me af, stel je hebt op een dag 3.500 cal naar binnen gewerkt. Je doel is om 2.600 te halen, kun je dan die hoge surplus compenseren door de dag erna 1.700 cal naar binnen te werken of moet je te nimmer onder je BMR komen?![]()
![]()
Ja, ik dacht dat dat ook het belangrijkste wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaat. Maar toch even zeker weten.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef Kerol het volgende:
Ik vraag me af, stel je hebt op een dag 3.500 cal naar binnen gewerkt. Je doel is om 2.600 te halen, kun je dan die hoge surplus compenseren door de dag erna 1.700 cal naar binnen te werken of moet je te nimmer onder je BMR komen?Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaat
Als ik een dag op 1700 zou moeten zitten daar waar ik normaal op 3800 zit, dan weet ik zeker dat ik niet naar de gym hoef te gaan de dag daarna.
Athans niet zonder assistentie en iemand die me thuis brengt nadat ik out gegaan ben![]()
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel, je kan dan nauwelijks presteren...![]()
Als je gewoon een maaltijd neemt voordat je gaat trainen zit dat volgens mij wel goed hoor. Qua out gaan danquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.
Als ik een dag op 1700 zou moeten zitten daar waar ik normaal op 3800 zit, dan weet ik zeker dat ik niet naar de gym hoef te gaan de dag daarna.
Athans niet zonder assistentie en iemand die me thuis brengt nadat ik out gegaan ben![]()
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel...![]()
Cutting problems Ray, ik moet in deze cut altijd wel 10 min bijkomen in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel...Deathlift or Die.![]()
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel, je kan dan nauwelijks presteren...
Dat van die weinig energie klopt wel trouwensDag nadat ik gecheat heb train ik heerlijk, na een cutdag train ik minder.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Is ook niet meer dan logisch. Maar ik denk dat wanneer je een maaltijd voor het trainen eet je al een stuk beter vooruit gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Kerol het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.
Dat van die weinig energie klopt wel trouwensDag nadat ik gecheat heb train ik heerlijk, na een cutdag train ik minder.
![]()
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Kerol het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.
Ik heb van het weekend niks anders gedaan als films gekeken deels achter m'n oogleden, en gegeten als een wilde, zit ook in cut (voor mijn doen dan), en sta nu vol van heb ik jou daar.
zelfs 4 frikandellen en 4 sausijzenbroodjes gedaan![]()
ohhoh
![]()
Zo kut he zo'n cut. Maar een dikke refeed doet wonderen idd.![]()
Ik denk dat dat per persoon wel verschilt, sommige mensen trainen fasted heerlijk, anderen gaan nokkie. Zou het zelf niet kunnen denk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Is ook niet meer dan logisch. Maar ik denk dat wanneer je een maaltijd voor het trainen eet je al een stuk beter vooruit gaat.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Haha inderdaad. De cut is kut. Kan enerzijds niet wachten tot augustus voor de bulk, en anderzijds niet tot de zomer om eindelijk te shinen on da beachquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Ik heb van het weekend niks anders gedaan als films gekeken deels achter m'n oogleden, en gegeten als een wilde, zit ook in cut (voor mijn doen dan), en sta nu vol van heb ik jou daar.
zelfs 4 frikandellen en 4 sausijzenbroodjes![]()
![]()
![]()
Zo kut he zo'n cut.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
mooie amsterdams broquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar een paar kicks van de tientallen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
nee dat zijn die Air Max op de eerste foto, toen ik nog in de sneakers zat werden zo goed als nieuwe paartjes nog doorverkocht voor $800+quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe term voor bordeelsluipers?
Leer nog elke dag bij hier op het forum![]()
![]()
jezus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:51 schreef seto het volgende:
[..]
nee dat zijn die Air Max op de eerste foto, toen ik nog in de sneakers zat werden zo goed als nieuwe paartjes nog doorverkocht voor $800+
nou dan zijn die weiglifting shoes zo duur nog niet allemaal![]()
![]()
![]()
Ze zijn gelukkig wel wat praktischer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jezus.
nou dan zijn die weiglifting shoes zo duur nog niet allemaal![]()
![]()
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.![]()
Ik squatte in eerste instantie ook op m'n Nike hardloopschoenen (ook zo'n hoge hak), ben maar snel overgestapt op blote voeten, je staat zo ontiegelijk op je tenen te squatten met die schoenen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.![]()
Hoezo op je tenen? Als je de oefening een beetje beheerst kan je dat accent zelf verleggen naar je hak etc. (Tenen omhoog houden o.a)quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik squatte in eerste instantie ook op m'n Nike hardloopschoenen (ook zo'n hoge hak), ben maar snel overgestapt op blote voeten, je staat zo ontiegelijk op je tenen te squatten met die schoenen...![]()
Ik koop niet overal 2 paar van, omdat ik veel op eBay had gekocht, dan koop je minder snel een 2e paartje.quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.
Oude foto van m'n verzameling, zijn nog een stuk of 5 paar bij gekomen voordat ik stopte met verzamelen:![]()
![]()
haha,quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.
squatten op van die "mint in box" vintage dingen, en dan met 200kg in je nek hoor je opeens die luchtkamers knallen. Wat ik me van 15jr geleden en een setje air maxen kan herinneren was dat ze altijd krakkelee werden die luchtkamertjes![]()
![]()
SB's hebben gelukkig niet van die luchtkamertjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha,
squatten op van die "mint in box" vintage dingen, en dan met 200kg in je nek hoor je opeens die luchtkamers knallen. Wat ik me van 15jr geleden en een setje air maxen kan herinneren was dat ze altijd krakkelee werden die luchtkamertjes
Moet nog een keer andere schoenen kopen, maar dit werkt nu prima. Denk gewoon een keer een paar Chuck Taylor's.![]()
Dan moeten er 5 kilo gewichtjes onder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha,
squatten op van die "mint in box" vintage dingen, en dan met 200kg in je nek hoor je opeens die luchtkamers knallen. Wat ik me van 15jr geleden en een setje air maxen kan herinneren was dat ze altijd krakkelee werden die luchtkamertjes![]()
Volgens mij had hij door dat ik stond te kijken tussen m´n BORs door, z´n squats werden steeds netter. Laatste setje zonder good mornigs zelfs.![]()
Sinds ik squat op Air max maak ik gains van mn leven in mn enkels.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.
Nee zonder dollen, ik squat al jaren op mn air max, ben niet anders gewend.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hij heeft ook zon ''kijk-ik-ben-breed'' houding.quote:![]()
Ja ik hoop dat je geen sterretjes gaat zien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef seto het volgende:
Zodadelijk squats met alleen een kleine maaltijd achter de kiezenHoop dat het goed gaat.
Bij mij is het wel eens gaan draaien hoor.
![]()
Banaantje meenemen setoheb ik altijd in mn tas zitten als ik ga sporten en meestal eet ik die voordat ik ga douchen. Ben bang dat ik het fietsritje naar huis anders niet haal
Training van vandaag was vrij easy (alleen schouders en buik) alleen het heen en weer fietsen was kutspierpijn van gister!
![]()
Squats en Deadlifts met een te laag bloedsuikergehaltequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef seto het volgende:
Zodadelijk squats met alleen een kleine maaltijd achter de kiezenHoop dat het goed gaat.
![]()
Bij mij is het het ergst als ik de barbell weer in het rack gelegd heb en uit loop te puffen. Dan heb je echt zoiets van: w.t.f.: ik ga flauwvallen.
Wat suikers wil nog wel eens helpen. Dextrose in je bidon b.v.![]()
Probeer de cola-fles ademhalingstechniek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Squats en Deadlifts met een te laag bloedsuikergehalte![]()
Bij mij is het het ergst als ik de barbell weer in het rack gelegd heb en uit loop te puffen. Dan heb je echt zoiets van: w.t.f.: ik ga flauwvallen.
Wat suikers wil nog wel eens helpen. Dextrose in je bidon b.v.
Zodra ik sterretjes begin te zien voer ik die uit, en dan is het binnen 10 seconden weer klaar.YouTube
Vandaag voor de tweede keer bij de chiropractor langs geweest. Je kan zeggen over die lui wat je wilt, maar dat kraken werkt echt. Ik heb veel meer vrijheid rondom om mijn nek en ook mijn bovenrug voelt een stuk beter aan.
Overigens wel even met hem in discussie geweest over de geloofwaardigheid van zijn beroepsgroep. Hij was daar gelukkig heel eerlijk en open over en zei "ik kan niks genezen, ik kan alleen de boel rechtzetten en je lichaam mechanisch wat efficienter laten werken.""End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is een (incline) shoulder raise een dag voor de borstsessie een slecht idee?
Zelf geen ervaring mee. Is een oefening voor de Serratus anterior.![]()
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag voor de tweede keer bij de chiropractor langs geweest. Je kan zeggen over die lui wat je wilt, maar dat kraken werkt echt. Ik heb veel meer vrijheid rondom om mijn nek en ook mijn bovenrug voelt een stuk beter aan.
Overigens wel even met hem in discussie geweest over de geloofwaardigheid van zijn beroepsgroep. Hij was daar gelukkig heel eerlijk en open over en zei "ik kan niks genezen, ik kan alleen de boel rechtzetten en je lichaam mechanisch wat efficienter laten werken."
Chiropractor/osteopaat werd me aangeraden.
Ben wel eens benieuwd.YouTube
Zoek er wel een met een medische achtergrond bij voorkeurquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.
Ben wel eens benieuwd.
Diplomaatje dit, dat.![]()
Iemand ervaring met overtraining?
Anderhalve maand geleden ben ik begonnen met 5x een uur zwemmen in de week. Nu is het per week 5x zwemmen en 3-4x kettlebellen. Nu ben ik de laatste tijd erg moe, nu ook bijvoorbeeld. Ik ben echt niet van de bank af te slaan, vanmorgen ging het nog.
Kan het zijn dat ik teveel hooi op de vork neem? Ik heb geen zin in een of andere fysieke burnout namelijk. Alvast bedankt.![]()
ja en jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef cl00n het volgende:
Iemand ervaring met overtraining?
Anderhalve maand geleden ben ik begonnen met 5x een uur zwemmen in de week. Nu is het per week 5x zwemmen en 3-4x kettlebellen. Nu ben ik de laatste tijd erg moe, nu ook bijvoorbeeld. Ik ben echt niet van de bank af te slaan, vanmorgen ging het nog.
Kan het zijn dat ik teveel hooi op de vork neem? Ik heb geen zin in een of andere fysieke burnout namelijk. Alvast bedankt.
zie eerste tabel:
Kun je vinkjes zetten bij meerdere symptomen, dan dikke kans dat.
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htm![]()
Zwemmen kan belastend zijn voor de schouders. Zeker borstcrawl en zeker met een matige techniek.
Dus zeer wel mogelijk![]()
![]()
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef NomanIW het volgende:
Zwemmen kan belastend zijn voor de schouders. Zeker borstcrawl en zeker met een matige techniek.
Dus zeer wel mogelijk
Snap er niets van!![]()
Je kan beter een weekje rust nemen voordat je echt overtraind bent. Eet wat meer zodat je lichaam zeker geen tekort heeft.. en volgende week weer vlammen.![]()
Ik ben 33 en de mannelijke bridget Jones met een drugsprobleem (any shit will do, thanks) en laat me je zeggen, je gaat nog wel vagere dingen meemaken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef cl00n het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.
Snap er niets van!
Soms voel je je een vaatdoek. Soms voel je je een vaatdoek en blijkt het tussen de oren te zitten.
Rust is belangrijk. Hoe ouder je wordt, hoe belangrijker.
Je prestaties zullen doorgaans eerder beter dan slechter worden na een weekje (actieve) rust. Zeker wanneer je er zo van genieten kunt toch nog te gaan voor dat onwaarschijnlijke PR'etje op het punt dat je eigenlijk een half uur geleden al had moeten stoppen.
Het kan allemaal. Niet druk om maken, dat haalt de fun eruit.![]()
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief dezelfde training doen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef cl00n het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.
Snap er niets van!![]()
Ja ik heb wel hard aan die kogel getrokken gisterenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief trainen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.ik neem vandaag rust en peil morgen opnieuw. Even een gezonde dosis voedsel naar binnen kledderen straks en vroeg de poppenlappen in.
![]()
![]()
Ohja de dagen vd week staan erbijquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief dezelfde training doen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.
Jezus.![]()
?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ohja de dagen vd week staan erbij
Jezus.![]()
Ook ik meld me maar eens in dit topic. Sinds een paar dagen weer begonnen met creatine omdat de vooruitgang wat achter loopt. Na de kerst kwam ik met BP op 80, nu zit ik er nog steeds op. Hopelijk snel richting de 85, dan zit ik m'n eigen gewicht. Squats gaan wel snel voooruit, best raar.![]()
Klopt het dat je met lange ledenmaten minder kan bankdrukken dan iemand met korte (manlets)
manlet maat van mij drukt 100kg en ik 85 terwijl ik hem op andere lifts versla![]()
Ja natuurlijk. Hoe langer de armen hoe groter de ROM hoe meer kracht het kost om dezelfde movement uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het dat je met lange ledenmaten minder kan bankdrukken dan iemand met korte (manlets)
manlet maat van mij drukt 100kg en ik 85 terwijl ik hem op andere lifts versla![]()
yep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
kut he die manletsdat, en met benchen ga je ook "dieper" dan iemand met korte armpjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hoe langer de armen hoe groter de ROM hoe meer kracht het kost om dezelfde movement uit te voeren.
niet zo zeer dieper dan je borst, maar je ellebogen zitten een stuk lager in de laagste stand dan iemand met korte armpjes.
Plus dat je ook nog eens wijder moet pakken om fatsoenlijk je armen kwijt te kunnen.
inb4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door RaymondK op 16-04-2013 15:39:11 ]![]()
Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef NomanIW het volgende:
Is een (incline) shoulder raise een dag voor de borstsessie een slecht idee?
Zelf geen ervaring mee. Is een oefening voor de Serratus anterior.![]()
Heb ik ook last van, kut lange ledematen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Merk trouwens wel dat ik weer aan het vasten ben. Fucking koude handen en over het algemeen een kouder lichaam. Ik zit in een trui en jas terwijl mijn collega in een shirtje zit.
If not now, then when.![]()
Hoeveel kg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Merk trouwens wel dat ik weer aan het vasten ben. Fucking koude handen en over het algemeen een kouder lichaam. Ik zit in een trui en jas terwijl mijn collega in een shirtje zit.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.quote:If not now, then when.![]()
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handenIf not now, then when.![]()
Niet specifiek maar let wel op mijn eetpatroon e.d.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.
En dat laatste klopt allemaal.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mwah het is voor.die schouders geen ramp denk ik. Is meer serratus die het zware werk doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.
Maar ik ga na het eten wel ff die kant uit, weten we het snel genoeg.![]()
Eerste training met IF viel reuze meeGister begonnen en dacht dat het onwijs slecht zou gaan omdat ik normaal iets van 2200kcal verorber tijdens bulk voor ik ga liften, nu met maar 600 ging het eigenlijk best goed.
Nu even veel eten naar binnen werken![]()
![]()
Hey, beachboi!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
Ga door!
Ben wel benieuwd hoeveel spier er nou eigenlijk verborgen zat onder het vet
Als je gaat liften eind in de middag, dan maakt een ontbijt om 7:00 uur uiteraard ook niks meer uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef seto het volgende:
Eerste training met IF viel reuze meeGister begonnen en dacht dat het onwijs slecht zou gaan omdat ik normaal iets van 2200kcal verorber tijdens bulk voor ik ga liften, nu met maar 600 ging het eigenlijk best goed.
Nu even veel eten naar binnen werken![]()
Daarom kun je als je weinig kcals tot je beschikking hebt (tijdens cut) best gewoon vasten en dan voor de training nog wat eten mocht dat nodig zijn.Confidence through competence![]()
Hoi allemaal,
Een kleine 2 weken geleden had ik mij hier gemeld, ik zou meer op mijn voeding gaan letten en dit gaat nog steeds goed. Inmiddels weeg ik om en nabij de 82 kg, ik kom van ongeveer 87 af. Het gaat mij er voornamelijk om om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, qua gewicht hoef ik niet perse minder af te vallen.
Nu gaat het qua voeding best aardig, alleen in de avond vind ik het toch wel lastig. Nu vroeg ik mij af of ik ook gewoon het avondeten thuis kan mee eten i.p.v. iedere keer iets aangepast. Daarbij bedoel ik niet de friet of broodjes shoarma, maar gewoon meer de normale 'gezonde' maaltijden zoals groenten met vlees en aardappelen (en dan zal ik de aardappelen waarschijnlijk moeten laten staan). Deze twee weken ben ik veel aan de rijst, biefstuk, wok groenten, kipfilet enz. gegaan maar ik eet toch liever hetzelfde mee met de rest. Als ik dit doe, gewoon 1x opscheppen en natuurlijk niet hele slechte dingen zoals de eerder genoemde patat e.d., kan dit dan? Of zal ik direct in resultaat terugvallen? De rest van het patroon wil ik wel gewoon aanhouden, dus 6x per dag eten en dan ook echt de goede dingen..
Hoop dat jullie hier een en ander in kunnen verduidelijken!![]()
@fanta, waar ben je nu allemaal mee bezig?
ik zie steeds verhalen van jou verschijnen die in ONZ of LIF thuishoren en dan heb ik het over de laatste weken, niet over een paar posts.![]()
Searching for cock in all the right places.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
@fanta, waar ben je nu allemaal mee bezig?
ik zie steeds verhalen van jou verschijnen die in ONZ of LIF thuishoren en dan heb ik het over de laatste weken, niet over een paar posts.![]()
Is er toevallig een van jullie bekend met publiceren in een journal? JISSN vraagt 2000 USD voor 'n publicatie, en voor 'n journal met zo'n lage impact factor lijkt me dat nogal scheef.![]()
Ja hoor, kan bestquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,
Een kleine 2 weken geleden had ik mij hier gemeld, ik zou meer op mijn voeding gaan letten en dit gaat nog steeds goed. Inmiddels weeg ik om en nabij de 82 kg, ik kom van ongeveer 87 af. Het gaat mij er voornamelijk om om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, qua gewicht hoef ik niet perse minder af te vallen.
Nu gaat het qua voeding best aardig, alleen in de avond vind ik het toch wel lastig. Nu vroeg ik mij af of ik ook gewoon het avondeten thuis kan mee eten i.p.v. iedere keer iets aangepast. Daarbij bedoel ik niet de friet of broodjes shoarma, maar gewoon meer de normale 'gezonde' maaltijden zoals groenten met vlees en aardappelen (en dan zal ik de aardappelen waarschijnlijk moeten laten staan). Deze twee weken ben ik veel aan de rijst, biefstuk, wok groenten, kipfilet enz. gegaan maar ik eet toch liever hetzelfde mee met de rest. Als ik dit doe, gewoon 1x opscheppen en natuurlijk niet hele slechte dingen zoals de eerder genoemde patat e.d., kan dit dan? Of zal ik direct in resultaat terugvallen? De rest van het patroon wil ik wel gewoon aanhouden, dus 6x per dag eten en dan ook echt de goede dingen..
Hoop dat jullie hier een en ander in kunnen verduidelijken!![]()
![]()
Ziet er goed uit. Had jij vorige keer ook een dergelijke filmpje gezien. (even heel generaliserend gezegd; dat was ook een Aziatisch iemand)quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.
Zoja; goed om te zien dat je je sprongetje op het einde er een beetje uit hebt gewerkt. Hoewel nog wel enigszins aanwezig.
Rug ziet er verder goed uit. en 100kg, ziek!![]()
Probeer niet teveel met je knieën te bibberen, dat kan hele slechte gevolgen hebben. Voor de rest ziet het er wel goed uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.![]()
Maakt niet uit hoor; je mag me gewoon chinees noemen voor het gemak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Had jij vorige keer ook een dergelijke filmpje gezien. (even heel generaliserend gezegd; dat was ook een Aziatisch iemand)
Zoja; goed om te zien dat je je sprongetje op het einde er een beetje uit hebt gewerkt. Hoewel nog wel enigszins aanwezig.
Rug ziet er verder goed uit. en 100kg, ziek!En ja, paar weken geleden heb ik ook een aantal keer wat video's gepost voor feedback. Ik weet nog steeds niet of het sprongetje kwaad kan.
![]()
Ik ook niet haha. Maar ik weet wel dat er aardig wat kracht in zit als je met 100kg nog een klein sprongetje kan makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor; je mag me gewoon chinees noemen voor het gemak.En ja, paar weken geleden heb ik ook een aantal keer wat video's gepost voor feedback. Ik weet nog steeds niet of het sprongetje kwaad kan.
![]()
![]()
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.Deathlift or Die.![]()
Verkapt kijk-mij-eens-een-publicatie-hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:
Is er toevallig een van jullie bekend met publiceren in een journal? JISSN vraagt 2000 USD voor 'n publicatie, en voor 'n journal met zo'n lage impact factor lijkt me dat nogal scheef.
Of toch du vader?![]()
Laurel & Hardyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.Confidence through competence![]()
Je lichaam weet niet of je een 'speciaal bereide maaltijd' of 'mamma's prakkie' aan het eten bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,
Hoop dat jullie hier een en ander in kunnen verduidelijken!
Het lichaam maalt maar om 1 ding: hoeveel energie giet je naar binnen, en wat kan het daarmee op een dag of een week, of.... Krijg je gemiddeld meer energie binnen dan je verbruikt, gaat het opslaan. Krijgt het te weinig, dan moet het wat van je vetreserves afknabbelen.
Zodra je dit echt goed beseft, hoeft afvallen echt niet stress te zijn, met wat je allemaal wel of niet kunt eten. Afvallen is energie in/out managen, hongergevoel managen, en gaan met die banaan.Confidence through competence![]()
Ik heb geen publicatie. : @quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-publicatie-hebben![]()
quote:
Die van mij is pending als co-auteur.
Tevens een lullige poster op een conferentie.
Ofwel uren lopen zwoegen in het lab / achter een scherm en iemand anders gaat met je resultaten pronken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Searching for cock in all the right places.![]()
![]()
Heb nog nooit 'n lab uberhaupt van binnen gezien. Werk momenteel samen met Big Cat en William Llewellyn aan 'n review over arachidonzuur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ofwel uren lopen zwoegen in het lab / achter een scherm en iemand anders gaat met je resultaten pronken![]()
Laat even wat horen als dat klaar is, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb nog nooit 'n lab uberhaupt van binnen gezien. Werk momenteel samen met Big Cat en William Llewellyn aan 'n review over arachidonzuur.
Allemaal weer aan de w6
Duurt nog wel even, shitload aan research en er is nogal wat (ogenschijnlijk) conflicterende data wat betreft effect van resistance exercise op arachidonzuur niveau in de fosfolipiden van de celmembranen van het spierweefsel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat even wat horen als dat klaar is, ben wel benieuwd.
Allemaal weer aan de w6![]()
HIGH BARquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.![]()
Overal ziet het er goed uit!
Altijd ruimte voor verbetering
Probeer meer je core/buikspieren aan te spannen.
Langzamer zakken, je verliest een beetje spanning zodra je omhoog gaat
Ik meende op 0:38 te zien dat je naar beneden kijkt, probeer hoog te kijken. Je torso volgt je hoofd.
Niet zo goed te zien vanaf hier maar een tip: knieën naar buiten en over de buitenkant van je voet squatten.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.
Ben wel eens benieuwd.![]()
Thanks, me too!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, beachboi!
Ga door! [ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoeveel spier er nou eigenlijk verborgen zat onder het vetKoetsjie koetsjie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.quote:Auw.quote:
ik denk idd ook dat het hem in de core zit hier, hij "schudt" een beetje in de onderkant van de beweging, terwijl zijn benen het volgens mij makkelijk pakken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef 1517 het volgende:
[..]
HIGH BAR![]()
Overal ziet het er goed uit!
Altijd ruimte voor verbetering
Probeer meer je core/buikspieren aan te spannen.
Langzamer zakken, je verliest een beetje spanning zodra je omhoog gaat
Ik meende op 0:38 te zien dat je naar beneden kijkt, probeer hoog te kijken. Je torso volgt je hoofd.
Niet zo goed te zien vanaf hier maar een tip: knieën naar buiten en over de buitenkant van je voet squatten.
ik heb gisteren gesquat met 2,5 kg schijfjes (witte technogyms met zwarte rand) onder mijn hielen. Typisch dat ik dan wel tot het grondje kan zonder balans te verliezen...![]()
ah natuurlijk dacht ik ook alquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, shitload aan research en er is nogal wat (ogenschijnlijk) conflicterende data wat betreft effect van resistance exercise op arachidonzuur niveau in de fosfolipiden van de celmembranen van het spierweefsel.![]()
D'r zit wel een flink verschil in de dosering tussen deze twee:
http://www.bodyenfitshop.(...)rition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/If not now, then when.![]()
Die sports multi heb ik iets van 20 pakjes van liggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/![]()
zijn er nou eigenlijk echt kwaliteitsverschillen in vitamines? ZIjn die van Bonusan bv ook 3 keer zo goed, of is een vitamine een vitamine en is zo'n merk alleen maar 3 keer zo duur?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/![]()
Een goede complete multi zit niet in 1 pil per dag. Kort door de bocht, goed opneembare vormen nemen meer volume in. Bv. zinkcitraat vs zinkoxide, chroompicolinaat vs chroomchloride.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/
Zink en een bepaalde vitamine (ik geloof A, kan het zo snel niet vinden) werken het beste als ze niet gelijktijdig worden ingenomen.
Welke vorm het beste is hangt ook af van wat je ermee wilt bereiken. Magnesiumoxide werkt best tegen maagzuur, maar de opneembaarheid is bedroevend (5% ofzo). Dan kun je beter een gecheleerde (aan een complex gebonden) vorm nemen of magnesiumpicolinaat.
Stelregel 2 - goede supplementen zijn duurder. Vitamine D2 is goedkoop, maar D3 heb je nodig. Is wat duurder. Magnesiumoxide is goedkoop, maar de duurdere is beter opneembaar (70% vs 5%).crap in = crap out![]()
Thanks voor je input!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Een goede complete multi zit niet in 1 pil per dag. Kort door de bocht, goed opneembare vormen nemen meer volume in. Bv. zinkcitraat vs zinkoxide, chroompicolinaat vs chroomchloride.
Zink en een bepaalde vitamine (ik geloof A, kan het zo snel niet vinden) werken het beste als ze niet gelijktijdig worden ingenomen.
Welke vorm het beste is hangt ook af van wat je ermee wilt bereiken. Magnesiumoxide werkt best tegen maagzuur, maar de opneembaarheid is bedroevend (5% ofzo). Dan kun je beter een gecheleerde (aan een complex gebonden) vorm nemen of magnesiumpicolinaat.
Stelregel 2 - goede supplementen zijn duurder. Vitamine D2 is goedkoop, maar D3 heb je nodig. Is wat duurder. Magnesiumoxide is goedkoop, maar de duurdere is beter opneembaar (70% vs 5%).Neem zelf die tweede, maar op zich is het aardig prijzig dus ik ging het even vergelijken.
De rest supplementeer ik allemaal apart.
Ik neem die tweede, blinde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef loveli het volgende:
Yw. En prijzig? Voor die 2.50 per potje zou ik groots inslaan¤ 18,50 per potje.
Zoveel voor multivitamine betalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik neem die tweede, blinde.¤ 18,50 per potje.
![]()
![]()
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
ik denk idd ook dat het hem in de core zit hier, hij "schudt" een beetje in de onderkant van de beweging, terwijl zijn benen het volgens mij makkelijk pakken...
ik heb gisteren gesquat met 2,5 kg schijfjes (witte technogyms met zwarte rand) onder mijn hielen. Typisch dat ik dan wel tot het grondje kan zonder balans te verliezen...![]()
dat veel vinden LOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoveel voor multivitamine betalen![]()
Je gaat lager dan ik, persoonlijk krijg ik last van mijn knieen als ik zo ver ga (~ass to ground) Overstrek je je knieën niet aan het eind?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Nergens last van. Eerst ging ik nog dieper, maar ik kwam erachter dat het te grote invloed heeft op techniek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je gaat lager dan ik, persoonlijk krijg ik last van mijn knieen als ik zo ver ga (~ass to ground) Overstrek je je knieën niet aan het eind?![]()
Ik kan me nog goed herinneren van het filmpje van BBC wat hoer een tijdje geleden stond dat vitamine À supplementatie niet zo bevorderlijk voor je gezondheid is.
Vitamine D en wellicht E zouden de enige zijn die supplementatie zouden kunnen gebruiken ( alhoewel ik vit E ook betwijfel als je dieet gewoon goed is )I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik snap ook niet waarom iemand zoveel waarde zou hechten aan vitamine tenzij daar een medische noodzaak toe is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Drinky het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren van het filmpje van BBC wat hoer een tijdje geleden stond dat vitamine À supplementatie niet zo bevorderlijk voor je gezondheid is.
Vitamine D en wellicht E zouden de enige zijn die supplementatie zouden kunnen gebruiken ( alhoewel ik vit E ook betwijfel als je dieet gewoon goed is )![]()
Je doet mee aan de Research Prize? Wilde in de Jury gaan zitten maar heb nooit mee repliek gehad over de data van trainingen e/d. B*stards.quote:![]()
Even een vraag, ik doe momenteel 3 dagen achter elkaar krachttraining (split)
is dat verstandig? of is het beter om elke keer 1 dag rust te nemen ?![]()
Heb net een potje A besteld. Het is gevaarlijk in hoge dosering voor ongeborenen, dus niet nemen als je zwanger bent.crap in = crap out![]()
Dat ligt aan je schema denk ik, als je bijvoorbeeld maandag schouders doet en dinsdag borst doet zul je dit wel gaan merken iig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef michiel_merk het volgende:
Even een vraag, ik doe momenteel 3 dagen achter elkaar krachttraining (split)
is dat verstandig? of is het beter om elke keer 1 dag rust te nemen ?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ok ik gebruik deze schemaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je schema denk ik, als je bijvoorbeeld maandag schouders doet en dinsdag borst doet zul je dit wel gaan merken iig.
dag 1 Borst _+ Triceps
dag 2 Rug + Biceps
dag 3 Schouders + benen![]()
Ik denk dat dit wel kan alleen mischien als je voor de rug deadlift dan heb je de hamstrings ook al behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ok ik gebruik deze schema
dag 1 Borst _+ Triceps
dag 2 Rug + Biceps
dag 3 Schouders + benen
Een andere vraag, kan je arch in de deadlift te groot zijn? Ik keek laatst en zag dat mijn arch wat groter is dan wat ik op videos zie.
[ Bericht 10% gewijzigd door esv7 op 16-04-2013 22:00:16 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hol of bol?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel kan alleen mischien als je voor de rug deadlift dan heb je de hamstrings ook al behoorlijk.
Een andere vraag, kan je arch in de deadlift te groot zijn? Ik keek laatst en zag dat mijn arch wat groter is dan wat ik op videos zie.
Te hol is ook niet goed in ieder geval want daardoor kreeg ik lage rugpijn. Nu houd ik hem recht en is het weg.![]()
Ik heb geen idee wat de Research Prize is..?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Je doet mee aan de Research Prize? Wilde in de Jury gaan zitten maar heb nooit mee repliek gehad over de data van trainingen e/d. B*stards.![]()
Fysio/formbrahs:
Deadlift: voeten iets smaller dan schouderbreedte en half onder de bar, handen uitstrekken en bar vastgrijpen, zakken tot je schenen tegen de bar aan zitten.
Onderbenen zijn rechtop, schouders boven de bar. Ademen en shit, beetje naar voren kijken, tighten up en hakken wegduwen in de grond. Bar over je benen heen omhoog rollen, en goed squeezen met glutes.
Still doing it right? Dit is het enige waar ik aan denk.![]()
Ja dat doe ik allemaal, bar altijd dicht bij het lichaam, voeten naar voren enzo alleen mijn rug staat best hol. Verder geen last ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Fysio/formbrahs:
Deadlift: voeten iets smaller dan schouderbreedte en half onder de bar, handen uitstrekken en bar vastgrijpen, zakken tot je schenen tegen de bar aan zitten.
Onderbenen zijn rechtop, schouders boven de bar. Ademen en shit, beetje naar voren kijken, tighten up en hakken wegduwen in de grond. Bar over je benen heen omhoog rollen, en goed squeezen met glutes.
Still doing it right? Dit is het enige waar ik aan denk.
@jahr00n ja holle arch, zal er volgende keer even beter op letten. Rippetoe bijvoorbeeld heeft zijn rug meestal recht.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Verdomme, is lang geleden dat ik zo'n pijn in mijn benen gehadDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ben je in Boston geweest?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:49 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, is lang geleden dat ik zo'n pijn in mijn benen gehad![]()
Dat burn after leg dayquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zei letterlijk hardop: "OHHHHHHHH DAMN"quote:YouTube
Onder de video heb ik de tijden er bij gezet naar de goeie stukjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk hardop: "OHHHHHHHH DAMN"![]()
Op de manier zoals je al bezig bent. Squats, Deads, Overhead work, pull ups.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.
Zet je rug eerst op spanning en trek vervolgens je ribbenkast richting je navel. Blijf actief tijdens de hele lift. Oefen met een aantal lichte setjes en dan je werksetjes doen.
Only PERFECT practice makes perfect
Dit zijn enkel verbeterpunten op een al nette squat. Wees niet bang om wat meer gewicht op de stang te gooien. Blijf jezelf opnemen en blijf kritischA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Is het slecht om pijnstillers te gebruiken als je gaat sporten. Fysio heeft het aangeraden om mijn spieren te ontspannen en het is zelfs voorgeschreven.
Het gaat om paracetemol 500 mg met codeine. Ik slik het alleen als ik echt verga van de pijn sinds vrijdag 5 ( goed verdeeld) van die tabletten op, ik mag er 3/4 per dag.
Ik heb dus gehoord dat dit slecht is voor je. Op internet niet echt bruikbare info gevonden en op de bijsluiter ook niks.![]()
Nog zo`n beroepsgroep met veel kwakzalvers,.. de Fysiotherapeut...vaak is hun opgewaardeerde MBO diploma samen met die van de "kraker" waarvan we weten dat die de boel belazerd.
Nu nog de PT in de kamer en het feest kan beginnen.![]()
Dan stop ik wel met de opleidingquote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
Nog zo`n beroepsgroep met veel kwakzalvers,.. de Fysiotherapeut...vaak is hun opgewaardeerde MBO diploma samen met die van de "kraker" waarvan we weten dat die de boel belazerd.
Nu nog de PT in de kamer en het feest kan beginnen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Huisarts heeft mij in het begin doorgestuurd naar deze fysio omdat het vaker voorkomt dat je te lang behandeld wordt vanwege de winst. Deze fysio doet dat niet werd mij verteld.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
Nu nog de PT in de kamer en het feest kan beginnen.![]()
Span je core aan tijdens de oefening en probeer de aandacht daar eens naartoe te verleggen. Op den duur zal het als vanzelf gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.![]()
![]()
Nouja, je hebt pijn omdat er iets niet goed zit...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Is het slecht om pijnstillers te gebruiken als je gaat sporten. Fysio heeft het aangeraden om mijn spieren te ontspannen en het is zelfs voorgeschreven.
Het gaat om paracetemol 500 mg met codeine. Ik slik het alleen als ik echt verga van de pijn sinds vrijdag 5 ( goed verdeeld) van die tabletten op, ik mag er 3/4 per dag.
Ik heb dus gehoord dat dit slecht is voor je. Op internet niet echt bruikbare info gevonden en op de bijsluiter ook niks.Confidence through competence![]()
Goed argument, youtube.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja man, alles staat op Youtube wat je moet weten. heb die gasten erg laag zitten.![]()
Maar even serieus. In ELKE maar dan ook ELKE beroepsgroep heb je kwakzalvers/oplichters zitten. Bij medische en alternatieve geneesmiddelen en methodes zijn er in het verleden een aantal geweest. Echter is de laatste decennia evidence based practice heel erg in op komst en wordt als de norm gehanteerd. Hierin is dus wetenschappelijk beoordeeld of iets effectief is en hierop wordt gecontroleerd. Als je fouten begaat wordt je uit het register gehaald en kan je nergens meer aan de bak als fysiotherapeut.
Als je slechte ervaringen hebt, so be it. Alleen benoem dan niet iedereen tot kwakzalver.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je hebt pijn omdat er iets niet goed zit...![]()
Mja, ik weet de voors en tegens niet, dus zou je niet beargumenteerd kunnen adviseren. Behalve dan voorzichtig te doenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.
Daarmee tik je dus exact mijn punt aan. De Fysio`s bestelen je ook nog eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef Fanta-stick het volgende:
rgestuurd naar deze fysio omdat het vaker voorkomt dat je te lang behandeld wordt vanwege de winst. Deze fysio doet dat niet werd mij verte
Gelukkig wist jou arts er gewoon nog 1tje die dat niet doet :-)
Moet je nagaan wat voor tuig er rondloopt als Fysio.
(laats een ver familielid haar oplichter man overleden, was ook een Fysio gangster.
De man wist geen eens de Musculus teres minor aan te wijzen. En kwam met de meest onzinnige theorieën over blessures. Gelukkig is ie nou dood)![]()
Ja goed warm worden. Roeien, stretchen en niet te zwaar trainen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik weet de voors en tegens niet, dus zou je niet beargumenteerd kunnen adviseren. Behalve dan voorzichtig te doenMijn huisarts zei het zelf inderdaad dat de meesten in feite een stelletje oplichters zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Daarmee tik je dus exact mijn punt aan. De Fysio`s bestelen je ook nog eens.
Gelukkig wist jou arts er gewoon nog 1tje die dat niet doet :-)
Moet je nagaan wat voor tuig er rondloopt als Fysio.
(laats een ver familielid haar oplichter man overleden, was ook een Fysio gangster.
De man wist geen eens de Musculus teres minor aan te wijzen. En kwam met de meest onzinnige theorieën over blessures. Gelukkig is ie nou dood)![]()
Ow maar dan moet je naar de kraker/chiropractor die zal je na 5 x rays en een smeg scan dood leuk zeggen dat ie wel even je rib vrij maakt door deze fysiek van zijn plaats te rukken en je wervel trauma te bezorgenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.![]()
Mensen gebruik uw gezond verstand, paracetemol 500 mg met codeine voor een blessure waarvan hij geeneens exact weet wat het is![]()
![]()
Vandaag sprak ik met een vriendin (fysiotherapeut) die exact dezelfde polsblessure als ik had (vastgetaped en wel). Ik dus zeggen dat volgens de literatuur een brace behoorlijk minder goed werkt dan een spuit corticosteroiden erin.
Zij: 'Ik lees dat soort artikels nooit'.
Okeeeeeze liep er al 6 weken mee, zelf weten
Chickie heeft me zelf gekraakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow maar dan moet je naar de kraker/chiropractor die zal je na 5 x rays en een smeg scan dood leuk zeggen dat ie wel even je rib vrij maakt door deze fysiek van zijn plaats te rukken en je wervel trauma te bezorgen![]()
Mensen gebruik uw gezond verstand, paracetemol 500 mg met codeine voor een blessure waarvan hij geeneens exact weet wat het is.
![]()
Thanks voor de bevestiging.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
ad dat de meesten in feite een stelletje oplichters zij
Uiteraard lopen er heus wel een paar goede rond. Maar echt mensen neem van mij aan de meeste 90% zijn oplichters, of mensen die niet capabel genoeg waren voor een ander beroep en zijn er ingerold zeg maar.![]()
In de medische wereld moet je jezelf toch blijven updaten lijkt mij?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag sprak ik met een vriendin (fysiotherapeut) die exact dezelfde polsblessure als ik had (vastgetaped en wel). Ik dus zeggen dat volgens de literatuur een brace behoorlijk minder goed werkt dan een spuit corticosteroiden erin.
Zij: 'Ik lees dat soort artikels nooit'.
Okeeeeeze liep er al 6 weken mee, zelf weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: