Kut man. Maar zoiets kun je beter zo snel mogelijk oplossen en doorlopen..quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.
Jezus christus, er ging even een beerput open
De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek
Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.
Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug
De gym kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven geloof ik
Klinkt allemaal niet zo best..quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.
De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek
Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.
Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug
Volwassen gebruik van een speeltuin!quote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
Dit. Is een totaal andere tak van "sport".quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vechten op straat is voor marginalen.
Sterkte. En eens met Kevin_.quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Heel veel sterkte ik hoop dat ze het op kunnen lossen voor je.quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Misschien pakken mensen toch te snel wat te veel gewicht. In combinatie met 5 keer per week naar de sportschool ben je zo overtrainend of heb je een blessure te pakken. Doe het zelf iets rustiger aan nu.quote:Op zondag 14 april 2013 10:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Afspraak bij arts gemaakt voor mijn schouder, wellicht ook iets met aanhechting. Zal maandag wel posten wat eruit komt. Zijn hier immers redelijk wat mensen met schouder blessure.
Nu ik terugkijk naar blessure's die ik heb gehad is alles aan de linkerkant. Linker schouder, lies, knie en onderste buikspieren. Zal ook vast wel een reden hebben. Hamstrings aan ene kant waren ook korter dan aan andere kant, maar dat kon ook met voetbal van "vroeger" te maken hebben. Kwa kracht gelukkig geen verschil.quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:
Bedankt allemaal
De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappenHet gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.
Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.
Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
ONZ / [DE GYM #40] Every day is legdayquote:Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
Mijn zoontje vertelde met net dat ie op schoolgym ook oefeningen doet om sterk te worden.
Even voor laten doen. Dumbell squat, mil. press, clean&press.
Dat doe je met een stang papa, met zware ronde dingen eraan.
Aldus mijn 5 jarige
Hebben jullie ook last van dat die mil. press zo veel pijn doet aan je pols? Zo nee, dan heb ik mijn techniek verkeerd. Heb nu de voorkant van een skisok afgeknipt en doe dat als bandje om waar die bal tegen aan hangt. Heb echt een bult op mijn linker bovenpols.quote:Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
Mijn zoontje vertelde met net dat ie op schoolgym ook oefeningen doet om sterk te worden.
Aldus mijn 5 jarige
Wow, nice.quote:Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
Aldus mijn 5 jarige
Niet best man, je pols moet wel rechtop 'in die stang' gaan en rechtop 'in de grond' staan. Dus dat ze recht omhoog/omlaag gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 11:56 schreef cl00n het volgende:
[..]
Hebben jullie ook last van dat die mil. press zo veel pijn doet aan je pols? Zo nee, dan heb ik mijn techniek verkeerd. Heb nu de voorkant van een skisok afgeknipt en doe dat als bandje om waar die bal tegen aan hangt. Heb echt een bult op mijn linker bovenpols.
Blijf daar dan ook en kom niet steeds terug hierheenquote:Op zondag 14 april 2013 11:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #40] Every day is legday
Nou het is meer een soort van overbelasting. Ik denk vocht.quote:Op zondag 14 april 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, nice.
Ik weet nog dat ik altijd een week spierpijn had van apekooi godverdomme.
[..]
Niet best man, je pols moet wel rechtop 'in die stang' gaan en rechtop 'in de grond' staan. Dus dat ze recht omhoog/omlaag gaan.
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
Zelfde bij bench press, heb het een tijdje verkeerd gedaan bij DB bench en nog steeds last van mijn rechterpols soms. Als ik slecht geslapen heb oid dan doet hij pijn, omdat ik langere tijd met handen naar buiten leunend die oefening heb gedaan.
Geloof me, dat wil je ook niet, want dan kun je niet eens meer fatsoenlijk rowen, pullups, etc etc. Die bult klinkt ook niet zo goed, wat zit er 'in'?
Zo weinig? Waar dan?quote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ooit een dexascan gehad? Kost maar iets van 30 euro en je weet precies wat je vp% is
Ikke! Erg handig. Zeker doen voor 30e.quote:
http://www.rslab.be/nl/rslab-pro/dexa-scannerquote:
Lease auto, geen reiskostenquote:Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.rslab.be/nl/rslab-pro/dexa-scanner
Is wel in Belgie
Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen
Toekomstigequote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit
1) Erg giftig voor je lichaam en nieren
2) Je gebruikt niet alles wat je inneemt (3 gram per dag)
3) max = 100 mmol/l = 1801 mg/dl (18 gram?) meer dan dat is nierklachten
4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken
5) Er is onderzoek dat het niet werk op de lange termijn
Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?quote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit
4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken
Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Enkel in vestiging Zwijndrecht. Half uurtje rijden.quote:Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.rslab.be/nl/rslab-pro/dexa-scanner
Is wel in Belgie
Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen
Ik, geinig om je progressie bij te houden inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ooit een dexascan gehad? Kost maar iets van 30 euro en je weet precies wat je vp% is
quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef cl00n het volgende:
[..]
Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?
Het is waarschijnlijk wel zo dat je lichaam inderdaad aan inname went, en dat het tijd nodig heeft om weer op gang te komen. maar een complete productiestop lijkt me sterk
Staat alleen niet bij of het levenslang isquote:Creatine appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as kidney damage. High doses may also stop the body from making its own creatine.
Source: http://www.umm.edu/altmed(...)97.htm#ixzz2QQx0DT9f
quote:Op zondag 14 april 2013 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Staat alleen niet bij of het levenslang is
Alles icm "high doses" is slecht.quote:Water appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as brain damage.
Niet goed gegeten misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem.
Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.quote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem.
100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)quote:Op zondag 14 april 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet goed gegeten misschien?
Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik niet goed heb ontbeten (ik train sochtends).
Jep leg day.. Pfft ging bijna out..quote:Op zondag 14 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.
Zit er vaak tegenaan bij deathlift ook. Zodra je met het laatste setje klaar bent. Moet soms echt even gestrekt op een BP bankje.quote:Op zondag 14 april 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)
[..]
Jep leg day.. Pfft ging bijna out..
Wow, fucked up bro. In ieder geval fijn om erachter te zijn waar die pijn en verschillen nou vandaan komen.quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Sterkte man, ik ben wel blij voor je dat hij zegt dat hij het op kan lossen. Het is prettiger om te weten wat er aan de hand is dan steeds kwaaltjes hebben waarvoor je geen oorzaak kan aanwijzen. Dus zie het als een geluk bij een ongeluk en succes ermee!quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:
Bedankt allemaal
De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappenHet gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.
Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.
Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
Deze komt ook van een arts:quote:Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Wil niet negatief doen, maar ik geloof het allemaal niet zo.quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:
Bedankt allemaal
ZetaOS heeft hier wel een punt, iets wat vanaf de geboorte en al die jaren zo gegroeid is 'duw je toch niet even terug'? Het is geen arm die even uit de kom is ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wil niet negatief doen, maar ik geloof het allemaal niet zo.
Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.
Uiteraard ben ik kritisch naar die lui toe dat speel ook mee
Als er iets scheef staat en het is als zodanig ingesleten kun je staan wat je wil, maar dat komt niet meer goed. Maar goed, het is te hopen dat het wel goed komt uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.
Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.quote:Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Asgard het volgende:
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.
Er zijn genoeg baby`s door verlamt geraakt.
En dan die belachelijke SEMG-scan en soms 10 tal x-rays die ze van de patiënt laten maken.
Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.
De subluxatietheorie is onzinnig. De zenuwen in het ruggenmerg kunnen wel in de knel komen, namelijk doordat de kraakbeenschijven tussen de ruggenwervels uitpuilen (hernia) of doordat de desbetreffende botjes dikker worden.
1 Bron
2 Oogbewegingen verrader volgroeide hersenen
3 Visboer
Juister eens jij..jij Asgard, sinds ik de biostabiel gebruik zijn al mijn botten recht getrokken en maak ik de gains van mijn leven.quote:Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef Asgard het volgende:
[..]![]()
Valt wat mij betreft in de categorie Biostabil.
Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?
Heldquote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
[quote]Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
Zelf bouwen van hout, is een paar topics geleden langs gekomen, goedkoper la je het niet krijgen lijkt mequote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
Ik ben gezegend met een erg smalle taillle(en dat @1.90) nu alleen die schouders nogquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef McNulty het volgende:
Dat broad shoulders and narrow waist.
[ afbeelding ]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt best 0,5 kg per week aankomen (2 kg per maand, 24 kg per jaar) maar je kunt niet verwachten dat dat allemaal spier is.
Met spiegel / meetlint kun je je de richting van je bf% vrij goed in de gaten houden tijdens je bulk.
In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.
Best ziek trouwens hoe mensen met een kuur 1kg-1,5kg kunnen pakken
Denk dat hij per week bedoelt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Yamcha het volgende:
[..]
In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.
Powercage.nl vraag Yuri voor ervaring.quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
Zonder te kuren kun je in je eerste jaar ook makkelijk 15kg pakken, vond dat al een hele transformatie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.
Best ziek trouwens hoe mensen met een kuur 1kg-1,5kg kunnen pakken
Squats, cleans en deadlifts zonder schoenen, voor de rest gewoon simpele(adidas) sportschoenen waarop ik ook zaalvoetbal/squash.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.
Deze kerel zegt dat je beter vlakke schoenen kan halen:
Chuck Taylor's.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.
Ben toen langs de Scapino gegaan en daar een stevige schoen gevonden met een platte zool. Werkt nog wel goed, slijt wel aardig snel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Nice man, sta je dan op zweetsokken in de gym?quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Squats, cleans en deadlifts zonder schoenen, voor de rest gewoon simpele(adidas) sportschoenen waarop ik ook zaalvoetbal/squash.
Ja maar heb er nog nooit commentaar op gehad. Weet niet hoe het is als ik zwaar ga tillen, ben met deadlifts nooit over de 150kg gekomen en squats nooit over de 130kg. En nu zeker nog geen last van nu ze allebei op 110 zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, sta je dan op zweetsokken in de gym?En doet dan niet pijn aan je voeten als je zwaar gaat tillen of squatten?
Mijn zus (huisarts in opleiding) zegt ongeveer hetzelfde, maar er is dan ook een never ending fittie tussen de klassieke geneeskunde en fysio/chiro/etc. Ze vroeg waarom ik niet naar een normale doc ben gegaan. Mijn antwoord was vrij simpel: huisartsen kunnen en weten tegenwoordig niks meer. Het enige wat een huisarts tegenwoordig zegt is "doe het even rustig aan en neem een pijnstiler of twee". Dan heb ik liever iemand die serieus naar mijn klacht kijkt en met mogelijke oorzaken en/of oplossingen komt.quote:Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, iedereen heeft zo zijn specialiteiten.quote:Op maandag 15 april 2013 02:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn zus (huisarts in opleiding) zegt ongeveer hetzelfde, maar er is dan ook een never ending fittie tussen de klassieke geneeskunde en fysio/chiro/etc. Ze vroeg waarom ik niet naar een normale doc ben gegaan. Mijn antwoord was vrij simpel: huisartsen kunnen en weten tegenwoordig niks meer. Het enige wat een huisarts tegenwoordig zegt is "doe het even rustig aan en neem een pijnstiler of twee". Dan heb ik liever iemand die serieus naar mijn klacht kijkt en met mogelijke oorzaken en/of oplossingen komt.
Ik geloof pertinent niet dat een chiropractor ziektes en infecties kan genezen en ik blijf ver weg van lui die deze claims maken. Ik ben er echter wél van overtuigd dat een chiropractor/fysiotherapeut een plaats heeft als je mechanische of musculoskeletaire problemen hebt. Een rechte ruggengraat functioneert simpelweg beter dan een die in allerlei bochten gewrongen is. Mijn rontgenfoto's spreken wat dat betreft voor zich; de boel staat overduidelijk scheef.
Er lopen ongewtijfeld veel kwakzalvers rond, maar daar is de klassieke geneskunde ook niet van gevrijwaard. Hoe heette die neuroloog ook alweer?
lache joh.quote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
Ik heb sinds een tijdje Do-win's, en kan ze alleen maar aanraden eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat je nu gelijk 40kg meer squat of zo, maar (volgens mij omdat je hiel wat omhoog staat) ga je makkelijker dieper. Je staat duidelijk wel steviger op je schoenen.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2013 08:48:53 ]
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat met name acupunctuur en homeopathie per defenitie kwakzalverij is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Asgard het volgende:
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
lekker filmpje zetaquote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
quote:Op maandag 15 april 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb sinds een tijdje Do-win's, en kan ze alleen maar aanraden eigenlijk.
Deed het ook altijd op die simpele all star achtige schoenen of op sokken, en dat is verder ook gewoon prima, maar met die Do-win's sta je toch een stuk steviger, je staat wat omhoog met je hiel, en je hele schoen zit gewoon goed vast om je voet heen (veter en klittenbanden).Waarom zijn zoveel lifting shoes eigenlijk met klittebandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat je nu gelijk 40kg meer squat of zo, maar (volgens mij omdat je hiel wat omhoog staat) ga je makkelijker dieper. Je staat duidelijk wel steviger op je schoenen.![]()
Zit hij steviger om je voet = meer stabiliteit.quote:Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel lifting shoes eigenlijk met klitteband
Haal ze van ebay.co.uk betaal je ook geen douanekosten en btw enzo.quote:Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb nu een Duitse site gevonden waar ze verkocht worden. Overweeg om deze (linkje) te halen. Heeft iemand ze toevallig, ik heb normaal 46 (sneakers) maar sportschoenen heb ik vaak 47 voor nodig.
Vanuit Duitsland heb je dat ook niet.quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haal ze van ebay.co.uk betaal je ook geen douanekosten en btw enzo.
Oja ik zie het.quote:
Je hebt maat 50? Of ga je ze ergens anders halen?quote:Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oja ik zie het.
1) www.nerlinger.com
2) Adidas gewichtheben
3) Schuhe
4) Auslaufmodell, Power Perfect
Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.quote:Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb nu een Duitse site gevonden waar ze verkocht worden. Overweeg om deze (linkje) te halen. Heeft iemand ze toevallig, ik heb normaal 46 (sneakers) maar sportschoenen heb ik vaak 47 voor nodig.
Ik deadlift prima met gewichthefschoenen, ook een mannetje in mijn gym die 230+ pullt met gewichthefschoenen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.
Bij deadliften wil je juist een zo plat mogelijke zool, dan is die verhoging op de hak alleen maar irritant.
Het zal vast beter zijn dan de hardloopschoenen die ik nu gebruik voor in de gymquote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.
Bij deadliften wil je juist een zo plat mogelijke zool, dan is die verhoging op de hak alleen maar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |