abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 01:12:15 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125253284
Dat gevoel... anderhalf uur geleden denken: 'beter vroeg naar bed gaan, morgen trainen'.

:') :W :Z
Confidence through competence
  zondag 14 april 2013 @ 02:19:29 #202
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125254988
Ik heb 5 jaar gebokst, en zelfs ik zou niet op straat vechten. Heb liever geen mes tussen mijn ribben of een bierflesje op mijn hoofd
pi_125255388
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

:)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 03:02:45 ]
pi_125255802
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 03:02:39 ]
  zondag 14 april 2013 @ 04:14:28 #205
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125256668
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.

Jezus christus, er ging even een beerput open :')

De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek :')

Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.

Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug :{

De gym kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven geloof ik ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_125257385
quote:
8s.gif Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.

De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek :')

Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.

Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug :{

Kut man. Maar zoiets kun je beter zo snel mogelijk oplossen en doorlopen..
pi_125257843
quote:

Klinkt allemaal niet zo best.. oO< Alsnog succes ermee :)
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

Volwassen gebruik van een speeltuin! _O_
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_125258848
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vechten op straat is voor marginalen.
Dit. Is een totaal andere tak van "sport".
pi_125258863
quote:

Sterkte. En eens met Kevin_.
  zondag 14 april 2013 @ 10:38:03 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125259043
Damns, bleken al die kleine kwaaltjes van star_gazer toch nog een grotere oorzaak te hebben. Succes ermee dude.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 14 april 2013 @ 10:38:32 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
  zondag 14 april 2013 @ 10:51:20 #212
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125259379
quote:

Heel veel sterkte ik hoop dat ze het op kunnen lossen voor je.
pi_125259431
Afspraak bij arts gemaakt voor mijn schouder, wellicht ook iets met aanhechting. Zal maandag wel posten wat eruit komt. Zijn hier immers redelijk wat mensen met schouder blessure.
..
..
pi_125260496
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Afspraak bij arts gemaakt voor mijn schouder, wellicht ook iets met aanhechting. Zal maandag wel posten wat eruit komt. Zijn hier immers redelijk wat mensen met schouder blessure.
Misschien pakken mensen toch te snel wat te veel gewicht. In combinatie met 5 keer per week naar de sportschool ben je zo overtrainend of heb je een blessure te pakken. Doe het zelf iets rustiger aan nu.
  zondag 14 april 2013 @ 11:43:41 #215
77130 star_gazer
pi_125260566
Bedankt allemaal :)

De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappen :) Het gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.

Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.

Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_125260737
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:

De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappen :) Het gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.

Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.

Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
Nu ik terugkijk naar blessure's die ik heb gehad is alles aan de linkerkant. Linker schouder, lies, knie en onderste buikspieren. Zal ook vast wel een reden hebben. Hamstrings aan ene kant waren ook korter dan aan andere kant, maar dat kon ook met voetbal van "vroeger" te maken hebben. Kwa kracht gelukkig geen verschil.
..
..
  zondag 14 april 2013 @ 11:50:09 #217
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125260744
Mijn zoontje vertelde met net dat ie op schoolgym ook oefeningen doet om sterk te worden.

Even voor laten doen. Dumbell squat, mil. press, clean&press.
Dat doe je met een stang papa, met zware ronde dingen eraan.

Aldus mijn 5 jarige :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 14 april 2013 @ 11:52:46 #218
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125260808
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
Mijn zoontje vertelde met net dat ie op schoolgym ook oefeningen doet om sterk te worden.

ONZ / [DE GYM #40] Every day is legday
pi_125260887
quote:

Hebben jullie ook last van dat die mil. press zo veel pijn doet aan je pols? Zo nee, dan heb ik mijn techniek verkeerd. Heb nu de voorkant van een skisok afgeknipt en doe dat als bandje om waar die bal tegen aan hangt. Heb echt een bult op mijn linker bovenpols. :?
pi_125261033
quote:

Wow, nice. _O_

Ik weet nog dat ik altijd een week spierpijn had van apekooi godverdomme. :')

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:56 schreef cl00n het volgende:

[..]

Hebben jullie ook last van dat die mil. press zo veel pijn doet aan je pols? Zo nee, dan heb ik mijn techniek verkeerd. Heb nu de voorkant van een skisok afgeknipt en doe dat als bandje om waar die bal tegen aan hangt. Heb echt een bult op mijn linker bovenpols. :?
Niet best man, je pols moet wel rechtop 'in die stang' gaan en rechtop 'in de grond' staan. Dus dat ze recht omhoog/omlaag gaan.

http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/

Zelfde bij bench press, heb het een tijdje verkeerd gedaan bij DB bench en nog steeds last van mijn rechterpols soms. Als ik slecht geslapen heb oid dan doet hij pijn, omdat ik langere tijd met handen naar buiten leunend die oefening heb gedaan. :P

Geloof me, dat wil je ook niet, want dan kun je niet eens meer fatsoenlijk rowen, pullups, etc etc. Die bult klinkt ook niet zo goed, wat zit er 'in'?
  zondag 14 april 2013 @ 12:10:43 #221
19297 stinkie
pi_125261231
quote:
Blijf daar dan ook en kom niet steeds terug hierheen
  zondag 14 april 2013 @ 12:12:26 #222
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125261261
Iemand hier ooit een dexascan gehad? Kost maar iets van 30 euro en je weet precies wat je vp% is
pi_125261377
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wow, nice. _O_

Ik weet nog dat ik altijd een week spierpijn had van apekooi godverdomme. :')

[..]

Niet best man, je pols moet wel rechtop 'in die stang' gaan en rechtop 'in de grond' staan. Dus dat ze recht omhoog/omlaag gaan.

http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/

Zelfde bij bench press, heb het een tijdje verkeerd gedaan bij DB bench en nog steeds last van mijn rechterpols soms. Als ik slecht geslapen heb oid dan doet hij pijn, omdat ik langere tijd met handen naar buiten leunend die oefening heb gedaan. :P

Geloof me, dat wil je ook niet, want dan kun je niet eens meer fatsoenlijk rowen, pullups, etc etc. Die bult klinkt ook niet zo goed, wat zit er 'in'?
Nou het is meer een soort van overbelasting. Ik denk vocht.

Want de eerste keer dat ik ging kettlebellen slingerde ik die bol over mijn pols heen tegen het bot zeg maar. Ik denk dat dit daar mee te maken had, en omdat ik eergisteren voor het eerst snatches deed ;)

Maar ik moet dit wel zien te ontlasten de komende tijd. Op zowel cardio als kracht merk ik dat ik pijntjes begin te ontwikkelen. Als ik moet gokken denk ik dat ik nu wat rustiger aan moet gaan doen, maar ik heb niet zoveel verstand van sport. Iemand tips?
  zondag 14 april 2013 @ 12:21:02 #224
19297 stinkie
pi_125261450
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ooit een dexascan gehad? Kost maar iets van 30 euro en je weet precies wat je vp% is
Zo weinig? Waar dan?
  zondag 14 april 2013 @ 12:21:58 #225
77130 star_gazer
pi_125261468
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zo weinig? Waar dan?
Ikke! Erg handig. Zeker doen voor 30e.
-
  zondag 14 april 2013 @ 12:26:12 #226
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125261575
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zo weinig? Waar dan?
http://www.rslab.be/nl/rslab-pro/dexa-scanner
Is wel in Belgie

Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen :P
pi_125261727
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit :')

1) Erg giftig voor je lichaam en nieren :')
2) Je gebruikt niet alles wat je inneemt (3 gram per dag)
3) max = 100 mmol/l = 1801 mg/dl (18 gram?) meer dan dat is nierklachten
4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken :')
5) Er is onderzoek dat het niet werk op de lange termijn

Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zondag 14 april 2013 @ 12:32:49 #228
19297 stinkie
pi_125261778
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Is wel in Belgie

Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen :P
Lease auto, geen reiskosten :')

Isolde medische keuring voor duiken doen, zit plooimeting bij, maar is 80e
  zondag 14 april 2013 @ 12:35:19 #229
19297 stinkie
pi_125261848
Eindelijk, net 7 pullups gedaan, daarna kreeg ik kin niet meer boven stang pergola.
Nog niet lang geleden lukte 1 keer nog niet eens :@
  zondag 14 april 2013 @ 12:35:38 #230
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125261856
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit :')

4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken :')

Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Toekomstige

Als ik jou was zou ik een andere vriendin zoeken en die dokter moet uit zijn ambt gezet worden
pi_125261880
quote:

Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?

Het is waarschijnlijk wel zo dat je lichaam inderdaad aan inname went, en dat het tijd nodig heeft om weer op gang te komen. maar een complete productiestop lijkt me sterk
  zondag 14 april 2013 @ 12:38:34 #232
19297 stinkie
pi_125261944
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Is wel in Belgie

Enkel in vestiging Zwijndrecht. Half uurtje rijden.
pi_125262185
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik, geinig om je progressie bij te houden inderdaad.
pi_125262417
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?

Het is waarschijnlijk wel zo dat je lichaam inderdaad aan inname went, en dat het tijd nodig heeft om weer op gang te komen. maar een complete productiestop lijkt me sterk
quote:
Creatine appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as kidney damage. High doses may also stop the body from making its own creatine.

Source: http://www.umm.edu/altmed(...)97.htm#ixzz2QQx0DT9f
Staat alleen niet bij of het levenslang is :')
  FOK!fotograaf zondag 14 april 2013 @ 13:46:24 #235
159915 -Menn0-
MNO
pi_125264047
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem. ;(
,,/
pi_125264073
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[..]

Staat alleen niet bij of het levenslang is :')
quote:
Water appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as brain damage.
Alles icm "high doses" is slecht. :)
pi_125264264
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem. ;(
Niet goed gegeten misschien?
Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik niet goed heb ontbeten (ik train sochtends).
pi_125264378
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.
..
..
  FOK!fotograaf zondag 14 april 2013 @ 14:05:49 #239
159915 -Menn0-
MNO
pi_125264678
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Niet goed gegeten misschien?
Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik niet goed heb ontbeten (ik train sochtends).
100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.
Jep leg day.. Pfft ging bijna out..
,,/
pi_125264754
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)

[..]

Jep leg day.. Pfft ging bijna out..
Zit er vaak tegenaan bij deathlift ook. Zodra je met het laatste setje klaar bent. Moet soms echt even gestrekt op een BP bankje. :P Even een goede minuut rust en een paar slokken water en dan gaat het vaak wel weer.
..
..
pi_125268509
quote:

Wow, fucked up bro. In ieder geval fijn om erachter te zijn waar die pijn en verschillen nou vandaan komen. :) Veel sterkte en voorspoed gewenst. Komt allemaal goed. 8-)
If not now, then when.
  zondag 14 april 2013 @ 16:32:12 #242
55709 Stereotomy
pi_125270211
Doe rustig an star_gazer :)

Heb van een collega een dexa scan gehad twee jaar geleden, 't is voor de fun. Je zult toch een iets goedkopere manier moeten zoeken om het verloop van je bf% bij te houden alledaags. :)
  zondag 14 april 2013 @ 17:05:16 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125271738
quote:

Sterkte man, ik ben wel blij voor je dat hij zegt dat hij het op kan lossen. Het is prettiger om te weten wat er aan de hand is dan steeds kwaaltjes hebben waarvoor je geen oorzaak kan aanwijzen. Dus zie het als een geluk bij een ongeluk en succes ermee!
quote:

Deze komt ook van een arts:
"Als je creatine gebruikt ga je zoveel vocht vasthouden dat je huid scheurt."

Kijk zelf maar hoe serieus je die bron van je vriendin neemt. :')
This isn't even my final form.
pi_125271787
quote:

Wil niet negatief doen, maar ik geloof het allemaal niet zo.
Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.

Uiteraard ben ik kritisch naar die lui toe dat speel ook mee ;)
  zondag 14 april 2013 @ 17:09:32 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125271929
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.

ZetaOS heeft hier wel een punt, iets wat vanaf de geboorte en al die jaren zo gegroeid is 'duw je toch niet even terug'? Het is geen arm die even uit de kom is ofzo.

Weet verder niet hoor, ben geen anatomisch expert.
  zondag 14 april 2013 @ 17:10:12 #246
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125271981
quote:

[..]

Als er iets scheef staat en het is als zodanig ingesleten kun je staan wat je wil, maar dat komt niet meer goed. Maar goed, het is te hopen dat het wel goed komt uiteraard.
  zondag 14 april 2013 @ 17:12:02 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125272106
Om niet pessimistisch te zijn maar wel realistisch, is het misschien goed als we star_gazer aanraden dat hij goede afspraken met die chiropractor maakt. Dat er duidelijk resultaat moet zijn als hij er voor betaalt ofzo.

Oh en neem de röntgenfoto's even mee voor een second opinion anders? Misschien maakt de chiropractor je bang met dingen die er niet eens zijn.
pi_125272418
Open er eventueel een topic over. Genoeg kennis hier op de foks.
If not now, then when.
pi_125273489
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
pi_125274263
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Asgard het volgende:
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.
Er zijn genoeg baby`s door verlamt geraakt.
En dan die belachelijke SEMG-scan en soms 10 tal x-rays die ze van de patiënt laten maken.

Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.

De subluxatietheorie is onzinnig. De zenuwen in het ruggenmerg kunnen wel in de knel komen, namelijk doordat de kraakbeenschijven tussen de ruggenwervels uitpuilen (hernia) of doordat de desbetreffende botjes dikker worden.

1 Bron
2 Oogbewegingen verrader volgroeide hersenen
3 Visboer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 17:56:32 ]
pi_125274340
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.
Er zijn genoeg baby`s door verlamt geraakt.
En dan die belachelijke SEMG-scan en soms 10 tal x-rays die ze van de patiënt laten maken.

Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.

De subluxatietheorie is onzinnig. De zenuwen in het ruggenmerg kunnen wel in de knel komen, namelijk doordat de kraakbeenschijven tussen de ruggenwervels uitpuilen (hernia) of doordat de desbetreffende botjes dikker worden.

1 Bron
2 Oogbewegingen verrader volgroeide hersenen
3 Visboer
;)

Valt wat mij betreft in de categorie Biostabil.
pi_125274444
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef Asgard het volgende:

[..]

;)

Valt wat mij betreft in de categorie Biostabil.
Juister eens jij..jij Asgard, sinds ik de biostabiel gebruik zijn al mijn botten recht getrokken en maak ik de gains van mijn leven.

pi_125274642
Ik zou zeggen...

zondag 14 april 2013 @ 19:13:38 #254
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125277640
quote:

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?
Deathlift or Die.
  zondag 14 april 2013 @ 19:51:55 #255
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_125279186

altijd om tijdens het sporten

het werkt.
  zondag 14 april 2013 @ 19:52:35 #256
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125279219
De Whey van B&F wordt ook steeds duurder. Nog even en ik ben goedkoper uit door een vial test-e te bestellen :')
pi_125279550
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?
:P
pi_125282323
Wow, na zo'n weekendje ziek zijn ben je wel compleet ripped maar ook ingezakt met flabby pecs enzo. :')

Wat is nu eigenlijk de allersnelste manier om weer op max pumped look te komen? Stevige fullbody training, 3 pakken chocolademelk + creatine + 3.5 liter kraanwater?

Tof filmpje trouwens Zeta! Kun je eigenlijk muscle ups doen?
  zondag 14 april 2013 @ 20:54:19 #259
55709 Stereotomy
pi_125282472
quote:

[quote]0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

Held O+
  zondag 14 april 2013 @ 20:56:08 #260
55709 Stereotomy
pi_125282591

Mijn favoriete chiropractor O+

Heb trouwens nooit echt ingelezen in chiropractie.
pi_125283624
Dat broad shoulders and narrow waist.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 14 april 2013 @ 21:11:30 #262
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125283739
Ik ga in september beginnen met mijn tweede bulk (eerste bulk ging ik van 80 naar 90 en wil nu van 85 naar 95) mijn eerste bulk was tegelijktijd toen ik begon met trainen 9 maanden geleden en ik kwam met een surplus van 500 calorieen ongeveer 0,5kg per week aan. Kan ik hetzelfde verwachten met mijn tweede bulk of moet ik met minder genoegen nemen?
  zondag 14 april 2013 @ 21:15:02 #263
55709 Stereotomy
pi_125283987
Je kunt best 0,5 kg per week aankomen (2 kg per maand, 24 kg per jaar) maar je kunt niet verwachten dat dat allemaal spier is.

Met spiegel / meetlint kun je je de richting van je bf% vrij goed in de gaten houden tijdens je bulk.
  zondag 14 april 2013 @ 21:49:03 #264
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_125286340
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
  zondag 14 april 2013 @ 22:08:48 #265
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_125287732
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
Zelf bouwen van hout, is een paar topics geleden langs gekomen, goedkoper la je het niet krijgen lijkt me
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_125287736
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef McNulty het volgende:
Dat broad shoulders and narrow waist.

[ afbeelding ]
Ik ben gezegend met een erg smalle taillle(en dat @1.90) nu alleen die schouders nog :{
  zondag 14 april 2013 @ 22:24:06 #267
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125288940
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt best 0,5 kg per week aankomen (2 kg per maand, 24 kg per jaar) maar je kunt niet verwachten dat dat allemaal spier is.

Met spiegel / meetlint kun je je de richting van je bf% vrij goed in de gaten houden tijdens je bulk.
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.

Best ziek trouwens hoe mensen met een kuur 1kg-1,5kg kunnen pakken
pi_125289161
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.
Soukidan op je oogbal.
  zondag 14 april 2013 @ 22:29:57 #269
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125289424
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Yamcha het volgende:

[..]

In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.
Denk dat hij per week bedoelt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_125291363
Ah ja, lijkt me ook.
Soukidan op je oogbal.
  zondag 14 april 2013 @ 22:56:36 #271
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125291474
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Powercage.nl vraag Yuri voor ervaring.
pi_125294724
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.

Deze kerel zegt dat je beter vlakke schoenen kan halen:

pi_125294735
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Zonder te kuren kun je in je eerste jaar ook makkelijk 15kg pakken, vond dat al een hele transformatie.
pi_125294816
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.

Squats, cleans en deadlifts zonder schoenen, voor de rest gewoon simpele(adidas) sportschoenen waarop ik ook zaalvoetbal/squash.
  zondag 14 april 2013 @ 23:53:51 #275
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125294959
quote:

Chuck Taylor's.
Kilgore heeft er een leuk stuk over geschreven:
http://www.exrx.net/WeightTraining/Weightlifting/WeightliftingShoes.html
Verbo is terug?
  maandag 15 april 2013 @ 00:07:50 #276
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125295576
quote:

Ben toen langs de Scapino gegaan en daar een stevige schoen gevonden met een platte zool. Werkt nog wel goed, slijt wel aardig snel.

Hierna ga ik misschien een "officiële" weightlifting schoen uitproberen zoals die op de andere bb forums staan geadverteerd.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125295642
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Squats, cleans en deadlifts zonder schoenen, voor de rest gewoon simpele(adidas) sportschoenen waarop ik ook zaalvoetbal/squash.
Nice man, sta je dan op zweetsokken in de gym? :D En doet dan niet pijn aan je voeten als je zwaar gaat tillen of squatten?
pi_125295743
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nice man, sta je dan op zweetsokken in de gym? :D En doet dan niet pijn aan je voeten als je zwaar gaat tillen of squatten?
Ja maar heb er nog nooit commentaar op gehad. Weet niet hoe het is als ik zwaar ga tillen, ben met deadlifts nooit over de 150kg gekomen en squats nooit over de 130kg. En nu zeker nog geen last van nu ze allebei op 110 zitten.
  maandag 15 april 2013 @ 01:07:11 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125297526
Ik knal neppe Allstars van een paar euro. Zijn ideaal.
  maandag 15 april 2013 @ 01:22:51 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125297839
Sinds ik squat zonder schoenen en gewoon op mijn sokken...... heb ik lang niet zoveel last van mijn knieën met het terug omhoog gaan.

Ik merk wel degelijk verschil en zou het iedereen aanraden.

Deadliften nog niet gedaan zonder schoenen, maar de gedachte erachter is hetzelfde.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 15 april 2013 @ 02:02:50 #281
77130 star_gazer
pi_125298515
quote:

[..]

Mijn zus (huisarts in opleiding) zegt ongeveer hetzelfde, maar er is dan ook een never ending fittie tussen de klassieke geneeskunde en fysio/chiro/etc. Ze vroeg waarom ik niet naar een normale doc ben gegaan. Mijn antwoord was vrij simpel: huisartsen kunnen en weten tegenwoordig niks meer. Het enige wat een huisarts tegenwoordig zegt is "doe het even rustig aan en neem een pijnstiler of twee". Dan heb ik liever iemand die serieus naar mijn klacht kijkt en met mogelijke oorzaken en/of oplossingen komt.

Ik geloof pertinent niet dat een chiropractor ziektes en infecties kan genezen en ik blijf ver weg van lui die deze claims maken. Ik ben er echter wél van overtuigd dat een chiropractor/fysiotherapeut een plaats heeft als je mechanische of musculoskeletaire problemen hebt. Een rechte ruggengraat functioneert simpelweg beter dan een die in allerlei bochten gewrongen is. Mijn rontgenfoto's spreken wat dat betreft voor zich; de boel staat overduidelijk scheef.

Er lopen ongewtijfeld veel kwakzalvers rond, maar daar is de klassieke geneeskunde ook niet van gevrijwaard (Jansen Steur anyone?). Je moet altijd kritisch blijven, maar niet zonder meer je ogen sluiten voor de mogelijkheid dat je huisarts niet alles weet.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 15-04-2013 02:10:18 ]
-
  maandag 15 april 2013 @ 02:25:01 #282
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_125298750
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 02:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Mijn zus (huisarts in opleiding) zegt ongeveer hetzelfde, maar er is dan ook een never ending fittie tussen de klassieke geneeskunde en fysio/chiro/etc. Ze vroeg waarom ik niet naar een normale doc ben gegaan. Mijn antwoord was vrij simpel: huisartsen kunnen en weten tegenwoordig niks meer. Het enige wat een huisarts tegenwoordig zegt is "doe het even rustig aan en neem een pijnstiler of twee". Dan heb ik liever iemand die serieus naar mijn klacht kijkt en met mogelijke oorzaken en/of oplossingen komt.

Ik geloof pertinent niet dat een chiropractor ziektes en infecties kan genezen en ik blijf ver weg van lui die deze claims maken. Ik ben er echter wél van overtuigd dat een chiropractor/fysiotherapeut een plaats heeft als je mechanische of musculoskeletaire problemen hebt. Een rechte ruggengraat functioneert simpelweg beter dan een die in allerlei bochten gewrongen is. Mijn rontgenfoto's spreken wat dat betreft voor zich; de boel staat overduidelijk scheef.

Er lopen ongewtijfeld veel kwakzalvers rond, maar daar is de klassieke geneskunde ook niet van gevrijwaard. Hoe heette die neuroloog ook alweer?
Klopt, iedereen heeft zo zijn specialiteiten.

Voor een huisarts is het doel om een generalist te zijn. Van alles iets weten maar niet genoeg om te voorzien van gespecialiseerde hulp en eventueel patiënten door te sturen indien nodig. Kan enorm nuttig zijn voor de zorg als hij deze taken goed uitvoert. Alleen zie je vaak dat de oude garde (en een aantal nieuwe) nog gelooft in allerlei outdated fabeltjes en niet genoeg op de hoogte zijn van andere specialisaties.

De chiropractors/manueel therapeuten en fysiotherapeuten zijn gespecialiseerd in musculoskeletaire afwijkingen en problemen. Laatste jaren zijn deze enorm verbeterd, aangezien EBP(Evidence Based Practice) de norm is en van daaruit gehandeld wordt.
Verbo is terug?
  maandag 15 april 2013 @ 02:53:05 #283
77130 star_gazer
pi_125299026
Hoe gaan jullie overigens om met een onverwachte rustperiode qua voeding? Op onderhoud en low-carb? Lijkt mij het meest logisch om eerlijk te zijn.
-
pi_125299271
Ja, zo doe ik het icm IF, ben ongeveer op hetzelfde gewicht gebleven. Of dat de beste manier is weet ik niet, en mijn rustperiode duurt nu al bijna 2 maanden. :) Ben benieuwd hoe het is wanneer ik weer begin, hopelijk binnenkort.
  maandag 15 april 2013 @ 07:33:02 #285
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125299669
quote:

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

lache joh.
Ghetto workout in Holland w/

Ik zou het je trouwens niet na durven doen om op die 2 palen zo ff je benen te liften. Zou zo achterover naar beneden lazeren.
Duidelijk lekker buff ook :D
c_/
  maandag 15 april 2013 @ 07:49:41 #286
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125299758
quote:

Ik heb sinds een tijdje Do-win's, en kan ze alleen maar aanraden eigenlijk.
Deed het ook altijd op die simpele all star achtige schoenen of op sokken, en dat is verder ook gewoon prima, maar met die Do-win's sta je toch een stuk steviger, je staat wat omhoog met je hiel, en je hele schoen zit gewoon goed vast om je voet heen (veter en klittenbanden).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je nu gelijk 40kg meer squat of zo, maar (volgens mij omdat je hiel wat omhoog staat) ga je makkelijker dieper. Je staat duidelijk wel steviger op je schoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2013 08:48:53 ]
  maandag 15 april 2013 @ 08:11:19 #287
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125299908
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Asgard het volgende:
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat met name acupunctuur en homeopathie per defenitie kwakzalverij is. ;)
Genoeg natuurlijke middelen die helpen tegen bepaalde kwalen. Het hele bos/regenwoud staat er vol mee, en hele volksstammen die er mee leven zo. En acupunctuur is goed voor o.a. doorbloeding en dat geeft uiteraard ook meer genezing.

Laatst ook 3x naar een Osteopaat (volgens div. online bronnen kwakzalver) geweest en die heeft me in het eerste half uur duidelijk gemaakt dat ik niet alleen een beginnende tennisarm maar ook een spierscheur had (vlakbij dezelfde plek). Oke, die beste man was ook gewoon fysiotherapeut, dus ik weet niet in hoeverre een gewone fysio of normale arts dit direct al uit had kunnen sluiten, maar feit was wel dat ik 3 weken en 3 sessies van 1 uur, en een kleine maand later weer zo'n beetje alles kon doen met die arm.
Bij Osteopathie gaan ze er bijv.eerder vanuit dat een bepaalde blessure ergens anders vandaan zou kun komen. Bij mij kwam dat dus vanuit m'n hand omdat die helemaal vast zat en ik alles vanuit m'n elleboog zat te corrigeren en op te vangen...

'k was wel gewaarschuwd (meen ook door Zeta) en er zullen best kwakzalvers tussen zitten idd., maar zolang ze op een logische wijze te werk gaan, zijn ze al heel wat verder dan een gemiddelde huisarts die je met twee weken rust naar huis stuurt ;)

Of ik de volgende keer direct weer naar die beste man zou gaan? Denk het niet, hij kost inmiddels 125euro per uur, en dat vind ik te belachelijk voor woorden 8)7
Dan zoek ik toch eerder een fysio op voor 35euro per half uur denk.

Het feit dat zowel een chiropractor en osteopaat zichzelf dokter noemen is echt schandalig eigenlijk. Dat valt gewoon onder titelmisbruik en zet veel mensen wel op een verkeerd been...

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2013 08:24:23 ]
  maandag 15 april 2013 @ 08:24:43 #288
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125300028
quote:

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

lekker filmpje zeta
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125302878
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik heb sinds een tijdje Do-win's, en kan ze alleen maar aanraden eigenlijk.
Deed het ook altijd op die simpele all star achtige schoenen of op sokken, en dat is verder ook gewoon prima, maar met die Do-win's sta je toch een stuk steviger, je staat wat omhoog met je hiel, en je hele schoen zit gewoon goed vast om je voet heen (veter en klittenbanden).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je nu gelijk 40kg meer squat of zo, maar (volgens mij omdat je hiel wat omhoog staat) ga je makkelijker dieper. Je staat duidelijk wel steviger op je schoenen.
Waarom zijn zoveel lifting shoes eigenlijk met klitteband :')
  maandag 15 april 2013 @ 11:01:48 #290
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125303073
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Waarom zijn zoveel lifting shoes eigenlijk met klitteband :')
Zit hij steviger om je voet = meer stabiliteit.
Seto is zo ene baas he
pi_125303559
Heb nu een Duitse site gevonden waar ze verkocht worden. Overweeg om deze (linkje) te halen. Heeft iemand ze toevallig, ik heb normaal 46 (sneakers) maar sportschoenen heb ik vaak 47 voor nodig.
  maandag 15 april 2013 @ 11:22:57 #292
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125303627
Linkje werkt niet, welke bedoel je?
Seto is zo ene baas he
  maandag 15 april 2013 @ 11:26:11 #293
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_125303730
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb nu een Duitse site gevonden waar ze verkocht worden. Overweeg om deze (linkje) te halen. Heeft iemand ze toevallig, ik heb normaal 46 (sneakers) maar sportschoenen heb ik vaak 47 voor nodig.
Haal ze van ebay.co.uk betaal je ook geen douanekosten en btw enzo.
  maandag 15 april 2013 @ 11:27:09 #294
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125303754
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Haal ze van ebay.co.uk betaal je ook geen douanekosten en btw enzo.
Vanuit Duitsland heb je dat ook niet.
Seto is zo ene baas he
pi_125303821
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:22 schreef seto het volgende:
Linkje werkt niet, welke bedoel je?
Oja ik zie het.

1) www.nerlinger.com
2) Adidas gewichtheben
3) Schuhe
4) Auslaufmodell, Power Perfect
  maandag 15 april 2013 @ 11:30:15 #296
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_125303856
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:27 schreef seto het volgende:

[..]

Vanuit Duitsland heb je dat ook niet.
Ik weet maar via nerlinger zijn ze een stuk duurder dan op ebay.
  maandag 15 april 2013 @ 11:30:21 #297
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125303859
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Oja ik zie het.

1) www.nerlinger.com
2) Adidas gewichtheben
3) Schuhe
4) Auslaufmodell, Power Perfect
Je hebt maat 50? Of ga je ze ergens anders halen? :P

Ik heb zelf de Power Perfect II besteld in dezelfde maat als ik normaal draag met sneakers en ze pasten perfect.
Seto is zo ene baas he
pi_125303870
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.

Bij deadliften wil je juist een zo plat mogelijke zool, dan is die verhoging op de hak alleen maar irritant.
  maandag 15 april 2013 @ 11:32:09 #299
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125303927
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat soort schoenen zijn vooral voor high bar squats, power cleans, snatches enzo geloof ik.

Bij deadliften wil je juist een zo plat mogelijke zool, dan is die verhoging op de hak alleen maar irritant.
Ik deadlift prima met gewichthefschoenen, ook een mannetje in mijn gym die 230+ pullt met gewichthefschoenen.
Seto is zo ene baas he
pi_125303976
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het zal vast beter zijn dan de hardloopschoenen die ik nu gebruik voor in de gym :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')