abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 12:26:12 #226
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125261575
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zo weinig? Waar dan?
http://www.rslab.be/nl/rslab-pro/dexa-scanner
Is wel in Belgie

Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen :P
pi_125261727
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit :')

1) Erg giftig voor je lichaam en nieren :')
2) Je gebruikt niet alles wat je inneemt (3 gram per dag)
3) max = 100 mmol/l = 1801 mg/dl (18 gram?) meer dan dat is nierklachten
4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken :')
5) Er is onderzoek dat het niet werk op de lange termijn

Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zondag 14 april 2013 @ 12:32:49 #228
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125261778
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Is wel in Belgie

Wel vreemd dat er zo weinig in Nederland zijn. Misschien zelf maar zo'n ding aanschaffen en mijn eigen onderneming beginnen :P
Lease auto, geen reiskosten :')

Isolde medische keuring voor duiken doen, zit plooimeting bij, maar is 80e
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 14 april 2013 @ 12:35:19 #229
19297 stinkie
pi_125261848
Eindelijk, net 7 pullups gedaan, daarna kreeg ik kin niet meer boven stang pergola.
Nog niet lang geleden lukte 1 keer nog niet eens :@
  zondag 14 april 2013 @ 12:35:38 #230
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125261856
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn vriendin vindt het slecht dat ik creatine overweeg. Nu heeft zij een "dokter" een paar vragen gesteld. Dit zijn de conclusies daaruit :')

4) Als je teveel gebruikt stopt het lichaam met de productie ervan en zul je het je leven lang moeten gebruiken :')

Jullie mening en weerlegging? Van wat ik lees is het overgrote deel dikke bullshit.
Toekomstige

Als ik jou was zou ik een andere vriendin zoeken en die dokter moet uit zijn ambt gezet worden
pi_125261880
quote:

Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?

Het is waarschijnlijk wel zo dat je lichaam inderdaad aan inname went, en dat het tijd nodig heeft om weer op gang te komen. maar een complete productiestop lijkt me sterk
  zondag 14 april 2013 @ 12:38:34 #232
19297 stinkie
pi_125261944
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Is wel in Belgie

Enkel in vestiging Zwijndrecht. Half uurtje rijden.
pi_125262185
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand hier ooit een dexascan gehad? Kost maar iets van 30 euro en je weet precies wat je vp% is
Ik, geinig om je progressie bij te houden inderdaad.
pi_125262417
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

Nou dat van dat levenslange gebruik betwijfel ik, heb je daar een bron van?

Het is waarschijnlijk wel zo dat je lichaam inderdaad aan inname went, en dat het tijd nodig heeft om weer op gang te komen. maar een complete productiestop lijkt me sterk
quote:
Creatine appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as kidney damage. High doses may also stop the body from making its own creatine.

Source: http://www.umm.edu/altmed(...)97.htm#ixzz2QQx0DT9f
Staat alleen niet bij of het levenslang is :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  FOK!fotograaf zondag 14 april 2013 @ 13:46:24 #235
159915 -Menn0-
MNO
pi_125264047
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem. ;(
,,/
pi_125264073
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[..]

Staat alleen niet bij of het levenslang is :')
quote:
Water appears to be generally safe, although when it is taken at high doses there is the potential for serious side effects, such as brain damage.
Alles icm "high doses" is slecht. :)
pi_125264264
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ik werd net even niet goed tijdens trainen, trok helemaal wit weg, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Heel bizar. Snel naar huis gegaan, half uur op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Was ook helemaal buiten adem. ;(
Niet goed gegeten misschien?
Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik niet goed heb ontbeten (ik train sochtends).
pi_125264378
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  FOK!fotograaf zondag 14 april 2013 @ 14:05:49 #239
159915 -Menn0-
MNO
pi_125264678
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Niet goed gegeten misschien?
Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik niet goed heb ontbeten (ik train sochtends).
100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Grote spiergroep (benen o.i.d.) gedaan zeker? Misschien gewoon wat tijdelijk bloedtekort in je brains.
Jep leg day.. Pfft ging bijna out..
,,/
pi_125264754
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

100g Havermoutje en schep whey. (is al meer dan ik normaal doe, normaal eet ik pas om 13:00)

[..]

Jep leg day.. Pfft ging bijna out..
Zit er vaak tegenaan bij deathlift ook. Zodra je met het laatste setje klaar bent. Moet soms echt even gestrekt op een BP bankje. :P Even een goede minuut rust en een paar slokken water en dan gaat het vaak wel weer.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_125268509
quote:
8s.gif Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.

Jezus christus, er ging even een beerput open :')

De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek :')

Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.

Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug :{

De gym kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven geloof ik ;(
Wow, fucked up bro. In ieder geval fijn om erachter te zijn waar die pijn en verschillen nou vandaan komen. :) Veel sterkte en voorspoed gewenst. Komt allemaal goed. 8-)
If not now, then when.
  zondag 14 april 2013 @ 16:32:12 #242
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125270211
Doe rustig an star_gazer :)

Heb van een collega een dexa scan gehad twee jaar geleden, 't is voor de fun. Je zult toch een iets goedkopere manier moeten zoeken om het verloop van je bf% bij te houden alledaags. :)
Confidence through competence
  zondag 14 april 2013 @ 17:05:16 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125271738
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:
Bedankt allemaal :)

De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappen :) Het gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.

Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.

Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
Sterkte man, ik ben wel blij voor je dat hij zegt dat hij het op kan lossen. Het is prettiger om te weten wat er aan de hand is dan steeds kwaaltjes hebben waarvoor je geen oorzaak kan aanwijzen. Dus zie het als een geluk bij een ongeluk en succes ermee!
quote:

Deze komt ook van een arts:
"Als je creatine gebruikt ga je zoveel vocht vasthouden dat je huid scheurt."

Kijk zelf maar hoe serieus je die bron van je vriendin neemt. :')
This isn't even my final form.
pi_125271787
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef star_gazer het volgende:
Bedankt allemaal :)

De chiro zegt dat hij het gelukkig grotendeels op kan lossen met een paar strategische klappen :) Het gaat me wel wat knaken kosten (ben niet particulier verzekerd hier), maar vind het wel wat geld waard.

Voorlopig geneest die rib redelijk snel (weinig last van). Volgens mij kan ik er straks gewoon weer mee liften.

Grappige is wel dat hij heel veel symptomen noemde die allemaal klopten; groot verschil in kracht tussen links en rechts, gebrek aan grip kracht, scheef hoofd, pijn in het borstbeen, lichte mate van kyphosis. Verdomd, het klopt allemaal. Ben blij dat ik nu gericht aan een oplossing van die kwaaltjes kan gaan werken.
Wil niet negatief doen, maar ik geloof het allemaal niet zo.
Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.

Uiteraard ben ik kritisch naar die lui toe dat speel ook mee ;)
  zondag 14 april 2013 @ 17:09:32 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125271929
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Chiro`s zijn allemaal dol op röntgenfoto`s, en dingen scheef op je lijf staan die met met een paar flinke duwen goed zouden komen te staat...tenminste twijfelachtig.

ZetaOS heeft hier wel een punt, iets wat vanaf de geboorte en al die jaren zo gegroeid is 'duw je toch niet even terug'? Het is geen arm die even uit de kom is ofzo.

Weet verder niet hoor, ben geen anatomisch expert.
  zondag 14 april 2013 @ 17:10:12 #246
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125271981
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Als er iets scheef staat en het is als zodanig ingesleten kun je staan wat je wil, maar dat komt niet meer goed. Maar goed, het is te hopen dat het wel goed komt uiteraard.
  zondag 14 april 2013 @ 17:12:02 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125272106
Om niet pessimistisch te zijn maar wel realistisch, is het misschien goed als we star_gazer aanraden dat hij goede afspraken met die chiropractor maakt. Dat er duidelijk resultaat moet zijn als hij er voor betaalt ofzo.

Oh en neem de röntgenfoto's even mee voor een second opinion anders? Misschien maakt de chiropractor je bang met dingen die er niet eens zijn.
pi_125272418
Open er eventueel een topic over. Genoeg kennis hier op de foks.
If not now, then when.
pi_125273489
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
pi_125274263
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:39 schreef Asgard het volgende:
Tijdens mijn opleiding werd chiropraxie tegelijk besproken met homeopathie, acupunctuur enz. tijdens het kwakzalverij onderwijs. Maar goed, dat zal voor de meeste hier wel iets te extreem zijn.
Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.
Er zijn genoeg baby`s door verlamt geraakt.
En dan die belachelijke SEMG-scan en soms 10 tal x-rays die ze van de patiënt laten maken.

Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.

De subluxatietheorie is onzinnig. De zenuwen in het ruggenmerg kunnen wel in de knel komen, namelijk doordat de kraakbeenschijven tussen de ruggenwervels uitpuilen (hernia) of doordat de desbetreffende botjes dikker worden.

1 Bron
2 Oogbewegingen verrader volgroeide hersenen
3 Visboer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 17:56:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')