1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Damn die schouders van Winklaar.

No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.

Aware.
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Roelly Winklaar, wat een animal.

Ergens halverwege doet hij serieus een salto achteruit. :') Sick. (no homo)

Ziet er wel bloated uit. En is dat nu een roid gut?
Ziet er idd wel off-season uit. Wel sick

"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!

Lyubvi
Die shit is ziek, die combo van die robot walk en dan ineens die backflip. :X Hoeveel weegt die man?

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef Diabox het volgende:
IGF-I gut zou ik persoonlijk een betere benaming vinden.
Yeah dat bedoel ik. :D

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Toch zonde, BB ging ooit over mooie proporties, maar zo'n buik heeft daar niks meer mee te maken op zoek naar oversized spieren.
Ach, Mr Olympia contest hè. Allemaal massmonsters die verdrinken in de drugs. Daarom classic BB. :P
Soldaat van de straat
Ik vraag me af hoeveel die gasten maandelijks kwijt zijn aan AAS. Vroeger werkte er veel in de prostitutie om zo hun AAS te betalen
Lyubvi
Roelly+Winklaar+43.jpg

Hij is kleiner dan 1.70 volgens mij, maar jezus christus, zo'n apparaat wil je toch geen ruzie mee hebben.
Soldaat van de straat
10s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is kleiner dan 1.70 volgens mij, maar jezus christus, zo'n apparaat wil je toch geen ruzie mee hebben.
Een beetje vechtsporter zou hem zo slopen. Dorian Yates werd ook in elkaar geslagen door een freefighter zonder naam en die is nog groter
Het is dan ook niet dat ze trainen om goed te worden in vechten.

No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

100 meter sprinten, dan is ie buiten adem.
Ooit gelezen dat de gemiddelde straatgevecht niet langer duurt dan 30 sec. In die tijd kan hij je aardig op je gezicht bossen.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Een beetje vechtsporter zou hem zo slopen. Dorian Yates werd ook in elkaar geslagen door een freefighter zonder naam en die is nog groter
Je moet een vrij goede vechter zijn om het verschil is massa te compenseren. Ik denk dat je <70 kg toch aardig fucked ben.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vechten op straat is voor marginalen.
In de ring zou hij alleen vechten tegen tegenstanders van hetzelfde gewicht. Hmmm wie zou nou winnen bij gelijk gewicht: een bodybuilder of een getrainde proffesionele vechter 8)7

Het gaat het erom dat Roellie de gemiddelde sjonnie op straat billenkoek geeft.

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vechten op straat is voor marginalen.
Liever vechten dan in elkaar geslagen worden.

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Meestal is de persoon in kwestie dat niet waard.
Dus jij bent zo pacifist dat je niet terug zou vechten op het moment dat je iemand aanraakt?

Nu met maar 8% vet!
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

Dus jij bent zo pacifist dat je niet terug zou vechten op het moment dat je iemand aanraakt?
Hangt helemaal van de situatie af, als het moet dan moet het. Ik kom eigenlijk nooit in die situaties.
Je merkt wel als er in een tent of op een event een bepaalde sfeer hangt waarin dat voor kan komen.
Ik meng mij niet in die kringen, ik houd daar niet van.

Ben geen boer ook.

click click click

Cardio trainen om weg te rennen.

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hangt helemaal van de situatie af, als het moet dan moet het
We zijn het wel met elkaar eens. Als zo iemand terugvecht zou ik hem niet als mariginaal bestempelen.
Vechtpartijen beginnen is voor marginalen.

14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Beach het volgende:
Cardio trainen om weg te rennen.
Zo vecht je: eerst je linker knietje keihard omhoog en dan in flits je rechter knietje omhoog

SPOILER
En dan keihard wegsprinten Usian Bolt style!

Mens sana in corpore sano
Dat gevoel... anderhalf uur geleden denken: 'beter vroeg naar bed gaan, morgen trainen'.

:') :W :Z

Confidence through competence

Soldaat van de straat
Ik heb 5 jaar gebokst, en zelfs ik zou niet op straat vechten. Heb liever geen mes tussen mijn ribben of een bierflesje op mijn hoofd
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

:)

Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 03:02:45
.

Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 03:02:39
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.

Jezus christus, er ging even een beerput open :')

De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek :')

Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.

Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug :{

De gym kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven geloof ik ;(

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
\[b\]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:\[/b\]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.

Hoi
8s.gif Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Omdat die pijn tussen mijn schouderbladen toch wel behoorlijk debiel is, ben ik gisteren bij een chiropractor langsgeweest. Even kijken of hij alles weer op de plek kon 'kraken'. Er bleek inderdaad een rib 'fout' te zitten achteraan, maar omdat ik een geschiedenis heb van nekproblemen (inclusief breuk) wilde hij eerst een paar foto's maken voor hij ging duwen en trekken.

De complete wervelkolom van mijn bovenrug is zo mal als een hoedje. Het begint al bij de C1 (atlas), die scheef staat; waarschijnlijk een gevolg van mijn niet geheel probleemloze geboorte. En verdomd, als ik goed in de spiegel kijk, staat mijn kop inderdaad behoorlijk scheef op mijn minstens even zo scheve nek :')

Die scheve atlas heeft een soort domino-effect tot gevolg; mijn hele nek staat als een soort integraalteken scheef. Vervolgens zit er ook nog een soort van torsie op de wervels achter mijn ribbenkast (de kolom is licht gedraaid zegmaar), wat volgens de beste man forse problemen kan geven met het borstbeen en ribben. Mijn borstbeen is inderdaad al bijna een jaar zeurderig en op de foto was ook wel te zien dat er inderdaad een rib niet helemaal lekker vastzat aan de ruggengraat.

Hij heeft me vervolgens in allerlei bochten gewrongen; het gaf even wat respijt, maar de pijn is weer terug. Morgen weer terug :{

Kut man. Maar zoiets kun je beter zo snel mogelijk oplossen en doorlopen..
Monsieur ZarB

Klinkt allemaal niet zo best.. oO< Alsnog succes ermee :)
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.

Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)

:)
Volwassen gebruik van een speeltuin! _O_

You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..

Sterkte. En eens met Kevin_.
-|||--------|||-
Damns, bleken al die kleine kwaaltjes van star_gazer toch nog een grotere oorzaak te hebben. Succes ermee dude.

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo