Heb ondertussen wat filmpjes gezien en wat meer gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat er geen ingredientenlijst staat voor dit product op de site van B&F? Je gaat dus alleen op loze marketingkreten af. Dit is ongeveer het niveau waarop mensen AAS benaderen (nofi). Met creatine onschuldig, maar met AAS kan dat dus flink mis gaan.
Overigens is dit 'Kre-alkalyn'gewoon creatine monohydraat met een basische buffer en wat suiker erin geflikkerd.
[..]
Dit. Er is geen enkele reden om meer geld aan creatine uit te geven dan aan monohydraat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat er geen ingredientenlijst staat voor dit product op de site van B&F? Je gaat dus alleen op loze marketingkreten af. Dit is ongeveer het niveau waarop mensen AAS benaderen (nofi). Met creatine onschuldig, maar met AAS kan dat dus flink mis gaan.
Overigens is dit 'Kre-alkalyn'gewoon creatine monohydraat met een basische buffer en wat suiker erin geflikkerd.
[..]
Op zich wel gaaf dat je het product dan voor 5x zo duur als normaal creatine monohydraat kunt verkopen, en dat mensen er nog in trappen ook.
Ik laad wel gewoon, snellere verzadiging, en is het geld niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ondertussen wat filmpjes gezien en wat meer gelezen.
Op zich wel schandalig dat retailers dit ook gewoon mogen doen. Zie bij veel van die producten staan dat er geen laadcycle is terwijl dit in principe voor geen enkele vorm creatine nodig is. Veel van die shit is voor mij ook helemaal niet overzichtelijk. Ik zie bijv nu een product met 30 ingredienten met allemaal gruwelijk bijzondere verhalen maar het is allemaal zo gelikt.
Ik kreeg laatst een paar PMs van iemand die juice begeleiding gaf aan iemand. Moest binnenmonds kosten, hij had er zelf de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Nou idd, nog zo iets: snappen mensen normaal gesproken de reden achter waarom je creatine zou laden / niet zou laden? Of doen ze het omdat ze ergens hebben gelezen dat iemand anders het ook doet?
Als er met fokking creatine al zoveel verwarring is, hoe moet het dan met AAS?
Ik lees overal dat de effecten aan het eind van de cycle precies hetzelfde zullen zijn alleen dat je met laden eerder de effecten merkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik laad wel gewoon, snellere verzadiging, en is het geld niet.
Je gaat naar saturatie toe. Met grotere doses behaal je eerder saturatie. Maar het saturatieniveau blijft idd hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lees overal dat de effecten aan het eind van de cycle precies hetzelfde zullen zijn alleen dat je met laden eerder de effecten merkt.
Mja, spijtige situatie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een paar PMs van iemand die juice begeleiding gaf aan iemand. Moest binnenmonds kosten, hij had er zelf de ballen verstand van.
Ken haar niet persoonlijk. Heb wat posts van haar gelezen op bodyresource destijds, en sporadisch wat op DBB, het is voornamelijk broscience ja. Gezien haar Engels kan ik me ook moeilijk inbeelden dat ze uberhaupt 'n studie correct kan lezen, laat staan interpreteren, no offense verder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, spijtige situatie.
Ik vroeg me af, misschien weet jij dat wel: je kent Sibil Peeters?
http://www.youtube.com/results?search_query=sibil+peeters
Hoewel ik haar resultaten bewonder (specifieker: het fysiek van Roelly Winklaar bewonder) heb ik nou niet de indruk dat ze heel veel verstand van zaken heeft als ik de filmpjes zo bekijk. Ken jij haar werk beter?
Hoeveel verschil zit er eigenlijk in het wel of niet nemen van Creatine?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, spijtige situatie.
Ik vroeg me af, misschien weet jij dat wel: je kent Sibil Peeters?
http://www.youtube.com/results?search_query=sibil+peeters
Hoewel ik haar resultaten bewonder (specifieker: het fysiek van Roelly Winklaar bewonder) heb ik nou niet de indruk dat ze heel veel verstand van zaken heeft als ik de filmpjes zo bekijk. Ken jij haar werk beter?
Die indruk had ik ook; ik dacht dat haar Engels in de interviews haar misschien wat belette om snugger over te komen (had Pim Fortuyn ook).quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ken haar niet persoonlijk. Heb wat posts van haar gelezen op bodyresource destijds, en sporadisch wat op DBB, het is voornamelijk broscience ja. Gezien haar Engels kan ik me ook moeilijk inbeelden dat ze uberhaupt 'n studie correct kan lezen, laat staan interpreteren, no offense verder.
Wat mij betreft valt er veel meer te halen uit Roelly.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook; ik dacht dat haar Engels in de interviews haar misschien wat belette om snugger over te komen (had Pim Fortuyn ook).
Maargoed, dit toont maar weer eens aan dat toewijding en motivatie het belangrijkst is. Als je keihard traint en fatsoenlijk eet, zonder details te kennen, kom je er ook.
In performance of in waterretentie = grotere spieren?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoeveel verschil zit er eigenlijk in het wel of niet nemen van Creatine?
Zijn de verschillen wel degelijk te zien (fysiek) of is het te verwaarlozen etc?
Ik heb het zelf nooit gebruikt opzich, en ik heb er ook geen behoefte aan.
Maar aan de andere kant heb ik soms wel het idee van: "ach waarom ook niet een keer proberen"
hundert-sikstie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ken haar niet persoonlijk. Heb wat posts van haar gelezen op bodyresource destijds, en sporadisch wat op DBB, het is voornamelijk broscience ja. Gezien haar Engels kan ik me ook moeilijk inbeelden dat ze uberhaupt 'n studie correct kan lezen, laat staan interpreteren, no offense verder.
Waterretentie is het meer vasthouden van water in je lichaam correct?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In performance of in waterretentie = grotere spieren?
Als ik voor mezelf spreek, dan merk ik zeker meer waterretentie, zowel te meten op de weegschaal, als subjectief 'hardere' spieren.
In performance vind ik het altijd moeilijk te zeggen of je wat 'merkt', aangezien je met jezelf vergelijkt. Een 100m sprinter 'merkt' ook voordeel als hij meewind heeft ipv tegenwind. In die orde van grootte moet je het zoeken.
Dat is alleen als je het load. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen omdat het niet kwaad kan. Heeft mij zeker geholpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waterretentie is het meer vasthouden van water in je lichaam correct?
Dus eigenlijk groei je dan, zowel in vocht als op de langere termijn in spieren?
Heb ik het dan zo goed begrepen?
Het enige wat ik weet, sinds de laatste keer dat ik mij erin verdiept had, is dat je na een maand ongeveer even een pauze moet inlassen, en dat je goed moet letten op je vocht inname, simpelweg vanwege het feit dat de creatine zorgt voor wateropname in je spieren.
Please correct me
Ja, in je spieren, door de creatine supplementatie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waterretentie is het meer vasthouden van water in je lichaam correct?
Creatine helpt je voornamelijk met gains omdat je harder kunt trainen. Dat is de indirecte hoofdoorzaak van meer gains dankzij creatine. Er kunnen nog wat andere fysiologische mechanismes zijn die een rol spelen die creatine anabool maken, maar imho is harder kunnen trainen de meest relevante.quote:Dus eigenlijk groei je dan, zowel in vocht als op de langere termijn in spieren?
Heb ik het dan zo goed begrepen?
jongens...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef Diabox het volgende:
Creatine zorgt voor waterretentie simpelweg door een groter gradient. Er is alleen 'n saturatielimiet, dus je gaat niet oneindig creatine in je spieren accumuleren.
wutquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is alleen als je het load. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen omdat het niet kwaad kan. Heeft mij zeker geholpen.
Dat er een limiet is waarop het niet meer opgenomen kan worden ofwel verzadigd is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jongens...
zo'n beetje alles wat ik weet over body building en alles is hetgeen wat ik elders maar vooral hier gelezen en meegekregen heb (incluis voeding en links)
dafuq is saturatielimiet... is dat het "verzadigingsniveau"?
Ja, zeg maar zoals een spons die tot een bepaald niveau water kan opzuigen, en dat het dan vol zit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jongens...
zo'n beetje alles wat ik weet over body building en alles is hetgeen wat ik elders maar vooral hier gelezen en meegekregen heb (incluis voeding en links)
Had een duidelijker woord geweest ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jongens...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat er een limiet is waarop het niet meer opgenomen kan worden ofwel verzadigd is.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zeg maar zoals een spons die tot een bepaald niveau water kan opzuigen, en dat het dan vol zit.
Gelukkig heb ik van nature een goed stel hersensquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Had een duidelijker woord geweest ja.
Ziet er idd wel off-season uit. Wel sickquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Roelly Winklaar, wat een animal.
Ergens halverwege doet hij serieus een salto achteruit.Sick. (no homo)
Ziet er wel bloated uit. En is dat nu een roid gut?
Yeah dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef Diabox het volgende:
IGF-I gut zou ik persoonlijk een betere benaming vinden.
Ach, Mr Olympia contest hè. Allemaal massmonsters die verdrinken in de drugs. Daarom classic BB.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Toch zonde, BB ging ooit over mooie proporties, maar zo'n buik heeft daar niks meer mee te maken op zoek naar oversized spieren.
Een beetje vechtsporter zou hem zo slopen. Dorian Yates werd ook in elkaar geslagen door een freefighter zonder naam en die is nog groterquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is kleiner dan 1.70 volgens mij, maar jezus christus, zo'n apparaat wil je toch geen ruzie mee hebben.
100 meter sprinten, dan is ie buiten adem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is kleiner dan 1.70 volgens mij, maar jezus christus, zo'n apparaat wil je toch geen ruzie mee hebben.
Ooit gelezen dat de gemiddelde straatgevecht niet langer duurt dan 30 sec. In die tijd kan hij je aardig op je gezicht bossen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
100 meter sprinten, dan is ie buiten adem.
Je moet een vrij goede vechter zijn om het verschil is massa te compenseren. Ik denk dat je <70 kg toch aardig fucked ben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een beetje vechtsporter zou hem zo slopen. Dorian Yates werd ook in elkaar geslagen door een freefighter zonder naam en die is nog groter
Mee eens. Hoewel ik het wel altijd leuk vind om er naar te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vechten op straat is voor marginalen.
In de ring zou hij alleen vechten tegen tegenstanders van hetzelfde gewicht. Hmmm wie zou nou winnen bij gelijk gewicht: een bodybuilder of een getrainde proffesionele vechterquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Liever vechten dan in elkaar geslagen worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
Meestal is de persoon in kwestie dat niet waard.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Liever vechten dan in elkaar geslagen worden.
Dus jij bent zo pacifist dat je niet terug zou vechten op het moment dat je iemand aanraakt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Meestal is de persoon in kwestie dat niet waard.
Hangt helemaal van de situatie af, als het moet dan moet het. Ik kom eigenlijk nooit in die situaties.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus jij bent zo pacifist dat je niet terug zou vechten op het moment dat je iemand aanraakt?
We zijn het wel met elkaar eens. Als zo iemand terugvecht zou ik hem niet als mariginaal bestempelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hangt helemaal van de situatie af, als het moet dan moet het
Zo vecht je: eerst je linker knietje keihard omhoog en dan in flits je rechter knietje omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |