quote:Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Chiropraxie= Kwakzalverij Daar ben ik altijd heel duidelijk in.
Er zijn genoeg baby`s door verlamt geraakt.
En dan die belachelijke SEMG-scan en soms 10 tal x-rays die ze van de patiënt laten maken.
Chiropraxie is ontwikkeld door de kruidenier en visboer Daniel D. Palmer (1845-1913). Op een goede dag sloot D.D. Palmer zijn winkel en werd magnetiseur (*Mesmer). In 1895, toen hij dat handwerk 10 jaar had uitgeoefend, ontdekte hij de chiropraxie, volgens zijn zoon B.J. door een dove te genezen. Hij richtte een school op, de Palmer School of Chiropractic (na 1961 'College'), die snel groeide onder leiding van Palmer junior, Bartlett Joshua (1881-1961), nadat die zijn vader eruit gewerkt had.
De subluxatietheorie is onzinnig. De zenuwen in het ruggenmerg kunnen wel in de knel komen, namelijk doordat de kraakbeenschijven tussen de ruggenwervels uitpuilen (hernia) of doordat de desbetreffende botjes dikker worden.
1 Bron
2 Oogbewegingen verrader volgroeide hersenen
3 Visboer
Juister eens jij..jij Asgard, sinds ik de biostabiel gebruik zijn al mijn botten recht getrokken en maak ik de gains van mijn leven.quote:Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef Asgard het volgende:
[..]![]()
Valt wat mij betreft in de categorie Biostabil.
Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag blijft natuurlijk: ben je nog van de glijbaan geweest?
Heldquote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
[quote]Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
Zoals beloofd..Filmpje, Nederlandse Calisthenics
Training van Vorige week Zondag.
Beetje Pullups, en dips.
(Weeg 90 Kilo, bij 182)
Zelf bouwen van hout, is een paar topics geleden langs gekomen, goedkoper la je het niet krijgen lijkt mequote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
Ik ben gezegend met een erg smalle taillle(en dat @1.90) nu alleen die schouders nogquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef McNulty het volgende:
Dat broad shoulders and narrow waist.
[ afbeelding ]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt best 0,5 kg per week aankomen (2 kg per maand, 24 kg per jaar) maar je kunt niet verwachten dat dat allemaal spier is.
Met spiegel / meetlint kun je je de richting van je bf% vrij goed in de gaten houden tijdens je bulk.
In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.
Best ziek trouwens hoe mensen met een kuur 1kg-1,5kg kunnen pakken
Denk dat hij per week bedoelt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Yamcha het volgende:
[..]
In de cut bedoel je? Anders is 1.5kg echt niks voor een kuur van ong. 12 week.
Powercage.nl vraag Yuri voor ervaring.quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand een idee waar ik een goede en niet te dure powercage + oly halter en gewichten kan vinden? Ik kan er wel wat vinden maar referentieverhalen stel ik op prijs!
Zonder te kuren kun je in je eerste jaar ook makkelijk 15kg pakken, vond dat al een hele transformatie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt, ga nu eerst even 4-6kg cutten alvorens ik weer ga bulken.
Best ziek trouwens hoe mensen met een kuur 1kg-1,5kg kunnen pakken
Squats, cleans en deadlifts zonder schoenen, voor de rest gewoon simpele(adidas) sportschoenen waarop ik ook zaalvoetbal/squash.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.
Deze kerel zegt dat je beter vlakke schoenen kan halen:
Chuck Taylor's.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke schoenen gebruiken jullie voor het liften? Ik gebruik momenteel sportschoenen welke redelijk verend zijn. Wanneer het weer mooi weer is ga ik daar buiten mee HIIT (uphill sprints) doen. Ofwel er zullen nieuwe schoenen voor in de gym moeten komen.
Deze kerel zegt dat je beter vlakke schoenen kan halen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |