Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef NomanIW het volgende:
Is een (incline) shoulder raise een dag voor de borstsessie een slecht idee?
Zelf geen ervaring mee. Is een oefening voor de Serratus anterior.
Heb ik ook last van, kut lange ledematen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het dat je met lange ledenmaten minder kan bankdrukken dan iemand met korte (manlets)
manlet maat van mij drukt 100kg en ik 85 terwijl ik hem op andere lifts versla
Hoeveel kg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Merk trouwens wel dat ik weer aan het vasten ben. Fucking koude handen en over het algemeen een kouder lichaam. Ik zit in een trui en jas terwijl mijn collega in een shirtje zit.
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.quote:
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handen
Niet specifiek maar let wel op mijn eetpatroon e.d.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.
Mwah het is voor.die schouders geen ramp denk ik. Is meer serratus die het zware werk doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.
Hey, beachboi!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
Als je gaat liften eind in de middag, dan maakt een ontbijt om 7:00 uur uiteraard ook niks meer uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef seto het volgende:
Eerste training met IF viel reuze meeGister begonnen en dacht dat het onwijs slecht zou gaan omdat ik normaal iets van 2200kcal verorber tijdens bulk voor ik ga liften, nu met maar 600 ging het eigenlijk best goed.
Nu even veel eten naar binnen werken
Searching for cock in all the right places.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
@fanta, waar ben je nu allemaal mee bezig?
ik zie steeds verhalen van jou verschijnen die in ONZ of LIF thuishoren en dan heb ik het over de laatste weken, niet over een paar posts.
Ja hoor, kan bestquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,
Een kleine 2 weken geleden had ik mij hier gemeld, ik zou meer op mijn voeding gaan letten en dit gaat nog steeds goed. Inmiddels weeg ik om en nabij de 82 kg, ik kom van ongeveer 87 af. Het gaat mij er voornamelijk om om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, qua gewicht hoef ik niet perse minder af te vallen.
Nu gaat het qua voeding best aardig, alleen in de avond vind ik het toch wel lastig. Nu vroeg ik mij af of ik ook gewoon het avondeten thuis kan mee eten i.p.v. iedere keer iets aangepast. Daarbij bedoel ik niet de friet of broodjes shoarma, maar gewoon meer de normale 'gezonde' maaltijden zoals groenten met vlees en aardappelen (en dan zal ik de aardappelen waarschijnlijk moeten laten staan). Deze twee weken ben ik veel aan de rijst, biefstuk, wok groenten, kipfilet enz. gegaan maar ik eet toch liever hetzelfde mee met de rest. Als ik dit doe, gewoon 1x opscheppen en natuurlijk niet hele slechte dingen zoals de eerder genoemde patat e.d., kan dit dan? Of zal ik direct in resultaat terugvallen? De rest van het patroon wil ik wel gewoon aanhouden, dus 6x per dag eten en dan ook echt de goede dingen..
Hoop dat jullie hier een en ander in kunnen verduidelijken!
Ziet er goed uit. Had jij vorige keer ook een dergelijke filmpje gezien. (even heel generaliserend gezegd; dat was ook een Aziatisch iemand)quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.
Probeer niet teveel met je knieën te bibberen, dat kan hele slechte gevolgen hebben. Voor de rest ziet het er wel goed uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.
Maakt niet uit hoor; je mag me gewoon chinees noemen voor het gemak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Had jij vorige keer ook een dergelijke filmpje gezien. (even heel generaliserend gezegd; dat was ook een Aziatisch iemand)
Zoja; goed om te zien dat je je sprongetje op het einde er een beetje uit hebt gewerkt. Hoewel nog wel enigszins aanwezig.
Rug ziet er verder goed uit. en 100kg, ziek!
Ik ook niet haha. Maar ik weet wel dat er aardig wat kracht in zit als je met 100kg nog een klein sprongetje kan makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor; je mag me gewoon chinees noemen voor het gemak.En ja, paar weken geleden heb ik ook een aantal keer wat video's gepost voor feedback. Ik weet nog steeds niet of het sprongetje kwaad kan.
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-publicatie-hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:
Is er toevallig een van jullie bekend met publiceren in een journal? JISSN vraagt 2000 USD voor 'n publicatie, en voor 'n journal met zo'n lage impact factor lijkt me dat nogal scheef.
Laurel & Hardyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.
Je lichaam weet niet of je een 'speciaal bereide maaltijd' of 'mamma's prakkie' aan het eten bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hoi allemaal,
Een kleine 2 weken geleden had ik mij hier gemeld, ik zou meer op mijn voeding gaan letten en dit gaat nog steeds goed. Inmiddels weeg ik om en nabij de 82 kg, ik kom van ongeveer 87 af. Het gaat mij er voornamelijk om om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, qua gewicht hoef ik niet perse minder af te vallen.
Nu gaat het qua voeding best aardig, alleen in de avond vind ik het toch wel lastig. Nu vroeg ik mij af of ik ook gewoon het avondeten thuis kan mee eten i.p.v. iedere keer iets aangepast. Daarbij bedoel ik niet de friet of broodjes shoarma, maar gewoon meer de normale 'gezonde' maaltijden zoals groenten met vlees en aardappelen (en dan zal ik de aardappelen waarschijnlijk moeten laten staan). Deze twee weken ben ik veel aan de rijst, biefstuk, wok groenten, kipfilet enz. gegaan maar ik eet toch liever hetzelfde mee met de rest. Als ik dit doe, gewoon 1x opscheppen en natuurlijk niet hele slechte dingen zoals de eerder genoemde patat e.d., kan dit dan? Of zal ik direct in resultaat terugvallen? De rest van het patroon wil ik wel gewoon aanhouden, dus 6x per dag eten en dan ook echt de goede dingen..
Hoop dat jullie hier een en ander in kunnen verduidelijken!
Ik heb geen publicatie. : @quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-een-publicatie-hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |