Ja ik heb wel hard aan die kogel getrokken gisterenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief trainen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.
Ohja de dagen vd week staan erbijquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief dezelfde training doen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.
?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ohja de dagen vd week staan erbij
Jezus.
Ja natuurlijk. Hoe langer de armen hoe groter de ROM hoe meer kracht het kost om dezelfde movement uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het dat je met lange ledenmaten minder kan bankdrukken dan iemand met korte (manlets)
manlet maat van mij drukt 100kg en ik 85 terwijl ik hem op andere lifts versla
yep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het dat je met lange ledenmaten minder kan bankdrukken dan iemand met korte (manlets)
dat, en met benchen ga je ook "dieper" dan iemand met korte armpjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hoe langer de armen hoe groter de ROM hoe meer kracht het kost om dezelfde movement uit te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door RaymondK op 16-04-2013 15:39:11 ]
Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef NomanIW het volgende:
Is een (incline) shoulder raise een dag voor de borstsessie een slecht idee?
Zelf geen ervaring mee. Is een oefening voor de Serratus anterior.
Heb ik ook last van, kut lange ledematen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Merk trouwens wel dat ik weer aan het vasten ben. Fucking koude handen en over het algemeen een kouder lichaam. Ik zit in een trui en jas terwijl mijn collega in een shirtje zit.
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.quote:
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok netjes, valt mee dan... weeg iets minder maar heb ook vaak koude handen
Niet specifiek maar let wel op mijn eetpatroon e.d.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Vast je dan? Naar wat ik begrepen stroomt het bloed weg uit je handen, voeten etc. etc. Volgens mij om de hersenen en organen van voldoende bloed te voorzien.
Mwah het is voor.die schouders geen ramp denk ik. Is meer serratus die het zware werk doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet slecht ofzo. Meestal doe je geen schouders trainen voor je borstdag en andersom omdat je anders inlevert op je volgende training. Dus het kan wel, maar als je zwaar gaat ga je morgen wat inleveren.
Hey, beachboi!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was drie weken geleden 81.5, na m'n twee weken diet-break 85 en afgelopen zaterdag na weer een week cutten 83.5. Deze zaterdag 82.5 denk ik.
Als je gaat liften eind in de middag, dan maakt een ontbijt om 7:00 uur uiteraard ook niks meer uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef seto het volgende:
Eerste training met IF viel reuze meeGister begonnen en dacht dat het onwijs slecht zou gaan omdat ik normaal iets van 2200kcal verorber tijdens bulk voor ik ga liften, nu met maar 600 ging het eigenlijk best goed.
Nu even veel eten naar binnen werken
Searching for cock in all the right places.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
@fanta, waar ben je nu allemaal mee bezig?
ik zie steeds verhalen van jou verschijnen die in ONZ of LIF thuishoren en dan heb ik het over de laatste weken, niet over een paar posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |