quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Searching for cock in all the right places.
Heb nog nooit 'n lab uberhaupt van binnen gezien. Werk momenteel samen met Big Cat en William Llewellyn aan 'n review over arachidonzuur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ofwel uren lopen zwoegen in het lab / achter een scherm en iemand anders gaat met je resultaten pronken
Laat even wat horen als dat klaar is, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb nog nooit 'n lab uberhaupt van binnen gezien. Werk momenteel samen met Big Cat en William Llewellyn aan 'n review over arachidonzuur.
Duurt nog wel even, shitload aan research en er is nogal wat (ogenschijnlijk) conflicterende data wat betreft effect van resistance exercise op arachidonzuur niveau in de fosfolipiden van de celmembranen van het spierweefsel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat even wat horen als dat klaar is, ben wel benieuwd.
Allemaal weer aan de w6
HIGH BARquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.
Chiropractor/osteopaat werd me aangeraden.
Ben wel eens benieuwd.
Thanks, me too!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, beachboi!
Ga door! [ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoeveel spier er nou eigenlijk verborgen zat onder het vet
Koetsjie koetsjie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt even veel als ju manlet Etha.
quote:
Auw.quote:
ik denk idd ook dat het hem in de core zit hier, hij "schudt" een beetje in de onderkant van de beweging, terwijl zijn benen het volgens mij makkelijk pakken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef 1517 het volgende:
[..]
HIGH BAR![]()
Overal ziet het er goed uit!
Altijd ruimte voor verbetering
Probeer meer je core/buikspieren aan te spannen.
Langzamer zakken, je verliest een beetje spanning zodra je omhoog gaat
Ik meende op 0:38 te zien dat je naar beneden kijkt, probeer hoog te kijken. Je torso volgt je hoofd.
Niet zo goed te zien vanaf hier maar een tip: knieën naar buiten en over de buitenkant van je voet squatten.
ah natuurlijk dacht ik ook alquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, shitload aan research en er is nogal wat (ogenschijnlijk) conflicterende data wat betreft effect van resistance exercise op arachidonzuur niveau in de fosfolipiden van de celmembranen van het spierweefsel.
Die sports multi heb ik iets van 20 pakjes van liggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
D'r zit wel een flink verschil in de dosering tussen deze twee:
http://www.bodyenfitshop.(...)rition/sports-multi/
http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/
zijn er nou eigenlijk echt kwaliteitsverschillen in vitamines? ZIjn die van Bonusan bv ook 3 keer zo goed, of is een vitamine een vitamine en is zo'n merk alleen maar 3 keer zo duur?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een goede complete multi zit niet in 1 pil per dag. Kort door de bocht, goed opneembare vormen nemen meer volume in. Bv. zinkcitraat vs zinkoxide, chroompicolinaat vs chroomchloride.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks voor je input!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Een goede complete multi zit niet in 1 pil per dag. Kort door de bocht, goed opneembare vormen nemen meer volume in. Bv. zinkcitraat vs zinkoxide, chroompicolinaat vs chroomchloride.
Zink en een bepaalde vitamine (ik geloof A, kan het zo snel niet vinden) werken het beste als ze niet gelijktijdig worden ingenomen.
Welke vorm het beste is hangt ook af van wat je ermee wilt bereiken. Magnesiumoxide werkt best tegen maagzuur, maar de opneembaarheid is bedroevend (5% ofzo). Dan kun je beter een gecheleerde (aan een complex gebonden) vorm nemen of magnesiumpicolinaat.
Stelregel 2 - goede supplementen zijn duurder. Vitamine D2 is goedkoop, maar D3 heb je nodig. Is wat duurder. Magnesiumoxide is goedkoop, maar de duurdere is beter opneembaar (70% vs 5%).
Ik neem die tweede, blinde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:43 schreef loveli het volgende:
Yw. En prijzig? Voor die 2.50 per potje zou ik groots inslaan
Zoveel voor multivitamine betalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik neem die tweede, blinde.¤ 18,50 per potje.
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
ik denk idd ook dat het hem in de core zit hier, hij "schudt" een beetje in de onderkant van de beweging, terwijl zijn benen het volgens mij makkelijk pakken...
ik heb gisteren gesquat met 2,5 kg schijfjes (witte technogyms met zwarte rand) onder mijn hielen. Typisch dat ik dan wel tot het grondje kan zonder balans te verliezen...
dat veel vinden LOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoveel voor multivitamine betalen
Je gaat lager dan ik, persoonlijk krijg ik last van mijn knieen als ik zo ver ga (~ass to ground) Overstrek je je knieën niet aan het eind?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef banaliteit het volgende:
Hebben jullie nog feedback voor mijn high bar squattechniek? Dit is met 100kg.
Nergens last van. Eerst ging ik nog dieper, maar ik kwam erachter dat het te grote invloed heeft op techniek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je gaat lager dan ik, persoonlijk krijg ik last van mijn knieen als ik zo ver ga (~ass to ground) Overstrek je je knieën niet aan het eind?
Ik snap ook niet waarom iemand zoveel waarde zou hechten aan vitamine tenzij daar een medische noodzaak toe is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Drinky het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren van het filmpje van BBC wat hoer een tijdje geleden stond dat vitamine À supplementatie niet zo bevorderlijk voor je gezondheid is.
Vitamine D en wellicht E zouden de enige zijn die supplementatie zouden kunnen gebruiken ( alhoewel ik vit E ook betwijfel als je dieet gewoon goed is )
Je doet mee aan de Research Prize? Wilde in de Jury gaan zitten maar heb nooit mee repliek gehad over de data van trainingen e/d. B*stards.quote:
Dat ligt aan je schema denk ik, als je bijvoorbeeld maandag schouders doet en dinsdag borst doet zul je dit wel gaan merken iig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef michiel_merk het volgende:
Even een vraag, ik doe momenteel 3 dagen achter elkaar krachttraining (split)
is dat verstandig? of is het beter om elke keer 1 dag rust te nemen ?
Ok ik gebruik deze schemaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je schema denk ik, als je bijvoorbeeld maandag schouders doet en dinsdag borst doet zul je dit wel gaan merken iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |