Zomaar?quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.
Orals gaan 2x langs de lever. En dagelijks spuiten schijnt ook nirt echt een aanrader te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepostquote:
Nee die je moet bakkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Boterhamvlees? Kan prima. Ff ruiken en als het prima ruikt lekker happen.
Moet je het ook niet uitlokkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee die je moet bakken
[..]
Moet je het ook niet uitlokken
Precies, als je gewoon een hoofddoek draagt heb je nergens last vanquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los
Eerlijk, het lijkt mij juist geweldig om in een oude stijl te trainen. Kan je ook genoeg van lerenquote:Op maandag 15 april 2013 19:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een spotter is altijd wel handig maar ook een maatje waarmee je kunt strijden.
Eerder ging ik wel een lange tijd alleen trainen maar dan hou je jezelf toch altijd een beetje in.
Was net naar die andere sportschool geweest hier in de straat maar daar gingen dumbells maar tot 34kg, was het helemaal vergeten omdat het alweer een half jaar of langer geleden was.
Heb maar gewoon benen en schouders getraind, wederom 150kg squat keer 5 gedaan.
Heb ze wel gevraagd of ze zwaardere dumbells krijgen maar ze denken dat ze dan heel wat andere type mensen binnen krijgen, het is nu meer een healthyclub. Tja dan maar bij de goude oude verroestte F4F trainen tot die tijd.
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijnquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Harde quads onder een rokje is ook veel te sensueel voor de huidige jeugd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepost.
Ik liep in gym-kleding, make-up loos naar de sportschool in looppas en oordopjes in.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los
Ik gebruik geen geweld manquote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijn
Doe ff normaalquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
Leuk wonen daar.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
Ik heb natuurlijk al eerder uitgelegd dat ik me niet ervan bewust was dat ik in het BB-topic postte, enfin mensen gaan gewoon in op mijn post dus doe ik dat ook. En trouwens niet zo schijnheilig doen temperamentje.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe ff normaal
en dit is niet het ONZ topic.
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.quote:
Zo voel ik mij in Rotterdamquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo voel ik mij in Rotterdam
[ afbeelding ]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden witquote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Poidertje het volgende:
Squats gedaan na deadlifts. Met 100 kg max hield het wel op.
Nee ben 190 @ 90quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Heb het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de trainingquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Poidertje het volgende:
[..]
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Het het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |