Zomaar?quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.
Orals gaan 2x langs de lever. En dagelijks spuiten schijnt ook nirt echt een aanrader te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepostquote:
Nee die je moet bakkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Boterhamvlees? Kan prima. Ff ruiken en als het prima ruikt lekker happen.
Moet je het ook niet uitlokkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee die je moet bakken
[..]
Moet je het ook niet uitlokken
Precies, als je gewoon een hoofddoek draagt heb je nergens last vanquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los
Eerlijk, het lijkt mij juist geweldig om in een oude stijl te trainen. Kan je ook genoeg van lerenquote:Op maandag 15 april 2013 19:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een spotter is altijd wel handig maar ook een maatje waarmee je kunt strijden.
Eerder ging ik wel een lange tijd alleen trainen maar dan hou je jezelf toch altijd een beetje in.
Was net naar die andere sportschool geweest hier in de straat maar daar gingen dumbells maar tot 34kg, was het helemaal vergeten omdat het alweer een half jaar of langer geleden was.
Heb maar gewoon benen en schouders getraind, wederom 150kg squat keer 5 gedaan.
Heb ze wel gevraagd of ze zwaardere dumbells krijgen maar ze denken dat ze dan heel wat andere type mensen binnen krijgen, het is nu meer een healthyclub. Tja dan maar bij de goude oude verroestte F4F trainen tot die tijd.
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijnquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Harde quads onder een rokje is ook veel te sensueel voor de huidige jeugd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zomaar ja! Stomme kutkinderen maarja ik zit mobiel en dan zie ik geen verschil tussen bb-topic en gym-topic dus weer in de verkeerde gepost.
Ik liep in gym-kleding, make-up loos naar de sportschool in looppas en oordopjes in.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
je had zeker kort rokje aan / makeup op / haar los
Ik gebruik geen geweld manquote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whut? Dat soort exemplaren mag je gewoon bij hun nekvelletje grijpen en flink schudden. Ik zou zeggen bij de ouders afleveren, maar tegenwoordig krijg je dan eerder een grote bek van de ouders op de koop toe dan dat die koters daarvan onder de indruk zouden zijn
Doe ff normaalquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
Leuk wonen daar.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geweld man. Rijdt veel politie rond in mijn buurt en dan zien ze een volwassen vrouw een kind in elkaar schoppen (dat wilde ik doen namelijk, gewoon mond open op een stoep en dan trappen op achterkant hoofd). Ach die kinderen worden mishandeld en krijgen te weinig aandacht thuis.
Ik heb natuurlijk al eerder uitgelegd dat ik me niet ervan bewust was dat ik in het BB-topic postte, enfin mensen gaan gewoon in op mijn post dus doe ik dat ook. En trouwens niet zo schijnheilig doen temperamentje.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe ff normaal
en dit is niet het ONZ topic.
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.quote:
Zo voel ik mij in Rotterdamquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is op zich wel fijn dat alles in de buurt zit wat je nodig hebt, maar als het lekker weer wordt gaat de kutjeugd op straat rondhangen en dan kan je niet eens meer normaal langslopen.
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo voel ik mij in Rotterdam
[ afbeelding ]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden witquote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Poidertje het volgende:
Squats gedaan na deadlifts. Met 100 kg max hield het wel op.
Nee ben 190 @ 90quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je ook little dan? F4F R'dam zijn wel veel negers.
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Heb het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de trainingquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Poidertje het volgende:
[..]
En dan uit de tijd gaan. Dan zat je ook echt op t randje! Het het soms ook dat ik er gewoon misselijk van ben.
Ik eet meestal uur of 5... en dan 7 uur trainen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de training
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparatenquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben
14%, richt op de 10.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparaten. Er hing wel een hele andere sfeer, beetje opgefokt soms in die gym.
Goed hoor! Hoogstraat was wel rustiger enzo en meer studenten. Trainde laatste maanden ook daar en legday natuurlijk bij centraal.quote:Op maandag 15 april 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
14%, richt op de 10.
Gaf altijd de voorkeur aan hoogstraat maar geen squatrek
[off-topc]quote:Op maandag 15 april 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat het inderdaad beter is dan hardloopschoenen.
Ik gebruik zelf Nike SB's, hebben een platte en harde zool. Wel een beetje suf dat ik lift op limited editions die op eBay voor $300 worden verkocht, maar in ieder geval blijven ze mooi schoon in de gym.
Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe verkloot ik mijn rug 2.0quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Mooie vrouwen altijd leuk om naar te kijken(nolesbi).
Je vergeet om er nohomo achter te zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Ik heb een hele verzameling SB`s en andere Nikes.
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.
Heb je die foto zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om creatine poeder steeds op te warmen voordat ik het kan injecteren
You too...quote:
Hahah dit ziet er idd fucked up uit. Wat zal moeders daar van denken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, is van een ander forum community waar ze allemaal fucked up shit met creatine doen
Je kan je vet niet in spier omzetten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Mgolovic het volgende:
vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spi
Hangt ervan af wat je doel is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef seto het volgende:
Is het nou echt nodig dat bij IF je grootste maaltijd post workout moet zijn?
... met behoud van spiermassa neem ik aan.quote:
Hmm ok, bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... met behoud van spiermassa neem ik aan.
Het hele idee van je grootste blok kcal na trainen eten is omdat je daarmee spiersynthese voedt, méér dan wanneer je het grootste blok kcal ver voor je training eet, en na je training heel weinig kcal.
Ho ff, waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit gewoon. Hij zoekt gewoon iets om te zeiken en om alles negatief te bekijken.
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef Kerol het volgende:
Ik vraag me af, stel je hebt op een dag 3.500 cal naar binnen gewerkt. Je doel is om 2.600 te halen, kun je dan die hoge surplus compenseren door de dag erna 1.700 cal naar binnen te werken of moet je te nimmer onder je BMR komen?
Ja, ik dacht dat dat ook het belangrijkste wasquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaat
quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:55 schreef Kerol het volgende:
Ik vraag me af, stel je hebt op een dag 3.500 cal naar binnen gewerkt. Je doel is om 2.600 te halen, kun je dan die hoge surplus compenseren door de dag erna 1.700 cal naar binnen te werken of moet je te nimmer onder je BMR komen?
Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hier altijd werd gezegd dat het om de week opname gaat
Als je gewoon een maaltijd neemt voordat je gaat trainen zit dat volgens mij wel goed hoor. Qua out gaan danquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.
Als ik een dag op 1700 zou moeten zitten daar waar ik normaal op 3800 zit, dan weet ik zeker dat ik niet naar de gym hoef te gaan de dag daarna.
Athans niet zonder assistentie en iemand die me thuis brengt nadat ik out gegaan ben![]()
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel...
Cutting problems Ray, ik moet in deze cut altijd wel 10 min bijkomen in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. week opname zeggen ze, maar toch vraag ik me af of je het niet beter over een aantal dagen kan verdelen. Daags na die 1700 heb je natuurlijk 0 energie.
Als ik een dag op 1700 zou moeten zitten daar waar ik normaal op 3800 zit, dan weet ik zeker dat ik niet naar de gym hoef te gaan de dag daarna.
Athans niet zonder assistentie en iemand die me thuis brengt nadat ik out gegaan ben![]()
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel...
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft je training na die ultra low dag dan weinig zin voor m'n gevoel, je kan dan nauwelijks presteren...
Is ook niet meer dan logisch. Maar ik denk dat wanneer je een maaltijd voor het trainen eet je al een stuk beter vooruit gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Kerol het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.
Dat van die weinig energie klopt wel trouwensDag nadat ik gecheat heb train ik heerlijk, na een cutdag train ik minder.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Kerol het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een keer met een 'slippertje' met te hoge surplus is het niet anders.
Dat van die weinig energie klopt wel trouwensDag nadat ik gecheat heb train ik heerlijk, na een cutdag train ik minder.
Ik denk dat dat per persoon wel verschilt, sommige mensen trainen fasted heerlijk, anderen gaan nokkie. Zou het zelf niet kunnen denk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Is ook niet meer dan logisch. Maar ik denk dat wanneer je een maaltijd voor het trainen eet je al een stuk beter vooruit gaat.
Haha inderdaad. De cut is kut. Kan enerzijds niet wachten tot augustus voor de bulk, en anderzijds niet tot de zomer om eindelijk te shinen on da beachquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Ik heb van het weekend niks anders gedaan als films gekeken deels achter m'n oogleden, en gegeten als een wilde, zit ook in cut (voor mijn doen dan), en sta nu vol van heb ik jou daar.
zelfs 4 frikandellen en 4 sausijzenbroodjes![]()
![]()
![]()
Zo kut he zo'n cut.
mooie amsterdams broquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar een paar kicks van de tientallen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nee dat zijn die Air Max op de eerste foto, toen ik nog in de sneakers zat werden zo goed als nieuwe paartjes nog doorverkocht voor $800+quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe term voor bordeelsluipers?
Leer nog elke dag bij hier op het forum
jezus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:51 schreef seto het volgende:
[..]
nee dat zijn die Air Max op de eerste foto, toen ik nog in de sneakers zat werden zo goed als nieuwe paartjes nog doorverkocht voor $800+
Ze zijn gelukkig wel wat praktischer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jezus.
nou dan zijn die weiglifting shoes zo duur nog niet allemaal![]()
Ik squatte in eerste instantie ook op m'n Nike hardloopschoenen (ook zo'n hoge hak), ben maar snel overgestapt op blote voeten, je staat zo ontiegelijk op je tenen te squatten met die schoenen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.
Hoezo op je tenen? Als je de oefening een beetje beheerst kan je dat accent zelf verleggen naar je hak etc. (Tenen omhoog houden o.a)quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik squatte in eerste instantie ook op m'n Nike hardloopschoenen (ook zo'n hoge hak), ben maar snel overgestapt op blote voeten, je staat zo ontiegelijk op je tenen te squatten met die schoenen...
Ik koop niet overal 2 paar van, omdat ik veel op eBay had gekocht, dan koop je minder snel een 2e paartje.quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Ik heb een hele verzameling SB`s en andere Nikes.
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.
haha,quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Ik zag vanmorgen iemand squaten op zijn Nike Airs. Op zich wel nette squats, maar de onbalans in zijn enkels was bijna eng om te zien. Je ziet die enkels heel de tijd keihard werken om de balans te houden.
SB's hebben gelukkig niet van die luchtkamertjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha,
squatten op van die "mint in box" vintage dingen, en dan met 200kg in je nek hoor je opeens die luchtkamers knallen. Wat ik me van 15jr geleden en een setje air maxen kan herinneren was dat ze altijd krakkelee werden die luchtkamertjes
Dan moeten er 5 kilo gewichtjes onder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha,
squatten op van die "mint in box" vintage dingen, en dan met 200kg in je nek hoor je opeens die luchtkamers knallen. Wat ik me van 15jr geleden en een setje air maxen kan herinneren was dat ze altijd krakkelee werden die luchtkamertjes
Sinds ik squat op Air max maak ik gains van mn leven in mn enkels.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Snakey het volgende:
Hij heeft ook zon ''kijk-ik-ben-breed'' houding.quote:
Ja ik hoop dat je geen sterretjes gaat zien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef seto het volgende:
Zodadelijk squats met alleen een kleine maaltijd achter de kiezenHoop dat het goed gaat.
Squats en Deadlifts met een te laag bloedsuikergehaltequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef seto het volgende:
Zodadelijk squats met alleen een kleine maaltijd achter de kiezenHoop dat het goed gaat.
Probeer de cola-fles ademhalingstechniek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Squats en Deadlifts met een te laag bloedsuikergehalte![]()
Bij mij is het het ergst als ik de barbell weer in het rack gelegd heb en uit loop te puffen. Dan heb je echt zoiets van: w.t.f.: ik ga flauwvallen.
Wat suikers wil nog wel eens helpen. Dextrose in je bidon b.v.
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag voor de tweede keer bij de chiropractor langs geweest. Je kan zeggen over die lui wat je wilt, maar dat kraken werkt echt. Ik heb veel meer vrijheid rondom om mijn nek en ook mijn bovenrug voelt een stuk beter aan.
Overigens wel even met hem in discussie geweest over de geloofwaardigheid van zijn beroepsgroep. Hij was daar gelukkig heel eerlijk en open over en zei "ik kan niks genezen, ik kan alleen de boel rechtzetten en je lichaam mechanisch wat efficienter laten werken."
Zoek er wel een met een medische achtergrond bij voorkeurquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thnx man, ik ga gelijk één in de buurt opzoeken.
Chiropractor/osteopaat werd me aangeraden.
Ben wel eens benieuwd.
ja en jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef cl00n het volgende:
Iemand ervaring met overtraining?
Anderhalve maand geleden ben ik begonnen met 5x een uur zwemmen in de week. Nu is het per week 5x zwemmen en 3-4x kettlebellen. Nu ben ik de laatste tijd erg moe, nu ook bijvoorbeeld. Ik ben echt niet van de bank af te slaan, vanmorgen ging het nog.
Kan het zijn dat ik teveel hooi op de vork neem? Ik heb geen zin in een of andere fysieke burnout namelijk. Alvast bedankt.
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef NomanIW het volgende:
Zwemmen kan belastend zijn voor de schouders. Zeker borstcrawl en zeker met een matige techniek.
Dus zeer wel mogelijk
Ik ben 33 en de mannelijke bridget Jones met een drugsprobleem (any shit will do, thanks) en laat me je zeggen, je gaat nog wel vagere dingen meemaken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef cl00n het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.
Snap er niets van!
Ik weet niet hoe intensief je traint maar 2 dagen achter elkaar flink intensief dezelfde training doen lukt de meesten niet zonder na de 2e training verrot te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef cl00n het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van, zondag nog gekettlebellt en gisteren knalde ik van de energie. Gisteren gekettlebeld en ik voel me gewoon een vaatdoek. Dit slaat echt helemaal nergens op. Vanavond wilde ik gaan zwemmen maar ik denk dat ik een dagje niet van de bank af kom als rust.
Snap er niets van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |