Ik eet meestal uur of 5... en dan 7 uur trainen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit. Zorg dat je voor de training goed hebt gegeten en drink veel water. Neem desnoods een bidon met wat dextrose mee voor tijdens de training
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparatenquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet eens 5 setjes cleans doen na zwaar squatten en deadlift. Na het laatste setje zag ik gewoon iets van 10 seconden wit
[..]
Nee ben 190 @ 90
Train alleen nog in Rdam als ik bij een mattie slaap. F4F Rdam zie je alleen mooie vrouwen tijdens de groepslessen waar ik niet aan mee doe en die negers staan er altijd met een groep van 5-6 bij het bankdrukbankje, heb soms meer het idee of ik in een amerikaanse gevangenis aan het trainen ben
14%, richt op de 10.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo je bent wel groot dus..vp? Toen ik daar nog trainde waren die vrouwen alleen bij dat circuitplekje te bekennen. En ik werd altijd voor gelaten bij de apparaten. Er hing wel een hele andere sfeer, beetje opgefokt soms in die gym.
Goed hoor! Hoogstraat was wel rustiger enzo en meer studenten. Trainde laatste maanden ook daar en legday natuurlijk bij centraal.quote:Op maandag 15 april 2013 23:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
14%, richt op de 10.
Gaf altijd de voorkeur aan hoogstraat maar geen squatrek
[off-topc]quote:Op maandag 15 april 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat het inderdaad beter is dan hardloopschoenen.
Ik gebruik zelf Nike SB's, hebben een platte en harde zool. Wel een beetje suf dat ik lift op limited editions die op eBay voor $300 worden verkocht, maar in ieder geval blijven ze mooi schoon in de gym.
Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe verkloot ik mijn rug 2.0quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Mooie vrouwen altijd leuk om naar te kijken(nolesbi).
Je vergeet om er nohomo achter te zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[off-topc]
Ik heb een hele verzameling SB`s en andere Nikes.
Altijd 2 paar, 1 om op te lopen 1 voor de verzameling.
Heb je die foto zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om creatine poeder steeds op te warmen voordat ik het kan injecteren
You too...quote:
Hahah dit ziet er idd fucked up uit. Wat zal moeders daar van denken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, is van een ander forum community waar ze allemaal fucked up shit met creatine doen
Je kan je vet niet in spier omzetten.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Mgolovic het volgende:
vrij goed op mijn voeding om ieder geval niet te veel zout, koolhydraten en vet binnen te krijgen. Aantal calorieën wat ik binnen krijg is maximaal 2.000 maar vaak tussen 1.500 en 2.000. Wat kan ik nu het beste doen (eten) om geen vet aan te komen, maar wel mijn huidige vet om te zetten in spi
Hangt ervan af wat je doel is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:03 schreef seto het volgende:
Is het nou echt nodig dat bij IF je grootste maaltijd post workout moet zijn?
... met behoud van spiermassa neem ik aan.quote:
Hmm ok, bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... met behoud van spiermassa neem ik aan.
Het hele idee van je grootste blok kcal na trainen eten is omdat je daarmee spiersynthese voedt, méér dan wanneer je het grootste blok kcal ver voor je training eet, en na je training heel weinig kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |