Ben je in Boston geweest?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:49 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, is lang geleden dat ik zo'n pijn in mijn benen gehad
Dat burn after leg dayquote:
Ik zei letterlijk hardop: "OHHHHHHHH DAMN"quote:
Onder de video heb ik de tijden er bij gezet naar de goeie stukjes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk hardop: "OHHHHHHHH DAMN"
Op de manier zoals je al bezig bent. Squats, Deads, Overhead work, pull ups.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.
Dan stop ik wel met de opleidingquote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
Nog zo`n beroepsgroep met veel kwakzalvers,.. de Fysiotherapeut...vaak is hun opgewaardeerde MBO diploma samen met die van de "kraker" waarvan we weten dat die de boel belazerd.
Nu nog de PT in de kamer en het feest kan beginnen.
Huisarts heeft mij in het begin doorgestuurd naar deze fysio omdat het vaker voorkomt dat je te lang behandeld wordt vanwege de winst. Deze fysio doet dat niet werd mij verteld.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
Nog zo`n beroepsgroep met veel kwakzalvers,.. de Fysiotherapeut...vaak is hun opgewaardeerde MBO diploma samen met die van de "kraker" waarvan we weten dat die de boel belazerd.
Nu nog de PT in de kamer en het feest kan beginnen.
Span je core aan tijdens de oefening en probeer de aandacht daar eens naartoe te verleggen. Op den duur zal het als vanzelf gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:48 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Hoe werk ik aan de core? Gebeurd trouwens volgens mij niet elke keer dat ik zo tril. Zal er op letten.
Nouja, je hebt pijn omdat er iets niet goed zit...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Is het slecht om pijnstillers te gebruiken als je gaat sporten. Fysio heeft het aangeraden om mijn spieren te ontspannen en het is zelfs voorgeschreven.
Het gaat om paracetemol 500 mg met codeine. Ik slik het alleen als ik echt verga van de pijn sinds vrijdag 5 ( goed verdeeld) van die tabletten op, ik mag er 3/4 per dag.
Ik heb dus gehoord dat dit slecht is voor je. Op internet niet echt bruikbare info gevonden en op de bijsluiter ook niks.
Goed argument, youtube.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja man, alles staat op Youtube wat je moet weten. heb die gasten erg laag zitten.
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, je hebt pijn omdat er iets niet goed zit...
Mja, ik weet de voors en tegens niet, dus zou je niet beargumenteerd kunnen adviseren. Behalve dan voorzichtig te doenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.
Daarmee tik je dus exact mijn punt aan. De Fysio`s bestelen je ook nog eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef Fanta-stick het volgende:
rgestuurd naar deze fysio omdat het vaker voorkomt dat je te lang behandeld wordt vanwege de winst. Deze fysio doet dat niet werd mij verte
Ja goed warm worden. Roeien, stretchen en niet te zwaar trainen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik weet de voors en tegens niet, dus zou je niet beargumenteerd kunnen adviseren. Behalve dan voorzichtig te doen
Mijn huisarts zei het zelf inderdaad dat de meesten in feite een stelletje oplichters zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Daarmee tik je dus exact mijn punt aan. De Fysio`s bestelen je ook nog eens.
Gelukkig wist jou arts er gewoon nog 1tje die dat niet doet :-)
Moet je nagaan wat voor tuig er rondloopt als Fysio.
(laats een ver familielid haar oplichter man overleden, was ook een Fysio gangster.
De man wist geen eens de Musculus teres minor aan te wijzen. En kwam met de meest onzinnige theorieën over blessures. Gelukkig is ie nou dood)
Ow maar dan moet je naar de kraker/chiropractor die zal je na 5 x rays en een smeg scan dood leuk zeggen dat ie wel even je rib vrij maakt door deze fysiek van zijn plaats te rukken en je wervel trauma te bezorgenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nekwervels en ribben zitten vast, ik moet doorgaan met waar ik mee bezig ben. Maarja dat wordt tegengehouden door pijn en zo is het een vicieuze cirkel.
Chickie heeft me zelf gekraakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow maar dan moet je naar de kraker/chiropractor die zal je na 5 x rays en een smeg scan dood leuk zeggen dat ie wel even je rib vrij maakt door deze fysiek van zijn plaats te rukken en je wervel trauma te bezorgen![]()
Mensen gebruik uw gezond verstand, paracetemol 500 mg met codeine voor een blessure waarvan hij geeneens exact weet wat het is
Thanks voor de bevestiging.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
ad dat de meesten in feite een stelletje oplichters zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |