Laat ik het dan zo zeggen: Dat ik meer verschil zie in mijn benen dan in de rest van mijn lichaam.quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je benen langzamer groeien dan de rest van je lichaam.
Dat komt nooit meer goedquote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef cl00n het volgende:
Gisteren ben ik de fout in gegaan en heb een zak chips + reep chocola + zak borrelnootjes op. Hoeveel calorieen zullen dat geweest zijn en hoe lang zal ik daar voor moeten bloeden?
Misschien een open deur intrappen, maar (extreem) snelle spiergroei door roids is wel slecht voor je pezen en gewrichten, dus niet gek dat hij die vraag stelt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag bij arts geweest ivm schouder en heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking. Keihard genaaid dus. Morgen afspraak maken bij fysio voor plan van aanpak... Waarschijnlijk gaat hij me vertellen wat ik niet wil horen (rust!!).
Edit: Gast vroeg ook nog of ik andere ongein naast shakes gebruikte, dit was door snelle spiertoename ook erg slecht voor gewrichten.![]()
Goed plan! Ik doe mee!quote:Op maandag 15 april 2013 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week denk ik maar weer eens switchen naar fullbody oefeningen.
Een zwembroek is ook niet benodigd om te gaan zwemmen. Maar wel zo fijn als je er een hebt.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Ik lees veel over lifting schoenen de laatste tijd.
1 ding duidelijk maken, je hoeft geen 125+ euro uit te geven aan die troep!
Arnold trainde er niet mee, alle oude bodybuilders trainde er niet mee.
Het is commercieel onzin, leuk voor als je rijke ouders hebt.
Train je deadlift en squat gewoon op je sokken, beter gaat het niet worden.
Enige voorwaarde, trek die week schone sokken aan zonder gaten.
Heb je stinkvoeten, gebruik Therme Anti-transpirant spray op je voeten.
Niet haten nou
Bij sommige lifts heeft het een gunstige invloed op je positie gedurende lift. Squats bijvoorbeeld. Je moet wel de juiste hielhoogte hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Niet haten nou
Schrijf je maar in bij pottenfitness...quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef cl00n het volgende:
Gisteren ben ik de fout in gegaan en heb een zak chips + reep chocola + zak borrelnootjes op. Hoeveel calorieen zullen dat geweest zijn en hoe lang zal ik daar voor moeten bloeden?
P.S. En een pizza 4 kazen
Een zwembroek is helaas wel nodig en meestal ook verplicht.quote:Op maandag 15 april 2013 17:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een zwembroek is ook niet benodigd om te gaan zwemmen. Maar wel zo fijn als je er een hebt.
Vertel vertel, haha hoe ziet zo`n potje er uit eigenlijk?quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Drama in mijn gym omdat er iemand potje winstrol heeft achtergelaten in de kleedkamer
O jawel hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat met name acupunctuur en homeopathie per defenitie kwakzalverij is.![]()
Genoeg natuurlijke middelen die helpen tegen bepaalde kwalen. Het hele bos/regenwoud staat er vol mee, en hele volksstammen die er mee leven zo. En acupunctuur is goed voor o.a. doorbloeding en dat geeft uiteraard ook meer genezing.
Laatst ook 3x naar een Osteopaat (volgens div. online bronnen kwakzalver) geweest en die heeft me in het eerste half uur duidelijk gemaakt dat ik niet alleen een beginnende tennisarm maar ook een spierscheur had (vlakbij dezelfde plek). Oke, die beste man was ook gewoon fysiotherapeut, dus ik weet niet in hoeverre een gewone fysio of normale arts dit direct al uit had kunnen sluiten, maar feit was wel dat ik 3 weken en 3 sessies van 1 uur, en een kleine maand later weer zo'n beetje alles kon doen met die arm.
Bij Osteopathie gaan ze er bijv.eerder vanuit dat een bepaalde blessure ergens anders vandaan zou kun komen. Bij mij kwam dat dus vanuit m'n hand omdat die helemaal vast zat en ik alles vanuit m'n elleboog zat te corrigeren en op te vangen...
'k was wel gewaarschuwd (meen ook door Zeta) en er zullen best kwakzalvers tussen zitten idd., maar zolang ze op een logische wijze te werk gaan, zijn ze al heel wat verder dan een gemiddelde huisarts die je met twee weken rust naar huis stuurt
Of ik de volgende keer direct weer naar die beste man zou gaan? Denk het niet, hij kost inmiddels 125euro per uur, en dat vind ik te belachelijk voor woorden![]()
Dan zoek ik toch eerder een fysio op voor 35euro per half uur denk.
Het feit dat zowel een chiropractor en osteopaat zichzelf dokter noemen is echt schandalig eigenlijk. Dat valt gewoon onder titelmisbruik en zet veel mensen wel op een verkeerd been...
quote:Op maandag 15 april 2013 17:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vertel vertel, haha hoe ziet zo`n potje er uit eigenlijk?
Whaha, waarom zou je dat ook meenemen naar de gym.quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Drama in mijn gym omdat er iemand potje winstrol heeft achtergelaten in de kleedkamer
Orals?quote:
Je kan zo een nudisten strandje opzoeken als je wil.quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een zwembroek is helaas wel nodig en meestal ook verplicht.
Een paar oude allstarts zoals eerder wedt geopperd doet het werk even goed. En op je sokken minstens zo goed.
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bipsquote:
Je lever zal een een stukje dankbaarder zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bips
Herkenbaar, kleding zit overal een stuk beter.quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef MrGuma het volgende:
Blijft toch grappig om te zien; tijdens de cut zie je op de weegschaal niet per se een verandering, maar bij het aantrekken van je broek moet je vervolgens een gaatje strakker. (wat natuurlijk ook vocht is maar ach)
Zou mooi zijn als ik nu dan toch eindelijk eens op de 10-12% kom ipv 20-26%
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lever zal een een stukje dankbaarder zijn.
Opzich, als je vanaf het begin voor een paar tientjes wat tabs enzo had kunnen fixen, kun je gewoon wegtikken net als ander eten.quote:Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoiets ja. Snap die mensen ook niet die een oral only kuur doen. Als ik ooit ga kuren dan knal ik gewoon die naald in mijn bips
Niemand wil bekendstaan als die roidhead die minder sterk of buff is dan sommige naturals in de gym.quote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat ik trouwens niet snap aan de mensen die kuren is dat ze er niet eerlijk voor uit durven te komen. Als je sponsors hebt of een publieke functie dan kan ik het begrijpen maar anders kan je toch gewoon eerlijk zijn als iemand het vraagt.
Je hoeft maar anabolen kopen in google te typen en je hebt zo een hele lijstquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Opzich, als je vanaf het begin voor een paar tientjes wat tabs enzo had kunnen fixen, kun je gewoon wegtikken net als ander eten.Heeft ook wel wat, geen gedoe met naalden, mislukte injecties/bloed/lucht/hygiëne, etc etc.
Stel dat het in de supermarkt lag, met een waarschuwing. Beetje alcohol/sigaretten verhaal. Was je dan niet al lang begonnen? Waarom zou je dan jezelf blindstaren op marginale gains van creatine enzo.
Gewoon een paar tabs poppen, wat extra eten, iets religieuzer slapen en vooral harder gaan in de gym. Gratis extra gainzz.
[..]
Niemand wil bekendstaan als die roidhead die minder sterk of buff is dan sommige naturals in de gym.
Wat als schoenen verplicht zijn? (nee, ik ga geen andere gym zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef ZetaOS het volgende:
Niet haten nou
Gewoon naar kuurtje.eu.quote:Op maandag 15 april 2013 18:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hoeft maar anabolen kopen in google te typen en je hebt zo een hele lijst
Als ik ooit ga kuren dan zou ik dat na mijn studie doen mocht ik geen werk vinden. Lekker kuren van mijn uitkeringquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon naar kuurtje.eu.
Ik kijk tegenwoordig een stuk anders naar AAS dan in het begin. Stel dat ik nu een halfjaar echt religieus streng ga trainen/rusten/slapen (wat ik nog nooit langer dan een week heb gedaan, en de laatste tijd al helemaal niet), en ik stall dan, terwijl ik nog niet helemaal tevreden ben?
Dan gaat die test-only kuur er wel komen. Zonde om dan meer tjjd te verdoen. Lijkt me ook wel een interesse ervaring om te hebben.
Nog steeds zou ik er dan niet mee te koop lopen. Je wil immers ook niet dat anderen ineens gaan lopen haten of onderschatten wat je (natty) hebt bereikt, of dat ze alles op je AAS-gebruik afschuiven enzo. Gebruik het voor jezelf = houd het voor jezelf.
Bovendien wil je ook niet het verkeerde beeld geven aan beginners of kwetsbare stratenmakers, dat ze die zooi nodig hebben ofzo.
Je moet genoegen nemen met wat je naturel kan halen man.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon naar kuurtje.eu.
Ik kijk tegenwoordig een stuk anders naar AAS dan in het begin. Stel dat ik nu een halfjaar echt religieus streng ga trainen/rusten/slapen (wat ik nog nooit langer dan een week heb gedaan, en de laatste tijd al helemaal niet), en ik stall dan, terwijl ik nog niet helemaal tevreden ben?
Dan gaat die test-only kuur er wel komen. Zonde om dan meer tjjd te verdoen. Lijkt me ook wel een interesse ervaring om te hebben.
Nog steeds zou ik er dan niet mee te koop lopen. Je wil immers ook niet dat anderen ineens gaan lopen haten of onderschatten wat je (natty) hebt bereikt, of dat ze alles op je AAS-gebruik afschuiven enzo. Gebruik het voor jezelf = houd het voor jezelf.
Bovendien wil je ook niet het verkeerde beeld geven aan beginners of kwetsbare stratenmakers, dat ze die zooi nodig hebben ofzo.
zal ik doen, straks eerst maar weer even de kettlebell aaien.quote:Op maandag 15 april 2013 17:41 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Schrijf je maar in bij pottenfitness...
Sucks dat je geen trainingspartner hebtquote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef SunTzu het volgende:
Lief dagboek,
Ik ben alweer klaar met pussies die training ontwijken, ik ga weer van gym switchen. Terug naar mijn oude sportschool 2 minuten van huis vandaan. Kan gewoon niemand vinden die ook blijft trainen.
Fatties gonna fat.
Sincerely yours,
SunTzu
Gewoon staande calf raises met dumbbells in je hand of een halter in je nek, even een stepbankje om je voorvoet op te zetten en voila. .. Zittend kan ook, dan leg je de halter op je bovenbeen, zowat op je knie.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
Weten jullie nog lekkere kuit oefeningen?
De enige optie die ik hier heb is en zo gelijk lijkend iets:
http://www.bodybuilding.c(...)g-barbell-calf-raise zo dus, maar dan met stepbankje ipv plankje.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
Je moet kuren tot je ongeveer je natty top haalt. 8 jaar trainen verkort tot 1,5 jaarquote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet genoegen nemen met wat je naturel kan halen man.
De enige optie die je hebt om kuiten te isoleren en te trainen zijn calf raises.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef spierbal het volgende:
Dit, ja.quote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet kuren tot je ongeveer je natty top haalt. 8 jaar trainen verkort tot 1,5 jaar
Een spotter is altijd wel handig maar ook een maatje waarmee je kunt strijden.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks dat je geen trainingspartner hebt
Kip zou ik niet gokken man. Of de 17e alvast braden dan kan je het nog wel wat langer bewaren. of invriezen idd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk kipfilet gekocht die tot 17 april goed is, zou ik het 3 dagen later nog kunnen eten of kan ik het beter invriezen
Boterhamvlees? Kan prima. Ff ruiken en als het prima ruikt lekker happen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk kipfilet gekocht die tot 17 april goed is, zou ik het 3 dagen later nog kunnen eten of kan ik het beter invriezen
Zomaar?quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd gewoon bespuugd vandaag door 2 kinderen van 10!! Wtf gewoon ik ben gewoon doorgelopen anders had ik hun ff een flinke mep verkocht. De brutaliteit.
Orals gaan 2x langs de lever. En dagelijks spuiten schijnt ook nirt echt een aanrader te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Bij winstrol maakt oraal of injecties niet zoveel uit qua levertoxiciteit aangezien het dezelfde stof blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |