SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinken![]()
Eet/drink je veel zuivel?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinkenBedankt Hans.![]()
Hiervoor heb ik dumbells en barbells en dipping barsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoeveel push-ups doen jullie?En heb je er ooit gericht op getrained?
![]()
hoeveel dips doe je?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik dumbells en barbells en dipping bars![]()
Lichaamsgewicht 20 chest dips, doe weighted met 8-10 reps, zijn steekgewichten geen idee hoeveel kgquote:![]()
Jij moet zonder broekje met je massive benenquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Als het heel erg gaat worden moet je ff naar de dermatoloog gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinken![]()
Zal me eens voorstellen, lurk namelijk al een jaar mee in dit topic.
Eerst maar wat algemene info;19 jaar, 1.69m, 66kg. BF schat ik ~12 % en studeer Fysiotherapie in Groningen.
Ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een ACL(voorste kruisband) scheur. Moest als gevolg geopereerd worden in februari 2012. Van te voren kracht opgebouwd en daarna revalideren. Kracht training kon ik eind mei weer hervatten. Vervolgen SS met dips en pull-ups gedaan.
Stats zijn op het moment:
Sq :125kg 3x5
DL :145kg 1x5
BP : 80kg 3x5
BoR:70kg 3x5
OHP:50kg 3x5
Weighted pull-ups: 20kg 3x6
Weighted dips: 35kg 3x6
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 27-01-2013 22:38:42 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Not sure if trolling or....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
Eerst maar wat algemene info;19 jaar, 1.69m, 66kg. BF schat ik ~12 % en studeer Fysiotherapie in Groningen.
Ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een ACL(voorste kruisband) scheur. Moest als gevolg geopereerd worden in februari 2012. Van te voren kracht opgebouwd en daarna revalideren. Kracht training kon ik eind mei weer hervatten. Vervolgen SS met dips en pull-ups gedaan.
DL :145kg 3x5
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Oh, zie dat het 1x5 moet zijn. My bad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Een voor een je supps en evt. andere wijzigingen in je voeding uit proberen te sluiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.Deathlift or Die.![]()
De squat en deadlift verdeeld over verschillende dagen. Op het moment dat ik moest deadliften was de beperkende factor mijn rug. Wanneer ze los werden uitgevoerd ging de DL van 120 naar 130. Daarnaast 3 maanden geleden de front squat toegevoegd. Evenals calf raises, omdat mijn kuiten in verhouding niet genoeg groeiden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.
Schema ziet er nou zo uit:
A-B-A, B-A-B roulatie.
Workout A:
Squat, BP, BoR, Pull-ups, Calf Raises.
Workout B:
Deadlift, OHP, Front Squat, Dips, (Muscle-up af en toe uitproberen)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
heb dankzij jullie een degelijk 4 day split schema in elkaar kunnen flatsen, maar moet binnekort weer overstappen naar een 3 day split ivm school en werk. die zag er eerst altijd zo uit:
Maandag: rug en biceps
Woensdag: benen en schouders
Vrijdag: borst en triceps
zou het verstandig zijn om een keer mijn schema helemaal om te gooien? hebben jullie enige voorbeelden van schema's, kan ook full body zijn natuurlijk. ik ben er erg benieuwd naar aangezien dit schema, samen met Stronglifts het enige is wat ik tot nu toe gedaan heb.
ik hoop dat wat hierboven staat te begrijpen is
[ Bericht 1% gewijzigd door borstmelk op 27-01-2013 23:27:44 ]![]()
Ik zit nu pas op de 60kg :/, tijd bezig geweest met techniek.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik zat al tegen de 160 aan na 4 maanden below paralelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.![]()
Ex-Voetballertje hé.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.![]()
Die zijn niet zo sterk in de benen. Hopelijk bereik ik de felbegeerde beest-status ooit in mijn leven. Zal dan aan allerlei gekke poedertjes moeten. Alleen bang voor de side-effects van creatine, not even once!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
beetje lastig als je 1,69m bentquote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ex-Voetballertje hé.![]()
Die zijn niet zo sterk in de benen. Hopelijk bereik ik de felbegeerde beest-status ooit in mijn leven. Zal dan aan allerlei gekke poedertjes moeten. Alleen bang voor de side-effects van creatine, not even once!![]()
![]()
Kai Greene is 1,73m, ik vind hem behoorlijk beest.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
beetje lastig als je 1,69m bentNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja, wat een beest gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef 16meter het volgende:
Dennis James![]()
Check ook deze DVD van hem:If not now, then when.![]()
Ik moet dan altijd hieraan denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef 16meter het volgende:
Kleine gasten worden veel breder, vooral die endo's.![]()
![]()
Borst/Armenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef borstmelk het volgende:
heb dankzij jullie een degelijk 4 day split schema in elkaar kunnen flatsen, maar moet binnekort weer overstappen naar een 3 day split ivm school en werk. die zag er eerst altijd zo uit:
Maandag: rug en biceps
Woensdag: benen en schouders
Vrijdag: borst en triceps
zou het verstandig zijn om een keer mijn schema helemaal om te gooien? hebben jullie enige voorbeelden van schema's, kan ook full body zijn natuurlijk. ik ben er erg benieuwd naar aangezien dit schema, samen met Stronglifts het enige is wat ik tot nu toe gedaan heb.
ik hoop dat wat hierboven staat te begrijpen is
Benen/kuiten/core
Rug/schouders
?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
ja percies maat van me doet sinds kor took van die spuite zette is dus ook gwn zo gworde nuquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Skol het volgende:
[..]
Knap hoor met paar spuitjes in je reet.
stelt nix voor zo kan iedreen t!:S blijf tog gwn naturel zei ik maja
nou gr he![]()
gwn kk sgijt aan alles fuaaaarkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Skol het volgende:
[..]
Knap hoor met paar spuitjes in je reet.If not now, then when.![]()
50mg Zink + Veel water drinken schijnt toch de oplossing te zijn voor acne die wordt veroorzaakt door zuivel en eiwittenquote:![]()
stop met juicen manquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Valt toch een beetje tegen vind ik:
Turk wint frikandeleetwedstrijd
ik trok het van het weekend ff niet meer met m'n cut op 3700 lol, en heb d'r 4 in de pan gedaan. Die waren in 1,5 minuut op volgens mij![]()
nog wel onder de 4000 gebleven toch
The hungerrr![]()
![]()
Nette stats hoor. Flink sterk!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Geloof er geen zak vanquote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.
101 kilo 6x omhoog dippen.
DL 145 kilo voor iemand van 66 kilo
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 07:59:41 ]![]()
Gewoon doorzetten en dan ben je er aan gewend. Honger is gewenning en niets anders, helemaal wanneer je al 3700 kcal op hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
ik trok het van het weekend ff niet meer met m'n cut op 3700 lol, en heb d'r 4 in de pan gedaan. Die waren in 1,5 minuut op volgens mij![]()
The hungerrr![]()
![]()
![]()
ja 'k weet het. 't lukt ook best aardig zo door de weeks.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:48 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten en dan ben je er aan gewend. Honger is gewenning en niets anders, helemaal wanneer je al 3700 kcal op hebt.![]()
Nu ik weer IF doe eet ik 's avonds bij het diner mijn eerste maaltijd, ik zit dan vol en moet me dwingen om nog wat extra te eten.![]()
![]()
Hehe, hoe zijn je boodschappenkosten? Ik merk dat de mijne de laatste 1.5 jaar steady omhoog blijven gaan naarmate ik meer ga eten...quote:Op maandag 28 januari 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
The hungerrr![]()
Gisteren voor de eerste keer getraind in 2 weken (lang werken, skieen etc) en shiiiiit, mn borst staat in de fik![]()
![]()
in m'n bulk ruim 70 euro per weekquote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Hehe, hoe zijn je boodschappenkosten? Ik merk dat de mijne de laatste 1.5 jaar steady omhoog blijven gaan naarmate ik meer ga eten...
Gisteren voor de eerste keer getraind in 2 weken (lang werken, skieen etc) en shiiiiit, mn borst staat in de fikwaarvan 30 euro vlees
bij Islam slagert, anders nog veel meer.
nu ca 14L volle melk minder, en wat andere dingen meer, ongeveer 10eu minder nu![]()
Laatste 3 weken niet echt meer getraind, sixpack is een onepack geworden. Aesthetic gods forgive me for I have sinned, lend me thy strength.![]()
Zoveel Aesthetic worshippers lopen er volgens mij niet rond hoor, kijkende naar die 5000 Kcal die ze per dag naar binnen rossen. Zullen velen wel een vetlaagje van t bulken hebben me dunkt. (Ok ok, en veel spieren, hopelijk)quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef SunTzu het volgende:
Laatste 3 weken niet echt meer getraind, sixpack is een onepack geworden. Aesthetic gods forgive me for I have sinned, lend me thy strength.![]()
Ben nu op de laatste 3 dagen van m'n 2 maanden vakantie, eerste 5 weken bijna om de dag getraind maar ook elke dag gezopen. Straks meteen een PWO en creatine bestellen, terug thuis gelijk weer IF.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel Aesthetic worshippers lopen er volgens mij niet rond hoor, kijkende naar die 5000 Kcal die ze per dag naar binnen rossen. Zullen velen wel een vetlaagje van t bulken hebben me dunkt. (Ok ok, en veel spieren, hopelijk)
Deze zomer ga ik shredded worden.![]()
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avondquote:Op maandag 28 januari 2013 12:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ben nu op de laatste 3 dagen van m'n 2 maanden vakantie, eerste 5 weken bijna om de dag getraind maar ook elke dag gezopen. Straks meteen een PWO en creatine bestellen, terug thuis gelijk weer IF.
Deze zomer ga ik shredded worden.![]()
![]()
Vanaf vandaag wil ik elke maandag een 24u fast erin gooien. En daarnaast gewoon de IF eetpatroon. Ik ben benieuwd!![]()
waarom?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef FootieB het volgende:
Vanaf vandaag wil ik elke maandag een 24u fast erin gooien. En daarnaast gewoon de IF eetpatroon. Ik ben benieuwd!![]()
Nog ff genieten dan voordat we serieus gaan doen. M'n vriendin wordt wel gestoord, ik quote haar: " Je praat vaker over trainen dan over mij".quote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avondBen 4kg afgevallen terwijl ik er veel vetter uitzie.
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nog ff genieten dan voordat we serieus gaan doen. M'n vriendin wordt wel gestoord, ik quote haar: " Je praat vaker over trainen dan over mij".Ben 4kg afgevallen terwijl ik er veel vetter uitzie.
![]()
Hahahah. Vet tegen haar je stats gaan uitleggen bij 't avondeten.
Ja inderdaad, toch deze week nog een ander trainingsschema proberen te krijgen zodat ik in half maart eind maart met het cutten ga beginnen![]()
![]()
Begin van mijn cut. Vorig zomer had ik dat ook gedaan (deed ik zelfs 2x 24u fast in de week) en dat was me goed bevallen. Ben toen van 90kg naar 81kg gegaan in 2,5 maand tijd, ook veel vocht natuurlijk.quote:![]()
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avond![]()
Zo. Eindelijk eens de ballen gehad om mijn grenzen voor mijn deadlift setjes te verleggen. Zat al heel lang te morren op 125kg, maar na vorige week 8x125kg gehaald te hebben nu de stap naar 6x127.5kg gemaakt. Een kleine stap in gewicht, maar een grote stap voor mijn motivatie.
Gouden tip: doe die domme handschoentjes UIT. Magnesium poeder erop en vlammen maar!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat is trouwens de calorie-waarde van alcohol? Ik lees zowel 7 per gram als 0. Het argument voor 0 is omdat alcohol technisch gezien geen nutrient is en de afbraak ervan netto niets oplevert.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.
Een wodka-soda-lime of wodka-coke zero zou in dat geval geen calorieen opleveren. Wel zo makkelijk in de cut, al is het natuurlijk niet best voor je herstel (de afbraak van alcohol verstoort allerlei metabolische processen)."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Monday moooorningA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Huh, wut?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef star_gazer het volgende:
Het argument voor 0 is omdat alcohol technisch gezien geen nutrient is en de afbraak ervan netto niets oplevert.Waar heb je dat gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_metabolism
Een deel ethanol gaat uiteindelijk als acetyl-CoA de krebs-cyclus in, dus het lichaam haalt er wel energie uit. Hoeveel precies is alleen in een range te zeggen.Confidence through competence![]()
hmm ja is op zich iets om te overwegen, de reden dat ik een 4 dagen split deed was omdat ik mijn schouders en onderlichaam meer wou trainen, op jou manier pak ik mijn schouders en benen op een aparte dag waardoor ik er meer mee kan. thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 00:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Borst/Armen
Benen/kuiten/core
Rug/schouders
?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.Wel in de hoeveelheden die ik drink. En dan twee dagen per week. Denk aan zo'n 3 tot 5 liter bier per dag.
![]()
Dan drink je toch gewoon minder?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wel in de hoeveelheden die ik drink. En dan twee dagen per week. Denk aan zo'n 3 tot 5 liter bier per dag.
![]()
![]()
Ja daar zit ik ook over na te denken, moet ook. Anders moet ik gewoon niet zo zeikenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon minder?
het blijft toch wel lastig om na biertje X te moeten zeggen: NU is t genoeg![]()
Mind over matter!![]()
Ja ok, voor alcoholisten geldt dat niet nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wel in de hoeveelheden die ik drink. En dan twee dagen per week. Denk aan zo'n 3 tot 5 liter bier per dag.
![]()
2x per week 5 liter bier is gewoon vragen om problemen natuurlijk. Zeker op lange termijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
En alcohol verlaagt de test productie per definitie...
Zeker in die hoeveelheden.
Als je d'r echt zoveel moeite mee hebt, dan zou ik voorstellen eens een half jaar helemaal niets meer te drinken. 0,0
Dan zul je merken dat die hele drang naar een alcoholconsumptie verdwijnt
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 28-01-2013 15:37:59 ]![]()
Alcohol verlaagt toch ook langdurig de eiwitsynthese?
Lekker trainen met je matties, daarna een eiwitrijke maaltijd wegbunkeren, gevolgd door liters bier in de kroeg.Jatoggg yolooowww. Lekker sjeekies drinkuh voor niks.
In de kleedkamer zie je wel het verschil tussen zuiplappen en mensen met wat meer toewijding.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef 16meter het volgende:
Alcohol verlaagt toch ook langdurig de eiwitsynthese?
Lekker trainen met je matties, daarna een eiwitrijke maaltijd wegbunkeren, gevolgd door liters bier in de kroeg.Jatoggg yolooowww. Lekker sjeekies drinkuh voor niks.
In de kleedkamer zie je wel het verschil tussen zuiplappen en mensen met wat meer toewijding.![]()
Iets met biertieten/ Heinekenspoiler beter known as oestrogen>testosteron![]()
Je hoeft van mij echt niet van de blauwe knoop te zijn, maar zitten zuipen elke week en denken dat het normaal is![]()
![]()
je zal ze de kost moeten geven trouwens![]()
![]()
Bicep barbell curl is IMO geen isolatie: voor een goede uitvoering moet je core-spieren goed aanspannen. BTW: de bicep barbell curl was ooit onderdeel van het powerlift-trio, later vervangen door de benchpress.quote:
Bij een bicep-isolsatieoefening denk ik aan b.v. een preacher curl.![]()
Wtf.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 28-01-2013 16:48:06 (typo) ]![]()
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Iets met biertieten/ Heinekenspoiler beter known as oestrogen>testosteron![]()
![]()
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..![]()
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Nee er is wel iets met dat t vet op op je buik gaat zitten en je borsten meer gaan hangen door bier. Niet door alcohol in t algemeenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Dat is een mannelijk iets, heeft niets met bier te maken. Het is wel weer zo dat je met een avondje drinken veel calorieën binnen kunt krijgen, maar dat heeft weer weinig met bier zelf te maken.![]()
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.
Lekker full body doen.Onjuist.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Nic1 het volgende:
Dat is een mannelijk iets, heeft niets met bier te maken. Het is wel weer zo dat je met een avondje drinken veel calorieën binnen kunt krijgen, maar dat heeft weer weinig met bier zelf te maken.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8![]()
Nu ook in gif:
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
De eerste link die ik krijg gaat over een onderzoek dat de mythe over bier als dikmaker ontkracht.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onjuist.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Hier is overigens een stuk overover van MB, incl. wat links naar onderzoeken erover.![]()
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..Failure is success if we learn from it.![]()
Vanmiddag trouwens echt wel een heerlijke borst+biceps training gehad. De pomp op maandag is echt ongekend
Deathlift or Die.![]()
Benen had gekund maar ik ben m'n motivatie in die tijd compleet verloren. Seated row kon niet want ik kon mijn pols totaal niet bewegen in het begin.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Lijkt me een van de vervelendste blessures om te hebben voor krachttraning, je pols. Kunt dan bijna niks meer.Confidence through competence![]()
Toen ik stopte DLde ik 150kg
Nu ben ik terug naar de 105kg die ik dan 2 setjes doe ipv 1. Ik kan makkelijk meer tillen maar het ergste wat achteruit is gegaan is het eelt op mijn handen en mijn grip![]()
![]()
En schouder natuurlijk, zoals Weissman heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me een van de vervelendste blessures om te hebben voor krachttraning, je pols. Kunt dan bijna niks meer.![]()
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.![]()
![]()
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doen![]()
Mee bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?![]()
bench press, niet normale press gekkiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
Vandaag voor het eerst 100kg gesquat. 2x3 reps (na eerst 5x70 en 6x90). Nog niet een echte squat, knieën maakten een hoek van 100-110 graden maar wel goed voor de core want dat was volgens mij de bottleneck."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?![]()
Eatingwindow van 7 uur is prima hoor. Doe het zelf ook. Ik eet op rustdagen van 13:00 tot 19:00 ongeveer. Trainingsdagen van 14:00 tot 22:00, kan ik na het trainen nog een maaltijd à 1200 Kcals naar binnenwerken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?![]()
Hmm, interessant. Ik span mijn rug wel aan maar probeer wel zo veel mogelijk vanuit mijn armen te doen, omdat je anders snel met je rug gaat slingeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bicep barbell curl is IMO geen isolatie: voor een goede uitvoering moet je core-spieren goed aanspannen. BTW: de bicep barbell curl was ooit onderdeel van het powerlift-trio, later vervangen door de benchpress.
Bij een bicep-isolsatieoefening denk ik aan b.v. een preacher curl.![]()
Oké. thanks.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef FootieB het volgende:
[..]
Eatingwindow van 7 uur is prima hoor. Doe het zelf ook. Ik eet op rustdagen van 13:00 tot 19:00 ongeveer. Trainingsdagen van 14:00 tot 22:00, kan ik na het trainen nog een maaltijd à 1200 Kcals naar binnenwerken.
Maar IF doe je wel echt zeven dag in de week of niet?![]()
Op zaterdag wat minder strak omdat ik dan meestal uitga enzo. Maar van zondag tm vrijdag houd ik me inderdaad aan IF. Op maandag (geen hersteldag maar rustdag) wil ik vanaf nu 24u fast doen, voor de cut. Vorig zomer goede resultaten meebereikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké. thanks.
Maar IF doe je wel echt zeven dag in de week of niet?![]()
Excuus, moet bench press zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
![]()
Wat is je doel dan met IF?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ah, dacht al.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Excuus, moet bench press zijn natuurlijk
Alsnog goed bezig.![]()
![]()
Krijgen jullie ook een droge bek van whey?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
misschien wat meer melk erinquote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
Krijgen jullie ook een droge bek van whey?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wat is het aantal reps dat je kan uitvoeren zonder dat je spieren dikker worden? Ik wil binnenkort weer beginnen maar mijn benen en kuiten zijn al een stuk verder gevorderd dan de rest van het lichaam![]()
![]()
Gewoon net zo hard meetrainen als de andere spiergroepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is het aantal reps dat je kan uitvoeren zonder dat je spieren dikker worden? Ik wil binnenkort weer beginnen maar mijn benen en kuiten zijn al een stuk verder gevorderd dan de rest van het lichaam![]()
je moet het mengen met water of melkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
Krijgen jullie ook een droge bek van whey?![]()
Je kan laag in reps gaan zitten om meer op kracht te focussen. Of heel hoog in reps maar dan kan je net zo goed cardio doen denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is het aantal reps dat je kan uitvoeren zonder dat je spieren dikker worden? Ik wil binnenkort weer beginnen maar mijn benen en kuiten zijn al een stuk verder gevorderd dan de rest van het lichaam
Verder zou ik mijn benen lekker verder trainen, grote benen met definitie is ziek imo:)No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
De keuze van broeken is al beperkt genoegquote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard meetrainen als de andere spiergroepen.![]()
![]()
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, wut?Waar heb je dat gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_metabolism
Een deel ethanol gaat uiteindelijk als acetyl-CoA de krebs-cyclus in, dus het lichaam haalt er wel energie uit. Hoeveel precies is alleen in een range te zeggen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Moet je zelf weten, ligt eraan wat je fijn vindt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?
Tijdens mijn vorige IF periode was mijn window 15.00-23.00. Nu is het ongeveer 20.00-23.30, omdat ik pas eet wanneer ik thuis ben.![]()
Dan moet je wel erg veel eten in 3,5 uur:o.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ligt eraan wat je fijn vindt.
Tijdens mijn vorige IF periode was mijn window 15.00-23.00. Nu is het ongeveer 20.00-23.30, omdat ik pas eet wanneer ik thuis ben.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Het is een cut, met max 2600 kcal is het best goed te doen.Ik heb ergens gelezen dat het thermische effect 20% was, maar kan het onderzoek even niet vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.![]()
Afaik krijg je het alleen kouder van alcolhol: na vasodilatatie krijg je een warm gevoel, maar da's warmte dat aan het ontsnappen is.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.Confidence through competence![]()
Gewoon ub/lb split. 2x per week alles hitten. All kinds of gains.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..Of toch du vader?![]()
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
Krijgen jullie ook een droge bek van whey?![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.
Of toch du vader?![]()
Weighted dips vandaag nog gedaan. Ga nog redelijk gemakkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van
101 kilo 6x omhoog dippen.
DL 145 kilo voor iemand van 66 kilo![]()
Moet zeggen dat mijn triceps voorlopen op de rest vanwege de weighted dips i.c.m. close grip benching. Zit helaas weinig progressie in de press bewegingen. Zit al 2 maanden rond de 80kg BP en 50kg OHP.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
lijkt me ook wat enthousiast uitgedrukt als ik het lees; maar goed, prove us wrongquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weighted dips vandaag nog gedaan. Ga nog redelijk gemakkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.
Moet zeggen dat mijn triceps voorlopen op de rest vanwege de weighted dips i.c.m. close grip benching. Zit helaas weinig progressie in de press bewegingen. Zit al 2 maanden rond de 80kg BP en 50kg OHP.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Die 50kg is inderdaad enthousiast zal nog vele maanden duren voordat ik het red. Maar richt me eerst op de kleine progressie zoals ik met alle oefeningen doe. De 37,5kg is dus het doel voor vrijdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lijkt me ook wat enthousiast uitgedrukt als ik het lees; maar goed, prove us wrong
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Goed werkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
akkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.
Moet zeggen dat mijn triceps voorlopen op de rest vanwege de weighted dips i.c.m. close grip benching. Zit helaas weinig progressie in de press bewegingen. Zit al 2 maanden rond de 80kg BP en 50kg OHP.![]()
Uiteraard heb je dips en dips.. alle gewichten voor iemand van 66 kilo is boven gemiddeld zwaar.
Op een foto zou je een ziek bijzondere vertoning zijn.
Post eens een foto
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.Niet mouwen, maar stouwen
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Veel gains, inderdaad. Ook qua kracht. Maar wel pittig voor je tere lichaampje.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gewoon ub/lb split. 2x per week alles hitten. All kinds of gains.
Misschien nog een keer proberen met lager volume.Snap die redenering niet helemaal, Zeta. Met een laag lichaamsgewicht zou je toch juist sneller moeten kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Uiteraard heb je dips en dips.. alle gewichten voor iemand van 66 kilo is boven gemiddeld zwaar.
Post eens een foto
Of zijn lichte mannetjes per definitie zwakker, zeg je?
![]()
Ik heb nog nooit iemand zo licht zulke zware stats zien hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel gains, inderdaad. Ook qua kracht. Maar wel pittig voor je tere lichaampje.
Misschien nog een keer proberen met lager volume.
[..]
Snap die redenering niet helemaal, Zeta. Met een laag lichaamsgewicht zou je toch juist sneller moeten kunnen verhogen.Of zijn lichte mannetjes per definitie zwakker, zeg je?
Zijn van die dingen dat ik ga denken kan dat wel.
Net als die trainer die hier zei dat ie ruim een kilo spiermassa per week kon gainen.
Wat denk jij?![]()
Ik geloof...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is dat serieus de norm voor DL?
DL: 100
SQ: 80
BP: 50
OHP: 30
EDIT: Nagekeken op de EXRX strength standards, voor een novice van 100 KG (DL=~140KG)
Oefening Lb %
DL 305 100%
sq 245 80%
bp 185 61%
ohp 120 39%
Dus OHP 40%.
Dit lijkt met meer kracht/ervaring dichter bij elkaar te komen (let op, novice=beginner=140kg DL), voor intermediate:
100% - 86% - 64% - 44%
[ Bericht 13% gewijzigd door Zith op 29-01-2013 13:09:30 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo licht zulke zware stats zien hebben.
Net als die trainer die hier zei dat ie ruim een kilo spiermassa per week kon gainen.
Wat denk jij?
Mijn vader woog 73 kg (maximaal, want bokser), toen hij nog in de tram-spoor-bouw zat. Die tilde in zijn eentje 140kg (onderlegger voor onder de rails) van de grond en liep er mee weg. En niet 1 keer, maar de hele dag door... (hij heeft wel zijn rug er mee ver&%$&% dat dan weer wel...)kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Wat is een beetje ene tijd om te switchen van trainingsprogramma? Ik doe nu Starting Strenght en blijf hier nog wel even mee doorgaan aangezien ik nog progressie boek en de oefeningen wel tof vind.
Maar wanneer wordt het tijd voor iets anders? Als ik het beu ben? Als ik op een bepaald plateau zit qua gewichten? Na een bepaalde tijdsperiode? ...![]()
Op het moment dat je merkt dat je op een training nog niet voldoende hersteld bent van de vorige training is het raadzaam om iets meer te periodiseren, of naar een split over te stappen. Rippetoe heeft er een compleet boek over geschreven. FF zoeken op de Piratenbaai, sowieso een aanrader om te lezen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef fathank het volgende:
Op het moment dat je merkt dat je op een training nog niet voldoende hersteld bent van de vorige training is het raadzaam om iets meer te periodiseren, of naar een split over te stappen. Rippetoe heeft er een compleet boek over geschreven. FF zoeken op de Piratenbaai, sowieso een aanrader om te lezen.Bedoelen jullie Practical Programming for Strenght Training van Mark Rippetoe en Lon Kilgore?quote:
thnx, net een pdf van gevonden op Google![]()
![]()
Jep die ja.Behulpzaam als een waterkraan.
Maat van mij had op 68kg ook zieke stats, DL van 190+kg, SQ van 150kg en BP van 100kg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?
En dat is iemand die 2,5 jaar geleden nog te horen kreeg dat hij wellicht nooit meer normaal zou kunnen lopen.Soukidan op je oogbal.![]()
Hij is ook niet zo lang, ik weeg 1kg meer maar ben wel langer dus dan heeft die wel aanzienlijk wat spiermassa meer dan mij als we ervan uitgaan van hetzelfde vetpercentage dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Waar is die gozer eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?![]()
![]()
Laten we het er op houden dat het aardig "Advanced" is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:04 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
Mijn vader woog 73 kg (maximaal, want bokser), toen hij nog in de tram-spoor-bouw zat. Die tilde in zijn eentje 140kg (onderlegger voor onder de rails) van de grond en liep er mee weg. En niet 1 keer, maar de hele dag door... (hij heeft wel zijn rug er mee ver&%$&% dat dan weer wel...)
Ben benieuwd naar zijn Fysiek, zal behoorlijk ripped zijn.
Tot die tijd beschouw ik de stats. als vermakelijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 13:58:06 ]![]()
Als je zoiets elke dag doet zal je er niet super ripped van worden, je lichaam went er dan gewoon aan. Je ziet vaak hetzelfde bij gewichtheffers:
Maar misschien is zijn pa ook wel een beest hoor![]()
![]()
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef seto het volgende:
Als je zoiets elke dag doet zal je er niet super ripped van worden, je lichaam went er dan gewoon aan. Je ziet vaak hetzelfde bij gewichtheffers:
Maar misschien is zijn pa ook wel een beest hoor
Denk dat die man in het filmpje zonder shirt toch behoorlijk ripped is.
Het is naïef om meteen iedereen te geloven die beste stevige stats. hier neer trapt zonder hem eerder hier gezien te hebben.
Ik denk aan gespierd123, die ook met al die onzin kwam...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 14:11:03 ]![]()
Hoe zou het met Edwin zijn? 16 kg LBM al aangekomen?
En idd, stats op het internet = cupmaat op internet. Eerst zien, dan geloven.
Confidence through competence![]()
Iedereen hier heeft toch ook minimaal 30cm in z'n broek neem ik aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Is dat als je alle haren aan elkaar knoopt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef fathank het volgende:
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Zal de komende training een video maken. Kan ik gelijk mijn vorm checken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Post eens een foto
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk dat het niet kan, broquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?wutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Maat van mij had op 68kg ook zieke stats, DL van 190+kg, SQ van 150kg en BP van 100kg.
En dat is iemand die 2,5 jaar geleden nog te horen kreeg dat hij wellicht nooit meer normaal zou kunnen lopen.
Ben benieuwd naar die fysieken dan. Moeten wel shredded cunts zijn.![]()
Ja, laat hem eens een foto postenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet kan, bro
[..]
wut
Ben benieuwd naar die fysieken dan. Moeten wel shredded cunts zijn.![]()
![]()
Zie filmpje hierboven en hier staan wat pics en zn verhaal: http://blog.fitocracy.com(...)mber-spotlight-hilbySoukidan op je oogbal.![]()
Leuk, maar hij weegt toch wat meer dan 66 kilo als ik zo leesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Yamcha het volgende:
Zie filmpje hierboven en hier staan wat pics en zn verhaal: http://blog.fitocracy.com(...)mber-spotlight-hilby![]()
Heeft ie ook een Nederlandse site?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 15:19:32 ]![]()
Op 68.5kg tilde hij het ook hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Leuk, maar hij weegt toch wat meer dan 66 kilo als ik zo lees![]()
Heeft ie ook een Nederlandse site?. Hij heeft geen site oid.
Soukidan op je oogbal.![]()
Jammer:-(quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:20 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Op 68.5kg tilde hij het ook hoor. Hij heeft geen site oid.
Hoe is hij zo geblesseerd geraakt?
Je hielbotjes slopen doe je niet zomaar.
Al denk ik niet dat hij echt nooit meer zou lopen, daarvoor moet je meer slopen denk ik.
Edit, ik denk 16 meter wel een filmpje heeft van een atletische dame die haar beide hielen breekt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2013 15:23:58 ]![]()
Ik heb het even nagekeken, maar ik zit zelfs op 60 cm...(omtrek bovenbeenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef fathank het volgende:
)
kunst zonder trein
^^quote:Deathlift or Die.![]()
Dat zijn de benen van zijn vrouw... Goochelaar
kunst zonder trein
I know, mannen benen heeft ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Dat zijn de benen van zijn vrouw... Goochelaar![]()
Net heerlijk getraind. Toch lekker wanneer je een spotter hebt met het benchen, laatste twee keer was ik er om 17:00 uur en was bijna niemand en die twee jongens die er rond liepen vertrouwde ik voor geen meter. Net dus ook weer een PR.
Morgen lekker rusten (en vreten) en dan donderdag schouders/benen. Lekker dat ik dan vrijdag of zaterdag armen nog even kan isoleren, is weer hard nodig.
Nu nog even flink vreten en dan ga ik over een maandje weer een soort van cutten (en misschien IF).![]()
http://www.nu.nl/lifestyle/3016848/laat-lunchen-maakt-dik.html
Apart. En natuurlijk zonder brondsvermelding. Beetje contra ten opzichte van wat je hier aan resultaten ziet.![]()
De spaanse mensen die ik ken en alleen maar spaans eten, dus geen mac of andere troep, zijn allemaal slanke mensen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef MrGuma het volgende:
Apart. En natuurlijk zonder brondsvermelding. Beetje contra ten opzichte van wat je hier aan resultaten ziet.![]()
Wie had laatst een plaatje gepost met een diagram over het aantal reps en de effecten ervan? Ik kan die nergens meer vinden.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Waarschijnlijk hebben ze alleen correlatie aangetoond, net zoals bij onderzoeken die zeggen dat je dikker wordt wanneer je het ontbijt overslaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef MrGuma het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wie had laatst een plaatje gepost met een diagram over het aantal reps en de effecten ervan? Ik kan die nergens meer vinden.
Deze denk ik?![]()
Gewoon tussen 1 en 8 blijven want daar zitten de meeste zwarte stukjes man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap alleen niet alle termen![]()
Ik doe 10quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon tussen 1 en 8 blijven want daar zitten de meeste zwarte stukjes man.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is strenght meer kracht en uithoudingsvermogen, en power bv 1 echt zware lift.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Bendoe het volgende:
Wat is het verschil tussen strength en power in die tabel?![]()
Om het even zo simpel mogelijk uit te leggen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap alleen niet alle termen
Maximal Strenght,Power(Kracht x Snelheid),Pain Tolerance en Bone Denisty spreekt voor zich...
Myofibrillen=spiervezels die samen trekken.
Sarcoplasma=Opslag bij de spieren van glycogeen en myoglobine(transporteert zuurstof)
ATP/CP= Snel en krachtig energie systeem.
Neurale adaptie= Spiervezels worden sterker/efficiënter geactiveerd
Capillariteit=Doorbloeding
Lactaat=Restproduct van glucosemetabolisme, wordt weer gebruikt door je hart,lever en minder actieve spieren.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
http://wiki.answers.com/Q/Difference_between_strength_and_powerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag het altijd als:
strenght = kracht
power = explosief![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://wiki.answers.com/Q/Difference_between_strength_and_power
If not now, then when.![]()
Ik dacht strength echt reps en gewicht pakken, en power voor explosiviteit, 1RM oid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is strenght meer kracht en uithoudingsvermogen, en power bv 1 echt zware lift.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag het altijd als:
strenght = kracht
power = explosiefAhaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://wiki.answers.com/Q/Difference_between_strength_and_power![]()
![]()
Strenght is gewoon zoveel mogelijk kracht verplaatsen en dus weinig reps. Om veel gewicht te verplaatsen heb je een efficiënte CNS nodig. Als je kijkt naar neural adaption dan zie je ook staan 1-3 reps. Zoals Verbosity al zegt: Neurale adaptie= Spiervezels worden sterker/efficiënter geactiveerd
Mensen die voor strenght trainen hebben dus niet per se grote muscles nodig omdat hun CNS gewoon zo efficiënt is.
Deze gast heeft goede video's over je CNS:
http://www.youtube.com/user/OmarIsufIf not now, then when.![]()
Hier zie ik ook wel eens ectos meer liften dan grote gasten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Strenght is gewoon zoveel mogelijk kracht verplaatsen en dus weinig reps. Om veel gewicht te verplaatsen heb je een efficiënte CNS nodig. Als je kijkt naar neural adaption dan zie je ook staan 1-3 reps. Zoals Verbosity al zegt: Neurale adaptie= Spiervezels worden sterker/efficiënter geactiveerd
Mensen die voor strenght trainen hebben dus niet per se grote muscles nodig omdat hun CNS gewoon zo efficiënt is.
Deze gast heeft goede video's over je CNS:
http://www.youtube.com/user/OmarIsuf![]()
Power is volgens mij de hoeveelheid kracht waarmee je iets verplaatst. Stenght is de hoeveelheid die je verplaatst.
In één regel?Deathlift or Die.![]()
Volgens mij komt het neer op.
Strength is de spierkracht en power het vermogen om iets te verplaatsen?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Het verschil is nu wel duidelijk. In de praktijk zal je merken dat strenght je 1RM is bij bijv. de squat of deadlift. Power is het snel genereren van kracht, oftewel je olympische lifts.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Boys, even een vraagje, want ik kom er niet uit.
Ik heb vandaag BBQ-saus van Remia gekocht. Nu wil ik berekenen hoeveel kcals ik ervan heb gegeten alleen staan de waardes er in ml op en ik weeg in grammen. Hoe moet ik deze omrekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
das ook een manier om concurrentie uit te schakelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was aan 't deadliften vanavond, en de laatste reps moesten een beetje uit mijn tenen komen. Laat ik een heel klein poepie de laatste reps, nou meuren jongen, echt niet normaal.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vandaag BBQ-saus van Remia gekocht. Nu wil ik berekenen hoeveel kcals ik ervan heb gegeten alleen staan de waardes er in ml op en ik weeg in grammen. Hoe moet ik deze omrekenen?Als je een lege fles hebt, weeg je die en deze volle daarvan leid je het gewicht aan sauce af en dit deel je door de hoeveelheid. Of je moet schatten wat de fles zelf weegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kan ik niet lezen op mijn ipod.quote:Fuck. Kijk een paar posts terug in die link van Snakey.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Fuck man, dat is toch veel te omslachtig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef esv7 het volgende:
[..]
Als je een lege fles hebt, weeg je die en deze volle daarvan leid je het gewicht aan sauce af en dit deel je door de hoeveelheid. Of je moet schatten wat de fles zelf weegt.Moet toch wel zo om te rekenen zijn.
Mjah als je het op de kcal nauwkeurig wil weten moet je de dichtheid van dat spul weten. Ik denk dat het dichtbij die van water ligt dus zou je kunnen zeggen dat ml=gr.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck man, dat is toch veel te omslachtig.Moet toch wel zo om te rekenen zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jahr00n op 29-01-2013 22:01:31 ]![]()
Ik heb vandaag BBQ-saus van Remia gekocht. Nu wil ik berekenen hoeveel kcals ik ervan heb gegeten alleen staan de waardes er in ml op en ik weeg in grammen. Hoe moet ik deze omrekenen?1 eetlepel is 15mL aldusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.calve.nl/producten/variatiesauzen/
tevens calve geen remia![]()
![]()
Dichtheid opzoeken van de ingredienten en de juiste verhoudingen gebruiken,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Failure is success if we learn from it.![]()
Waarom zetten ze het er niet gewoon in grammen op, tering.Die heb ik. Hoe kom ik bij Remia dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:55 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
1 eetlepel is 15mL aldus
https://www.calve.nl/producten/variatiesauzen/
tevens calve geen remia
Ik heb vandaag BBQ-saus van Remia gekocht. Nu wil ik berekenen hoeveel kcals ik ervan heb gegeten alleen staan de waardes er in ml op en ik weeg in grammen. Hoe moet ik deze omrekenen?Dichtheid = massa / volume.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dichtheid barbecuesaus()
http://www.aqua-calc.com/(...)a-and-blank-barbecue
Je weet de massa (=weegschaal).
Dus dan kun je het uitrekenen.
Massa/dichtheid = volume (dus bv ml.)BEASTMODE![]()
1 portie = 15 = 1 eetlepel kan ik ik nog niet zoveel mee denk ik. Ik heb ongeveer 50-60 gr. gegeten (was wat over). Misschien een eetlepel saus wegen en dan omrekenen?If not now, then when.![]()
Ik dacht er net aan. Maar goed, wie ben ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens ben je gruwelijk aan het mierenneuken![]()
Maakt niet uit man. Ik kan niks over het hoofd zien. 170 gr. spinazie is ook maar 21 kcal, maar ik vind het belangrijk om het te weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens ben je gruwelijk aan het mierenneukenIf not now, then when.![]()
Idd, beter vreet je gewoon die pot saus op en ga je cross-fit doen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens ben je gruwelijk aan het mierenneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
de fles incl saus weegt 545 gram. [1]
saus in een bakje, lege fles wegen, stel 300 gram, aantal gram saus is dus 245 gram
dichtheid zou dan dus zijn: 245 gram/ 250ml
kruistabelletjes en gaan met die banaan
[1] http://www.heimweewinkel.nl/product/calve-barbecuesaus![]()
Kijk de volgende keer hoeveel eetlepels je ongeveer gebruikt... eetlepelsx15kcal and you're done!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ik kan niks over het hoofd zien. 170 gr. spinazie is ook maar 21 kcal, maar ik vind het belangrijk om het te weten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Np bro, same to you!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bedankt jongens voor deze heldere informatie. Ik wens jullie veel gains toe!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
snap het alleen niet helemaal, op je inject staat toch hoeveel mL je uit die calve fles haalt, wat jij dan in je glute inject hoef je aantal gr niet te wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bedankt jongens voor deze heldere informatie. Ik wens jullie veel gains toe!![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
snap het alleen niet helemaal, op je inject staat toch hoeveel mL je uit die calve fles haalt, wat jij dan in je glute inject hoef je aantal gr niet te weten![]()
Ssst.
Als je de dichtheid weet ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Overigens ben je gruwelijk aan het mierenneukenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
sauzen wordt je vet van, dus wil je ripped zijn, no saucequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Ik kan niks over het hoofd zien. 170 gr. spinazie is ook maar 21 kcal, maar ik vind het belangrijk om het te weten.![]()
Zonder terugweging? Nonchalant hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef mtchel112 het volgende:
de fles incl saus weegt 545 gram. [1]
saus in een bakje, lege fles wegen, stel 300 gram, aantal gram saus is dus 245 gram
dichtheid zou dan dus zijn: 245 gram/ 250ml
kruistabelletjes en gaan met die banaan
[1] http://www.heimweewinkel.nl/product/calve-barbecuesausBEASTMODE![]()
Toegevoegd aan m'n 'kopen' bladwijzer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Analytische_balans
Ideetje Yuri?If not now, then when.![]()
ik kan er wel eentje ontvreemden uit het lab bij mij op scorro jwtzlffquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toegevoegd aan m'n 'kopen' bladwijzer.![]()
![]()
rode schoenen, gayquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo geil, zo duur.
http://www.adidas.com/us/(...)tlifting-shoes/DA847![]()
![]()
Ik doe voor upper body 6 sets borst (2 oefeningen), idem rug, 4 sets schouder, 3 biceps, 3 triceps.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel gains, inderdaad. Ook qua kracht. Maar wel pittig voor je tere lichaampje.
Misschien nog een keer proberen met lager volume.
Lower body doe ik squats (afgewisseld met DL), front squats (afgewisseld met lunges), SLDS, calf raises en weighted crunches.
Vind dit volume precies goed. Merk dat ik elke training weer hersteld ben van de vorige, maar is ook weer niet zo weinig volume dat je 't niet voelt.Of toch du vader?![]()
^quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef mtchel112 het volgende:
dat fysiek op het 2de plaatje, echt prachtig
Power Perfect II is veel mooier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo geil, zo duur.
http://www.adidas.com/us/(...)tlifting-shoes/DA847![]()
Jij had die toch?quote:Ik vind de rode kleur mooi man. Rood = power (communisme (
) ).
Studie van een paar jaar terug met grotere groepen, ander protocol en uitgebreidere markers vond geen verschil tussen creatine en placebo in spierherstel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18076246quote:These data suggest that oral creatine supplementation does not reduce skeletal muscle damage or enhance recovery following a hypoxic resistance exercise challenge.Confidence through competence![]()
Interessant. Post het in Berkhan z'n status.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Studie van een paar jaar terug met grotere groepen, ander protocol en uitgebreidere markers vond geen verschil tussen creatine en placebo in spierherstel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18076246
[..]If not now, then when.![]()
Er zijn heel veel studies die wel verschil aantonen en heel veel die geen verschil aantonen met creatine wat betreft spierherstel. Bovenstaande twee zijn geen uitzondering, eerder regel.Confidence through competence![]()
Yepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij had die toch?Ik vind de rode kleur mooi man. Rood = power (communisme (
) ).
![]()
![]()
*doh, dubbelIk wist nog niet zoveel af van verschillende modellen toen ik ze kocht, werden aangeraden door een powerlifter dus ik probeerde het gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haal gewoon cheape do-wins van ebay voor een paar tientjes werkt prima![]()
Het is niet alsof je lifts omhoog schieten ineens, maar je staat veel stabieler en dat merk je wel echt. Dieper gaan met squats gaat ook iets makkelijker door de hiel.![]()
Nice. Ik las een keer dat een hogere hiel juist onnatuurlijk is. Zoiets zei iemand hier ooit in het topic, n.a.v. 2,5 kg schijfjes onder je hiel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef seto het volgende:
Het is niet alsof je lifts omhoog schieten ineens, maar je staat veel stabieler en dat merk je wel echt. Dieper gaan met squats gaat ook iets makkelijker door de hiel.If not now, then when.![]()
Hebben hardloopschoenen niet een beetje hetzelfde effect? Ik train daar sinds kort op en bevalt me eigenlijk beter dan m'n sneakers.![]()
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben hardloopschoenen niet een beetje hetzelfde effect? Ik train daar sinds kort op en bevalt me eigenlijk beter dan m'n sneakers.
Hmm....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:![]()
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23349298![]()
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Nah, is vrij normaal voor studies om een snelle laadfase erdoorheen te jassen met 20 gram per dag. Heb je binnen een paar dagen je spieren helemaal gesatureerd met creatine.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Omdat dit een vrij standaard protocol is voor studies (wegens tijdgebrek, really, lang onderzoek = duur onderzoek) denken mensen het thuis ook te moeten kopieren.Confidence through competence![]()
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.
Of toch du vader?![]()
HAHA ja, iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook![]()
![]()
![]()
Was ook zon dude die 30.000 iu vitamine D supplementeerde..? Of haal ik nu dingem door elkaar?Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik merk wel dat sinds ik mn hardloopschoenen gebruik voor squatten ik een stuk stabieler sta. Ben ook omhooggeschoten met alle oefeningen nu ik een vast trainingsmaatje heb en we elkaar spotten en mentaal pushen elke keer."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Oke, wekker gezet voor legday... Goed bezig knul!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Squatten met hardloopschoenen? Je moet zo plat mogelijk staan, geen hippe demping/air/reliëf in je zool
BEASTMODE![]()
Vans/allstars, rete goedkoop!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Squatten met hardloopschoenen? Je moet zo plat mogelijk staan, geen hippe demping/air/reliëf in je zool![]()
Ik squat gewoon op mn air max. Doe al jaren niet anders, nog nooit last van ondervonden.Behulpzaam als een waterkraan.
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Questular het volgende:
Ik heb schoenen van de Decathlon van 2 tientjes en die doen het ook prima.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb ze al meer als een jaar en ze zijn nog steeds in een prima staat, en absoluut geen zweetpotenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ookConfidence through competence![]()
Je kan ook op sokken gaan als dat mag in je gym. Vind ik zelf een stuk fijner dan schoenen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?![]()
Hier ook nog steeds voorkeur voor sokken. Kan me wel voorstellen dat sommige gyms dat niet fris vinden, maar als het kan, why not.Confidence through competence![]()
Volgens mij wordt dat niet op prijs gestelt. En gezien er nog steeds lui (ook personeel tijdens rondleidingen) met hun buitenschoenen naar binnen hobbelt heb ik zelf liever ook schoene aan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zie mensen wel eens squaten met gewichtschijfjes van 2,5 kg onder de hielen, is dit om het effect van die speciale schoenen na te bootsen?![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Precies.quote:Volgens mij om de achillespees te ontlasten. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Questular het volgende:
Ik zie mensen wel eens squaten met gewichtschijfjes van 2,5 kg onder de hielen, is dit om het effect van die speciale schoenen na te bootsen?Deathlift or Die.![]()
Craigs StorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 gr. gwn de aanbevole dosis howr :S:Squote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ookIf not now, then when.![]()
Ik had iets raars vandaag. Een blessure waar ik vaker last van heb na een tijdje zwaar trainen was weer terug. Deze zit op m'n arm aan de binnenkant, rondom m'n ellenboog, maar dan aan de binnenkant. Kan behoorlijk pijnlijk en stijf aanvoelen.
Nu strekte ik mijn arm en gaf er een beetje een rare draai aan. Ik voelde iets in m'n ellenboog verschieten, aan de buitenkant. (Waar je een tennisellenboog krijgt voor degenen die er bekent mee zijn).
En nu is de pijn aan de binnenkant van m'n weg.![]()
Mooi natuurlijk, maar ik begrijp er geen snars van. Er verschiet iets aan de buitenkant, wat de blessure aan de binnenkant van m'n ellenboog doet verdwijnen. Ik bedoel, het deel wat zeer doet (deed) is (volgens mij) niet direct verbonden met het deel wat verschoot.
Iemand een idee?![]()
Dat gevoel als je een onbekende sportschool binnenloopt en het eerste wat je ziet is een squattende voluptueuse vrouw![]()
![]()
Ah.
Het is de brachioradialis muscle die van achter de ellenboog naar de voorkant komt. Die deed zeer, maar nu niet meer.![]()
Waarschijnlijk iets naar de juiste plek geschoten. Kutzooi, had ik al een jaar af en aan last van...![]()
wie van de IF'ers doet echt aan carb-fat verhoudingen op trainingsdagen veel carbs en weinig vet en rustdagen weinig carbs en middelmatig vet![]()
Snakey, ik heb dat gevoel soms als ik min armen te ver strek bij bijvoorbeeld bicepcurls pullups. Misschien daar iets mee te maken?everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Ik heb zo eens in de drie maanden een keer last van aanhechtingspunt triceps. Behoorlijk vervelend, kan ik weer veel herhalingen-laag gewicht doen![]()
Merk wel dat ik nu veel sneller voor uit ga dan toen ik begon met trainen Squat zit na 4 trainingen al weer over de 100kg en deadlift over de 120. Bench gaat wel minder snel met 8*55 nu. Merk wel dat ik echt veel langer spierpijn heb dan eerst, na een benen dag gewoon 3-4 dagen last van mijn hams en quadriceps.![]()
Zou kunnen aangezien je hem dan oprekt. Je Mm. Biceps brachii, Brachialis en Brachioradialis gebruik je allemaal samen bij een zware arm flexie. Het accent kan je veranderen doormiddel van supinatie(Biceps), pronatie(brachialis) en neutrale stand(brachioradialis).quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef DeLoet het volgende:
Snakey, ik heb dat gevoel soms als ik min armen te ver strek bij bijvoorbeeld bicepcurls pullups. Misschien daar iets mee te maken?
Maar aan de buitenkant van je elleboog hechten ook veel pols/vinger extensoren.
[ Bericht 5% gewijzigd door Verbosity op 30-01-2013 19:22:23 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat denk ik ook ja. Ik heb vorige week vrijdag een armendagje gehad, waarna ik het eigenlijk altijd heb. Ik strek m´n armen met curls bijna helemaal, wat net te ver lijkt te zijn. Ook als ik het zonder gewicht doe nu, voel ik precies dat plekje achter m´n ellenboog. Maar eens wat minder ver strekken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef DeLoet het volgende:
Snakey, ik heb dat gevoel soms als ik min armen te ver strek bij bijvoorbeeld bicepcurls pullups. Misschien daar iets mee te maken?![]()
Als ik met met bijna gestrekte armen wristcurls doe voel ik het ook inderdaad,quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Verbosity het volgende:
Maar aan de buitenkant van je elleboog hechten ook veel pols/vinger extensoren.![]()
Was je je gezicht 's morgens?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga maar eens stoppen met de Whey en hoop dat de acne op mijn voorhoofd weg gaat. lijk wel weer 16If not now, then when.![]()
Damn dat had wel een stuk verkeerder kunnen gaan.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Craigs StoryKlinkt wel een beetje te mooi om waar te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn gym traint ook zo'n gast waarvan je zou denken dat het een dikkerdje is, maar hij doet ook mee aan van die Strongman evenementen. Laatst had hij een shirt zonder mouwen aan en zijn schouders waren echt gigantisch, zijn OHP is dan ook iets van 90+kg.![]()
Wat doen jullie hier met cutten met leangains? 3x pw trainen met 10% surplus en overige dagen -20%? Wil graag beginnen, ben me aan het inlezen maar vraag me af of 'gewoon' 20% in de - gaan zitten op trainingsdagen niet effectiever is voor de cut? En is het aanbevolen niet vaker te trainen dan 3x? En doe je dan twee spiergroepen per dag of drie keer FB?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
0/-20 deed ik
all kinds of fat loss
als je al je massa en kracht wilt kwijtraken, dan zou ik op trainingsdagen ook -20% aanhouden
hoe je je training invult heeft verder niks met IF te maken, gewoon lekker doorgaan zoals je bezig was. Ik heb iig nooit dat schema van Berkhan gebruikt![]()
Ik schrokquote:daarna gebulderd, stuk komischer dan de meeste bp fails, of nja komischer gewoon meer mijn soort humor.
![]()
Jij deed 0/-20? Dus op trainingsdagen had je denk ik wel een deficit aangezien je op maintainance eet en deficit creëert door die workout? Of al bij ingerekend?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Hoeveel kcal verbrand je tijden KT gemiddeld? Ik zit momenteel best laag in de koolhydraten en meer dan 500 kcal onder mijn dagelijkse energiebehoefte in mijn voeding schema. Alles loopt wel goed na 2 weken, ik hoop niet dat ik tegen een probleem aanloop over een maand( ondanks het gebruik van Aminozuren en voldoende eiwitten
)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Haha, het zou je maar overkomen. Ik zou ook schrikken. Hij lacht gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik schrokdaarna gebulderd, stuk komischer dan de meeste bp fails, of nja komischer gewoon meer mijn soort humor.
Ik zit op minder dan -20%, ook op trainingsdagen en heb nergens last van. Sterker nog, ik eet vaak niet meer dan 2000kcal op een dag. Veel eiwitten en vetten, voor de training even wat koolhydraten naar binnen stouwen en dan lukt het toch best aardig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef 16meter het volgende:
0/-20 deed ik
all kinds of fat loss
als je al je massa en kracht wilt kwijtraken, dan zou ik op trainingsdagen ook -20% aanhouden
hoe je je training invult heeft verder niks met IF te maken, gewoon lekker doorgaan zoals je bezig was. Ik heb iig nooit dat schema van Berkhan gebruiktI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Deloaden en opnieuw opbouwen. Rammen op een machine shoulder press.Behulpzaam als een waterkraan.
Squatten op sokkenquote:
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
dichtBehulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: