Zoveel Aesthetic worshippers lopen er volgens mij niet rond hoor, kijkende naar die 5000 Kcal die ze per dag naar binnen rossen. Zullen velen wel een vetlaagje van t bulken hebben me dunkt. (Ok ok, en veel spieren, hopelijk)quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef SunTzu het volgende:
Laatste 3 weken niet echt meer getraind, sixpack is een onepack geworden. Aesthetic gods forgive me for I have sinned, lend me thy strength.
Ben nu op de laatste 3 dagen van m'n 2 maanden vakantie, eerste 5 weken bijna om de dag getraind maar ook elke dag gezopen. Straks meteen een PWO en creatine bestellen, terug thuis gelijk weer IF.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel Aesthetic worshippers lopen er volgens mij niet rond hoor, kijkende naar die 5000 Kcal die ze per dag naar binnen rossen. Zullen velen wel een vetlaagje van t bulken hebben me dunkt. (Ok ok, en veel spieren, hopelijk)
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avondquote:Op maandag 28 januari 2013 12:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ben nu op de laatste 3 dagen van m'n 2 maanden vakantie, eerste 5 weken bijna om de dag getraind maar ook elke dag gezopen. Straks meteen een PWO en creatine bestellen, terug thuis gelijk weer IF.
Deze zomer ga ik shredded worden.
waarom?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef FootieB het volgende:
Vanaf vandaag wil ik elke maandag een 24u fast erin gooien. En daarnaast gewoon de IF eetpatroon. Ik ben benieuwd!
Nog ff genieten dan voordat we serieus gaan doen. M'n vriendin wordt wel gestoord, ik quote haar: " Je praat vaker over trainen dan over mij".quote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avond
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nog ff genieten dan voordat we serieus gaan doen. M'n vriendin wordt wel gestoord, ik quote haar: " Je praat vaker over trainen dan over mij".Ben 4kg afgevallen terwijl ik er veel vetter uitzie.
Begin van mijn cut. Vorig zomer had ik dat ook gedaan (deed ik zelfs 2x 24u fast in de week) en dat was me goed bevallen. Ben toen van 90kg naar 81kg gegaan in 2,5 maand tijd, ook veel vocht natuurlijk.quote:
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zuip ook steeds smerig veel, moet ik ook echt wat rustiger aan mee doen. Ik kap daar in maart pas mee, komende week0n nog wat feestjensch en zelfs nog een keer paddo's. Maar ach, volgens mij zijn paddo's minder erg dan een paar liter bier op een avond
Wat is trouwens de calorie-waarde van alcohol? Ik lees zowel 7 per gram als 0. Het argument voor 0 is omdat alcohol technisch gezien geen nutrient is en de afbraak ervan netto niets oplevert.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.
Huh, wut?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef star_gazer het volgende:
Het argument voor 0 is omdat alcohol technisch gezien geen nutrient is en de afbraak ervan netto niets oplevert.
hmm ja is op zich iets om te overwegen, de reden dat ik een 4 dagen split deed was omdat ik mijn schouders en onderlichaam meer wou trainen, op jou manier pak ik mijn schouders en benen op een aparte dag waardoor ik er meer mee kan. thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 00:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Borst/Armen
Benen/kuiten/core
Rug/schouders
?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een avond alcohol drinken is niet schadelijk.
Dan drink je toch gewoon minder?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wel in de hoeveelheden die ik drink. En dan twee dagen per week. Denk aan zo'n 3 tot 5 liter bier per dag.
Ja daar zit ik ook over na te denken, moet ook. Anders moet ik gewoon niet zo zeikenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon minder?
Ja ok, voor alcoholisten geldt dat niet nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wel in de hoeveelheden die ik drink. En dan twee dagen per week. Denk aan zo'n 3 tot 5 liter bier per dag.
2x per week 5 liter bier is gewoon vragen om problemen natuurlijk. Zeker op lange termijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef 16meter het volgende:
Alcohol verlaagt toch ook langdurig de eiwitsynthese?
Lekker trainen met je matties, daarna een eiwitrijke maaltijd wegbunkeren, gevolgd door liters bier in de kroeg.Jatoggg yolooowww. Lekker sjeekies drinkuh voor niks.
In de kleedkamer zie je wel het verschil tussen zuiplappen en mensen met wat meer toewijding.
Bicep barbell curl is IMO geen isolatie: voor een goede uitvoering moet je core-spieren goed aanspannen. BTW: de bicep barbell curl was ooit onderdeel van het powerlift-trio, later vervangen door de benchpress.quote:
Wtf.quote:
Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Iets met biertieten/ Heinekenspoiler beter known as oestrogen>testosteron![]()
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?
Nee er is wel iets met dat t vet op op je buik gaat zitten en je borsten meer gaan hangen door bier. Niet door alcohol in t algemeenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.
Onjuist.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Nic1 het volgende:
Dat is een mannelijk iets, heeft niets met bier te maken. Het is wel weer zo dat je met een avondje drinken veel calorieën binnen kunt krijgen, maar dat heeft weer weinig met bier zelf te maken.
De eerste link die ik krijg gaat over een onderzoek dat de mythe over bier als dikmaker ontkracht.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onjuist.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..
Benen had gekund maar ik ben m'n motivatie in die tijd compleet verloren. Seated row kon niet want ik kon mijn pols totaal niet bewegen in het begin.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).
En schouder natuurlijk, zoals Weissman heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me een van de vervelendste blessures om te hebben voor krachttraning, je pols. Kunt dan bijna niks meer.
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doen
Mee bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?
bench press, niet normale press gekkiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |