Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Iets met biertieten/ Heinekenspoiler beter known as oestrogen>testosteron![]()
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan ook je split doen op een lagere intensiteit?
Nee er is wel iets met dat t vet op op je buik gaat zitten en je borsten meer gaan hangen door bier. Niet door alcohol in t algemeenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon, net als "de bierbuik", doordat bierdrinkers vaak slecht eten?
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het anders te zwaar wordt, maar bij hogere frequency kom je sneller weer op je oude niveau lijkt mij. Soort van noobgains, maar dan anders. Maar weet het verder ook niet, vandaar mijn vraag.
Onjuist.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Nic1 het volgende:
Dat is een mannelijk iets, heeft niets met bier te maken. Het is wel weer zo dat je met een avondje drinken veel calorieën binnen kunt krijgen, maar dat heeft weer weinig met bier zelf te maken.
De eerste link die ik krijg gaat over een onderzoek dat de mythe over bier als dikmaker ontkracht.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onjuist.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..
Benen had gekund maar ik ben m'n motivatie in die tijd compleet verloren. Seated row kon niet want ik kon mijn pols totaal niet bewegen in het begin.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Twee maanden zei je? Je kon toch ook benen trainen of rug (seated row of andere oefingen waarbij je je polsen zo min mogelijk belast).
En schouder natuurlijk, zoals Weissman heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me een van de vervelendste blessures om te hebben voor krachttraning, je pols. Kunt dan bijna niks meer.
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
DL is meer dan 1,5xbodyweight. DL pas weer een paar weken, form er goed in krijgen en niet te gek doen
Mee bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarvoor kies je er niet voor om te bulken?
bench press, niet normale press gekkiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |