Jij had die toch?quote:
quote:These data suggest that oral creatine supplementation does not reduce skeletal muscle damage or enhance recovery following a hypoxic resistance exercise challenge.
Interessant. Post het in Berkhan z'n status.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Studie van een paar jaar terug met grotere groepen, ander protocol en uitgebreidere markers vond geen verschil tussen creatine en placebo in spierherstel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18076246
[..]
Yepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij had die toch?Ik vind de rode kleur mooi man. Rood = power (communisme (
) ).
Ik wist nog niet zoveel af van verschillende modellen toen ik ze kocht, werden aangeraden door een powerlifter dus ik probeerde het gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haal gewoon cheape do-wins van ebay voor een paar tientjes werkt prima
Nice. Ik las een keer dat een hogere hiel juist onnatuurlijk is. Zoiets zei iemand hier ooit in het topic, n.a.v. 2,5 kg schijfjes onder je hiel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef seto het volgende:
Het is niet alsof je lifts omhoog schieten ineens, maar je staat veel stabieler en dat merk je wel echt. Dieper gaan met squats gaat ook iets makkelijker door de hiel.
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben hardloopschoenen niet een beetje hetzelfde effect? Ik train daar sinds kort op en bevalt me eigenlijk beter dan m'n sneakers.
Hmm....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23349298
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Nah, is vrij normaal voor studies om een snelle laadfase erdoorheen te jassen met 20 gram per dag. Heb je binnen een paar dagen je spieren helemaal gesatureerd met creatine.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.
HAHA ja, iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
Vans/allstars, rete goedkoop!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Squatten met hardloopschoenen? Je moet zo plat mogelijk staan, geen hippe demping/air/reliëf in je zool
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Questular het volgende:
Ik heb schoenen van de Decathlon van 2 tientjes en die doen het ook prima.
Ik heb ze al meer als een jaar en ze zijn nog steeds in een prima staat, en absoluut geen zweetpotenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan ook op sokken gaan als dat mag in je gym. Vind ik zelf een stuk fijner dan schoenen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?
Precies.quote:
Volgens mij om de achillespees te ontlasten. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Questular het volgende:
Ik zie mensen wel eens squaten met gewichtschijfjes van 2,5 kg onder de hielen, is dit om het effect van die speciale schoenen na te bootsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
20 gr. gwn de aanbevole dosis howr :S:Squote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zou kunnen aangezien je hem dan oprekt. Je Mm. Biceps brachii, Brachialis en Brachioradialis gebruik je allemaal samen bij een zware arm flexie. Het accent kan je veranderen doormiddel van supinatie(Biceps), pronatie(brachialis) en neutrale stand(brachioradialis).quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef DeLoet het volgende:
Snakey, ik heb dat gevoel soms als ik min armen te ver strek bij bijvoorbeeld bicepcurls pullups. Misschien daar iets mee te maken?
Dat denk ik ook ja. Ik heb vorige week vrijdag een armendagje gehad, waarna ik het eigenlijk altijd heb. Ik strek m´n armen met curls bijna helemaal, wat net te ver lijkt te zijn. Ook als ik het zonder gewicht doe nu, voel ik precies dat plekje achter m´n ellenboog. Maar eens wat minder ver strekken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef DeLoet het volgende:
Snakey, ik heb dat gevoel soms als ik min armen te ver strek bij bijvoorbeeld bicepcurls pullups. Misschien daar iets mee te maken?
Als ik met met bijna gestrekte armen wristcurls doe voel ik het ook inderdaad,quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Verbosity het volgende:
Maar aan de buitenkant van je elleboog hechten ook veel pols/vinger extensoren.
Was je je gezicht 's morgens?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga maar eens stoppen met de Whey en hoop dat de acne op mijn voorhoofd weg gaat. lijk wel weer 16
Damn dat had wel een stuk verkeerder kunnen gaan.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Craigs StoryKlinkt wel een beetje te mooi om waar te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn gym traint ook zo'n gast waarvan je zou denken dat het een dikkerdje is, maar hij doet ook mee aan van die Strongman evenementen. Laatst had hij een shirt zonder mouwen aan en zijn schouders waren echt gigantisch, zijn OHP is dan ook iets van 90+kg.
Ik schrokquote:
Haha, het zou je maar overkomen. Ik zou ook schrikken. Hij lacht gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik schrokdaarna gebulderd, stuk komischer dan de meeste bp fails, of nja komischer gewoon meer mijn soort humor.
Ik zit op minder dan -20%, ook op trainingsdagen en heb nergens last van. Sterker nog, ik eet vaak niet meer dan 2000kcal op een dag. Veel eiwitten en vetten, voor de training even wat koolhydraten naar binnen stouwen en dan lukt het toch best aardig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef 16meter het volgende:
0/-20 deed ik
all kinds of fat loss
als je al je massa en kracht wilt kwijtraken, dan zou ik op trainingsdagen ook -20% aanhouden
hoe je je training invult heeft verder niks met IF te maken, gewoon lekker doorgaan zoals je bezig was. Ik heb iig nooit dat schema van Berkhan gebruikt
Squatten op sokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |