Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Questular het volgende:
Ik heb schoenen van de Decathlon van 2 tientjes en die doen het ook prima.
Ik heb ze al meer als een jaar en ze zijn nog steeds in een prima staat, en absoluut geen zweetpotenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
Je kan ook op sokken gaan als dat mag in je gym. Vind ik zelf een stuk fijner dan schoenen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen aangezien ik daar vlak bij werk nu. Is dat geen plastic meuk waar je enorme zweetpoten in krijgt?
Precies.quote:
Volgens mij om de achillespees te ontlasten. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Questular het volgende:
Ik zie mensen wel eens squaten met gewichtschijfjes van 2,5 kg onder de hielen, is dit om het effect van die speciale schoenen na te bootsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
20 gr. gwn de aanbevole dosis howr :S:Squote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |