Jij had die toch?quote:
quote:These data suggest that oral creatine supplementation does not reduce skeletal muscle damage or enhance recovery following a hypoxic resistance exercise challenge.
Interessant. Post het in Berkhan z'n status.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Studie van een paar jaar terug met grotere groepen, ander protocol en uitgebreidere markers vond geen verschil tussen creatine en placebo in spierherstel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18076246
[..]
Yepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij had die toch?Ik vind de rode kleur mooi man. Rood = power (communisme (
) ).
Ik wist nog niet zoveel af van verschillende modellen toen ik ze kocht, werden aangeraden door een powerlifter dus ik probeerde het gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haal gewoon cheape do-wins van ebay voor een paar tientjes werkt prima
Nice. Ik las een keer dat een hogere hiel juist onnatuurlijk is. Zoiets zei iemand hier ooit in het topic, n.a.v. 2,5 kg schijfjes onder je hiel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef seto het volgende:
Het is niet alsof je lifts omhoog schieten ineens, maar je staat veel stabieler en dat merk je wel echt. Dieper gaan met squats gaat ook iets makkelijker door de hiel.
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben hardloopschoenen niet een beetje hetzelfde effect? Ik train daar sinds kort op en bevalt me eigenlijk beter dan m'n sneakers.
Hmm....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat moet je al helemaal niet doen. Uitleg bespaard, check het filmpje:
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23349298
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Nah, is vrij normaal voor studies om een snelle laadfase erdoorheen te jassen met 20 gram per dag. Heb je binnen een paar dagen je spieren helemaal gesatureerd met creatine.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
heh, 20g per dag. dan ga ik 4x zo snel door mijn creatine heen.
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
D'r was laatst zo'n gast op FOK! die geen creatine schep had of zo en met z'n whey schep creatine aan het supplementeren was. 40 gr. per dag.
HAHA ja, iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hehe ja grappig is dat, d'r was ook zo'n gast op FOK! die echt iets van 40gr leucine per dag supplementeerde. Idioten heb je hier ook
Vans/allstars, rete goedkoop!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Squatten met hardloopschoenen? Je moet zo plat mogelijk staan, geen hippe demping/air/reliëf in je zool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |