SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinken![]()
Eet/drink je veel zuivel?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinkenBedankt Hans.![]()
Hiervoor heb ik dumbells en barbells en dipping barsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoeveel push-ups doen jullie?En heb je er ooit gericht op getrained?
![]()
hoeveel dips doe je?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik dumbells en barbells en dipping bars![]()
Lichaamsgewicht 20 chest dips, doe weighted met 8-10 reps, zijn steekgewichten geen idee hoeveel kgquote:![]()
Jij moet zonder broekje met je massive benenquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Als het heel erg gaat worden moet je ff naar de dermatoloog gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin ineens overal acne te krijgen, niet zwaar maar nu zelfs ook in mijn nek puistjes. Pas sinds ik weer begonnen ben met liften en supps. Misschien maar wat meer water drinken![]()
Zal me eens voorstellen, lurk namelijk al een jaar mee in dit topic.
Eerst maar wat algemene info;19 jaar, 1.69m, 66kg. BF schat ik ~12 % en studeer Fysiotherapie in Groningen.
Ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een ACL(voorste kruisband) scheur. Moest als gevolg geopereerd worden in februari 2012. Van te voren kracht opgebouwd en daarna revalideren. Kracht training kon ik eind mei weer hervatten. Vervolgen SS met dips en pull-ups gedaan.
Stats zijn op het moment:
Sq :125kg 3x5
DL :145kg 1x5
BP : 80kg 3x5
BoR:70kg 3x5
OHP:50kg 3x5
Weighted pull-ups: 20kg 3x6
Weighted dips: 35kg 3x6
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 27-01-2013 22:38:42 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Not sure if trolling or....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
Eerst maar wat algemene info;19 jaar, 1.69m, 66kg. BF schat ik ~12 % en studeer Fysiotherapie in Groningen.
Ben september 2011 begonnen met kracht training wegens een ACL(voorste kruisband) scheur. Moest als gevolg geopereerd worden in februari 2012. Van te voren kracht opgebouwd en daarna revalideren. Kracht training kon ik eind mei weer hervatten. Vervolgen SS met dips en pull-ups gedaan.
DL :145kg 3x5
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Oh, zie dat het 1x5 moet zijn. My bad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Een voor een je supps en evt. andere wijzigingen in je voeding uit proberen te sluiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:
DL :145kg 1x5
Recentelijk ook begonnen met muscle-ups, maar valt nogal tegen. Kan er op het moment 2.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.Deathlift or Die.![]()
De squat en deadlift verdeeld over verschillende dagen. Op het moment dat ik moest deadliften was de beperkende factor mijn rug. Wanneer ze los werden uitgevoerd ging de DL van 120 naar 130. Daarnaast 3 maanden geleden de front squat toegevoegd. Evenals calf raises, omdat mijn kuiten in verhouding niet genoeg groeiden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds bezig met ss? Ik hoop dat ik zo'n squat heb over een jaar ofzo iig.
Schema ziet er nou zo uit:
A-B-A, B-A-B roulatie.
Workout A:
Squat, BP, BoR, Pull-ups, Calf Raises.
Workout B:
Deadlift, OHP, Front Squat, Dips, (Muscle-up af en toe uitproberen)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
heb dankzij jullie een degelijk 4 day split schema in elkaar kunnen flatsen, maar moet binnekort weer overstappen naar een 3 day split ivm school en werk. die zag er eerst altijd zo uit:
Maandag: rug en biceps
Woensdag: benen en schouders
Vrijdag: borst en triceps
zou het verstandig zijn om een keer mijn schema helemaal om te gooien? hebben jullie enige voorbeelden van schema's, kan ook full body zijn natuurlijk. ik ben er erg benieuwd naar aangezien dit schema, samen met Stronglifts het enige is wat ik tot nu toe gedaan heb.
ik hoop dat wat hierboven staat te begrijpen is
[ Bericht 1% gewijzigd door borstmelk op 27-01-2013 23:27:44 ]![]()
Ik zit nu pas op de 60kg :/, tijd bezig geweest met techniek.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik zat al tegen de 160 aan na 4 maanden below paralelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.![]()
Ex-Voetballertje hé.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
125kg in meer dan een jaar? moet wel binnen 6 maanden kunnen imho.![]()
Die zijn niet zo sterk in de benen. Hopelijk bereik ik de felbegeerde beest-status ooit in mijn leven. Zal dan aan allerlei gekke poedertjes moeten. Alleen bang voor de side-effects van creatine, not even once!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: