Die 50kg is inderdaad enthousiast zal nog vele maanden duren voordat ik het red. Maar richt me eerst op de kleine progressie zoals ik met alle oefeningen doe. De 37,5kg is dus het doel voor vrijdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lijkt me ook wat enthousiast uitgedrukt als ik het lees; maar goed, prove us wrong
Goed werkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
akkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.
Moet zeggen dat mijn triceps voorlopen op de rest vanwege de weighted dips i.c.m. close grip benching. Zit helaas weinig progressie in de press bewegingen. Zit al 2 maanden rond de 80kg BP en 50kg OHP.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.
Veel gains, inderdaad. Ook qua kracht. Maar wel pittig voor je tere lichaampje.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gewoon ub/lb split. 2x per week alles hitten. All kinds of gains.
Snap die redenering niet helemaal, Zeta. Met een laag lichaamsgewicht zou je toch juist sneller moeten kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Uiteraard heb je dips en dips.. alle gewichten voor iemand van 66 kilo is boven gemiddeld zwaar.
Op een foto zou je een ziek bijzondere vertoning zijn.
Post eens een foto
Ik heb nog nooit iemand zo licht zulke zware stats zien hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel gains, inderdaad. Ook qua kracht. Maar wel pittig voor je tere lichaampje.
Misschien nog een keer proberen met lager volume.
[..]
Snap die redenering niet helemaal, Zeta. Met een laag lichaamsgewicht zou je toch juist sneller moeten kunnen verhogen.Of zijn lichte mannetjes per definitie zwakker, zeg je?
Ik geloof...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is dat serieus de norm voor DL?
Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo licht zulke zware stats zien hebben.
Zijn van die dingen dat ik ga denken kan dat wel.
Net als die trainer die hier zei dat ie ruim een kilo spiermassa per week kon gainen.
Wat denk jij?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef fathank het volgende:
Op het moment dat je merkt dat je op een training nog niet voldoende hersteld bent van de vorige training is het raadzaam om iets meer te periodiseren, of naar een split over te stappen. Rippetoe heeft er een compleet boek over geschreven. FF zoeken op de Piratenbaai, sowieso een aanrader om te lezen.
Bedoelen jullie Practical Programming for Strenght Training van Mark Rippetoe en Lon Kilgore?quote:
Maat van mij had op 68kg ook zieke stats, DL van 190+kg, SQ van 150kg en BP van 100kg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Net als die trainer die hier zei dat ie ruim een kilo spiermassa per week kon gainen.
Wat denk jij?
Hij is ook niet zo lang, ik weeg 1kg meer maar ben wel langer dus dan heeft die wel aanzienlijk wat spiermassa meer dan mij als we ervan uitgaan van hetzelfde vetpercentage dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Waar is die gozer eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Laten we het er op houden dat het aardig "Advanced" is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:04 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
Mijn vader woog 73 kg (maximaal, want bokser), toen hij nog in de tram-spoor-bouw zat. Die tilde in zijn eentje 140kg (onderlegger voor onder de rails) van de grond en liep er mee weg. En niet 1 keer, maar de hele dag door... (hij heeft wel zijn rug er mee ver&%$&% dat dan weer wel...)
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef seto het volgende:
Als je zoiets elke dag doet zal je er niet super ripped van worden, je lichaam went er dan gewoon aan. Je ziet vaak hetzelfde bij gewichtheffers:
Maar misschien is zijn pa ook wel een beest hoor
Is dat als je alle haren aan elkaar knoopt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef fathank het volgende:
Iedereen hier heeft toch ook minimaal 30cm in z'n broek neem ik aan.
Zal de komende training een video maken. Kan ik gelijk mijn vorm checken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Uiteraard heb je dips en dips.. alle gewichten voor iemand van 66 kilo is boven gemiddeld zwaar.
Op een foto zou je een ziek bijzondere vertoning zijn.
Post eens een foto
Ik denk dat het niet kan, broquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat denk jij?
wutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Maat van mij had op 68kg ook zieke stats, DL van 190+kg, SQ van 150kg en BP van 100kg.
En dat is iemand die 2,5 jaar geleden nog te horen kreeg dat hij wellicht nooit meer normaal zou kunnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |