Eatingwindow van 7 uur is prima hoor. Doe het zelf ook. Ik eet op rustdagen van 13:00 tot 19:00 ongeveer. Trainingsdagen van 14:00 tot 22:00, kan ik na het trainen nog een maaltijd à 1200 Kcals naar binnenwerken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?
Hmm, interessant. Ik span mijn rug wel aan maar probeer wel zo veel mogelijk vanuit mijn armen te doen, omdat je anders snel met je rug gaat slingeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bicep barbell curl is IMO geen isolatie: voor een goede uitvoering moet je core-spieren goed aanspannen. BTW: de bicep barbell curl was ooit onderdeel van het powerlift-trio, later vervangen door de benchpress.
Bij een bicep-isolsatieoefening denk ik aan b.v. een preacher curl.
Oké. thanks.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef FootieB het volgende:
[..]
Eatingwindow van 7 uur is prima hoor. Doe het zelf ook. Ik eet op rustdagen van 13:00 tot 19:00 ongeveer. Trainingsdagen van 14:00 tot 22:00, kan ik na het trainen nog een maaltijd à 1200 Kcals naar binnenwerken.
Op zaterdag wat minder strak omdat ik dan meestal uitga enzo. Maar van zondag tm vrijdag houd ik me inderdaad aan IF. Op maandag (geen hersteldag maar rustdag) wil ik vanaf nu 24u fast doen, voor de cut. Vorig zomer goede resultaten meebereikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké. thanks.
Maar IF doe je wel echt zeven dag in de week of niet?
Excuus, moet bench press zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef 16meter het volgende:
wtf 60kg pressen en 92 deadliften?
Deadlift verwacht je toch 2,5/3x zo hoog.
Wat is je doel dan met IF?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Binnenkort mezelf eens inlezen over IF. Lijkt me de eerste dagen kut, maar ik vind het gewoon klote om op school te eten. Brood van thuis smaakt dan altijd zo klef. Ik ontbijt vrij stevig (mits ik op tijd mijn nest uit kan) maar op school krijg ik toch honger. Echt zwaar irritant, loop de hele dag met een hongergevoel rond en ik hoor van een hoop gasten dat ze dat met IF alleen in het begin hadden. Ben alleen benieuwd hoe lang je een eatwindow het beste kan laten duren. Is tussen 16:00 uur en 23:00 uur te ruim?
Ah, dacht al.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Excuus, moet bench press zijn natuurlijk
misschien wat meer melk erinquote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
Krijgen jullie ook een droge bek van whey?
Gewoon net zo hard meetrainen als de andere spiergroepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is het aantal reps dat je kan uitvoeren zonder dat je spieren dikker worden? Ik wil binnenkort weer beginnen maar mijn benen en kuiten zijn al een stuk verder gevorderd dan de rest van het lichaam
je moet het mengen met water of melkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
Je kan laag in reps gaan zitten om meer op kracht te focussen. Of heel hoog in reps maar dan kan je net zo goed cardio doen denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is het aantal reps dat je kan uitvoeren zonder dat je spieren dikker worden? Ik wil binnenkort weer beginnen maar mijn benen en kuiten zijn al een stuk verder gevorderd dan de rest van het lichaam
De keuze van broeken is al beperkt genoegquote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard meetrainen als de andere spiergroepen.
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, wut?Waar heb je dat gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_metabolism
Een deel ethanol gaat uiteindelijk als acetyl-CoA de krebs-cyclus in, dus het lichaam haalt er wel energie uit. Hoeveel precies is alleen in een range te zeggen.
Moet je zelf weten, ligt eraan wat je fijn vindt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Dan moet je wel erg veel eten in 3,5 uur:o.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ligt eraan wat je fijn vindt.
Tijdens mijn vorige IF periode was mijn window 15.00-23.00. Nu is het ongeveer 20.00-23.30, omdat ik pas eet wanneer ik thuis ben.
Ik heb ergens gelezen dat het thermische effect 20% was, maar kan het onderzoek even niet vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.
Afaik krijg je het alleen kouder van alcolhol: na vasodilatatie krijg je een warm gevoel, maar da's warmte dat aan het ontsnappen is.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
de vraag is hoeveel het netto oplevert; ik kan me voorstellen dat het thermische effect van alcohol wel het een en ander goedmaakt qua energie huishouding.
Gewoon ub/lb split. 2x per week alles hitten. All kinds of gains.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 maanden niet kunnen trainen door een polsblessure. Ik wil morgen weer gaan beginnen ondanks dat ik nog lichtjes last heb. Is het het beste om de eerste week (of twee) met full body te beginnen en daarna weer over te stappen op split? Aangezien m'n musclestjes weer moeten wennen en all that..
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef esv7 het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als ik het puur, onopgelost in water/melk naar binnen giet.
Weighted dips vandaag nog gedaan. Ga nog redelijk gemakkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van
101 kilo 6x omhoog dippen.
DL 145 kilo voor iemand van 66 kilo![]()
lijkt me ook wat enthousiast uitgedrukt als ik het lees; maar goed, prove us wrongquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weighted dips vandaag nog gedaan. Ga nog redelijk gemakkelijk omhoog bij rep 6, op vrijdag 2,5kg erbij uitproberen. Enige nadeel is de geïmproviseerde dip belt; een gewichthefriem met ijzeren ketting en carabiner die tot ~40-50kg te belasten is.
Moet zeggen dat mijn triceps voorlopen op de rest vanwege de weighted dips i.c.m. close grip benching. Zit helaas weinig progressie in de press bewegingen. Zit al 2 maanden rond de 80kg BP en 50kg OHP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |