quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het een hele stomme weddenschap is. Het blijft mij wel motiveren. Ik ga gewoon keihard sporten en zie in juni wel wat ik ga bereiken
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goed, nou m'n startgewicht is 89 kg. Wat geweldig zou het zijn om 79 te kunnen wegen, of zelfs 75! Ik heb al jaren geen 75 kg meer gewogen. Het liefst wil ik 20 kg kwijt, dat zou helemaaaaaal fantastisch zijn, maar ik ga me daar niet aan vastpinnen.
Ik ben al goed begonnen door dus genoeg te drinken, elke dag sowieso 2 liter water. En lekker afmatten in de sportschool, ik ga daar 2x in de week naartoe en dan ga ik ook proberen elke dag even een half uurtje tot een uurtje te Just dancen en spieroefeningen op zolder te doen.
Ik heb er zoooooveel zin in! En uiteraard uitkijken met wat ik eet, maar heel rare dingen ga ik niet doen ivm het kunnen volhouden. Maar ik geloof dat met mate absoluut de manier is, en natuurlijk wel zo gezond mogelijk eten.
Ik heb hier wel eerder gezeten, en dan ging ik elke week updaten wat m'n gewicht was. Dat was een goede stok achter de deur. Nu gaat manlief (die had ik toen de tijd nog niet, haha) elke week met me naar de weegschaal en schrijft dan op wat ik weeg.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef Vicky het volgende:
TAP, ik.begon eind feb op 92. Vanmorgen woog ik 75,2. Als ik hrt kan kan jii het ook!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
1,5kg/week valt imho echt niet onder "keihard crashen" dan denk ik eerder aan 5kg/week
Ik zit nu zelf op zo'n kilo per week, maar dat is incl flink wat krachttraining. En ik ben echt verre van aan het crashen hoor
30kg in 5 maanden, zwaar en ambitieus. Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wow wat goed Vicky! En hoe heb jij het nou gedaan? Misschien staat het al ergens maar tochTralalalaaa
Waar loert het 'gevaar' voor jou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank je wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken.... pleeeaaaase ik hoop dat ik het volhoud...
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank je wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken.... pleeeaaaase ik hoop dat ik het volhoud...
Het 'gevaar' is echt dat ik dan denk, 'ach, dit chocolaatje kan geen kwaad'. Maarja dan wil ik er daarna nog een. Dus het is beter als ik het laat en bv alleen in het weekend iets neem, en dan ook niet veel. Ik geloof niet dat je jezelf alles moet ontzeggen. Zo gaan wij morgen even op pad en dan neem ik wel een bak thee met wat lekkers. Maar dat is dan mijn momentje van het weekend, de rest van de dagen hoeft het dan ook niet. Zoiets.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar loert het 'gevaar' voor jou?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef tjoptjop het volgende:
1,5kg/week valt imho echt niet onder "keihard crashen" dan denk ik eerder aan 5kg/week
Ik zit nu zelf op zo'n kilo per week, maar dat is incl flink wat krachttraining. En ik ben echt verre van aan het crashen hoor
30kg in 5 maanden, zwaar en ambitieus. Succes!Ik zie crashen als alles wat niet vol te houden is en onder je bmr zit. Als je de berekening goed leest, zie je dat je om die 1,5 kilo te halen heel, heel veel minder moet binnen krijgen dan je verbrandt. In mijn ogen minder dan verantwoord is... Maar goed, ieder z'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dat gevoel, en ik heb niet eens een baby... Had een enorm dik hoofd, een lelijke buikrol en armen die dikker waren dan m'n kuiten :|quote:Op zondag 6 januari 2013 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net op zoek naar een foto van toen ik op mijn allerzwaarst was, een weekna de bevalling van mijn oudste ofzo en ik kan wel janken als ik daarnaar kijk...Ik herken mezelf amper.
Wel heel zonde, want op die manier vind ik het ook helemaal niet leuk om naar die foto's te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je spieren aan het kweken?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
hier lukt het totaal niet in het nieuwe jaar. Wordt alleen maar zwaarder ondanks dat mijn kleding wel ruimer is gaan zitten
SPOILER: Januari 2008 en nu...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tink, wat zie jij er goed uit zeg, wauw! En BE, bij jou ook echt fantastisch zeg!
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
looking goodSPOILER: Januari 2008 en nu...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat vooral, hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren. Maar zelfs F. schrok, die was het ook vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij ook vooral opvalt is dat ik er jonger op ben geworden qua uiterlijk.
Wat zag ik er op m'n 23e (1e foto, 95kg) oud uit. De tweede foto is dit jaar gemaakt, op m'n 27e (75kg).
Wil uiteindelijk naar de 65kg ongeveer. Zit nu rond de 73/74, is wel veel spier bijgekomen door 't rennen, want ben op zich qua kledingmaat terug bij waar ik eerst op de 68kg zat ofzo.Ja doei.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILER: Januari 2008 en nu...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, de Januari 2008 foto is echt een week na de bevalling, dus ik ben daar echt nog een grote vochtblaas, maar toch... Tov toen ben ik nu zeker een kilo of 35 lichter.![]()
Maar BE! Foto's zijn zoveel meer dan 'je gewicht'quote:Op zondag 6 januari 2013 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net op zoek naar een foto van toen ik op mijn allerzwaarst was, een weekna de bevalling van mijn oudste ofzo en ik kan wel janken als ik daarnaar kijk...Ik herken mezelf amper.
Wel heel zonde, want op die manier vind ik het ook helemaal niet leuk om naar die foto's te kijken.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar BE! Foto's zijn zoveel meer dan 'je gewicht'Ze geven je een herinnering van die periode, een belangrijke tijd in je leven dat je oudste was geboren bijv. Jij was daar niet je gewicht. Jij was een kersverse moeder!!! Ik weet dat overgewicht soms je hele denken in beslag kan nemen, maar heus, dat is het niet waard hoor.
Rug en buikspieren ja.quote:
Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rijquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Rug en buikspieren ja.
Het was net belachelijk druk in de sportschool. Dat iedereen die er komt vanuit de nieuwsjaarsvoornemens die maar wel snel mag opgeven
Dan kan de rest tenminste normaal sporten.
Ik ben geen BE, maar ik bleef mezelf dik voelen. Al ik nu naar die na-foto van Moblo kijk dan denk ik: ik was lichter....maar voelde me 10x zo dik. Ik heb een prachtig slanke collega die precies even lang is als ik ben en die weegt zo'n beetje wat ik nu woog en ik kan dat gewoon niet geloven. Zo heb ik mezelf nooit gezien.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook nog even:
Wow BE, respect hoor! Hoe voel je erbij? In je hoofd blijf je natuurlijk dezelfde vrouw.
Zelf ben ik ook 35 kg afgevallen , ben feitelijk nu wat te mager maar blijf toch in mijn hoofd detzelfde onzekere vrouw.
Daarom ga ik nu ook nog nietquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rug en buikspieren ja.
Het was net belachelijk druk in de sportschool. Dat iedereen die er komt vanuit de nieuwsjaarsvoornemens die maar wel snel mag opgeven
Dan kan de rest tenminste normaal sporten.
Zo was het dus vandaag ook. Het apparaat dat ik perse doen moet van mijn fysio heb ik dus ook niet kunnen gebruiken, daar was echt de rij voor. Volgende week ga ik op zondag heel vroeg, misschien dat het dan wel rustiger is.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren van mijn sportschoolperiode dat ik vrijwel alleen aan het sporten was rond kerst. De hele sportschool verlaten, muv een paar fanatieke sporters. De eerste week in januari kon je geen vrij fitnessapparaat meer vinden en stond je soms gewoon in een rij
Balen dat je enkel niet wil. Voorzichtig opbouwen dus, eventueel met fysio ondersteuning als het kan jaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook nog nietWil zo graag weer sporten maar hardlopen is nog niet te doen, enkel geeft helaas nog teveel problemen. Maar via mn nieuwe zorgverzekering kan ik straks 6 maanden met heel wat korting fitnessen bij een aantal sportscholen hier in de buurt, waaronder de fysiofitness die met fysiotherapeuten werkt ipv sportinstructeurs. Denk dat dat iets verstandiger is met mijn enkel nog
die zijn heel frustrerend.. ik heb een tijd op en rond de 80 gezeten... wat ik deed, kwam erniet vnaf.. en inens ging het weer goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
Bij mij was het vooral gedrag aanpakken, als ik een pak koekjes open maakte dan moest het leeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Slapen is goed voor je Clumsy!
Ploegendienst is echt klote maar als je gewoon een saaie basislijst aanhoudt dan heb je iig je voedingsstoffen binnen, op welk uur maakt niet uit.
Waarom kan iemand wel een crashdieet (bij wijze van) maar niet een basislijst maken omdat het zo saai is..
Ik lust geen boterham, ik lust geen, vind dat niet lekker.
Nee, de hele dag niks eten met 3 vieze shakes.. dat wil wel?
Wennen, plannen en echt proberen om een gedachtenomslag te maken
Die zijn idd erg vervelend en juist dan moet je er voor zorgen dat je door blijft gaan en het niet laat verslappenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lastigst zijn die zgn plateaus. Dan ben je afgevallen en ineens blijft het gewicht even steken. Dat kan dan even duren voordat je weer verder afvalt... En dan wel gemotiveerd blijven!!
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
En weer een atl!
Het voelt gewoon extra stoer dat ik in de maand December 3-4 kg ben afgevallen!
Good busyquote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Joepie, al 1 kg kwijtNu de rest nog, haha (maarja ben net een week bezig!).
Ik heb er zoveel zin in!
Dat is ook een kwestie van wennen. Ik ontbijt tegenwoordig meestal met Brinta, en dat was ik gewend met een flinke schep suiker.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
hier wordt het zometeen een bakje havermout![]()
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten
Wat gedroogd fruit in kleine stukjes erdoor oid?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
hier wordt het zometeen een bakje havermout![]()
alleen vind ik het lastig wat ik er in moet gooien om het net iets lekkerder ( zoeter) te krijgen..
ben gewend het met stroop te eten
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat geen tijd, echt zo'n onbenullig excuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die ga je de rest van je leven eten, die shake vol zoetstoffen en kunstmatige dingen? Ik snap dit niet zo goed eigenlijk... Als je je wekker een kwartier eerder zet, kun je nog steeds snoozen en wel je dag goed beginnen. Het gaat niet om dieeten, maar om je levensstijl veranderen. Als je toch dingen anders gaat aanpakken, neem dat opstaan dan gewoon mee. Na twee weken is je ritme erop aangepast en weet je niet meer beter. [/einde preek]quote:Op maandag 7 januari 2013 09:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik ben dus heel erg slecht in vroeg opstaan, ik snooze 'm altijd een keer teveel. Ik ben 's ochtends nooit zo rationeel als ik lekker warm in mn mandje lig eigenlijk![]()
De shake die ik nu heb vind ik wel lekker. Lekkerder dan ongezoete BrintaK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hoi hoi!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hi Happy!
Wat eens kan, kan natuurlijk gewoon weer hoor!Succes!
Welkom (terug) en succes! Ik vind 34 kilo in een jaar wel veel hoor. Let je op dat je lijf niet in de spaarstand komt? Uiteindelijk ga je dan alleen maar jojo-en... Je lijstje vind ik wel prima, maar misschien kun je wat extra eetmomentjes inplannen? Dan verdeel je je eten wat meer, heb je minder trek tussendoor en blijft je verbranding op gang. De griekse yoghurt kan bijvoorbeeld ook wat later op de avond. Door die twee uur later te nemen, krijgt je lijf dan ook nog het signaal om bezig te blijven.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoi hoi!
En zo is het maar netal vraag ik mij wel af waarom ik het altijd weer zo ver laat komen!
Anyhoeeeee, ik heb er zin in!
Lijstje van gisteren:
O: bak volle yoghurt met druiven, gekookt ei
L: rauwkostsalade met ham, walnoten, en yoghurt-knoflookdressing, paar plakjes kaas, glas melk
D: kabeljauw met roerbakgroentes en gesmolten kaas, griekse yoghurt
Verder over de hele dag veel thee.
Ik doe nu 2 weken afkicken van de suikers en ga dan weer opbouwen met in de ochtend en middag wat koolhydraten in de vorm van boterhammen bijv.
Dit is op aanraden van de diëtist. Juist in de begin periode geen tussendoortjes om zo de suikerreserves eerder aan te spreken in plaats van nieuwe aanvoer. Ik merk juist dat ik juist minder trek heb. Ze heeft uitdrukkelijk aangegeven 's avonds niet meer te eten in het begin.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Tink89 het volgende:
Sorry voor de ontgroening TAP! Ik probeer altijd om het vriendelijk te brengen, maar ik vind dat soms een beetje moeilijk
[..]
Welkom (terug) en succes! Ik vind 34 kilo in een jaar wel veel hoor. Let je op dat je lijf niet in de spaarstand komt? Uiteindelijk ga je dan alleen maar jojo-en... Je lijstje vind ik wel prima, maar misschien kun je wat extra eetmomentjes inplannen? Dan verdeel je je eten wat meer, heb je minder trek tussendoor en blijft je verbranding op gang. De griekse yoghurt kan bijvoorbeeld ook wat later op de avond. Door die twee uur later te nemen, krijgt je lijf dan ook nog het signaal om bezig te blijven.
Xx
Zijn er ook dagen in de week dat je niet hoeft te haasten en tijd hebt voor een ontbijt? Dat kan al een goed begin zijnquote:
Het is 2 uur 's middags, de eerste dag van je 'dieet', wat had je anders verwacht? Dat je al om zou vallen van de honger en kruipend en kermend naar de koelkast zou proberen te komen? Verder is het natuurlijk gewoon een crashdieet, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef MaJo het volgende:
Wat een gezellige drukte hier! Bij mij gaat het tot nu toe goed
Even een lijstje:
O: Bak yoghurt met blauwe bessen, glas water
T: appel, groene thee
L: twee koppen tomatensoep, glas karnemelk
T: groene thee, blikje tonijn
D: Salade met kip, gekookt ei en veeeel groente
Verder 2 liter water. Ik had verwacht dat ik ontzettende honger zou krijgen maar momenteel zit ik eerder vol dan dat ik honger heb
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is 2 uur 's middags, de eerste dag van je 'dieet', wat had je anders verwacht? Dat je al om zou vallen van de honger en kruipend en kermend naar de koelkast zou proberen te komen? Verder is het natuurlijk gewoon een crashdieet, maar dat weet je zelf ook wel.
Jij bent diegene die dat 17 dagen dieet volgt toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef MaJo het volgende:
Wat een gezellige drukte hier! Bij mij gaat het tot nu toe goed
Even een lijstje:
O: Bak yoghurt met blauwe bessen, glas water
T: appel, groene thee
L: twee koppen tomatensoep, glas karnemelk
T: groene thee, blikje tonijn
D: Salade met kip, gekookt ei en veeeel groente
Verder 2 liter water. Ik had verwacht dat ik ontzettende honger zou krijgen maar momenteel zit ik eerder vol dan dat ik honger heb
Dat ga ik zeker doen! (Ik zat er ook over na te denken om voor mezelf een foto in bikini voor en na te makenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Banana, nu dan een foto maken en dan over een half jaar heb jij ook vast al een hele mooie 'kijk mij nu eens' foto!
Na het kleurstofincidentje hier op werk eet ik die gedecoreerde dingen niet meer... Misschien maar beter ook. Nu 4x per jaar gebakje doen met collega in het restaurant ter compensatiequote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Vicky het volgende:
Collega had cupcakes meegenomen.. Zagen er heeerlijk uit..
Ik heb ze netjes afgeslagen..
Da's inderdaad crash... Probeer je ontbijt en je t's wat groter te maken. Een gekookt eitje op je brood, extra mandarijntje of kwark erbij, enz.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:16 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zit net de calorieën van mijn lijstje op te tellen en ik krijg gewoon véél te weinig calorieën binnen..
Ik at:
O:2 volkoren boterhammen met sandwichspread
T:1 mandarijntje (ging toen bijna sporten)
T:Na het sporten een eiwitshake met melk en aardbeien
L:2 crackers met hüttenkase
Ik zit nu op 618 kcal. Ik ga zo nog maar even wat nootjes in huis halen ofzo, om dat aantal wat op te krikken, want anders zit ik ongemerkt ook gewoon te crashen.
Sterkte met doodgaan alvast. Maar houd bij het doodgaan in gedachte dat het heus ooit een keer beter wordt. Heus.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks de eerste week van C25K beginnen. Een minuut op en af. Ben benieuwd...
Couch to 5 km. Handig appje, werkt met ongeveer hetzelfde schema als Evy. Met eigen muziek enzo. Runkeeper heeft ook zo'n programma, maar die begint al vrij snel met langere stukken rennen, dus ik hou het hier even bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat is C25K?
Mijn lijstje van vandaag tot nu toe: niets
Bring it on, Moblo!
nachtdienst gehad en ik kom nu pas uit m'n bed
Ik heb 'm idd niet gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve had volgens mij z'n mic niet aan? En ik zat te studeren![]()
en wilde niet storen
Want?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Sometimes het volgende:
Wanneer komt Stormqueen hier weer eens langs..?
Leuke user in dit topic, meestal lekker aanwezig en zo.quote:
Dat ziet er echt superlekker uit!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog nooit havermout op. Misschien maar eens proberen.
Wegens luiheid staat de stoofpot die ik vandaag zou maken nu pas op het vuur, dus die is voor morgen. Straks maar even een wok volgooien met kip en groente.
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ziet er echt superlekker uit!Op de lijst gaat!
Boodschappen gedaan, man aan het werk gezet in de keuken en ben zelf gaan rennen. Voordeel: eten staat klaar als je terug komtquote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Over rennen gesproken, mijn schema zegt dat ik nu moet rennen. Maar moet ook nog alle boodschappen halen, koken, six feet under kijken. Pffff.
Ja, dat gaan we nu dus kijkenquote:
Ik zag het net idd. Die gaat echt op mijn inspiratielijstje erbij.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Sowieso vind ik Kayotic een topsite, er is nog nooit een recept van haar wat ik geprobeerd heb en wat is mislukt of niet lekker was.
Weet je ook waarom je zo'n snaaitrek hebt?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
En jongens, ik heb me toch een snaaitrek!Maar ik wil niet vanwege mijn atl vanochtend!
![]()
I am strong!
En anders ga ik gewoon over een half uur naar bed, dan eet ik ook niet.![]()
Haha, da's waar ook!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura kwam met de tip nav de uitvaartopleiding die ik deed en die kreeg toen serieuze competitie met die serie! Gelukkig had ik toen nog geen kinderen en kon ik me er echt volledig in onder dompelen. Ik had alle 5 seizoenen in no time erdoor gedraait!
Is ook wel een erg afsluitende afleveringquote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Aventura het volgende:
Haha, da's waar ook!
Ik zou het best nog een keer willen kijken. Bizar genoeg heb ik de laatste eps van s6 niet gekeken. Wilde er niet aan.
Omdat ik vandaag niet genoeg gegeten heb?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook waarom je zo'n snaaitrek hebt?
Ik laat het aan Moblo over, ga ik nu six feet under kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ik vandaag niet genoeg gegeten heb?
Wow wist niet dat daar een opleiding voor bestond, dacht dat mensen altijd het vak inrolden. Doe je er ook nog iets mee? Lijkt me een heftig beroep!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura kwam met de tip nav de uitvaartopleiding die ik deed en die kreeg toen serieuze competitie met die serie! Gelukkig had ik toen nog geen kinderen en kon ik me er echt volledig in onder dompelen. Ik had alle 5 seizoenen in no time erdoor gedraait!
Gorgelen met lauwwarm water met zout, schijnt te helpen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit me ook helemaal lam te vreten aan dropjes
maar dat komt omdat ik geen thee meer weg krijg en die antiflu dingen niet helpen en ik echt dood ga van de keelpijn
ik zal het zo doen voor ik ga slapen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gorgelen met lauwwarm water met zout, schijnt te helpen.
Ik hoop dat het placebo effect bij jou sterk isquote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik zal het zo doen voor ik ga slapen!
ik vreet me helemaal het ongans aan vitamine pillen, trachitol, antiflu, drop etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 07-01-2013 21:53:10 ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Aventura het volgende:
Ter lering en vermaak hier mijn before & after foto's. Foto 1 is een paar weken na de bevalling, BMI 26. Foto kind even geblokt...hij heeft ook privacy (alleen wanneer hij er niet zo leuk op staat, ghehe).
De tweede pic is 11 maanden later, juli afgelopen jaar. BMI 23. Het scheelt 'maar' 8 kilo maar wat een verschil. Er komen nog steeds mensen naar me toe die zeggen dat ze mij zo veranderd vinden. Helaas ben ik nog steeds vreselijk aan het snaaien. Ik moet stoppen! Gelukkig wel gisteren weer gaan C25K' en. Ik kan het!Wat zie je die 8 kilo goed bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja doe eens want jouw resultaat is ook al echt fantastisch LoLaquote:
nou ja ik weet gewoon niet wat ik anders moet doenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het placebo effect bij jou sterk is
Hier heb ik zitten snoepen van granaatappelpitjes. Zo enorm yum
ja jeetje zeg! vooral in je gezichtquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zie je die 8 kilo goed bij jouMooi hoor!
Jazeker, maar dan moet ik wel meer koken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Lieve BE, maak je het jezelf niet een beetje moeilijk? Iets meer eten bij avondeten, zou dat niet helpen?
Niet teveel van die snoepjes nemen, die zoetstoffen kunnen heel naar op je darmen inwerken (het 'laxerend effect', ik krijg er altijd buikpijn van en veel gerommel en een opgeblazen buik). Voel je je straks alsnog ziek!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zal het zo doen voor ik ga slapen!
ik vreet me helemaal het ongans aan vitamine pillen, trachitol, antiflu, drop etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 13:11:07 ]
Afgelopen zondag 94kg (mijn ticker klopt ook niet meer maar ik wil niet aanpassen)quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Isabeau het volgende:
LovelyLady WOW!!Wat een verschil zeg! Hoeveel weeg je nu?
maar daar kan ik wel mee leven, daar kan ik prima mee studerenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet teveel van die snoepjes nemen, die zoetstoffen kunnen heel naar op je darmen inwerken (het 'laxerend effect', ik krijg er altijd buikpijn van en veel gerommel en een opgeblazen buik). Voel je je straks alsnog ziek!
Whihiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ja Lola, jij lekker dingTrots mag je zijn hoor, heb je die tijd een paar keer gezien en ik zie je gewoon krimpen
inderdaad! jeetje wat een boel in een jaar LovelyLadyquote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef lezzer het volgende:
Het motiveert echt enorm die foto's! Thanks!![]()
Ja begin ging wel hard zegquote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad! jeetje wat een boel in een jaar LovelyLady
Komt welquote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WhihiJij ook joh
Maar ik pas jouw broeken nog steeds niet.
Maar jouw heup samenstelling is ook anders, ik heb al 2 kinderen gebaard hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt welBewaar ze maar voor als ze straks nodig zijn, dat ze weg zijn is voor mij al een extra motivatie om echt echt echt niet aan te mogen komen. Ik had de grootste (de 34) aan toen ik op mn zwaarst was, 87 kilo. Heb hier nog 2 broeken in maat 32 liggen maar die zijn ook veel te groot, zit inmiddels afhankelijk van het model in een 29/30
Joh, mocht het niets zijn geef ze dan maar aan arme broekloze mensen ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jouw heup samenstelling is ook anders, ik heb al 2 kinderen gebaard hoor![]()
en het zijn ook lowcut achtige dingen
Vraag me af of dat OOIT gaat passen
Maar ze liggen in de kasten ik bewaar ze nog wel even hoor
Ga het over een tijdje weer proberen (als ik onder de 90 kom)quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Joh, mocht het niets zijn geef ze dan maar aan arme broekloze mensen ofzoMaar als ze goed zitten scheelt het toch weer wat broeken zoeken.
Ik hoop voor je dat hij past & dicht kanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga het over een tijdje weer proberen (als ik onder de 90 kom)![]()
Let's hope soquote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterkte met doodgaan alvast. Maar houd bij het doodgaan in gedachte dat het heus ooit een keer beter wordt. Heus.
Heus! Mijn eerste les met Evy, ermagherdquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let's hope so. Heb een run over moeten slaan, ivm doodgaan, maar toen ik dacht aan alle (goede) ervaringen hier de laatste nog wel ff gedaan. Die foto's
. Jullie zijn best wel geweldig!
Het is voor iedereen haalbaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, 15 km, wat goed!
Ik zou nu best een appeltje willen, is dat een heel slecht idee?
Ben je dan iets vergeten mee te nemen? Of kwam er een glitch in de planning waarin je je had voorgenomen om even iets te gaan halen ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet ik wel meer koken.
Vandaag ging mis bij het eten overdag. Ik had door een foutje niet meer bij me dan een droge cracker en een salade, als ontbijt en lunch. Heb daar dus ook nog 4 speculaasjes en 6 chocoladeballen bij op.![]()
Maar dan nog is het flink karig, en mijn bord broccolistamp maakte het niet goed.
Morgen eet ik echt meer! Promiss!
Daarom maak ik hier 's avonds al een deel klaar tijdens het koken... moet ik toch wachten in de keukenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
slaat de stress me al om het ochtendhart
Ja, ok, maar ik heb dus zeer regelmatig geen "tijdens het koken". Mijn avondeten is echt all over the place gedurende de week.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom maak ik hier 's avonds al een deel klaar tijdens het koken... moet ik toch wachten in de keuken
Ehm... ik krijg wrsch iedereen op mijn hals hiermee, maar ik ben aan het experimenteren met intermittent fasting. Of nou ja, experimenteren. Twee keer in de week eet ik binnen 24 uur alleen een lichte lunch van 4-500kcals.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben je dan iets vergeten mee te nemen? Of kwam er een glitch in de planning waarin je je had voorgenomen om even iets te gaan halen ofzo?
Ik ben echt een dreuzel met plannen. Als ik zie wat jullie allemaal lunchen en er aan denk dat ik dat dus van te voren zou moeten bedenken en zorgen dat het in huis is, dat ik het klaarmaak en meeneem slaat de stress me al om het ochtendhart
Ik sport bij een fysio onder begeleiding en donderdagavond heb ik vergadering en vrijdag, zaterdag en zondag kan ik daar niet terecht, dus wordt het maandag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:48 schreef Barretje80 het volgende:
waarom kan je deze week niet een extra avond inplannen om te gaan sporten?
Nou, dat is dus ook het principe dat mijn diëtiste aangeeft voor mij om geen tussendoortjes te eten in de eerste fase. Ik eet dus dagelijks wel 3 maaltijden, maar dan dus langer, max. 2 weken, maar op basis van hetzelfde principe. Ik vind het dus niet zo'n gek verhaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik krijg wrsch iedereen op mijn hals hiermee, maar ik ben aan het experimenteren met intermittent fasting. Of nou ja, experimenteren. Twee keer in de week eet ik binnen 24 uur alleen een lichte lunch van 4-500kcals.
Dit lijkt heel radicaal en stupide en crashing en... en... maar dat is het niet. Er zijn heel veel onderzoeken waaruit blijkt dat dit juist niet je metabolisme stil legt, maar het juist een boost geeft. Waarom? Omdat het maar voor een hele korte periode is. Het verbruikt alle suikers etc. uit je lijf op en gaat dan aan het vet beginnen.
Het levert sws, naar nu uit die onderzoeken blijkt, heel veel echte gezondheidsvoordelen op mbt diabetes en hart diseases.
Ja ik mag ook weer, vandaag mn vitatas ophalen.quote:
Ik heb de documentaire al eens eerder gezien. Erg interessant. Ben benieuwd hoe je het ervaartquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik krijg wrsch iedereen op mijn hals hiermee, maar ik ben aan het experimenteren met intermittent fasting. Of nou ja, experimenteren. Twee keer in de week eet ik binnen 24 uur alleen een lichte lunch van 4-500kcals.
Dit lijkt heel radicaal en stupide en crashing en... en... maar dat is het niet. Er zijn heel veel onderzoeken waaruit blijkt dat dit juist niet je metabolisme stil legt, maar het juist een boost geeft. Waarom? Omdat het maar voor een hele korte periode is. Het verbruikt alle suikers etc. uit je lijf op en gaat dan aan het vet beginnen.
Het levert sws, naar nu uit die onderzoeken blijkt, heel veel echte gezondheidsvoordelen op mbt diabetes en hart diseases.
Anyway, twee keer in de week dus. Van zondagavond, net na de maaltijd, tot maandagavond.
En dan eet ik dus op zondag mijn avondeten, bijv om 18.30, stop daarna met eten, heb maandag een salade bij de lunch en eet dan om 19.00 gewoon weer avondeten. Het enige dat ik dus wezenlijk oversla die dag is mijn ontbijt en de tussendoortjes.
Voor wie meer wil weten of lezen:
LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf
En deze bbc docu vond ik echt eye-opening: Zelfs als je je proefpersonen na een fast dag mee neemt naar de McDonalds oid, dan nog blijven de gezondheids-verbeteringen overduidelijk.
En gisteren was dus een van die dagen. Alleen had ik deze keer, voor het eerst sinds ik dit drie weken geleden gestart ben, echt ENORME honger, wellicht ook door het mini-griepje waar ik nog vanaf probeer te komen.
*wegduikt
(Op de overige 5 dagen in de week eet ik dus gewoon normaal en keurig volgens de regeltjes, geen gecrash, geen tekorten, de schijf van 5, alles vers etc. etc.)
je probeert jezelf dus eigenlijk "gefundeerde reden" te geven om je snaaitrek te negeren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Want als ik die dag door kom op alleen een salade, dan is dus een dag later die enorme trek een uurtje na de gewone lunch dus gewoon dikke bullshit en dat is dan een stuk makkelijker te negeren.
Uhuh!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je probeert jezelf dus eigenlijk "gefundeerde reden" te geven om je snaaitrek te negeren?
Ja dat heb ik ook. Het is een andere vorm van gedragstraining. Je leert luisteren naar wanneer je echt voeding nodig hebt. Ik doe zo'n weinig calorieendag wel iets anders dan jij, maar mijn restrictiedag kan bijvoorbeeld dit zijn:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me tot nu toe wel goed beviel eigenlijk. Zeker die van donderdag op vrijdag is heel makkelijk omdat ik vrijdag vrij ben en dat mijn boodschappen en ren en vlieg dag is.
Ik zorg ervoor dat ik de hele dag goed drink (echt sloten groene thee etc.) en dan is de dag om voor ik het goed en wel door heb. Echt honger, zoals gisteren toen werd ik ook echt een beetje wiebelig, heb ik nog niet eerder gehad.
Dus voorlopig wil ik het wel af en toe zo blijven doen. Het is ook echt wel een perfecte manier om je zelfbeheersing te trainen. Want als ik die dag door kom op alleen een salade, dan is dus een dag later die enorme trek een uurtje na de gewone lunch dus gewoon dikke bullshit en dat is dan een stuk makkelijker te negeren.
quote:
Ja, dat is ook een beetje het principe van de 5/2 theorie. 2 dagen 'vasten' (met dus 4-500kcals op die dag, ik vind het fijn het in 1 maaltijd te doen omdat ik nogal heftig kan regeren op koolhydraten) en de andere 5 dagen op ong 75% van je onderhoud gaan zitten om af te vallen. Als je op gewicht wil blijven kan je dan dus gewoon op je onderhoud gaan zitten zonder problemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Het is een andere vorm van gedragstraining. Je leert luisteren naar wanneer je echt voeding nodig hebt. Ik doe zo'n weinig calorieendag wel iets anders dan jij, maar mijn restrictiedag kan bijvoorbeeld dit zijn:
O: een gekookt eitje en thee
L: een grote kom soep van courgette, paprika, tomaat, knoflook en chorizo
T: een stukje pure chocolade
D: een salade met kip en een fruitsapje.
En dan heb ik echt voldoende![]()
Ik doe dat ook max twee dagen per week. Op de andere dagen tel ik mijn calorieen niet meer, maar zal ik ergens op de 1700 - 1800 zitten denk ik.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik toch eens wist hoe dat toch werkte...
quote:the mind is a very special tool
Ieder z'n ding, ik zou dit niet kunnen. Misschien fysiek wel, maar juist doordat ik helemaal niets mag, ook geen gezonde keuze, ga ik obsessief aan eten zitten denken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje het principe van de 5/2 theorie. 2 dagen 'vasten' (met dus 4-500kcals op die dag, ik vind het fijn het in 1 maaltijd te doen omdat ik nogal heftig kan regeren op koolhydraten) en de andere 5 dagen op ong 75% van je onderhoud gaan zitten om af te vallen. Als je op gewicht wil blijven kan je dan dus gewoon op je onderhoud gaan zitten zonder problemen.
Dat verwachtte ik dus ook. Maar dat gebeurde dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef Tink89 het volgende:
Over lijstjes gesproken!
O: 2 volkoren kapjes, 1 halvajam, 1 30+kaas. 2 biscotti's, droog. Kop thee.
T: 2 granenbiscuitjes en heel veel thee.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas en 2 cervelaatworst. Het goede broodbeleg was op, vandaar de cervelaat.
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Een appel en 2 droge biscotti's. Die zijn overigens over van ons tripje naar Parijs en bijzonder lekker. Soort bescuitje, maar dan kleiner en harder.
D: Left-over zuurkool van gisteren. Klein beetje aardappelpuree, handje spekjes, 3 schijven ananas, lekker veel zuurkool. Uit de oven en steeds vet van de spekjes weggeschept tijdens het bakken. Best aardig zo, denk ik
T: Ga misschien zo even yoghurt halen, maar ivm sporten wil ik liever niet meer eten.
S: Uur paardrijden + poetsen, op- en afzadelen.
BananaPancake, waarom die eitwitshake met melk en aardbeien? Kun je niet net zo goed kwark met aardbeien ofzo eten? Of zit er logica achter die ik even mis?
[..]
Ieder z'n ding, ik zou dit niet kunnen. Misschien fysiek wel, maar juist doordat ik helemaal niets mag, ook geen gezonde keuze, ga ik obsessief aan eten zitten denken...
Xx
Ik doe een workout die veel vraagt van je spieren, daarna drink ik graag zo´n shake, helpt ook tegen spierpijn enzo. In kwark zitten ook veel eiwitten, maar de stoffen in die shake zijn weer speciaal voor spieropbouw. Verder ook niks mis met zo´n shake toch? Ik vind het nog lekker ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef Tink89 het volgende:
Over lijstjes gesproken!
BananaPancake, waarom die eitwitshake met melk en aardbeien? Kun je niet net zo goed kwark met aardbeien ofzo eten? Of zit er logica achter die ik even mis?
*zet pannetje op het (lage) vuurquote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zet tegenwoordig een pannetje met havermout op tot het kookt, zet het vuur uit en ga dan wat anders doen (douchen, hardlopen, de was) en als ik terugkom is het precies goed
Er staat ook: vuur uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zet pannetje op het (lage) vuur
* gaat fokken
* denkt : hmm best trek!
* FCK! de havermout!
* heeft een pannetje aangebrande havermout en een bak melk over het net schoongemaakt fornuis
not my cup of porridge
Vliegtuigvoer idd vega, en het liefst nog aziatische vega reserveren indien mogelijk. Had toen rijst met gekruide tempeh, satesaus, groenten en een lekker stuk kruidkoekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... KLM deelt tegenwoordg Punselie's uit!![]()
![]()
Ik was al aan het overwegen om de vegetarische maaltijd aan te vragen, maar zoals jij al zegt... je mist er niks aan.
veel net-bevallen-moedersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
Happy!Jeetje, wat een hoop 'bekenden' hier!
das ook wel een beetje de " gewoonte" hier.. je gewicht is toch afhankelijk van je lengtequote:Merken jullie dat ik het lastig vind om mijn huidige gewicht te melden? Toch een vorm van schaamte ofzo.
Wat je schrijft lijkt me in ieder geval niet te kloppen; 2 BMI punten voor 10 kilo verschil geeft een lengte van 2m23 aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Keshet het volgende:
Mijn doel is om ongeveer 30 kilo af te vallen; nog 28 op dit moment.
Als er 20kg afgaat is mijn BMI 25; dat is al een mooi streven. Als er 30kg af is is mijn BMI 23 en ik weet uit het verleden dat ik me rond dat gewicht het prettigst voel.
Merken jullie dat ik het lastig vind om mijn huidige gewicht te melden? Toch een vorm van schaamte ofzo.
Nou ja, net bevallenquote:
Crap. Rekenen kan ik ook al niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:33 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wat je schrijft lijkt me in ieder geval niet te kloppen; 2 BMI punten voor 10 kilo verschil geeft een lengte van 2m23 aan.
Dan ben je een kop groter dan ik![]()
Dan ligt ons doelgewicht vast bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben ieniminie met mijn 163cm (wat funest is voor BMI want schiet omhoog)
Je bent dus eigenlijk gewoon te kort voor je gewicht!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:
Dan ligt ons doelgewicht vast bij elkaar in de buurtBen ook 163 cm kort.
Oh, daar kun je je voor laten opereren in India last ik laatst in R&P, dan maken ze je benen langer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon te kort voor je gewicht!Logische oplossing: langer worden
Klinkt goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, daar kun je je voor laten opereren in India last ik laatst in R&P, dan maken ze je benen langer.
Doe maar niet, ben al lang genoeg...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, daar kun je je voor laten opereren in India last ik laatst in R&P, dan maken ze je benen langer.
Nee ik gooi het wel op vega-eten, te weinig groeihormonen binnen gekregen de afgelopen 6.5 jaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon te kort voor je gewicht!Logische oplossing: langer worden
Nice! Vanaf welke leeftijd begin je dan te rekenen eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef Tink89 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanochtend exact m'n oude atl was btw?
Een jaar of 16... Da's nu bijna 8 jaar geleden. Sindsdien ben ik zo licht/zwaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nice! Vanaf welke leeftijd begin je dan te rekenen eigenlijk?
Ik woog op de middelbare school 66 kilo (was toen al 8 kilo afgevallen na m'n allereerste lijnpoging) bij dezelfde lengte als die ik nu heb, maar het lijkt me niet realistisch om daar weer naar te streven..
Oh dat vind ik echt knap!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een jaar of 16... Da's nu bijna 8 jaar geleden. Sindsdien ben ik zo licht/zwaar niet meer geweest.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een jaar of 16... Da's nu bijna 8 jaar geleden. Sindsdien ben ik zo licht/zwaar niet meer geweest.
Mijn doel is ook eerst de 80 te halen. Dat woog ik vorig jaar voor de zomervakantie een hele tijd. Stabiel dus.. Daar blijf ik altijd een beetje hangen, maar ik hoop er toch onder te kunnen komen deze keer. We gaan het zien!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat had ik niet in de gaten. Ik dacht dat je die van laatst bedoelde!
![]()
Dat is helemaal gaaf zeg!![]()
Ik heb er een paar als ik op die manier na ga denken.
Toen ik net op mezelf woonde ben ik eens van 84 terug gegaan naar 74,5. Ik was toen 23 ofzo, dus 14-15 jaar geleden, dat zou een mooie zijn om te proberen te halen. Maar een andere die ik nog wel weet was toen ik terug kwam van mijn stage in Engeland. Ik moest daar naar de medical service en kreeg op mijn kop dat ik te zwaar was, toen 79 kilo. Toen ik 5 maanden later thuis kwam woog ik 71 kilo. Maar goed, toen was ik dus ehm, een jaar of 20, dat is wel heel ver terug grijpen.En als ik nog verder terug ga moet ik naar de 65 kilo of zo. Mocht ik willen zeg maar.
![]()
(Vlgs mij ook niet mooi meer dan, met 50+ kilo aan los vel dan)
Mijn eerste, zeker weten haalbare, doel is de 80. Van daaruit zou ik echt nog wel verder willen, maar gezien waar ik vandaan kom zou het ook geen schande zijn als ik dat gewoon vast zou weten te houden.
er word mee bedoeld sinds je begonnen bent met dietenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dat? Mijn enige atl waar ik echt zeker van ben is mn geboortegewicht
Had je dat broodje brie en die vieze kipwrap in je planning staan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hongerrrrr. Veel te weinig gegeten. Bruin broodje brie vanmiddag en net voordat ik in de trein stapte een gore kipwrap van de hema to go. Gelukkig staat die stoofpot op me te wachten thuis.
De spierpijn van het rennen waggelen gisteren valt best mee overigens, dus heb er zin an om morgen weer tekeer te gaan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
250 gram volkorenbloem
150ml lauw water
1 eetlepeltje zonnebloemolie
klein beetje zout
Kneden, laten rusten.
Even in een droge koekenpan op hoog vuur, ongeveer 40 seconden elke kant, maar is even zelf bekijken
Nee vanochtend verslapen dus dit is allemaal stationsvoer onderweg naar en van college. Echt niet lekker (nou ja, het broodje brie wel) en duuuuur. Dus dat doen we niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je dat broodje brie en die vieze kipwrap in je planning staan?
Zo ja:![]()
Zo nee:je eten gaan plannen, dan hoef je ook geen gore kipwraps te eten en honger te hebben!
Als ik me vanochtend had verslapen dan had ik de koelkast even open moeten doen en alles wat klaar stond in mijn tas schuiven voor ik de deur uit ging. Ideaal!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee vanochtend verslapen dus dit is allemaal stationsvoer onderweg naar en van college. Echt niet lekker (nou ja, het broodje brie wel) en duuuuur. Dus dat doen we niet meer.
Ja, nee, ik vind vooraf gesmeerde boterhammen echt heel goorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik me vanochtend had verslapen dan had ik de koelkast even open moeten doen en alles wat klaar stond in mijn tas schuiven voor ik de deur uit ging. Ideaal!
Ik eet dan ook geen boterhammen bij de lunchquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, nee, ik vind vooraf gesmeerde boterhammen echt heel goor. Maar je hebt gelijk, het was gewoon een slechte planning. Ik bleek ook geen fruit meer te hebben om mee te pakken enzo.
Ik hou het voorlopig nog wel even bij mn groente&fruitaboquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Een kind krijgen is echt de remedie om structuur in je leven te krijgen
Ja die tip heb ik vaker gehad maar vind ik nog vrij drastischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Sjeen het volgende:
Een kind krijgen is echt de remedie om structuur in je leven te krijgen
ja daaruit durf ik de voorzichtige conclusie te trekken dat zo'n minimens huisvesten in je buik niet zo goed is voor je lijntjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef Vanyel het volgende:
Werkt wel als een dolle. En niet alleen voor je structuur, gezien t feit dat volgens mij half OUD in dit topic zit
nou... Bij mij was dat prima voor mijn lijn. 12 kilo aangekomen en die ook praktisch meteen weer kwijt. Mijn startgewicht was een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daaruit durf ik de voorzichtige conclusie te trekken dat zo'n minimens huisvesten in je buik niet zo goed is voor je lijntje
weer een reden om het niet te doen
Lekker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het bij de katten, voorlopig. Da's al genoeg verantwoordelijkheid. Die stoofpot is trouwens bizar!
maar is dit voor ze uitgelegd is wat goed is en wat niet of er na?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Aventura het volgende:
Interessant programma (althans, dat vind ik): Secret eaters, zondag op TLC. Mensen met overgewicht worden gevolgd met een verborgen camera. Na een tijdje worden ze geconfronteerd met hun gedrag, om ze te helpen met afvallen. Interessant detail, zelf denken ze vooraf dat ze goed aten, in ieder geval niet teveel! Tussendoor allerlei feitjes en inzichten uit recent onderzoek. Ik vind het een leuk programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
nou ze wisten globaal heus wel wat goed en slecht voedsel was. Alleen ze waren in ontkenning over of en hoeveel ze dat slechte voedsel aten. Zo had een vrouw in haar eetdagboek genoteerd dat ze in een week een paar snacks had gegeten. De camera vertelde een ander verhaal. Ze had voor 4000 kcal gesnaaid. Zou ze dat laten zou ze in 1 jaar 15 kg afvallen (ofzo). Volgens mij zou zo' n camera voor veel mensen een eye-opener zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is dit voor ze uitgelegd is wat goed is en wat niet of er na?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |